UltimaForum

Kącik Artystyczny - Ardiana Skrineczki :|

Darkfault - Pią 28 Maj, 2010 20:28
Temat postu: Ardiana Skrineczki :|
Screeny poddaję pod ocenę. Chodzi głównie o mapping. ;|
Spoiler:


Tak na początek ekran tytułowy [animowane tło, logo wykonane przez znajomego z XV community]:


Taki tam test tilesów w warunkach zewnętrznościowych :|


Wejście do kopalni Durina [tu gdzie się gra rozpoczyna >_>]:

[wypowiadana kwestia nie jest częścią gry - ukazuje jedynie ogólny wygląd graficzny dialogów]


Comments please ;|

SaE - Pią 28 Maj, 2010 20:40

Drugi skrin!!! Ratujcie tę kobietę w blond włosach!!! Zaraz skoczy!!! ^~

Szczerze, logo powala! Wszystko schludne, bardzo ładne tilesety i okno z wiadomością. Gratuluję dobrego wyczucia, bo ani nie brakuje niczego, ani nie ma niczego za dużo.
Czekam na więcej ^^

Darkfault - Pią 28 Maj, 2010 20:45

Dziękuję pięknie - komentarze takie jak ten dają istocie ludzkiej motywację do dalszego tworzenia! :|

A co do 'kobiety blond' ... To główny BOHATER. Siedzi sobie na dachu. >_> Podoba mi się ten char i będzie facetem! I o! :|P


//Edit :

To nie kobieta!! ;'( <płacze ze stresu>

//co wygaśnie? :|


[ Dodano: Sob 29 Maj, 2010 11:52 ]
Próba nowej wersji menu - bo literaczki w pierwotnej były chyba jednak trochę zbyt ciemne :|
Spoiler:




Or forget - sam napis wyszedł wg. mnie ładnie, jednak nie komponuje się wcale z Logo ;|
Chyba rzucę 'lekki żar' na pierwotną wersję i trochę ją rozjaśnię ;|

Unnamed - Sob 29 Maj, 2010 22:26

Title rzeczywiscie bardzo dobry, mapki staranne. Oby tak dalej.
Darkfault - Pon 31 Maj, 2010 07:51

Raczej ostateczna wersja title - niezbyt przesadzone, a da się przeczytać [rozjaśniona czcionka i edytowany pasek :)]

Spoiler:



PS: Czy to jakaś reguła, że screeny umieszcza się tu w spoilerach? :O

Kable - Pon 31 Maj, 2010 17:12

Darkfault, Nasuwa mi się jedna prośba :P o Tilsety :P te na Pierwszych screenach są nie ziemskie :P a co do Menu :P Nawet ładne :P Tylko kolory :P są za Kolorowe ;D
Ayene - Wto 01 Cze, 2010 07:20

Kable, co Ty "gadasz" :-P Właśnie te kolory nadają temu obrazkowi wyrazistości. Według mnie wersja ostateczna jest najlepsza ;-) Tamte napisy nie pasowały do stylu logo. Ale jeśli mimo wszystko będziesz chciał umieścić gdzieś napisy japońskie, to zamieszczam je poniżej (mam nadzieję, że Twój system obsługuje znaki japońskie):
new game - ニューゲーム
continue - コンティニュー
shutdown - シャットダウン

Tilesety rzeczywiście bardzo ładne, ale i tak najważniejszy jest zmysł estetyki :-> Gratuluję.

Darkfault - Wto 01 Cze, 2010 16:35

Kable napisał/a:
Darkfault, Nasuwa mi się jedna prośba :P o Tilsety :P te na Pierwszych screenach są nie ziemskie :P a co do Menu :P Nawet ładne :P Tylko kolory :P są za Kolorowe ;D


Ależ proszę bardzo - można je znaleźć w googlu, pod hasłem 'Mack's Tiles'. :p
Bezpośredni link, bo wiem, że nikomu nie chce się klikać gugla, znajduje się TUTAJ ]
Ja jedynie edytowałem je pod kątem mojej gry, bo kilka tilesów nie pasowało do całości, kilka brakowało no i nie było w nich tych słodziakowych dachów których używam, a które widać na drugim screenie
[także do wiadomości umieszczam link do strony na której rzeczone dachy się generuje - tak gdyby ktoś je też chciał. :) - Generator można znaleźć TUTAJ ]

Krótki opis korzystania, bo raczej nie każdy rozumie japoński:

Spoiler:


Pierwszy obrazek: Pasek kolorów. Tutaj sprawdzamy który kolor ma jaki numerek - przykładowo kolor różowy znajduje się między 0 a 20, więc wybieramy na oko - 10.

Drugi obrazek: budowa dachu [dachówki/trawa/deski/itp] Tutaj po prostu wybieramy numerek odpowiadający wybranemu dachowi.

Teraz pola wyboru:
Jednorazowo można generować cztery dachy.
W pierwszym polu wybieramy numerek dachu, w drugim kolor. Pozostałe są dla mnie tajemnicą - tu prosił był o pomoc szanowną panią administratorkę, jako iż ja niestety japońskiego jeszcze nie opanowałem :p Można zostawić jak są.

[] TileE xxxxxxxxx <- Tutaj zaznaczamy ptaszkiem [tzn. klikamy myszką, a co ;>], żeby wygenerowało nam od razu cały tileset E [jeśli ktoś ma w nim inne elementy, to zawsze można dachy stąd wyciąć i wkleić do swojego - przynajmniej ja tak zrobiłem :p]

Klikamy rushowy przycisk na dole i voila - mamy 4 boskie daszki, wyglądające o niebo lepiej od tych ertepowych. Jak komuś się spodoba, to może sobie wygenerować jeszcze cztery i upchnąć to wszystko w TileE ^_^



Wrzuciłbym wszystkie w .zip, ale nie można tu dodawać załączników ;f


Ayene napisał/a:
Kable, co Ty "gadasz" :-P Właśnie te kolory nadają temu obrazkowi wyrazistości. Według mnie wersja ostateczna jest najlepsza ;-) Tamte napisy nie pasowały do stylu logo. Ale jeśli mimo wszystko będziesz chciał umieścić gdzieś napisy japońskie, to zamieszczam je poniżej (mam nadzieję, że Twój system obsługuje znaki japońskie):
new game - ニューゲーム
continue - コンティニュー
shutdown - シャットダウン

Tilesety rzeczywiście bardzo ładne, ale i tak najważniejszy jest zmysł estetyki :-> Gratuluję.


Dzięki wielkie - myślę, że zostawię już to logo i nie będę nic zmieniał, bo potrafię tak siedzieć nad jednym obrazkiem kilka dni cały czas poprawiając i nie dosyć, że nie robię wtedy nic innego [projekt stoi w miejscu] to w dodatku często zdarza mi się przekombinować - a ja nie robię backupów plików, jedynie całej gry co jakiś czas :p
Co do japońskiej czcionki - niestety nie mam :| Jak sobie zainstaluję, to na pewno mi się napisy przydadzą - dziękuję :)

Darkfault - Wto 01 Cze, 2010 17:01

Lartarin napisał/a:
Odnośnie tych jeżyków... (fuj...) :lol:
// wygaśnie


Wth :| Małe jeżyki są słodziakowate! :|

[ Dodano: Sob 05 Cze, 2010 11:27 ]
Skrinik z battle [aby nauczyć się, lub rzucić jakiś czar, trzeba wklepać kombinację klawiszy w określonym czasie - im potężniejszy czar, tym bardziej skomplikowana kombinacja/mniej czasu]:
Spoiler:



[ Dodano: Nie 06 Cze, 2010 19:32 ]
Okno ekwipunku :|

Spoiler:



[ Dodano: Wto 08 Cze, 2010 20:40 ]
Wejście do kopalni :|

Spoiler:



No i poprawione, bo za dużo paprotek było i nie odpowiadał mi ton ;|



[ Dodano: Pią 11 Cze, 2010 13:22 ]
Mapa świata. Drzewka przekolorowane z zimowych, brzegi głębokiej wody pocięte GIMP'ie, wulkan przekolorowany, żeby pasował pod góry [ale nadal mi się nie podoba :|]

Spoiler:


CreeperCrisis - Sob 12 Cze, 2010 12:35

Hej kwiatek piszę się przez "w", a nie "f". :-) Popraw to. XD
erienus - Sob 12 Cze, 2010 15:13

Bardzo ładne mapy. Podoba mi się też okno ekwipunku, oby tak dalej :P
Darkfault - Sob 12 Cze, 2010 17:07

Sebastian M. napisał/a:
Hej kwiatek piszę się przez "w", a nie "f". :-) Popraw to. XD


To musi tak być :| Poza tym, te przedmioty raczej nie będą występować w grze, zrobiłem je wyłącznie do testu menu ;|

Kable - Sob 12 Cze, 2010 17:37

No No Świetne :P co do mapy Świata :P chyba Ci podkradnę to do mojej gry :D
Choć poziom Tych Screenów idzie dużo powyżej moich umiejętności ( pss jakich umiejętności nic nie potrafię ^^ ) ale ta sztuczka :P w czasie Walki z Potworami ;D to normalnie jak w Action-Slashery :P kurde ciężko ;D podoba mi się niesamowicie P

Darkfault - Nie 13 Cze, 2010 11:01

Kable napisał/a:
No No Świetne :P co do mapy Świata :P chyba Ci podkradnę to do mojej gry :D
Choć poziom Tych Screenów idzie dużo powyżej moich umiejętności ( pss jakich umiejętności nic nie potrafię ^^ ) ale ta sztuczka :P w czasie Walki z Potworami ;D to normalnie jak w Action-Slashery :P kurde ciężko ;D podoba mi się niesamowicie P


Dzięki za miły komentarz :)
Co do walki - planuję jeszcze dodać coś podobnego dla normalnego ataku [coś w stylu okręgu z oznaczeniami 'MISS', 'Normal Damage' i 'Max damage', z latającą strzałeczką, gdzie gracz wciska spację i strzałeczka zatrzymuje się np. na 'MISS' - wtedy chybia, itp. - im mniejszy skill DEX, tym szybciej strzałka lata = tym trudniej trafić przeciwnika] tylko nie wiem, czy to nie będzie zbyt przekombinowane :p

CreeperCrisis - Nie 13 Cze, 2010 11:09

Świetne (omijając testowy dodatek "Kfiatek" XD. :-) Wszystko estetycznie dobrane. Tak dalej. ;-)
Darkfault - Nie 13 Cze, 2010 18:09

Nowy wygląd okienka wiadomości [potrzebowałem możliwości umieszczenia większych facesetów, bo w podstawowych brakuje atrybutu nazywanego przez ludzi z moich kręgów "OMFG BOOOOBIEZ O_O"]:

Spoiler:



Co sądzicie o czcionce? Czy da się ją bez problemu rozczytać? To optymalny rozmiar, przy którym nie wcina mi tekstu [przez większe facesety] na końcu, a nie będę przecież przy każdym głupim zdaniu siedzieć i mierzyć linijką czy nic nie utnie ;|

Czeliosss - Nie 13 Cze, 2010 18:27

Ładne screeny. Najbardziej podoba mi się Title i Okno Ekwipunku. Podałbyś te skrypty? Spodobały mi się. Co do reszty screenów są dobre. Nic w nich nie zmieniaj.
Pzdr.

Darkfault - Pon 14 Cze, 2010 13:41

Equipment menu:
TUTAJ



Title screen:
VX community forum, zakładka Completed Scripts, wyszukać Hanzo Kimura's Valkyrie Stories animated title screen.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group