Screen 1:
1. Niebieska ramka oznacza miejsce na które musimy zwrócić uwagę.
Opcja "Nie" oznacza, że przedmiot nie będzie się zużywał
Opcja "Tak" oznacza, że przedmiot zniknie po użyciu.
2. Zielona ramka to cele.
W tym przypadku ustawiamy "brak"
3. Czarna ramka określa kiedy możemy używać przedmiotu.
Wybieramy "Menu" by nie można było użyć przedmiotu podczas walki.
4. Czerwona ramka oznacza ID typowego zdarzenia które ma się uruchomić i które opisałem poniżej.
Screen 2:
1. Mała czerwona ramka oznacza funkcje
W sumie nie wiem dokładnie co to jest, ale gdy ustawiłem "Czekaj" to wszystko działało jak należy.
2. Duża czerwona ramka to polecenie zdarzenia.
Możemy od razu ustawić teleport, albo zrobić tak jak ja na screenie.
PS: Oczywiście możemy także w ten sposób przeczytać księgi, receptury itp...
Jakby coś to piszcie, spróbuje doradzić.