UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [XP] - Krew Zdrajcy

ravenone - Pon 17 Gru, 2012 22:04
Temat postu: Krew Zdrajcy


FABUŁA:
Smoczy Korpus to organizacja skupiająca najlepszych najemników w królestwie ... Podejmują się zadań, których żaden najemnik o zdrowych zmysłach by się nie podjął. Dlaczego? Bo nie mają wyboru...
Smoczy Korpus najmuje członków w sposób nietypowy - wykupując czyjąś śmierć. Za cenę uratowania przed szubienicą czy toporem kata skazaniec staje się własnością Smoczego Korpusu przysięgając mu bezwzględne posłuszeństwo.
Jednym z nowych członków tej organizacji staje się Jarun, skazany na śmierć przez powieszenie za zabójstwo młodej kobiety. Jak odnajdzie się w nowym otoczeniu zaczynając życie od nowa? To zależy już tylko od nas...

CECHY GRY:
- klasyczny rpg z dynamicznym systemem walki
- 6 klas do wyboru, każda z indywidualnym drzewkiem umiejętności bojowych
- rozwijanie umięjętności pobocznych (alchemia, zielarstwo, handel itp.) czy naturalnych talentów (regeneracja życia, many)
- animacje postaci i wrogów podczas walk w zależności od rodzaju ataku, trzymanego oręża czy rzucanego czaru (w tym 20 różnych animacji dla głównego bohatera)
- eko system, czyli zwierzątka polują nie tylko na nas - wilk będzie się uganiał za zającem itp.

SYSTEMY:
zrobione od podstaw:
- drzewka umiejętności dla każdej z klas
- rozwijanie umiętności pobocznych i talentów
- system alchemii
- zmiana wyglądu postaci w zależności od noszonej broni

zapożyczone:
- wymagania broni i pancerza
- podział rzeczy w ekwipunku
- dziennik zadań
- mini-mapa
- rozdawanie punktów co poziom
- pasywne umiejętności
- poruszanie się w 8 kierunkach
- system dnia i nocy

UŻYTE SKRYPTY:
Mr.Mo's ABS (z własnymi przeróbkami)
Passive_Skills by Gando
Rozdawanie punktów by Blizzard, Ayene
Wymagania broni i pancerza by Ayene
Jaberwocky's Quest Log
Kategoryzacja przedmiotów by Ayene

GRAFIKA
Większość grafik to rippy mojego autorstwa z innych gier , a także:
Gamblera
areva
Dante - hud do gry
Reiner's Tileset

MUZYKA I DŹWIĘKI:
Diablo 3
Sacred
Sacred 2
Two Worlds 2
World Of Goo

Więcej informacji z powstawania projektu i screenów na stronie:
http://www.rvstudio.cba.pl


GALERIA:
Spoiler:
















Avara - Pon 17 Gru, 2012 22:40

Ten hosting chyba nie działa -.- Przynajmniej nie u mnie. Wrzuć screeny np. na http://imageshack.us/ i wstaw je tu ponownie.
ravenone - Wto 18 Gru, 2012 09:54

Kiedyś cba nie blokowało takich rzeczy. Poprawione logo i screeny:


Spoiler:


















krakoman - Wto 18 Gru, 2012 15:42

ZAJE##STE!Gdy pojawi się download od razu pobieram!(Na pewno to jest RM XP?)
Finwe - Wto 18 Gru, 2012 17:23

Widok ISO został zrobiony w jaki sposób, jestem nawet ciekawy :-P
Amelanduil - Wto 18 Gru, 2012 17:28

Cytat:
Widok ISO został zrobiony w jaki sposób, jestem nawet ciekawy

... Widok izometryczny jest tu zapewniony jedynie przez zripowane grafiki. Tak tylko mówię.

ravenone - Pią 21 Gru, 2012 17:29

Finwe napisał/a:
Widok ISO został zrobiony w jaki sposób, jestem nawet ciekawy :-P


Wrzuć grafikę do painta i obróć o 45 stopni;)

krakoman napisał/a:
ZAJE##STE!Gdy pojawi się download od razu pobieram!(Na pewno to jest RM XP?)


Niestety tak.

DrakonLord - Sob 22 Gru, 2012 02:21

Po przeczytaniu fabuły mogę, śmiało stwierdzić że wzorowałeś się na Na Sadze Pieśni Lodu i Ognia amerykańskiego pisarza George'a R. R. Martina.
ravenone - Nie 23 Gru, 2012 14:55

DrakonLord napisał/a:
Po przeczytaniu fabuły mogę, śmiało stwierdzić że wzorowałeś się na Na Sadze Pieśni Lodu i Ognia amerykańskiego pisarza George'a R. R. Martina.

Hm... nie:P
Nawet nie znam za bardzo ksiazki, tylko ogolny zarys z serialu.

Feniks - Nie 23 Gru, 2012 23:11

Postaraj się zrobić łatwiejsze walki - jeśli są. Reszta ok, jak zawsze :P
MrCorniszon - Wto 25 Gru, 2012 16:24

Zapowiada się naprawdę ciekawie, wygląda jeszcze lepiej... Czekam :lala:
Falkret - Pią 28 Gru, 2012 13:13

O matko, szykuje się kolejna gra, która zagości w "Best gejms", czyli w moim folderze, w którym trzymam najlepsze RM'owe gry. Czekam z niecierpliwością!!!
Przy okazji, 3/4 zawartości tego folderu, to twoje gry ravenone :D

ravenone - Wto 19 Lut, 2013 12:10

Prace nad grą idą pełną parą, ale jeszcze ogrom pracy przede mną. To chyba najbardziej złożony z moich projektów.
Mam już blisko 100 map, większość to spore lokacje, średnio 60x40. To jakieś 70-80% świata.
2-3 godzinny gameplay poszedł do kosza, bo nie byłem zadowolony z niektórych rzeczy. Część map buduję od nowa, podobnie rzecz ma się z eventowaniem.
W grze będą dostępne osiągnięcia niezależne od fabuły (coś w stylu - nagroda za zabicie 100 wilków).
System walki:
Walkę można nieco porównać z tą z gry Dragon Age - mamy uderzenia fizyczne bronią, którą akurat dzierżymy oraz umiejętności, które używamy za pomocą wcześniej ustalonych hotkeysów. Nie będzie opcji aktywnej pauzy ani używania myszki, całość obsługujemy z pozycji klawiatury. Zatem zręczne palce i refleks będą tutaj bezcenne. Używanie większości skilli wiąże się z blokadą pozostałych umiejętności na jakiś czas (3-15 sekund w zależności od użytej umiejętności). To wymusza na nas dobór odpowiedniego stylu walki i taktyki na pokonanie danego wroga. Ładowanie paska umiejętności jest przedstawione poniżej:




Zmieniłem również teksturę podłoża lasu, żeby zrobić jakąś sensowną ścieżkę:




A to małe miasto Faldur:


Obszerne informacje na temat świata gry, użytych systemów znajdziecie na:

RV Studio

Yoroiookami - Wto 19 Lut, 2013 12:12

Widze że mamy tu coś ciekawego :co: zdecydowanie zagram jak wyjdzie. :mrgreen:
Falkret - Sob 23 Lut, 2013 09:52

Mam pytanie, czy przewidujesz już jakąś określoną datę wydania tej gry?
ravenone - Sob 23 Lut, 2013 15:39

Skillet napisał/a:
Mam pytanie, czy przewidujesz już jakąś określoną datę wydania tej gry?

Chciałbym skończyć ją w tym roku. Jak wyjdzie, czas pokaże.
Teraz napewno będzie już z górki, bo kończę powoli wszystkie systemy i zajmuję się czysto gameplayem.

Rouch - Wto 09 Kwi, 2013 12:26

Wybór muzyki zrozumiały XD Ale najbardziej rozwalił mnie eko system :D Brzmi jak nazwa jakiegoś kozackiego systemu walki :D
Leoś - Sro 10 Kwi, 2013 22:13

Mapy iso nigdy jakoś mi nie pasowały w grach 2D. Wyjątkowo podoba mi się HUD. No i zobaczymy jaki zmontowałeś system walki. Zatem czekam :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group