Ayene - Pią 17 Lip, 2009 11:07 Temat postu: Ikona złotej monety w Menu
~ Ikona złotej monety w Menu ~
Krótki opis
Skrypt dodaje monetę w menu przy liczbie złota (patrz screenshot)
Autor skryptu
MikauSchekzen
Tłumaczenie i przeróbki
Ayene [yurika@o2.pl]
Kompatybilność
Tylko VX
Skrypt
Spoiler:
Kod:
# ==========================================================
# ~ Ikona złotej monety w Menu ~
# Data publikacji: 17.07.2009
# Autor: MikauSchekzen
# Tłumaczenie i poprawki: Ayene [yurika@o2.pl]
# Zapraszam na stronę Ultima Forum - http://www.ultimateam.pl
# ==========================================================
# Instalacja: Umieść ten skrypt nad Main w Edytorze Skryptu.
# ==========================================================
# ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU ---------------------------------
module GoldIcon
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI ---------------------------------
# poniższa liczba przyporządkowana jest ikonce złota w standardowym pakiecie
# ikonek.
GoldIconIndex = 205
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI ----------------------------------
end
# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^--------------------
class Window_Base < Window
alias customgoldicon draw_currency_value
alias added_gold_icon draw_currency_value
def draw_currency_value(value, x, y, width)
customgoldicon(value , x , y , width)
draw_icon(GoldIcon::GoldIconIndex , x , y)
end
end
# --------------------------- KONIEC SKRYPTU -----------------------------------
Demo
niepotrzebne
Screenshot
Instrukcja
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
Piszcie w razie problemów.Squall - Pon 20 Lip, 2009 09:58 Kurde dobra robota z tym tłumaczeniem skryptów, długo szukałem podobnej stronki mam nadzieję że skryptów przybędzie....duuużo :)Ayene - Pon 20 Lip, 2009 10:01 Przybędzie i to wkrótce Ulvran - Pon 05 Lip, 2010 19:11 Ja mam swoją własną ikonkę golda i tu nasuwa się pytanie, co zrobić, by podmienić obrazek?Ayene - Wto 06 Lip, 2010 06:40 Podmień skrypt na poniższy:
Spoiler:
Kod:
# ==========================================================
# ~ Ikona złotej monety w Menu ~
# Data publikacji: 17.07.2009
# Autor: MikauSchekzen
# Korekta: Ayene [yurika@o2.pl]
# Zapraszam na stronę Ultima Forum - http://www.ultimateam.pl
# ==========================================================
# Instalacja: Umieść ten skrypt nad Main w Edytorze Skryptu.
# ==========================================================
# ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU ---------------------------------
module GoldIcon
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI ---------------------------------
# poniższa nazwa ikony w folderze Graphics/Pictures
GoldIconName = "Gold"
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI ----------------------------------
end
# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^--------------------
class Window_Base < Window
alias customgoldicon draw_currency_value
alias added_gold_icon draw_currency_value
def draw_currency_value(value, x, y, width)
customgoldicon(value , x , y , width)
bitmap = Cache.picture(GoldIcon::GoldIconName)
w = bitmap.width
h = bitmap.height
self.contents.blt(x, y, bitmap, Rect.new(0, 0, w, h))
bitmap.dispose
end
end
# --------------------------- KONIEC SKRYPTU -----------------------------------
W folderze Graphics/Pictures umieść obrazek z ikoną i nazwij ją Gold.Ulvran - Sro 07 Lip, 2010 10:06 Dziękuję bardzo :)Bohun - Nie 31 Paź, 2010 12:09 A co jeżeli chce, aby ikona monety była animowana??
Zrobiłem coś takiego.
Mam też takie, tylko od razu animowane w wersji gif.Ayene - Nie 31 Paź, 2010 17:23 Musiałbyś zastosować zupełnie inny skrypt. Spróbuj ten:
class Window_Gold < Window_Base
def initialize(x, y)
super(x, y, 160, WLH + 32)
@frame = 0
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
cx = contents.text_size(Vocab::gold).width
self.contents.font.color = normal_color
self.contents.draw_text(4, 0, 120-cx-2, WLH, $game_party.gold, 2)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(4, 0, 120, WLH, Vocab::gold, 2)
bitmap = Cache.picture(Ayene::GOLD_PICTURE)
src_rect = Rect.new(bitmap.width / 8 * @frame, 0, bitmap.width / 8, bitmap.height)
self.contents.blt(0, 0, bitmap, src_rect)
bitmap.dispose
end
def update
super
if Graphics.frame_count % 10 == 0
@frame == 7 ? @frame = 0 : @frame += 1
refresh
end
end
end
W folderze Graphics/Pictures umieść powyższy obrazek i nazwij go "gold".Bohun - Nie 31 Paź, 2010 18:31 Wielkie dzięki:DMichu_1999 - Wto 08 Mar, 2011 18:19 Czy mógłby ktoś dać jeszcze raz tą animowaną monetę?Bardzo proszę.Valdali - Wto 08 Mar, 2011 18:41
Cytat:
Czy mógłby ktoś dać jeszcze raz tą animowaną monetę?Bardzo proszę.
przykładam się do pytanka Ayene - Sro 09 Mar, 2011 10:42 Jaką animowaną monetę? http://www.ultimateam.pl/...p?p=42196#42196Valdali - Pon 14 Mar, 2011 19:20 nie Ayene, nam chodziło o gifa monety Ayene - Pon 14 Mar, 2011 20:52 Michu_1999 - Czw 19 Maj, 2011 18:31 Dziękidj72 - Nie 26 Cze, 2011 17:21 Ayene dzięki wielkie właśnie tego skryptu szukałem.