UltimaForum

Tutorial [VX] - Rybołóstwo

Siekacz - Pon 01 Mar, 2010 12:45
Temat postu: Rybołóstwo
Ok z poprzedni temat prosze usunąć wyjaśnie jak to działa ponieważ jasiekrpg nie dał zmiennych co prowadzi do tego że jeśli złowimy i będziemy mieli dżownice ryba cały czas będzie się łowić
robimy itemy rybe surowej się nie je czyli cel to będzie NONE robimy i upieczoną rybe która dodaje życie i jest jadalna do tego wędke nie używalną i do tego skilla łowiectwo nie używalnego robimy zdarzenie

ustawiamy conditional branch-warunek na item in iventory wędka

z else nie mam wędki

Powinno wyglądać to tak:

Spoiler:



następnie robimy wait 120 frames
i show animation taką jak na SS
dajemy variable jaką chcecie na random od 1 do 2 ja mam inaczej bo moge złowić dużą rybe
i conditional branch variable{tą co daliście) odznaczmy to na dole i (variable co daliście)jeśli jest równa 1
ryba się złowi i mamy wiadomość:złowiłem coś!
potem dajemy conditional branch wszystko jak w tam tym conditional branch tylko że z warunkiem variable{tą co daliście) dac na 2
i wtedy wiadomości:uciekła mi
można też dodać wagę co nic nie daje tak dla ozdoby ale może zrobie ryby o różnych wagach itp.

Hemp Gru - Pon 01 Mar, 2010 18:43

Jak już to wędkarstwo!
Siekacz - Pon 01 Mar, 2010 18:48

Ahhh no sory kurde zawsze zrobie gdzieś błąd xD
Bezel - Pon 15 Mar, 2010 20:08

co się czepiasz? rybołóstwo wendkarstwo poprostu lepiej napoisał i już ;]
H2S04 - Sro 19 Sty, 2011 03:15

Trochę nie w porę ale Bezel rybołóstwo jest na morzu statkiem, wędkarstwo w rzekach itp. a tut może się przyda :)
Drawestien - Sob 29 Sty, 2011 16:19

Przyda się...A skąd masz taki kursor :P ?
pokecath - Nie 20 Mar, 2011 16:34

Kursor ma pewnie z kursormani
pokpo - Nie 12 Cze, 2011 12:32

Pewnie głupie pytanie ale jaka to jest animacja taka jak na ss?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group