UltimaForum

Reklamy - Grafik potrzebny od zaraz!

Filven - Pią 25 Sty, 2013 19:15
Temat postu: Grafik potrzebny od zaraz!
Jeśli zły dział to prosiłbym o przeniesienie.

Interesujesz się grafiką, masz czas, chęci i chciałbyś dołączyć do jakiegoś teamu? Nic prostszego skontaktuj się z nami!

Czego wymagamy od grafików?

- Posiadania trochę wolnego czasu - dziennie min. 1h
- Systematyczności i odpowiedzialności
- Ciekawych rozwiązań i pomysłów
- Zaprezentowania swoich zdolności

Co oferujemy?

- Satysfakcje z wykonywanej pracy
- Możliwość rozwijania swoich zdolności graficznych
- Miłą atmosferę
- Poznanie bardzo ciekawych ludzi Uśmiech
- Wynagrodzenie finansowe (w późniejszych etapach)

Co chcielibyśmy aby graficy robili?

- wyglądy postaci
- ekwipunek
- animacje walki, czarów itp.
- elementy otoczenia
- paperdolle (ekwipunek na postaci)
- ikony umiejętności
- GUI
- itp.

Teraz opiszę trochę nasz projekt:

Jest to gra MMORPG 2D Platformowa.
Grafiki postaci to stickmeny (przykłady: http://imageshack.us/a/img692/3653/obraz1mx.png http://imageshack.us/a/img267/7576/obraz2aj.png http://imageshack.us/a/img692/7133/obraz3s.png http://imageshack.us/a/img145/2074/obrazru.png, są to tylko przykłady w których chciałem pokazać ogólny zarys postaci. Zbroje, miecze, tarcze i inne wyglądały by bardziej realistycznie). Dlaczego akurat stickmeny? Ponieważ nie ma takiej gry MMORPG w której one się znalazły i zawsze była, by to myła odmiana.
Głównym założeniem jest brak liniowości w fabule - min. 3 rozwiązania zadań pobocznych, ciekawa i wciągająca główna fabuła.
Realizm walk średniowiecznych - flinty, kontry, bloki, cięcia, pchnięcia i inne - z możliwością łączenia ich we własne techniki.
Brak klas - walczysz dowolną bronią, wybierając tylko jaki styl będziesz preferował: Siły, Szybkości, Wytrzymałości.
Oczywiście znajdą się także umiejętności "magiczne" takie jak: Telekineza, Telepatia, Inokineza.
Barwne i interesujące lokacje w których na pewno zatrzymacie się na dłuższą chwilę.
I wiele wiele więcej.

Ogólny zarys fabuły I Rozdziału:

"Jam jest Vysygor - potomek starożytnej rasy wybrańców, która szanowała, dbała i żyła w zgodzie z naturą, a nie wyniszczała ją nieustannymi wojnami toczącymi się o nic, ale wiedźcie że wszystko przemija..." (Jest to wstęp do I Rozdziału) Słowa Vysygora rok 1117

Średniowiecze - rok ok. 1117, rządni władzy ludzie toczą nieustanne wojny, niszczą wszystko co zostało stworzone przez naturę myśląc, że nie poniosą tego konsekwencji.
Potomek starożytnej rasy zwanej Miramami - jest przeciwny wszystkim wojnom, ale jego zdanie nic nie znaczy w wielkim świecie, groźby słowne nie dają pożądanych skutków.
Pewnego wrześniowego dnia nad Królestwem Frejon zaczyna szaleć potworna burza. Wszystko ogarnia przerażająca ciemność. Spod ziemi wyrastają olbrzymie głazy, które wybuchają nieznaną energią... po wybuchu ludzie zamieniają się w wychudłe, odrażające, nie zdatne do walki, ale posiadające tajemniczą moc stworzenia... nazwane później Chudżinami.
Tym którym udało się przeżyć "Burzę Wyzwolenia", schronili się na ogromnej wyspie Chokham, by odbudować potęgę, którą niegdyś byli ludzie...

Kim jesteśmy? Jednym z ocalonych starającym się przeżyć w starym - nowym świecie.


Co czeka nas w I rozdziale?

Około 120 zadań pobocznych z bardzo małą liniowością oraz od 40 do 50 zadań głównych których długo nie zapomnicie :).

Główny wątek fabularny mający na celu wyjaśnienie skąd i dlaczego pojawiły się niszczycielskie głazy, kto za tym wszystkim stoi, czy uda się Chudżinom odbudować świat, jak poradzą sobie w swoich nowych bezkształtnych i słabych ciałach?


Zgłaszać się można na GG: 38258313

spartanPAGE - Pią 25 Sty, 2013 19:25

Sheeet :grozi: A programista by Ci/Wam się nie przydał?
krakoman - Pią 25 Sty, 2013 21:02

Co do projektu gry:Będzie w 2D (jak na obrazkach) czy standardowo jak zwykłe projekty RM?I czy wogóle jest to robione w RM?
Filven - Pią 25 Sty, 2013 21:02

spartanPAGE napisał/a:
Sheeet :grozi: A programista by Ci/Wam się nie przydał?


O chodzi z tym Sheeet :P? Pomysł na projekt się nie podoba :)?

Programistę już mamy i najbardziej zależy nam na grafiku.


krakoman napisał/a:
Co do projektu gry:Będzie w 2D (jak na obrazkach) czy standardowo jak zwykłe projekty RM?I czy wogóle jest to robione w RM?


Jest to projekt robiony na silniku NetGore. Będzie to gra platformowa 2D jak np. ElSword, MapleStory itp.

krakoman - Pią 25 Sty, 2013 21:08

CZEKAM!!!!!!(Powtarzam się:Same HITY na ultimie)
Filven - Pią 25 Sty, 2013 21:14

No to sobie poczekasz :D, bo bez grafika nie ruszymy z miejsca :/.
CrasheR - Pią 25 Sty, 2013 21:42

Szczerze mówiąc nigdy stickmanów nie rysowałem, ale mogę spróbować. Podeślę jakiegoś sampla jak coś tam wyskrobię :-P
spartanPAGE - Pią 25 Sty, 2013 21:54

Cytat:
O chodzi z tym Sheeet :P? Pomysł na projekt się nie podoba :)?

Programistę już mamy i najbardziej zależy nam na grafiku.


Sheeet, jako niewulgarna wersja "Sh*t" - w tym przypadku użyte zostało jako zamiennik dla - "Cholera";


A skoro programistę już macie... To nie wiem, piszcie, jak będzie potrzebna pomoc, czy coś :roll:

CrasheR - Pią 25 Sty, 2013 23:11



No i o to mój sample.

Filven, Szczerze Ci powiem, że sticki chyba nie są dla mnie, ale jeżeli będziecie potrzebować jakiejś innej pomocy graficznej, to proszę pisać. :)

Cytat:
Główny wątek fabularny mający na celu wyjaśnienie skąd i dlaczego pojawiły się niszczycielskie głazy


Metin 0u0

krakoman - Sob 26 Sty, 2013 07:59

Jeżeli to mają być sticki jak na obrazkach to mogę coś zrobić.Robić odwrócone w prawo i lewo (no wiecie,2D),czy w innych kierunkach?Właśnie robię GUI (zobaczymy czy się spodoba).

EDIT:
Skończyłem!
Program:Adobe Photoshop Elements

Linki:

Wersja czysta bez żadnych danych:
http://img515.imageshack.us/img515/5149/hud1v.png

Oraz wersja z pokazanymi miejscami na lvl,nick,avatar,HP i MP:
http://img138.imageshack.us/img138/4624/hudv.png

W obu obrazkach przezroczystość XD

CrasheR - Sob 26 Sty, 2013 10:16

A jak takowe gui ma wygladac, jezeli mozna zapytac ? Co ma sie w nim znajdowac?
Filven - Sob 26 Sty, 2013 12:12

CrasheR napisał/a:
Obrazek

No i o to mój sample.

Filven, Szczerze Ci powiem, że sticki chyba nie są dla mnie, ale jeżeli będziecie potrzebować jakiejś innej pomocy graficznej, to proszę pisać. :)

Cytat:
Główny wątek fabularny mający na celu wyjaśnienie skąd i dlaczego pojawiły się niszczycielskie głazy


Metin 0u0


Jaki Metin :)? W Metinie kamienie spadają z nieba i wychodzą z nich jakieś zryte potwory, i po zniszczeniu kamieni lootają z nich zbroje i miecze itp.

W mojej fabule głazy wyrosły spod ziemi i wybuchły nieznaną energią, oraz nie będziemy z nimi walczyli, tylko musimy dowiedzieć się skąd i dlaczego się wzięły :).

Nie głupi Ci ten stickmen wyszedł :0.

krakoman, CrasheR,

Przykład GUI: http://img803.imageshack..../guiprzykad.png (grafiki wzięte z internetu w celu pokazania jak ma to wyglądać)

krakoman,

Stickmeny jak już chcesz robić to w lewą i prawą stronę odwrócone i żeby im było widać trochę twarzy i pleców. No tak jak w platformówkach.

krakoman - Sob 26 Sty, 2013 13:26

GUI może zrobię(nie dzisiaj).
Tutaj przykładowy stick łotrzyk,umiejący czarować,zrobiony na szybko(mogę zrobić trochę lepszego):
http://img51.imageshack.us/img51/7579/stickf.png

Potrzebujesz tła na poziom? (jak tak to zrobię)

PS:Czy gracz będzie mógł stworzyć postać?

Filven - Sob 26 Sty, 2013 13:50

krakoman napisał/a:
GUI może zrobię(nie dzisiaj).
Tutaj przykładowy stick łotrzyk,umiejący czarować,zrobiony na szybko(mogę zrobić trochę lepszego):
http://img51.imageshack.us/img51/7579/stickf.png

Potrzebujesz tła na poziom? (jak tak to zrobię)

PS:Czy gracz będzie mógł stworzyć postać?


Gracz będzie mógł tworzyć postać. Dostępne będą do zmiany: włosy, oczy, usta, karnacja, i możliwe że sylwetka.

Nie jest zły ten stickmen, ale mógłby by być lepszy :) - trochę bardziej żywszy i realniejszy.

Tło na poziom też, by się przydało.

CrasheR,

Podał byś mi jakiś kontakt do ciebie - GG lub coś?

Angius - Sob 26 Sty, 2013 14:57

Podejrzewam, że o sticki tego typu chodzi (na szybko, w paincie)

Filven - Sob 26 Sty, 2013 15:14

Angius,

No prawie to to, ale jakiś taki za pusty i prosty się wydaje :).

Ale moje serce urzekł stickman (ten styl rysowania, i idealnie dobrane kolory mhm) CrasheR`a, i byłbym bardzo, ale to bardzo szczęśliwy gdyby dołączył do naszego teamu :).

krakoman - Sob 26 Sty, 2013 17:48

Uff...HUD zrobiony!

Tak wygląda w akcji:

screen by krakoman XD

A tutaj czysty pliczek:
http://img20.imageshack.u...1/hudgotowy.png

Heh.Może się spodoba... :mrgreen:

Filven - Sob 26 Sty, 2013 18:09

Hehe. Nie głupie to, ale oknienko z avatarem jest trochę za jajowate :). Ten screen jest bardzo fajny (żeby nie powiedzieć %#?*...).
krakoman - Sob 26 Sty, 2013 18:17

Cytat:
Ten screen jest bardzo fajny (żeby nie powiedzieć %#?*...).

Heh...Dzięki!
A jeszcze jedno.Jak nazywa się twój projekt?

Filven - Sob 26 Sty, 2013 19:46

krakoman napisał/a:

Heh...Dzięki!
A jeszcze jedno.Jak nazywa się twój projekt?



Projekt będzie nosił nazwę: Sangea

krakoman - Sob 26 Sty, 2013 20:59

Trzeba będzie zarejestrować się na stronie internetowej (i czy taka strona się pojawi)?
I gdy robię sticki to robić animację chodzenia klatka po klatce?

CrasheR - Sob 26 Sty, 2013 22:39


http://i.imgur.com/kdRWx4O.png

Sory, że tak długo, ale chciałem, aby całość wypadła jak najlepiej. Po czysty plik (oczywiście jeżeli się spodoba) zapraszam do mnie na gg lub e-maila. :)

Numer gg oraz możliwość napisania do mnie e-maila znajdziesz w profilu.

Filven - Nie 27 Sty, 2013 09:22

krakoman napisał/a:
Trzeba będzie zarejestrować się na stronie internetowej (i czy taka strona się pojawi)?


Strona się pojawi jak gra będzie zrobiona w 25%.

krakoman napisał/a:
I gdy robię sticki to robić animację chodzenia klatka po klatce?


Tak. Klatka po klatce. (http://3.bp.blogspot.com/_FqZFohPrmHg/TUqxb-40XII/AAAAAAAAABU/BLVPxRKrXX8/s1600/WalkCycle_Side.jpg). Do robienia animacji dla stickmenów polecam program: Pivot. Chyba że chcesz robić ręcznie.

krakoman - Nie 27 Sty, 2013 10:30

Cytat:
Do robienia animacji dla stickmenów polecam program: Pivot

Pivot robi sticki klasyczne (takie jak pokazał Angius).
Tobie chodzi o sticka takiego:
http://fc02.deviantart.ne...rednimation.jpg

czy takiego:
http://imageshack.us/a/img692/3653/obraz1mx.png

Sam już nie wiem... :-?

Filven - Nie 27 Sty, 2013 10:46

krakoman,

O ten drugi tylko, że do Pivota możesz wrzucić własnego stickmena i robić mu animacje.

CrasheR - Nie 27 Sty, 2013 10:50

Nie wiem jak krakoman, ale jednak wole tworzy animacje sam. Pivot jak dla mnie jest zbyt sztywny.

Filven, a co myslisz o gui? :mrgreen:

Filven - Nie 27 Sty, 2013 11:10

CrasheR,
Dosyć fajne, ale ten kolor jakoś do mnie nie przemawia, i te ikonki nie pasują za bardzo do stickmenów. Tutaj możecie znaleźć różne klimatyczne ikony: http://imgur.com/a/KBQkz
I jak byś wpasował kolor gui do koloru ikonek, to by było wyśmienicie :).

CrasheR - Nie 27 Sty, 2013 11:17

Ikonki sa przykladowe. Tworzac gui myslalem raczej o wpasowaniu sie do epoki sredniowiecza, dlatego stworzylem cos na obraz drewna.

Twoje ikonki sa czarno-biale, szare gui zatem bedzie ci odpowiadac?

krakoman - Nie 27 Sty, 2013 11:54

Cytat:
W Pivocie da się robić ten drugi rodzaj sticków

Może ktoś mi powiedzieć jak?

Filven - Nie 27 Sty, 2013 11:54

CrasheR,
Coś pomiędzy szarym, a czarnym. W Średniowieczu nie tylko drewno było, ale także: kamień, żelazo itp. :)

krakoman napisał/a:
Cytat:
W Pivocie da się robić ten drugi rodzaj sticków

Może ktoś mi powiedzieć jak?


Pewnie nikt Ci nie powie, bo się nie da wrzucić tylko zrobić własną figurę sticka w Pivocie. Przepraszam że wprowadziłem w błąd. Będziesz musiał robić ręcznie animacje.

CrasheR - Nie 27 Sty, 2013 12:20

Filven, Wiem o tym, jednakże w większości gier rpg opartych na tym okresie gui jest z drewna.

Jakoś nie mam weny, dlatego tylko przekolorowałem :) Może później zrobię całość od nowa.


krakoman - Nie 27 Sty, 2013 12:21

Cytat:
Będziesz musiał robić ręcznie animacje.

Ok.Zrobić gotową we Flash'u czy na jednym obrazku każdą klatkę?

krakoman - Nie 27 Sty, 2013 12:33

Logo na szybko:

Link: click

Filven - Nie 27 Sty, 2013 12:50

krakoman,
Klatka po klatce :), bo jakoś do gry musimy to wrzucić.

Bardzo fajne logo gry :0.

CrasheR,

No już prawie to to, ale brakuje tego czegoś.

CrasheR - Nie 27 Sty, 2013 13:18

Widocznie "to coś" jest dla mnie nieuchwytne :-P


Angius - Nie 27 Sty, 2013 14:53

O tak, Crash, klasyczne sticki to jest to, co uwielbiam, a ten w logo jest boski :mrgreen:
krakoman - Nie 27 Sty, 2013 19:28

Zrobiłem Menu (Yeah 8-) )

http://imageshack.us/a/im...enuprzykady.png

Czysty Pliczek

Filven - Nie 27 Sty, 2013 20:57

CrasheR,

Zakochałem się w tym logo :). I ten stickmen jest wspaniały.

Jeśli byś mógł to odpisz na GG: 38258313

krakoman,

To jest projekt MMO, więc w menu będzie: Logowanie , Rejestracja, Ustawienia, Wyjście, Informacje, ale bardzo ładne to menu :).

Ty także krakoman`ie mógłbyś się zemną skontaktować na wyżej podany adres GG.

krakoman - Pon 28 Sty, 2013 06:58

Cytat:
To jest projekt MMO, więc w menu będzie: Logowanie , Rejestracja, Ustawienia, Wyjście, Informacje, ale bardzo ładne to menu :).

Mam też czysty pliczek (bez danych).Podam ci na GG

Filven - Sob 02 Lut, 2013 19:41

Odświeżam

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group