UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - Heromus

DogPlaying - Nie 24 Mar, 2013 22:15
Temat postu: Heromus
Witam Was W Zapowiedzi gry Heromus
{Uwaga Gra jest w Fazie tworzenia więc niektóre opisane tu rzeczy mogą ulec zmianie}

Fabuła
W grze wcielamy się w Daniela Jednego z mieszkańców wioski
który pewnego dnia dowiaduje się ,że w jego kraju został wprowadzony Stan Wojenny i ,że Orkowie pod Przewodnictwem Lorda Nekro Grożą Atakiem na Kraj
Daniel Próbuje dostać się do miasta gdy zostaje Omyłkowo Porwany przez Wilczych Wojowników Którzy mieszają go do Wojny. Daniel Podczas Jednej z Misji Dowiaduje się o świątyni Vex w której jest Uwięziona Dusza złego Maga Saurusa Prawowitego Władcy Orków i ciemności Daniel wraz z Psem O imieniu Rex i Córce Generała Elizie próbują Powstrzymać Nekro i jego armie przed uwolnieniem Saurusa}
Fabuła jakaś Mega Nie jest
Premiera zapewne gdzieś na Maj/Czerwiec 2013
W grze będziemy mieli otwarty świat Możliwość Kupna Domu zarządzania w nim Ogrodem itp.
Możliwość grania w 2 osoby (Podzielony Ekran)+ w trybie 2 osobowym Dodatkowe Misje
oto kilka Screenów z Produkcji
proszę o zapoznanie się z nimi : )
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.


Piszcie co mogę dodać do gry ... :)

sebaomega - Pon 25 Mar, 2013 19:35

Cytat:
Piszcie co mogę dodać do gry ... :)


lepszy maping,ewentualnie nowe Tile :-|

Spazmatic - Sro 27 Mar, 2013 15:23

Nie jest źle.Szczególnie za interesowała mnie opcja dwuosobowej gry.
Jakieś ciekawe funkcje zapewne się pojawią.
Niestety mapping jest dosyć pusty a jak już jest wypełnienie to,niestety-szachownica.
Niestandardowe tile także by się tutaj przydały.Zapewniam cię że tym troszkę przy punktujesz.
Czekam na nowe screeny i powodzenia!

tracersgta - Pią 29 Mar, 2013 10:22

Mapping, mapping i jeszcze raz mapping! Nie chcę tego pisać, ale mapy nie są zbytnio ładne. Proponuję, żebyś użył innych tilesetów. Dodatkowo, jeżeli walka nie jest na mapie to HUD jest kompletnie niepotrzebny. To takie główne błędy. Tych mniejszych też jest dość sporo, m.in. niezbyt przejrzysta fabuła. Popracuj, popracuj, a będzie miodnie ;-)
sled - Pią 29 Mar, 2013 13:02

Mapping jest słaby, ale nie tragiczny... po prostu słaby (2,5/10 wg mojej opinii czyli mogło być gorzej). Reszta jest zwyczajnie słaba....(fabuła oraz inne elementy) dlatego powiem krótko-pracuj,pracuj i jeszcze raz pracuj... nad wszystkim :roll: Bo tragedii niema, ale jest zwyczajnie dobrze.... słabiej niż dobrze.....jest słabo...... no dobra sam już nie wiem jak jest, ale niema tragedii po prosti :roll:
~Nakhitto - Sob 30 Mar, 2013 12:49

Fabuła nie jest najlepsza ani najgorsza, jest w miare. Postacie z Margonem.. Zmień windowskin'a bo odrzuca i nie chcę się za bardzo czytać dialogów. Jak powiedział ~tracersgta "niezbyt przejrzysta fabuła". Myślę że jak poprawisz pare rzeczy to gra może być naprawdę ciekawa!
Nie zniechęcaj się! Jak poprawisz to czekam na demko ;)

Angius - Pon 01 Kwi, 2013 20:04

Co możesz zmienić w tej grze? Właściwie wszystko.

Bohater idzie sobie ulicą, a tu nagle widzi wielki neon "Stan Wojenny", że go to tak zaskakuje? Secundo, jacyś Wilczy Wojownicy go przez pomyłkę porywają, a potem zaciągają do walki po ich stronie? ładafak? "Sorry, że cię porwaliśmy, wiesz, to przez pomyłkę... Ty nie chciałbyś się zaciągnąć do nas, hm?"
Pies w drużynie? Podejrzewam, że będzie jak z 99% gier, w których mamy psiego towarzysza. Po prostu będzie gryzł wrogów. I tyle. Nuuuuuuuuuda...

Screeny... Screeny...
Utwórz nową partycję dysku, przenieś na nią wszystkie swoje mapy, a potem sformatuj co najmniej kilka razy, spluń przez lewe ramię i zakop dysk twardy na rozdrożu. Powiem ci, co widzę od góry:
1. Kamienny kloc, ścieżka, płot, jakiś park od linijki sadzony i... Chyba kolorowy dywan po prawej, bo warzywa tak nie rosną.
2. Szpaler drzew, ścieżka, szpaler drzew. I po lewej jakieś dziwne podium przeczące intuicji, bo niby toto przylega do drogi, ale przecież... Kuźwa! Widać, że jest ponad nią!
3. Kupa słomy pokryta liśćmi, na której jakiś jajcarz położył stare okna Po lewej znów szpaler drzew od linijki, a po prawej chyba ścieki jakieś... Bo widać, że to ludzką ręką stworzone, od sznurka, geodeci wyznaczyli, żeby brzeg był idealnie równoległy z linią drzew.
4. Odwrócona brązowa litera T na zielonym tle. I jakieś płotki czy coś. To w sumie można wydrukować i jako sztukę nowoczesną sprzedawać (bo do niczego to niepodobne)
5. Drewniany płotek, jakieś dwie palisady wewnątrz linii płotu... Po co komu te palisady? Może to ściany, tylko reszty domów nie dobudowali? No, chyba, że tak... I ludzie (chyba ludzie) jacyś. Stormtrooperzy na wakacjach, bo wszyscy identyczni.
6. To samo co wyżej. Tylko widać, że się geodeta postarał i idealnie drzewka posadził.
7. To samo co w czwórce, tylko jakąś mapę widzę...

Jednym słowem - wielkie, rzadkie, śmierdzące g... Może bym i tknął kijem, ale tylko po to, żeby wygrzebać takie perełki jak split-screen, tryb gry dla dwóch, otwarty świat i zarządzanie domem.

Spazmatic - Czw 04 Kwi, 2013 19:47

Angius, Pojechałeś na całego ;-P.Zapowiada się na nowy odcinek ,,Porażki z RM`a".

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group