Tutorial [XP] - Krótki poradnik o poprawnym importowaniu pilków
pw115 - Pon 01 Mar, 2010 21:56 Temat postu: Krótki poradnik o poprawnym importowaniu pilkówWitam w tym króciutkim tutorialu pokaże wam jak poprawnie importować pliki
do systemu rpg maker xp
(Chodzi o nieprzeźroczyste tło w charach itd...)
Otwórzcie makera i swój projekt. Na pasku gdzie macie: warstwy, tryby widoku
znajdźcie ikonkę foldera Kliknijcie na nią i otworzy wam się okno z różnymi
podfolderami. Teraz wybieramy co chcemy zaimportować, w moim wypadku są to
chary więc klikam na przycisk import, odszukuję katalog z plikiem i klikam ... ...
.... .... OK! teraz wyświetli się wam okno z przedstawionym charem. Jeśli klikniecie
LEWYM przyciskiem myszki na tło to stanie się przeźroczyste( o to nam chodzi)
a jeśli klikniemy prawym to wybierzemy półprzeźroczystość( w przypadku cieni)
całość zatwierdzamy i gotowe !!! mamy własnego chara
SS:
Spoiler:
Nie potrzeba
R.I.P. - Nie 28 Mar, 2010 21:00 A jak włączę grę i nadal będzie tło obrazka? .HESEE - Czw 08 Kwi, 2010 19:21 Mi się nie pokazuje okno na przezroczystość.
Niewiem co zrobić.pw115 - Czw 08 Kwi, 2010 19:23 Czasami nie trzeba tego robić ponieważ przeźroczystość jest w ustawieniach obrazkaBezel - Nie 11 Kwi, 2010 12:55 albo otworzyć program graficzny (np paint.net) i skasować tło sitax5 - Wto 06 Lip, 2010 16:12 Mi ciągle się to wyświetla mimo że ustawiam przy importowaniu.shiwt - Wto 06 Lip, 2010 18:57 To zależy też od formatu pliku w jakim jest obrazek.andzio - Czw 08 Lip, 2010 18:28 Niektóre nie mogą mieć przeźroczystego tła sitax5 - Pią 09 Lip, 2010 19:04 A np. jakie ?