UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [2k/2k3] - RM 95 Władca Żywiołów

Dragon Kamillo - Czw 28 Lut, 2013 22:25
Temat postu: RM 95 Władca Żywiołów
Nie ma działu o rm 95 więc będzie tu, jak jesteście chamscy to wywalicie.
A więc może już ktoś widział i słyszał o tej gierce (leży ona od 2 miesięcy na gospodzie + ma reckę w gońcu), ale dla reszty może być to pewna nowość w starociu.
Tytuł: Władca Żywiołów
Wersja RM: 95 (projekt zaczęty w wersji tłumaczenia rm 95 aktualnie znajdującego się na twierdzy, potem robiony w nowszej wersji. Plik rpg gry przeżył przerobienie na wersję value makera po czym był już robiony w wersji 1.23 - jedyna zmiana wywalenie pewnego napisu z menu gry)
Link: https://www.dropbox.com/s...1.01%20demo.zip
Gra działa bez RM 95 i innych dodatkowych plików. Uwaga: W grze mamy dwa pliki game.exe - jeden z ang ikonami drugi z jap ikonami - oba działają i są po polsku, więc otwórzcie se w którym wam wygodniej.

Gra tak naprawdę była robiona w czasach odpoczynku od nichtera (czy jak tam się w tamtych czasach ten projekt nazywał). Na niej ćwiczyłem się w rm 95, poznawałem tego makera, jego wersje itp. W projekcie został nawet użyty sposób na podmianę tile tak z ciekawości. Na tym projekcie tłumaczyłem plik game.exe rm 95 (w tym projekcie znajduje się jego najnowsza wersja) i rozwiązywałem napotkane problemy z rm 95 (http://tsukuru.pl/forum/v....php?f=3&t=3600). W końcu ten projekt jest jednym z powodów dlaczego teraz powstaje nowa polska wersja rm 95 (gdy go tworzyłem pisałem o tym rmie i o tym co nie przetłumaczone do reptilea - głównie game.exe, że ten wziął się do roboty - niestety ja nie i dlatego premiera nowego rm 95 tak się przeciąga).

Fabuła: Ogólnie to nie miało być to nic wielkiego - ale demo jest tak krótkie że fabuły w nim za bardzo nie ma, więc ją opiszę. Co 1000000000 lat (liczba miała być lepiej ustalona), świat potrzebuje odnowy. Żywioły wtedy wygasają i trzeba je odnaleźć zebrać razem w pewnym miejscu, odnowić i znowu gdzieś pochować. Ale może to zrobić tylko wybraniec który rodzi się zawsze na czas i nasz bohater jest tym wybrańcem (jak zwykle), ale on o tym nie wie, i wy też bo w demie tego nie ma powiedziane. Ale wiedzą o tym magowie którzy mają mu pomóc w tej misji (jednym z nich jest ten dziad) i oczywiście zło, które chce wykorzystać te kryształy w swoich celach. A więc fabuła jest taka jesteśmy wybrańcem szukamy kryształów i walczymy ze złem - typowa fabułka pierwszych gier (nawet jest taka o podobny tytule).

Grafika to rtp rpg makera 95 i rpg makera 95 simulation po przeróbkach,
Muzyka i dźwięki: rtp rpg makera 95 i 2003

Zrzutki:

Ekran tytułowy.

Pierwsze sekundy w grze (pokój bohatera).

Przed domem bohatera.

Miasto Jakecz. Uwaga niedokończone - ze wszystkimi nie pogadasz i nic nie można kupić.

To koniec, jak tu dojdziecie to już nic więcej z fabuły w grze nie ma.

Kiedy pełna wersja/dłuższe demo: nie wiem czy w ogóle coś takiego powstanie.

Ale ogólnie to zagrajcie po raz pierwszy w polską grę wykonaną w rm 95.- w sumie teraz to już nie za bardzo aktualne, bo jest to jedna z 4 gier w które możecie po polsku zagrać zrobionych w rm 95, co nie oznacza że ta jako wydana była pierwsza bo tak było - ale oczywiście wcześniej kilka osób przymierzało się do tego makera ale nic nie wydali - ot ciekawostka.

Leoś - Czw 11 Kwi, 2013 22:44

Demo oprócz map nic nie prezentuje. Rozumiem że to tylko ciekawostka, jak wygląda w ogóle projekt w tym RM-ie, ale mogłeś wstrzymać się z wydaniem prezentacji - bo demo to nie jest. Równie dobrze wystarczyłyby screeny. Ale skoro to odskocznia od innego projektu, no to pewnie sens trzymania tego na dysku jakiś jest.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group