UltimaForum

Wsparcie [XP] - Atrybut czasowy

Falkret - Sob 22 Gru, 2012 14:59
Temat postu: Atrybut czasowy
Siemka!
To znów ja! Dawno mnie nie było prawda? :P
Dzisiaj przybywam do was z arcyważnym pytaniem. Da się zrobić coś jak "atrybut czasowy"?
Już wyjaśniam. Np. łykamy sobie miksturkę zdrowia, która przez 30 sekund zwiększa nam hp o 30 punktów. po 30 sekundach hp powraca do stanu przed wypiciem potiona. To był oczywiście tylko taki przykład, no ale bardzo trafny :D
W jaki sposób zrobić coś takiego?

ka0909 - Sob 22 Gru, 2012 16:11

Da się odpowiednimi zdarzeniami to zrobić. Tworzysz taką miksturkę i dajesz jej aby wywołała typowe zdarzenie (np. regeneracja życia). W tym zdarzeniu dajesz najlepiej równoległe. Dajesz +10 hp potem czekaj jedną sekundę i znów +10hp i tak aż do określonego przez siebie czasu. Potem musisz tylko wyłączyć to zdarzenie przełącznikiem lub czym ci pasi ^ ^
Falkret - Sob 22 Gru, 2012 18:55

Eh... zabijcie mnie, ale nie za bardzo to pojąłem ;/. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś wytłumaczył mi to krok po kroku i bardziej przejżyście

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group