|
UltimaForum
|
|
Zapowiedzi gier i dema [2k/2k3] - RM 95 Władca Żywiołów
Dragon Kamillo - Czw 28 Lut, 2013 22:25 Temat postu: RM 95 Władca Żywiołów Nie ma działu o rm 95 więc będzie tu, jak jesteście chamscy to wywalicie.
A więc może już ktoś widział i słyszał o tej gierce (leży ona od 2 miesięcy na gospodzie + ma reckę w gońcu), ale dla reszty może być to pewna nowość w starociu.
Tytuł: Władca Żywiołów
Wersja RM: 95 (projekt zaczęty w wersji tłumaczenia rm 95 aktualnie znajdującego się na twierdzy, potem robiony w nowszej wersji. Plik rpg gry przeżył przerobienie na wersję value makera po czym był już robiony w wersji 1.23 - jedyna zmiana wywalenie pewnego napisu z menu gry)
Link: https://www.dropbox.com/s...1.01%20demo.zip
Gra działa bez RM 95 i innych dodatkowych plików. Uwaga: W grze mamy dwa pliki game.exe - jeden z ang ikonami drugi z jap ikonami - oba działają i są po polsku, więc otwórzcie se w którym wam wygodniej.
Gra tak naprawdę była robiona w czasach odpoczynku od nichtera (czy jak tam się w tamtych czasach ten projekt nazywał). Na niej ćwiczyłem się w rm 95, poznawałem tego makera, jego wersje itp. W projekcie został nawet użyty sposób na podmianę tile tak z ciekawości. Na tym projekcie tłumaczyłem plik game.exe rm 95 (w tym projekcie znajduje się jego najnowsza wersja) i rozwiązywałem napotkane problemy z rm 95 (http://tsukuru.pl/forum/v....php?f=3&t=3600). W końcu ten projekt jest jednym z powodów dlaczego teraz powstaje nowa polska wersja rm 95 (gdy go tworzyłem pisałem o tym rmie i o tym co nie przetłumaczone do reptilea - głównie game.exe, że ten wziął się do roboty - niestety ja nie i dlatego premiera nowego rm 95 tak się przeciąga).
Fabuła: Ogólnie to nie miało być to nic wielkiego - ale demo jest tak krótkie że fabuły w nim za bardzo nie ma, więc ją opiszę. Co 1000000000 lat (liczba miała być lepiej ustalona), świat potrzebuje odnowy. Żywioły wtedy wygasają i trzeba je odnaleźć zebrać razem w pewnym miejscu, odnowić i znowu gdzieś pochować. Ale może to zrobić tylko wybraniec który rodzi się zawsze na czas i nasz bohater jest tym wybrańcem (jak zwykle), ale on o tym nie wie, i wy też bo w demie tego nie ma powiedziane. Ale wiedzą o tym magowie którzy mają mu pomóc w tej misji (jednym z nich jest ten dziad) i oczywiście zło, które chce wykorzystać te kryształy w swoich celach. A więc fabuła jest taka jesteśmy wybrańcem szukamy kryształów i walczymy ze złem - typowa fabułka pierwszych gier (nawet jest taka o podobny tytule).
Grafika to rtp rpg makera 95 i rpg makera 95 simulation po przeróbkach,
Muzyka i dźwięki: rtp rpg makera 95 i 2003
Zrzutki:
Ekran tytułowy.
Pierwsze sekundy w grze (pokój bohatera).
Przed domem bohatera.
Miasto Jakecz. Uwaga niedokończone - ze wszystkimi nie pogadasz i nic nie można kupić.
To koniec, jak tu dojdziecie to już nic więcej z fabuły w grze nie ma.
Kiedy pełna wersja/dłuższe demo: nie wiem czy w ogóle coś takiego powstanie.
Ale ogólnie to zagrajcie po raz pierwszy w polską grę wykonaną w rm 95.- w sumie teraz to już nie za bardzo aktualne, bo jest to jedna z 4 gier w które możecie po polsku zagrać zrobionych w rm 95, co nie oznacza że ta jako wydana była pierwsza bo tak było - ale oczywiście wcześniej kilka osób przymierzało się do tego makera ale nic nie wydali - ot ciekawostka.
Leoś - Czw 11 Kwi, 2013 22:44
Demo oprócz map nic nie prezentuje. Rozumiem że to tylko ciekawostka, jak wygląda w ogóle projekt w tym RM-ie, ale mogłeś wstrzymać się z wydaniem prezentacji - bo demo to nie jest. Równie dobrze wystarczyłyby screeny. Ale skoro to odskocznia od innego projektu, no to pewnie sens trzymania tego na dysku jakiś jest.
|
|