Darkfault - Pią 28 Maj, 2010 20:28 Temat postu: Ardiana Skrineczki :|Screeny poddaję pod ocenę. Chodzi głównie o mapping. ;|
Spoiler:
Tak na początek ekran tytułowy [animowane tło, logo wykonane przez znajomego z XV community]:
Taki tam test tilesów w warunkach zewnętrznościowych :|
Wejście do kopalni Durina [tu gdzie się gra rozpoczyna >_>]:
[wypowiadana kwestia nie jest częścią gry - ukazuje jedynie ogólny wygląd graficzny dialogów]
Comments please ;|SaE - Pią 28 Maj, 2010 20:40 Drugi skrin!!! Ratujcie tę kobietę w blond włosach!!! Zaraz skoczy!!! ^~
Szczerze, logo powala! Wszystko schludne, bardzo ładne tilesety i okno z wiadomością. Gratuluję dobrego wyczucia, bo ani nie brakuje niczego, ani nie ma niczego za dużo.
Czekam na więcej ^^Darkfault - Pią 28 Maj, 2010 20:45 Dziękuję pięknie - komentarze takie jak ten dają istocie ludzkiej motywację do dalszego tworzenia! :|
A co do 'kobiety blond' ... To główny BOHATER. Siedzi sobie na dachu. >_> Podoba mi się ten char i będzie facetem! I o! :|P
//Edit :
To nie kobieta!! ;'( <płacze ze stresu>
//co wygaśnie? :|
[ Dodano: Sob 29 Maj, 2010 11:52 ] Próba nowej wersji menu - bo literaczki w pierwotnej były chyba jednak trochę zbyt ciemne :|
Spoiler:
Or forget - sam napis wyszedł wg. mnie ładnie, jednak nie komponuje się wcale z Logo ;|
Chyba rzucę 'lekki żar' na pierwotną wersję i trochę ją rozjaśnię ;|Unnamed - Sob 29 Maj, 2010 22:26 Title rzeczywiscie bardzo dobry, mapki staranne. Oby tak dalej.Darkfault - Pon 31 Maj, 2010 07:51 Raczej ostateczna wersja title - niezbyt przesadzone, a da się przeczytać [rozjaśniona czcionka i edytowany pasek :)]
Spoiler:
PS: Czy to jakaś reguła, że screeny umieszcza się tu w spoilerach? :OKable - Pon 31 Maj, 2010 17:12 Darkfault, Nasuwa mi się jedna prośba :P o Tilsety :P te na Pierwszych screenach są nie ziemskie :P a co do Menu :P Nawet ładne :P Tylko kolory :P są za Kolorowe ;DAyene - Wto 01 Cze, 2010 07:20 Kable, co Ty "gadasz" Właśnie te kolory nadają temu obrazkowi wyrazistości. Według mnie wersja ostateczna jest najlepsza Tamte napisy nie pasowały do stylu logo. Ale jeśli mimo wszystko będziesz chciał umieścić gdzieś napisy japońskie, to zamieszczam je poniżej (mam nadzieję, że Twój system obsługuje znaki japońskie):
new game - ニューゲーム
continue - コンティニュー
shutdown - シャットダウン
Tilesety rzeczywiście bardzo ładne, ale i tak najważniejszy jest zmysł estetyki Gratuluję.Darkfault - Wto 01 Cze, 2010 16:35
Kable napisał/a:
Darkfault, Nasuwa mi się jedna prośba :P o Tilsety :P te na Pierwszych screenach są nie ziemskie :P a co do Menu :P Nawet ładne :P Tylko kolory :P są za Kolorowe ;D
Ależ proszę bardzo - można je znaleźć w googlu, pod hasłem 'Mack's Tiles'. :p
Bezpośredni link, bo wiem, że nikomu nie chce się klikać gugla, znajduje się TUTAJ ]
Ja jedynie edytowałem je pod kątem mojej gry, bo kilka tilesów nie pasowało do całości, kilka brakowało no i nie było w nich tych słodziakowych dachów których używam, a które widać na drugim screenie
[także do wiadomości umieszczam link do strony na której rzeczone dachy się generuje - tak gdyby ktoś je też chciał. :) - Generator można znaleźć TUTAJ ]
Krótki opis korzystania, bo raczej nie każdy rozumie japoński:
Spoiler:
Pierwszy obrazek: Pasek kolorów. Tutaj sprawdzamy który kolor ma jaki numerek - przykładowo kolor różowy znajduje się między 0 a 20, więc wybieramy na oko - 10.
Drugi obrazek: budowa dachu [dachówki/trawa/deski/itp] Tutaj po prostu wybieramy numerek odpowiadający wybranemu dachowi.
Teraz pola wyboru:
Jednorazowo można generować cztery dachy.
W pierwszym polu wybieramy numerek dachu, w drugim kolor. Pozostałe są dla mnie tajemnicą - tu prosił był o pomoc szanowną panią administratorkę, jako iż ja niestety japońskiego jeszcze nie opanowałem :p Można zostawić jak są.
[] TileE xxxxxxxxx <- Tutaj zaznaczamy ptaszkiem [tzn. klikamy myszką, a co ;>], żeby wygenerowało nam od razu cały tileset E [jeśli ktoś ma w nim inne elementy, to zawsze można dachy stąd wyciąć i wkleić do swojego - przynajmniej ja tak zrobiłem :p]
Klikamy rushowy przycisk na dole i voila - mamy 4 boskie daszki, wyglądające o niebo lepiej od tych ertepowych. Jak komuś się spodoba, to może sobie wygenerować jeszcze cztery i upchnąć to wszystko w TileE ^_^
Wrzuciłbym wszystkie w .zip, ale nie można tu dodawać załączników ;f
Ayene napisał/a:
Kable, co Ty "gadasz" Właśnie te kolory nadają temu obrazkowi wyrazistości. Według mnie wersja ostateczna jest najlepsza Tamte napisy nie pasowały do stylu logo. Ale jeśli mimo wszystko będziesz chciał umieścić gdzieś napisy japońskie, to zamieszczam je poniżej (mam nadzieję, że Twój system obsługuje znaki japońskie):
new game - ニューゲーム
continue - コンティニュー
shutdown - シャットダウン
Tilesety rzeczywiście bardzo ładne, ale i tak najważniejszy jest zmysł estetyki Gratuluję.
Dzięki wielkie - myślę, że zostawię już to logo i nie będę nic zmieniał, bo potrafię tak siedzieć nad jednym obrazkiem kilka dni cały czas poprawiając i nie dosyć, że nie robię wtedy nic innego [projekt stoi w miejscu] to w dodatku często zdarza mi się przekombinować - a ja nie robię backupów plików, jedynie całej gry co jakiś czas :p
Co do japońskiej czcionki - niestety nie mam :| Jak sobie zainstaluję, to na pewno mi się napisy przydadzą - dziękuję :)Darkfault - Wto 01 Cze, 2010 17:01
Lartarin napisał/a:
Odnośnie tych jeżyków... (fuj...)
// wygaśnie
Wth :| Małe jeżyki są słodziakowate! :|
[ Dodano: Sob 05 Cze, 2010 11:27 ] Skrinik z battle [aby nauczyć się, lub rzucić jakiś czar, trzeba wklepać kombinację klawiszy w określonym czasie - im potężniejszy czar, tym bardziej skomplikowana kombinacja/mniej czasu]:
[ Dodano: Wto 08 Cze, 2010 20:40 ] Wejście do kopalni :|
Spoiler:
No i poprawione, bo za dużo paprotek było i nie odpowiadał mi ton ;|
[ Dodano: Pią 11 Cze, 2010 13:22 ] Mapa świata. Drzewka przekolorowane z zimowych, brzegi głębokiej wody pocięte GIMP'ie, wulkan przekolorowany, żeby pasował pod góry [ale nadal mi się nie podoba :|]
Spoiler:
CreeperCrisis - Sob 12 Cze, 2010 12:35 Hej kwiatek piszę się przez "w", a nie "f". Popraw to. XDerienus - Sob 12 Cze, 2010 15:13 Bardzo ładne mapy. Podoba mi się też okno ekwipunku, oby tak dalej :PDarkfault - Sob 12 Cze, 2010 17:07
Sebastian M. napisał/a:
Hej kwiatek piszę się przez "w", a nie "f". Popraw to. XD
To musi tak być :| Poza tym, te przedmioty raczej nie będą występować w grze, zrobiłem je wyłącznie do testu menu ;|Kable - Sob 12 Cze, 2010 17:37 No No Świetne :P co do mapy Świata :P chyba Ci podkradnę to do mojej gry :D
Choć poziom Tych Screenów idzie dużo powyżej moich umiejętności ( pss jakich umiejętności nic nie potrafię ^^ ) ale ta sztuczka :P w czasie Walki z Potworami ;D to normalnie jak w Action-Slashery :P kurde ciężko ;D podoba mi się niesamowicie PDarkfault - Nie 13 Cze, 2010 11:01
Kable napisał/a:
No No Świetne :P co do mapy Świata :P chyba Ci podkradnę to do mojej gry :D
Choć poziom Tych Screenów idzie dużo powyżej moich umiejętności ( pss jakich umiejętności nic nie potrafię ^^ ) ale ta sztuczka :P w czasie Walki z Potworami ;D to normalnie jak w Action-Slashery :P kurde ciężko ;D podoba mi się niesamowicie P
Dzięki za miły komentarz :)
Co do walki - planuję jeszcze dodać coś podobnego dla normalnego ataku [coś w stylu okręgu z oznaczeniami 'MISS', 'Normal Damage' i 'Max damage', z latającą strzałeczką, gdzie gracz wciska spację i strzałeczka zatrzymuje się np. na 'MISS' - wtedy chybia, itp. - im mniejszy skill DEX, tym szybciej strzałka lata = tym trudniej trafić przeciwnika] tylko nie wiem, czy to nie będzie zbyt przekombinowane :pCreeperCrisis - Nie 13 Cze, 2010 11:09 Świetne (omijając testowy dodatek "Kfiatek" XD. Wszystko estetycznie dobrane. Tak dalej. Darkfault - Nie 13 Cze, 2010 18:09 Nowy wygląd okienka wiadomości [potrzebowałem możliwości umieszczenia większych facesetów, bo w podstawowych brakuje atrybutu nazywanego przez ludzi z moich kręgów "OMFG BOOOOBIEZ O_O"]:
Spoiler:
Co sądzicie o czcionce? Czy da się ją bez problemu rozczytać? To optymalny rozmiar, przy którym nie wcina mi tekstu [przez większe facesety] na końcu, a nie będę przecież przy każdym głupim zdaniu siedzieć i mierzyć linijką czy nic nie utnie ;|Czeliosss - Nie 13 Cze, 2010 18:27 Ładne screeny. Najbardziej podoba mi się Title i Okno Ekwipunku. Podałbyś te skrypty? Spodobały mi się. Co do reszty screenów są dobre. Nic w nich nie zmieniaj.
Pzdr.Darkfault - Pon 14 Cze, 2010 13:41 Equipment menu:
TUTAJ
Title screen:
VX community forum, zakładka Completed Scripts, wyszukać Hanzo Kimura's Valkyrie Stories animated title screen.