UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [XP] - Pokemon Shadows

MaTe - Sro 27 Sty, 2010 20:18
Temat postu: Pokemon Shadows
POKEMON SHADOWS


Kilka dni temu zacząłem robić grę. Zainspirowal mnie mój kolega, który już prawie kończy swoją o Pokemonach (Pokemon Elements). Gra ma być dosyć długa. Bowiem znajdą się w niej 2 regiony (jak np. w HG/SS) Avaland ( nowy region, gdzie zaczynamy grę) i Taken (stary region mojego kumpla, z nowymi zdarzeniami).

Fabuła w pigułce:
Team G, po klęsce w Regionie Taken, którą udaremnił Henet ( Bohater Pokemon Elements) ,mają nowy sposób, aby zapanować nad światem, a mianowicie zdobyć 3 Pokemony - Psy, czyli Suicune, Entei, Raikou. Czy im się to uda zależy jedynie od Rogera! ( postać, w którą się wcielamy).

Postępy w grze:

Region Taken (od kumpla):
Mapy: 80%
Zdarzenia 20% (bo je zmieniam)

Region Avaland:
Mapy: 8%
Zdarzenia: 5%

Screeny:

1. Miasto (Beach Town) - tutaj zaczynamy grę:
Spoiler:



2. Droga 519 (gra Pokemon Elements kończy się na Drodze 518):
Spoiler:



3. Miasto (Alvaria Town) - 1 odznaka MIASTO W BUDOWIE:
Spoiler:



Startery:
Cyndaquil
Chikorita
Totodile
Pikachu!!!

Założenia:
Pokemonów w grze: około 151
Do złapania: około 50
Łowienie ryb
Jazda na rowerze

W grze możliwa jest wymiana pomiędzy graczami!!!

Demo: Jak skończe Alvaria Town. Czyli gdzieś za 3 dni.

Jeśli macie jakieś pomysły co do gry Piszcie na PW

Update: Gdy zrobię następną mapę

Oceniajcie Mapki oprocz Alvaria Town !!!

Ayene - Czw 28 Sty, 2010 21:37

Cóż... bardzo ambitnie. Przyznam się, że nie miałabym chyba odwagi i samozaparcia na to, by tworzyć grę o pokemonach. Wyobrażam sobie ile to pracy. Twoje mapki wyglądają tak... hmm... pokemonowo :-P Grałam m.in. w wersję Silver i z całą pewnością mogę stwierdzić, że Twoje prezentują się dużo lepiej od oryginału. Czekam na demko :-> Jak na razie za mapki, wprowadzanie do fabuły i ogólnie zaczątki klimatu daję 8 na 10.

PS Jestem bardzo ciekawa jak rozwiązałeś problem ewolucji pokemonów i ich poddaństwa względem trenera. Nie wiem, jak wierną oryginałowi część tworzysz. Niemniej jednak zżera mnie ciekawość ;->

Czeliosss - Pią 29 Sty, 2010 22:18

Mi też podoba się ten pomysł na grę. Sam próbowałem zrobić grę o pokemonach, ale nie miałem pokedexa, systemu walki itp. itd. Mapki są staranne i jak powiedziała Ayene "pokemonowe". Grałem kiedyś w Emeralda i tamte mapki są gorsze od twoich. Jak chcesz mieć więcej pokemonów to mogę tobie je przesłać, bo mam je gdzieś na dysku. Czekam na demko.
alintes - Sob 30 Sty, 2010 14:29

Jestem ciekaw jak zrobisz pokedexa czy jakos tak, i czerkam na demko, widac ze sie starasz nad gra, zawsze kto wklada duzo serca w gre to ychodzi ciekawa gra. :mrgreen:
bionicl - Sob 30 Sty, 2010 21:24

Na tym pierwszym screenie (Beach Town), w ten dom w lewym dolnym rogu, ma dziwny dach...
alintes - Nie 31 Sty, 2010 08:49

Mi też ten dach nie pasował, ale nie chciałem nic mówic, bo mógłbym zniechęcic MaTe, żeby dalej tworzył gre :-> .Ale jakbyś mógł to popraw ten dach, bo on jest taki "dziwny". :mrgreen:
Czeliosss - Nie 31 Sty, 2010 19:53

A szczerze mówiąc to ja tego dachu nie zauważyłem. XD
A na pokedexa ipt. itd. jest jest specjalny skrypt.

Sage - Nie 31 Sty, 2010 20:18

Powiem, że jestem pod niemałym wrażeniem.

Grafika wygląda naprawdę wporządku.
Miałem okazję grać w Pokemon Red, Yellow, Gold, Ruby, Prism (no dobra... przeszedłem wszystkie, prócz Prisma, w którego teraz gram). Twoja gra bardziej przypomina te pokemony z nowszej generacji - pokroju Ruby właśnie.

Trzymam kciuki i liczę, że dociągniesz z tym projektem do końca.
Nie będzie prosto, bo Pokemon to bardzo rozbudowana gra, musiałbyś dopisać nowe skrypty i z tym pewnie będzie największy problem :)

Powodzenia.

Shadi - Nie 07 Lut, 2010 10:16

Przy okazji chciałem poinformowac że ja też tworzę grę POKEMON ELEMENTS i szanowny mate , oczywiście za moim pozwoleniem , używa moich zasobów..
Niedługo zamieszcze tu ( i na rmxp.pl) temat. W swojej grze zrobiłem jak narazie 1 region i 2 zrobię ale ponieważ ferie powoli się kończą , pozatym maker mi szwankuje , bardzo skróce..

MaTe - Wto 09 Lut, 2010 22:55

Niedługo będą nowe screeny, demko gdzies za 4 dni. A dach zaraz zobacze. Chciałem użyć Bestiariusza na pokedex,ale jakoś mi nie działa.
bionicl - Pon 15 Lut, 2010 21:48

MaTe, spróbuj skorzystać z tego http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2463 :mrgreen:
dawidos989 - Wto 16 Lut, 2010 10:40

Jestem pod wrażeniem,ja próbowałem zrobić grę o pokemonach ale nie umiałem pokedexu,łapania pokemonów tym bardziej jestem podważeniem ponieważ ja wysiadłem po 2 dniach,i takie małe pytanko jakie będą pokemony np:czimczar,piplup,tertłik i wiencej takich nowszych czy stare np bulabasaur ?
Sage - Wto 16 Lut, 2010 14:03

A ja już nie jestem pod wrażeniem, bo istnieje coś takiego jak PokeStarter, więc spokojnie z takimi pięknymi ocenami.
Gdyby chłopaki sami mieli pisać te wszystkie skrypty, to zapewne by nie podołali - trzeba by było być naprawdę wyśmienistym programistą.


Jedyne co ocenię w tej grze potem to mapping i ogólnie rozgrywkę, fabułę itp.

Shadi - Wto 16 Lut, 2010 15:41

Ja np nie używam starter kita ( pokestartera) a wszystko oprócz niewielu rzeczach co są na skryptach z netu (np. caterpillar , paski hp) robie na zdarzeniach , chociaż niektórych rzeczy nie mam.
Sage - Wto 16 Lut, 2010 16:02

Chyba, że tak :) Poczekamy, zobaczymy coście tam wymodzili ;p
Przeszedłem wiele wersji pokemów, więc będę w stanie rzetelnie Wam wszystko ocenić.

Shadi - Wto 16 Lut, 2010 16:21

Jak co to ja tak nie mówie żeby sie chwalic ale też po to żeby usprawiedliwic Mate który swoją gre "robi" na zasadzie mojej. Przy okazji dziwię się że w moim temacie nie ma komentarzy:/
Izaya - Pią 18 Cze, 2010 20:36

MaTe, Od tej chwili zacząłem interesować się Pokemonami :-)
Gra wygląda Ciekawie, widać że wkładasz w nią dużo pracy,
hmm... jak ma być 150 + 50 Pokemonów do złapania to przed tobą dużo pracy.
Nigdy nie zwracałem uwagi na Pokemony, zwykle na Naruto.
Lecz zauważyłem że to anime może być nawet Ciekawe.
Za grę daję 10/10 + powodzenia w pracy.
:-D

MaTe - Wto 27 Lip, 2010 19:40

CZAS NA WIELKI UPDATE BO OD DAWNA NIC NIE PISALEM:

POKEMON SHADOWS
Spoiler:




Kilka dni temu zacząłem robić grę. Zainspirowal mnie mój kolega, który już prawie kończy swoją o Pokemonach (Pokemon Elements). Gra ma być dosyć długa. Bowiem znajdą się w niej 2 regiony (jak np. w HG/SS) Avaland ( nowy region, gdzie zaczynamy grę) i Taken (stary region mojego kumpla, z nowymi zdarzeniami).

Fabuła w pigułce:
Team G, po klęsce w Regionie Taken, którą udaremnił Henet ( Bohater Pokemon Elements) ,mają nowy sposób, aby zapanować nad światem, a mianowicie zdobyć 3 Pokemony - Psy, czyli Suicune, Entei, Raikou. Czy im się to uda zależy jedynie od Rogera! ( postać, w którą się wcielamy).

Postępy w grze:

Region Taken (od kumpla):
Mapy: 90%
Zdarzenia 20% (bo je zmieniam)

Region Avaland:
Mapy: 10%
Zdarzenia: 7%

Screeny:
Spoiler:



1. Miasto (Beach Town) - tutaj zaczynamy grę:


2. Droga 519 (gra Pokemon Elements kończy się na Drodze 518):


3. Miasto (Alvaria Town) - 1 odznaka:


4. Forgom Forest i Forgom Town (czzęść Północna):


5. Amled City


Startery:
Cyndaquil
Chikorita
Totodile
Pikachu!!!

Założenia:
Pokemonów w grze: około 151
Około 10 zupełnie nowych pokemonów!!!
Do złapania: około 50
Łowienie ryb
Jazda na rowerze

W grze możliwa jest wymiana pomiędzy graczami!!!

Demo: NARAZIE NIE DOSTĘPNE!!!

Jeśli macie jakieś pomysły co do gry Piszcie na PW

Update: Gdy zrobię następną mapę

Oceniajcie Mapki!!!

mati1332 - Nie 15 Sie, 2010 06:29

Mapki niezłe ale mógłbyś wstawić demo bo chętnie bym pograł
Afro Ninja - Nie 15 Sie, 2010 10:36

przypominają mi się stare pokemony na GBA, w szczególności dzięki pierwsze miasto :) Gra zapowiada się pięknie ^^
4Garbi - Wto 17 Sie, 2010 06:56

Nie długo premiera 3DS'a na którego będę miał worek pokemonów :P
Chętnie pogram w poki z RPG Makera

Amelanduil - Sro 18 Sie, 2010 12:43

Jak będzie Mawile to zagram na 110% xDD
Mapki prezentują się naprawdę ładnie, Czelliosss we wcześniejszym poście ma trochę racji, lepsze niż w oryginale :D

David - Sro 01 Wrz, 2010 10:51

Czemu tak bardzo wam podoba się ta gra? Jest naprawdę przeciętna
-Mapy naprawdę ładne [75%], ale są też bardzo brzydkie [25%]
-Fabuła, pisz po polsku - nie po polskiemu
-Około 10 nowych poków? Jak robisz nowe to cały dex poków a nie takie sobie 10...
-Najpierw skończ jeden region ,a potem bierz się za następny
-A po ch***re dałeś pikachu do starterów? Daj jakiegoś elektryka z Johto
Cytat:
Łowienie ryb
Jazda na rowerze
nuuu(...)uda...
MaTe - Pią 22 Paź, 2010 13:19

Zmieniłem zupełnie system gry, na Pokemon Starter Kit, pokemonów wszystkich będzie 722 i ok. 400 do złapania. Pozatym demko już niedługo. Pare nowych rzeczy w grze opisalem na rmxp, jak chcecie się więcej dowiedzieć kopiuje tutaj moj temat z rmxp:

Cytat:
POKEMON SHADOWS



Kilka dni temu zacząłem robić grę. Zainspirowal mnie mój kolega, który już prawie kończy swoją o Pokemonach (Pokemon Elements). Gra ma być dosyć długa. Bowiem znajdą się w niej 2 regiony (jak np. w HG/SS) Avlu ( nowy region, gdzie zaczynamy grę) i Taken (stary region mojego kumpla, z nowymi zdarzeniami).

PROGRAM: RPG Maker XP

PREMIERA: 2011

OFICJALNA STRONA GRY: W BUDOWIE

Fabuła w pigułce:
Arceus, po zatopieniu regionu Taken stracił wszystkie swoje siły i zapadł w sen, aby je zregenerować. Stracił także 5 swoich tarczy, a jeśli ktokolwiek zbierze je oraz zaniesie do specjalnej świątyni ku czci Arceusa to połączą się w 1 klejnot życia! Po który Arceus przybędzie, to od Ciebie zależy jak rozegrasz spotkanie z nim!

Postępy w grze:

Region Taken (od kumpla):
Mapy: 90%
Zdarzenia 20% (bo je zmieniam)

Region Avlu:
Mapy: 10%
Zdarzenia: 7%

Screeny:
Spoiler:


-Mapa Regionu Avlu:


1. Miasto (Beach Town) - tutaj zaczynamy grę:


2. Droga 519 (gra Pokemon Elements kończy się na Drodze 518):


3. Miasto (Alvaria Town) - 1 odznaka:


4. Forgom Forest i Forgom Town (czzęść Północna):


5.Frogom Town (część południowa):



5. Amled City


.


-Startery:
*TRIKAUT (NOWY)
*BEZ NAZWY
*BEZNAZWY

-Team Zero:
Członek:



Członkini:


Szefo:
NIEBAWEM


Założenia:
Pokemonów w grze: 722
Około 70 zupełnie nowych pokemonów!!!
Do złapania: około 400
Łowienie ryb
Jazda na rowerze
I wszystko co w zwykłych grach pokemon!

W grze możliwa będzie wymiana niektórych pokemonów pomiędzy graczami!!!

Demo: GDY ZMIENIĘ WERSJE STARTER KIT’a!

Jeśli macie jakieś pomysły co do gry w: http://pokemonshadows.jun.pl/viewforum.php?f=4

Update: Gdy zrobię następną mapę

Oceniajcie Mapki!!! I SCREENY!!!

FilipsO - Sob 13 Lis, 2010 18:20

Świetna gra! Gratuluję, ale szkoda że przerzuciłeś się na starter kita bo on jest po
angielsku i sobie nie pogram, bo angielskiego mocno nie znam :cry:
Najlepiej zrobiłeś logo :-P

MaTe - Nie 14 Lis, 2010 12:39

Czekaliście na demo, więc bardzo proszę.

Czas gry to około 1 godz. Po Angielsku są wszystkie zwykłe systemy, a nie cała gra, wszystkie teksty kto co mówi jest po polsku. A w pełnej wersji będzie praktycznie 0 angielskiego, oprócz nazw własnych w pokemonach, ponieważ mam zamiar wszystko przetłumaczyć. W Pre Alfie 0.1 pojawiły się 2 błędy których nie umiem jak narazie naprawić: Czarne tło przy walkach i nie wyświetlanie się odznak.

DOWNLOAD:

-Gra: https://dl.dropbox.com/u/12173118/PokemonShadowsXPbyMaTe.exe

-Audio: https://dl.dropbox.com/u/12173118/Audio.rar

Instrukcja instalacji:
Zainstaluj grę, następnie otworz folder z grą i wypakuj tam Audio. Potem kliknij 2 razy na czerwone słoneczko (Game.exe) i graj :D

Jeśli nie posiadasz programu RPG Maker XP, skopiuj pliki o nazwach rgss.... np. rgss102j do fordelu widnows/system32.


Miłej gry!

szobal1 - Nie 14 Lis, 2010 14:03

No gierka ładna...


oceniam :
100= 8-) :mrgreen:
od 89 do 99 = :mrgreen:
70 do 89 = :-D
60 do 70 = :lol:
50 do 60 :-|
35 do 50 = :-?
20-35 = :shock: cienko....
10-20= :cry:

wynik=od 89 do 99 = :mrgreen:


kliknij:http://grawbank.tk/404/czarnymudzin

MaTe - Nie 14 Lis, 2010 15:07

Cieszę się, że się wam podoba, a i zapomniałem dodać, że wraz z wydaniem Pre Alfy rusza oficjalna strona gry: www.pokemonshadows.jun.pl ZAPRASZAM!
MaTe - Wto 23 Lis, 2010 15:47

DAwno nic nie pisałem, więc chcę wam przedstawić ulepszony system walki (szczególnie graficznie) i obwieścić, że gra będzie posiadać system Dual Screen, oto 2 screeny z walki:

1 screen:



2 screen:



P.S.

Zapraszam na oficjlaną stronę gry:

www.pokemonshadows.jun.pl

Poster27 - Wto 07 Gru, 2010 17:04

Nie można ściągnąć. Proszę o zreuploadowanie, bo bardzo chętnie zagram w gierkę.
Kodama - Wto 07 Gru, 2010 20:24

Ktośby mógł pomyśleć, że skoro gra nazywa się Shadows, wybije się wreszcie z rodziny typowych pokemonsów i jako czarna owca rodziny wykarze się czymś więcej. Chciałabym zagrać w prawdziwe rpg pokemon. Albo w cokolwiek ambitniejszego niż klasyczne catch'em i bądź liderem!
Feniks - Czw 09 Gru, 2010 01:29

prosiłbym o ponowny upload na serwer , chętnie zagram ;)
MaTe - Pią 10 Gru, 2010 23:16
Temat postu: re
Dawno nie wchodzilem na ultime, link zostal skasowany, bo za pare dni pojawi sie nowa,poprawiona i ulepszona wersja. Postaram sie to gre zrobic troch inna niz wszystkie, po 3 odznace, juz nie bedzie najwazniejsze zdobywanie odznak ;D Ale poki co daje Wam filmik z nowego systemu w grze:
http://www.youtube.com/watch?v=6qSZ99i0AbI

MaTe - Pon 13 Gru, 2010 15:57

A więc, czas na nową Pre Alfe 0.1b, jest to troche ulepszona i poprawiona Pre Alfa 0.1. I tym samym zgłaszam ją do Golden Forków do kategorii dema. Głosujcie na mnie .

*Pre Alfa 0.1b

Link: http://dl.dropbox.com/u/1...a%200.1b%29.rar

Nowe systemy:
- Mystery Gift
- Mouse Input Module
- Dual Screen

Błędy:
- nie wyświetlające się odznaki
- czasami czarne tło walki
- nie widać myszki w systemie Mystery Gift

Czas gry: ok. 1h

Instrukcja instalacji:
Zainstaluj grę, następnie otworz folder z grą, kliknij 2 razy na pomarańczowe słoneczko (Game.exe) i graj

Jeśli nie posiadasz programu RPG Maker XP, skopiuj pliki o nazwach rgss.... np. rgss102j do fordelu widnows/system32

MaTe - Pon 27 Gru, 2010 21:28

Zapraszam do głopsowania na Pokemon Shadows w Golden Forkach 2010 w kategorii ZAPOWIEDZI!!!
MaTe - Pią 25 Lut, 2011 12:27

Mam nadzieję, że tym razem ktoś odpowie,bo to mój 3 post pod rząd, ale i nowy update, a w sumie 1 nowa mapka, chary i pare informacji:

A, oto mapa 2 miasta (jescze przed Avlaria Town) zwanego Sanseldor Town:



Niby zwykłe miasto, co nie? Ale jeśli do niego wejdziemy odrazu zatrzyma nas członek drużyny Zer0 i nie będzie chciał wpuścić do środka, wiadomo co nas czeka. Walka Pokemon! Z tym oto jegomościem:



Okazuje się, że całe miasto patroluje drużyna Zer0, oraz Policja. A to dlaczego? Powie wam o tym pierwsza, lepsza napotkana osoba, lub skapniesz się o tym gdy wejdziesz do pokecenter, a tam co. Where is siostra JoY? ;p Nie będzie siostry Joy i nie będzie także miał kto uleczyć Twoich Pokemonów, lecz w górnym, lewym rogu znajduje się hotel "Berry", gdzie można odzyskać siły. Będziesz musiał poprowadzić własne śledztwo w tej sprawie, bo dopuki Joy się nie znajdzie, nie wyjdziesz z miasta! To miasto także posiada Wielki Ogród, może tam się ukryła? MUSISZ TO ZBADAĆ!

A oto char i battler Joy:



Z dzisiejszego update to by było na tyle, właśnie pracuję nad nową drogą i największym miastem! Amled CITY.

P.S.
Jescze jedna zmiana, bowiem starterami będą startery z Hoenn! W grze nie będą obecne fakemony.

Pozdro, i czekam na długie komentarze :D

Xevo - Sob 26 Lut, 2011 14:17

Fajna gra, mapki i system walki. :gokulol:
janczar1212 - Sob 26 Lut, 2011 20:57

Ładne robisz mapki tak samo jak battlery. Gra wydaje się spoko i życzę powodzenia w
tworzeniu . ;-)

MaTe - Nie 24 Kwi, 2011 20:39

Witam! Demo planowałem już wcześniej, ale ostatnio jakoś nie miałem weny do tworzenia gry. Teraz znowu zacząłem. Demo przewiduje za około miesiąc. A jak narazie mam do zaprezentowania nową mapke. Wielki Ogród Sanseldor. Tam będziemy poszukiwać zbiegłej Siostry Joy. A oto screen:


->Screen<-

Zapraszam do komentowania.

Kumpel - Pon 25 Kwi, 2011 10:12

Czemu każda twoja mapka ma z boku rój drzew? xD
CrasheR - Pon 25 Kwi, 2011 10:28

Kumpel, Jeżeli grałeś kiedyś w pokemony to powinieneś wiedzieć, że każda mapka jest jakoś ogrodzona (woda,las,pustynia) i nie ma w tym nic dziwnego. Mapka naprawdę bardzo ładna. Wygląda jak z pokemonów FireRed, ale domki bardziej przypominają Ruby:P
Naprawdę wielki szacunek. Czekam na demko :P

Kumpel - Pon 25 Kwi, 2011 11:57

Ahaa. XD Spoko :-P
MaTe - Wto 26 Kwi, 2011 19:13

Jak dla mnie to powinno przypomniać HG/SS ;p No może D/P/Pt. A postaram się po wydaniu demka pozmieniać, aby drzewa nie były w takich rządkach :)
Kumpel - Sro 27 Kwi, 2011 17:32

I git :-D
Ps. Pokażesz title? ;->

mati1332 - Czw 28 Kwi, 2011 07:30

Prosze o reupload
MaTe - Nie 01 Maj, 2011 21:34

Niedługo będzie o wiele lepsze i dłuższe demo więc narazie reuploadować nie ma sensu, Pozdrawiam i cierpliwości.
MaTe - Sro 18 Maj, 2011 16:18

UPDATE!

Dzisiaj mam dla Was intro gry ( a właściwie dema gry):

http://www.youtube.com/watch?v=DTO7lPtMDNA

Zapraszam do oglądania i komentowania!

CrasheR - Sro 18 Maj, 2011 22:01

Gra zapowiada się bardzo ciekawie, a grafiką przebija nawet Pokemon FireRed :P Czerwiec 2011 :hura: :dance: Niedługo będzie można grać:P
MaTe - Czw 19 Maj, 2011 14:31

Powinna dorównywać HG/SS ;p No ale pamiętaj że to tylko demo (wersja 0.2).

A i to nie intro tylko trailer ;p Niewiem dlaczego napisalem intro, pewnie dlatego, że się spieszyłem.

MaTe - Pią 24 Cze, 2011 19:45

Nareszcie, Panie i Panowie nadszedł TEN dzień! Wydaję wersję 0.2 mojej gry, grzech, aż byłoby ją równać z wersją 0.1. A zresztą:

Pokemon Shadows XP by MaTe Pre_Alfa 0.2

LINK: http://pokemonpl.dbv.pl/downloads.php?cat_id=2 (Kliknij: Pobierz (122MB))

Czas gry: ok. 3h

Wielkość: 122 MB

Opis: Jeśli ktoś grał w Pre_Alfa 0.1, niech nie kopiuje save, bo gra dużo się zmieniła. Do gry zostało dodane wiele zadać poboczny, dual screen itp. Został też dodany SAMOCZUEK (nie dokończony) dla osób, które nie miały styczności z grami Pokemon. W grze spotykamy teamy Plasma, Zer0 oraz Rocket. Będziemy mieli okazję złapać 1 legendarnego Pokemona(będzie trzeba się naszukać, gdyż nie jest to element fabuły). Jeśli chcecie wiedzieć przekonajcie się sami. Amled City, jest dość puste, ale to dlatego, że się śpieszyłem, w najbliższej wersji się to zmieni(będą tam mi turnieje i wiele zadań pobocznych.

Znane błędy: Czasem czarne tło na walce, nie wciskać ENTER na TownMap, niedokończony samouczek, odznaki się nie wyświetlają.

Zapraszam do komentowania. A jeśli ktoś znajdzie jakiś błąd to proszę o zgłoszenie go do mnie na PW.
Pozdrawiam, MaTe


EDIT:

Od tej chwili możecie pobrać Patcha, który na pewno nie usunie "zamulania", ale je zmniejszy. Wystarczy posiadać wersję 0.2 gry i użyć zamiesczonego w niej Aktualizatora, ten plik nazywa się: "Updater.exe" i spokojnie poczekać, aż pobierze aktualizację 0.2.1! Następnie gdy pojawi się napis Installing Update należy zamknąć "UPDATER.exe" i ręcznie wypakować "PATCH.zip" do głównego folderu gry i zaakceptować wszystkie zmiany. Mam nadzieję, że gra będzie choć trochę płynniejsza (już niektórzy to potwierdzają, że lagów prawie nie widać.

~MaTe

MaTe - Sro 06 Lip, 2011 20:01

UWAGA:
Od tej chwili możecie pobrać Patcha (wersje 0.2.3), który usunie lagi prawie do 0 (tylko sporadycznie będę się pojawiać).

INSTRUKCJA AKTUALIZACJI[\b]:

Wystarczy posiadać wersję 0.2 gry i użyć zamieszczonego w niej Aktualizatora, ta aplikacja nazywa się: "Update.exe" i spokojnie poczekać, aż pobierze aktualizację 0.2.3 (95 mb)! Następnie gdy pojawi się napis "Installing Update..." należy zamknąć "UPDATE.exe" i ręcznie wypakować "PATCH.zip" do głównego folderu gry ("Pokemon Shadows XP by MaTe") i zaakceptować wszystkie zmiany [b]NIE MA TO BYĆ W FOLDERZE PATCH!!!
.
PRZED INSTALACJĄ PATCHA NAJLEPIEJ WEJŚĆ DO JAKIEGOŚ BUDYNKU W GRZE!!! BO MOŻNA WYLĄDOWAĆ W DRZEWIE!!!

Jeżeli Update.exe by nie zadziałało, aktualizację można pobrać ręcznie.
Oto link: http://dl.dropbox.com/u/12173118/Update/PATCH.zip

PODPOWIEDŹ: Najlepiej zacząć grę od nowa, wtedy będzie "śmigać"!

Czas gry z patchem: ok. 3,5 h

Wielkość patcha: 95 MB


P. S.

Zaktualizowałem też temat, można zobaczyć nowe screeny itp.

MaTe - Wto 18 Paź, 2011 15:16

Witam, witam! Długo nic nie pisałem, ale to nie oznacza, że nic nie robiłem, bowiem dziś ukończyłem wersję 0.3 gry Pokemon Shadows! A oto informacje:

Oficjalny tytuł: Pokemon Shadows 0.3 XP by MaTe

LINK: http://pokemonpl.dbv.pl/downloads.php?cat_id=2

CZAS GRY: ok. 6 godzin

WIELKOŚĆ: 143 MB


Opis: Jeśli ktoś grał w Pre_Alfa 0.1, niech nie kopiuje save, bo gra dużo się zmieniła!
Najlepiej zacząć od początku, nie testowałem z savem z wersji 0.2 (mogą być błędy) Od teraz save znajduje się w "C:\Users\Nazwa_użytkownika\Saved Games". Gra NIE POWINNA się zacinać. Gra jest zrobiona do momentu zdobycia 4 odznaki i pokonania admina Teamu Zer0.

W grze pojawi się także A-Gear! Jest to urządzonko, dzięki któremu możemy użyć GPS, Radia, Telefonu oraz połączyć się z Global Linkiem!

Największą zmianą od 0.2, jest to, że gra jest robiona na 1 ekran, a nie tak jak wcześniej na dual screen.

Znane błędy: Brak przezroczystości w podstawie gracza w czasie walki, brak grafiki łowienia, nie skończony samouczek.

Co w następnej wersji:
- Odznaki
- Dream World w Global Linku
- Poprawione błędy z 0.3
- Market Online
- fabuła do 5 odznaki
- wymiana online między graczami.


Screeny:

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture020.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture002.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture069.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture005.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture009.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture010.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture012.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture030.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture069.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture035.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture037.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture053.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture067.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture068.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture070.bmp

http://dl.dropbox.com/u/1.../capture071.bmp

--------------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga! Hasło do promocji Pokedex - Unova w global linku to: PSGL13102011.

A nowym Mystery Giftem jest:

Przesyłka: Zorua
Region: Cały świat
OT: MaTe+Games
Data: 17/10/2011 - 18/11/2011

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam do pobierania i komentowania!

Pozdrawiam,
MaTe

P S
Jeżeli ktoś chciałby w jakiś sposób pomoc w robieniu gry to pisać na Gadu-Gadu: 3979074 lub na PW.

MaTe - Pon 12 Mar, 2012 16:06

Witam, od dawna jakoś cicho było w tym temacie, ale to nie oznacza, że przestałem robić grę, cały czas jest regulanie robiona.
Zbliżam się do wydania wersji 0.5, która będzie sięgać po zakończeniu działań.... w Unovie, no właśnie jakie to będą działania przekonacie się sami, ale powiem wam, że czegoś takiego, takiego wątku jescze W POKEMONACH NIE BYŁO! Powiem wam, że polecimy tam razem z Drużyną Zer0, a jak Ci co grali wiedzą, że Zer0 to siły specjalne Avlu, lecz coś knują.
Poniżej przedstawiam wam kilka mapek, które ukończyłem:

- Region Avlu

Droga 13A (po wyjściu z Semisnowering City, na którym kończy się wersja 0.4.1):

Droga 13A KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ OBRAZ

Droga 14A:

Droga 14A KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ OBRAZ

Droga 15A:

Droga 15A KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ OBRAZ

Northpoint City - nowe miasto z największym lotniskiem w Avlu.

Northpoint City KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ OBRAZ

Teraz czas na mapki z Unovy, bardzo dobrze znane wszystkim kto grał w Pokemon Black i White, lecz pojawią się na nich drobne zmiany związane z fabułą.

Przygodę w Unovie zaczynamy od Mistralton City.

Mistralton City KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ OBRAZ

Droga 06B (Bo 06A jest w Avlu, a 06 będzie w Kanto):

Droga 06B KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ OBRAZ

Driftveil City (Cold Storage jescze nie w pełni ukończony):

Driftveil City KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ OBRAZ

To by było na tyle z Unovy.

Aktualnie pracuję nad tym, aby było można wejść do każdego domu, żeby nie było tak jak w wielu miejscach w wersji 0.4, że drzwi są zamknięte. I oczywiście posuwam się dalej z fabułą.


Tak jak świadczy nazwa gry Shadows&Lights, to w następnej wersji będziemy mogli wybrać w jaką grę chcemy zagrać, ponadto! Będzie oddzielny zapis gry to jednej i drugiej wersji, więc będziemy mogli naraz grać w obydwie wersje, wersje będą różnić się:

- występowaniem Pokemonów
- kilkoma lokacjami (np. Shadow Forest i Light City)
- zadaniami pobocznymi
- legendarnymi pokemonami ( I tutaj pragnę ogłosić, że głownymi Pokemonami moich gier będą White i Black Kyureum!)

A tutaj screen z wyboru wersji gry na samym początku:




A poniżej, jescze na dokładkę pare Screenshotów z gry:











Pozdrawiam, i mam nadzieję na wiele komentarzy, tak jak wiele jest tutaj screenów i wiadomości.

P. S.

Raczej nie wydam nowej wersji dopóki nie rozgryzę jak zrobić GTS w RMXP, bo obiecałem to już dawno, a wiem, że się da, wspólnie z venom12 pracujemy nad tym.

Po więcej informacji i do pobierania gry zapraszam na: http://www.mategames.ugu.pl

Finwe - Pon 12 Mar, 2012 16:18

Ostatnia mapa na skrinie trochę pusta.
Ale tak to dobrze jest, czekam na grę :-P
Powodzenia.

MaTe - Wto 13 Mar, 2012 16:53

Ostatnia mapa jest taka pusta, bo to jest płyta lotniska, więc nic tam nie będzie, a jak nie możesz się doczekać pełnej wersji to możesz pobrać demo pod tym linkiem:

http://mategames.ugu.pl/i.../pobierzshadows

MaTe - Sro 17 Paź, 2012 14:52
Temat postu: Wersja 0.5 Pokemon Shadows&Lights
Witam, wersja 0.5 już jest do pobrania! Tak jak obiecałem - 16 października! A dla lubiących nas na FB była dostępna już od 9, razem z Eksluzywnym Biletem, który zabiera graczy na specjalną wyspę.

Jedyne co musicie zrobić, to pobrać ja z TEGO LINKU. Gra jest zupełnie bezpłatna i zawiera około 14 godzin rozrywki! Fabuła jest po Polsku, a niektóre systemy po angielsku, tak jak w poprzednich wersjach.

Od teraz nazwa "Shadows&Lights" nabiera sensu, gdyż mamy na poczatku gry do wyboru dwie wersji Shadows albo Lights, ja narazie różnia się tylko legendarymi Pokemonami, ale w przyszłości się to zmieni.

Nie ma co więcej pisać. Zapraszam do ściagania i dzielenia się wrażeniami na NASZYM FORUM!

Pod spodem trzy screeny "na smaczek":

MAPA AMLED CITY - NAJWIĘKSZEGO MIASTA!




Raikou w naelektryzowanej jaskini! Tylko gdzie ona jest!?



Statek - "Retaliator Avlu" w porcie w Castelia City!


CZEKAM NA KOMENTARZE.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group