UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - Przeznaczenie.

Area - Czw 18 Mar, 2010 16:27
Temat postu: Przeznaczenie.
Witam, chciałbym wam przedstawić mój projekt. :-P

Bohater :
Spoiler:


Imię : Raito.
Nazwisko : Rukoi.

Info :
Spoiler:


Raito, jako główny bohater wyróżnia się od reszty, nie posiada przyjaciół czy też rodziny.
Jest wypłukany z uczuć, oraz opanowany, nie ujawnia strachu czy bólu inaczej mówiąc, jest bezwzględny.
Ludzie któży go znają, unikają go, przez co on sam zaczął unikać ich.
Przez lata trenuje walkę mieczem, oraz koncentrację.
Ma kilku większych wrogów, żyje samotnie utrzymując się z zadań otrzymanych od nieznanych mu ludzi.
Nie znosi jeżeli ktoś go wrabia, prawie zawsze dochodzi do ustawionych przez siebie celów.



Fabuła :
Spoiler:


Pewnego razu, Raito zauważył, że w mieście giną w tajemniczy sposób ludzie, jednak nie byli przypadkowi, byli jego największymi wrogami.
Po kilku dniach, król Gron kazał szpiegować Raito, jednak nic nie wskazywało że to on, wrogowie nadal umierali.
Bohater chciał się dowiedzieć co się dzieje, więc poszedł do ostatniego wroga w nocy, by zobaczyć zabójcę, po chwili wyskoczył jakiś dziwny człowiek w płaszczu i zabił człowieka, spokojnym krokiem podszedł do Raito, jednak bohater nie bał się, chwycił za trzon miecza, jednakże tajemniczy człowiek schował broń, i jednym szybkim ruchem dotkną czoła Raito, który zaraz został teleportowany do dziwnej wysokiej wieży, było słychać jęki umarłych, Raito pierwszy raz odczuł strach.
Nagle z nikąd wyszedł tajemniczy mag, nazwał się nekromantą, opowiedział mu, że to wszystko po to, aby go tu sprowadzić, i zawarł z nim układ, Raito miał wykonać zadania maga, a w zamian, czarodziej mógł ożywić jego rodziców.
Nakazał mu trenować, jak będzie gotowy, to znów zostanie tu przyteleportowany, powiedział mu że zaraz znajdzie się w domu pewnego człowieka, stamtąd musi dostać się do którejś z gildii.



Screenshots :
Spoiler:

















Cechy :
Spoiler:


- W czasie poruszania się, hud stopniowo robi się przeźroczysty.
- Możliwość użycia kamieni teleportacyjnych.
- Specjalne pieczęci jako przedmioty dodające atrybuty.
- Osiem kierunków ruchu oraz grafiki - nie ucina np. drzew podczas ruchu na skos ;)
- Klimatyczne soundtracki z różnych gier.


Skrypty :
Spoiler:


- Hud
- Ring Menu
- Ring Menu podczas walki
- Podświetlanie przeciwnika
- Inny sklep
- Paski HP/SP potworów podczas walki
- Ruch w ośmiu kierunkach
- BattleBack XP
- Punkty co poziom - automatycznie ;).
- Nowe okno zapisu i wczytywania.
- Cienie pod zdarzeniami.
- Ustawienia.
- Prędkościozwiększacz.
- Poziom UP = Całkowite uzdrowienie.
- Ikona monety w menu.


Wiem że dużo, ale zero lagów :D.

PS. Nie podaje Huda, gdyż specjalnie namęczyłem się by znaleźć dobry i ładny oraz żeby się tu nie powtarzał :).

Szczególne podziękowania dla Ayene za okazaną mi pomoc !

Chyba napisałem wystarczająco dużo :).

Szczurek - Czw 18 Mar, 2010 16:54

Area napisał/a:
Nie podaje Huda, gdyż specjalnie namęczyłem się by znaleźć dobry i ładny oraz żeby się tu nie powtarzał :).


Znalazłem go już dawno temu i nie męczyłem się nad tym ani trochę... Ale nie bój się, w mojej grze używam innego, więc nie będzie się powtarzał.

Ogólnie gra prezentuje się ładnie. Starannie wykonane mapki, nieznany mi do tej pory tileset. Ciekawie. Na razie daje 4/6 :) Zobaczymy jak wyjdzie i może jeszcze zmienię zdanie.

bionicl - Czw 18 Mar, 2010 17:32

Szczerze mówiąc, to daję ci 6/6!
projekt zapowiada się świetnie!

PS. Mam pytanie: patrząc na screen 3 i 6, to jak się wychodzi z tych pomieszczeń???

Area - Czw 18 Mar, 2010 17:57

Będzie widać którędy się weszło xd.
I będzie widać również światło, tak jak w pierwszym screenie budynku :d

Czeliosss - Czw 18 Mar, 2010 19:29

Projekt świetny. Daj demko to będzie spoko. A wiesz co. Ten twój Hud dał mi wenę do zrobienia swojego. Projekt 10/10.
Pzdr.

Area - Pią 19 Mar, 2010 12:56

Dzięki za wysokie oceny :)
A dema chyba nie będzie, najwyżej intro, no ale się jeszcze nad tym zastanowię.

Darkpl3 - Pią 19 Mar, 2010 16:08

8.5/10 ocenie wyżej jak zobaczę grę.
Agumon - Pią 19 Mar, 2010 21:41

Fajna gierka pewnie będzie..
PS: Prześlesz na PW ten skrypt z tymi paskami menu???

Area - Sob 20 Mar, 2010 07:42

Eee... Jakimi "paskami menu" ... ?
Jeśli Ci chodzi o HUD'a, to przeczytaj cały mój post z prezentacją projektu.

Agumon - Sob 20 Mar, 2010 18:59

Aha... Ok.. Nie no spoko...
Area - Nie 21 Mar, 2010 12:19

Nowości.

Zmienione grafiki trawy oraz ścieżki.

Zmienione soundtracki.

Dodane skrypty :
Spoiler:


- Płynne przewijanie mapy podczas chodzenia.
- Animowany kursor.
- AntiLag -
- Neo Message system.
- Poprawione menu pierścienia.



Screenshots :
Spoiler:





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group