UltimaForum

Tutorial [XP] - Krótki poradnik o poprawnym importowaniu pilków

pw115 - Pon 01 Mar, 2010 21:56
Temat postu: Krótki poradnik o poprawnym importowaniu pilków
Witam w tym króciutkim tutorialu pokaże wam jak poprawnie importować pliki
do systemu rpg maker xp
(Chodzi o nieprzeźroczyste tło w charach itd...)

Otwórzcie makera i swój projekt. Na pasku gdzie macie: warstwy, tryby widoku
znajdźcie ikonkę foldera Kliknijcie na nią i otworzy wam się okno z różnymi
podfolderami. Teraz wybieramy co chcemy zaimportować, w moim wypadku są to
chary więc klikam na przycisk import, odszukuję katalog z plikiem i klikam ... ...
.... .... OK! teraz wyświetli się wam okno z przedstawionym charem. Jeśli klikniecie
LEWYM przyciskiem myszki na tło to stanie się przeźroczyste( o to nam chodzi)
a jeśli klikniemy prawym to wybierzemy półprzeźroczystość( w przypadku cieni)
całość zatwierdzamy i gotowe !!! mamy własnego chara

SS:
Spoiler:


Nie potrzeba :zeby:


R.I.P. - Nie 28 Mar, 2010 21:00

A jak włączę grę i nadal będzie tło obrazka? ;-) .
HESEE - Czw 08 Kwi, 2010 19:21

Mi się nie pokazuje okno na przezroczystość.
Niewiem co zrobić.

pw115 - Czw 08 Kwi, 2010 19:23

Czasami nie trzeba tego robić ponieważ przeźroczystość jest w ustawieniach obrazka
Bezel - Nie 11 Kwi, 2010 12:55

albo otworzyć program graficzny (np paint.net) i skasować tło :-D
sitax5 - Wto 06 Lip, 2010 16:12

Mi ciągle się to wyświetla mimo że ustawiam przy importowaniu.
shiwt - Wto 06 Lip, 2010 18:57

To zależy też od formatu pliku w jakim jest obrazek.
andzio - Czw 08 Lip, 2010 18:28

Niektóre nie mogą mieć przeźroczystego tła :-P
sitax5 - Pią 09 Lip, 2010 19:04

A np. jakie ?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group