|
UltimaForum
|
|
Zapowiedzi, dema i pełne wersje gier [VXAce] - Sword Art Online RPG
Kumpel - Wto 19 Lut, 2013 17:23 Temat postu: Sword Art Online RPG
Yoroiookami - Wto 19 Lut, 2013 17:30
Wygląda całkiem ładnie. mam nadzieję że nie zabraknie ci zapału.
Mapa miasta bardzo mi się podoba. W sumie zapowiada się przyjemna gra. Myślę że mógłbyś trochę dopracować avatar Kirito.
Powodzenia.
Amelanduil - Wto 19 Lut, 2013 17:48
Brr. Na sam widok "Sword Art Online" w dziale z zapowiedziami się przeraziłem...
Po pierwsze, primo... Gra na podstawie przereklamowanego anime (tak, nie przypadł mi do gustu sword art >_>) która o ile będzie opowiadała poniekąd inną historię niż przedstawiona w anime fabularnie nie zapowiada nic ciekawego, bo przecież większość ludzi wie jak to anime się skończyło, zna wszystkie wątki w nim poruszone. GDYBYŚ zrobił to jako oddzielną historię, z innymi bohaterami, cholera, z tworzeniem własnej postaci... Byłaby mniej słaba niż jest aktualnie, co nie zmienia faktu, że...
Secundo: Mapping jest brzydki jak noc >_> ustawiane od linijki szeregi drzew (ogólnie las jak na mój gust jest źle zrobiony w całości, taka zbita masa drzew), zawierają stanowczo za małe detali, drogi zajmują... jedną kratkę, co według mnie nie powinno mieć w ogóle miejsca... I do tego ta mapa świata. Nie wiem, jakoś do mnie nie przemawiają miniaturowe mapy świata >_> jak już robisz coś takiego to chociaż zrób to naprawdę spore... A w tym przypadku nie rób w ogóle, bo do SAO nie nadaje się rozległa mapa świata, rób wszystko na lokacjach.
Trzy (bo skąd ja mam do cholery wiedzieć jak jest "trzy" po łacinie): Skrypt na wiele windowskinów? Chyba najgorszy patent, jaki kiedykolwiek widziałem o.o I tak w sumie to o skryptach za wiele nie napisałeś, a system walki chyba byłby dość ważną rzeczą do wspomnienia?
Kumpel - Wto 19 Lut, 2013 18:25
Amelanduil, dzięki za wypisanie wszelkich negatywnych stron projektu, poprawię grę według twoich zaleceń. Co do systemu walki, jeszcze go nie wprowadziłem, ale prawdopodobnie będzie to taki jak w grach typu Heroes. Pogłówkuje jeszcze nad bohaterami, prawdopodobnie zostaną całkowicie zmienieni na innych "sfillerowanych". A jeśli chodzi o tilesety, to czy te RTP mogą zostać, czy raczej zmienić?
Amelanduil - Wto 19 Lut, 2013 19:05
Znaczy wiesz, grę na podstawie anime jest sens robić tylko, gdy:
a) masz pod sobą cały team developerów od namco/square/jakiejś innej japońskiej firmy,
b) robisz doujina, mając wystarczające umiejętności by go oskryptować i narysować do niego grafiki >_> i wtedy nie robiłbyś go na makerze.
Na twoim miejscu nie robiłbym tego wcale.
Avara - Wto 19 Lut, 2013 20:43
Ja radzę zmienić tytuł, nazwę świata i nieco fabułę, a grę robić dalej Mnie się SAO bardzo podobało i wątpię byś sprostał wymaganiom fanów tego anime. Dlatego radzę wprowadzić zmiany. Jak dla mnie wszystko jest zbyt zwyczajne jak na SAO
Feniks - Wto 19 Lut, 2013 21:30
Ale wymagania macie. Rób, rób. Zachowaj jedynie ducha SAO i ten świetny klimat jaki był tam przedstawiony, a z pewnością spodoba się to niejednemu fanowi SAO - w tym mi. Pozdrawiam ;3
Kumpel - Sob 16 Mar, 2013 20:39 Temat postu: Sword Art Online RPG - Yahiko's Story //Proszę moderatora lub admina o podmienienie tego postu z pierwszym. Z góry dzięki. //
Prezentuje
Fabuła:
Rok 2022. W sieci króluje nowa gra VRMMORPG, Sword Art Online. Dla 16-letniego Yahiko, który wywodzi się z niezbyt bogatej rodziny, takowy prezent był niewyobrażalny. Lecz tuż po premierze czeka go niespodzianka i rodzice fundują mu ją. Wchodząc do tej gry nastolatek odkrywa, że nie ma funkcji wylogowania się i, że nie można się wydostać do czasu gdy przejdzie wszystkie 100 piętrów. Jednak jeśli w trakcie przegrasz, zginiesz w wirtualnym, jak i realnym świecie. Nagle w oczach 10 000 graczy gra "na czasie" zamienia się w piekielny koszmar.
Muzyka:
Rurouni Kenshin Live Action OST 13 -Hiten
Sword Art Online OST ソードアート・オンライン
One ok Rock - Introduction~Where idiot should go
i wiele wiele innych
Screeny:
System Walki ^
Menu "wieloskinowe" ^Awatar Sawy zostanie jeszcze poprawiony
Mapka Lasu z 1-ego piętra
Zwiastun:
wkrótce
Demo:
wkrótce
sled - Nie 17 Mar, 2013 00:16
Screeny wyglądają dość interesująco przynajmniej dla mnie I nie żebym się czepiał, ale...
Cytat: | wszystkie 100 piętrów |
Nie powinno być 100 pięter? - takie coś przynajmniej istnieje, albo to znowu mi coś umknęło...
Sam pomysł na grę prawdę mówiąc wzbudził we mnie dość mieszane uczucia gdyż z jednej strony wolę tego typu zagrania niż ponownie być wybrańcem ratującym świat.... z drugiej jednak strony mam nieodparte wrażenie iż gdzieś już z tego typu fabułą miałem do czynienia (chyba że się wzorowałeś na innych istniejących już projektach wówczas zwracam honor)
Tak bacząc na szczegóły to fajne imię dla głównego bochatera^^ Dodaje nieco klimatu typowego dla miłośników anime
Feniks - Nie 17 Mar, 2013 01:34
Cytat: | Sam pomysł na grę prawdę mówiąc wzbudził we mnie dość mieszane uczucia gdyż z jednej strony wolę tego typu zagrania niż ponownie być wybrańcem ratującym świat.... z drugiej jednak strony mam nieodparte wrażenie iż gdzieś już z tego typu fabułą miałem do czynienia (chyba że się wzorowałeś na innych istniejących już projektach wówczas zwracam honor)
Tak bacząc na szczegóły to fajne imię dla głównego bochatera^^ Dodaje nieco klimatu typowego dla miłośników anime |
Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale fabuła jest na podstawie anime ,,Sword Art: Online" i nie zgadzam się z tym, że tam jest wybraniec który ratuje świat, może w małym stopniu może to tak wyglądać, ale w anime był po prostu silny wojownik współpracujący z innymi i nie ratował świata, a próbował go... No nie spoiluje.(rozumiem też, że miałeś prawo nie wiedzieć, potraktuj to z dystansem proszę :P) Dobranoc.
sled - Nie 17 Mar, 2013 14:47
Cytat: | Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem, ale fabuła jest na podstawie anime ,,Sword Art: Online" i nie zgadzam się z tym, że tam jest wybraniec który ratuje świat, może w małym stopniu może to tak wyglądać, ale w anime był po prostu silny wojownik współpracujący z innymi i nie ratował świata, a próbował go... No nie spoiluje.(rozumiem też, że miałeś prawo nie wiedzieć, potraktuj to z dystansem proszę :P) Dobranoc. |
Przeczytaj uważnie jeszcze raz mój post-napisałem że wolę to niż ratowanie świata jako bochater itp, a nie że to to samo^^
Co do anime to zapewne masz rację lecz także już gdzieś widziałem grę zrobioną w makerze w podobnym stylu fabularnym (może poza przejściem akurat 100poziomów) być może także wzorowana na wspomnianym przez cb anime dlatego jakoś dziwnie się czułem czytając tę fabułę Niemniej jak mówiłem projekt nie wygląda źle i życzę szczerze powodzenia przy nim autorowi
Śliwka - Czw 02 Maj, 2013 13:31
Podobało mi się anime SAO, więc jestem ciekawa twojej gry... Czekam niecierpliwie na demo :)
Konfundus - Sob 11 Maj, 2013 12:18
Mam pewną kwestię co do map. W grze były to labirynty przedstawiane na sposób taki, iż nie było prostą drogą znaleźć wejście do komnaty bossa. Po tym co widzę na mapie pierwszego piętra, jest to prosta droga? Chyba, że robisz coś na sposób kilku map na jedno piętro. Ale jeżeli nie to radzę poprawić mapy tak by naprawdę było można jakoś je zwiedzić i żeby dojście do bossa za proste nie było. Myślę, że przedstawiłem zrozumiale moją kwestię co do zmian w grze. Rób dalej, anime SAO nie dawno skończyłem, więc raczej pamięcią nie grzesze. Pozdrawiam. ^^
|
|