UltimaForum

Pełne wersje gier [VX] - "Utopia"

Asantos - Pią 18 Cze, 2010 17:50
Temat postu: "Utopia"
Utopia


Na wstępie chciałbym podziękować serdecznie każdemu, kto w jakikolwiek sposób pomógł mi tworzyć moją grę, chociażby dobrym słowem, radą.

Bohaterowie:


Spoiler:



Asantos:



Główny bohater. Nie wiadomo teoretycznie nic na jego temat. Jest uczynny i grzeczny, czasem wybuchają wnim tłumione emocje. Jest słaby, ale szybko się uczy.

Tamori:



Córka Dongara. Jest drwalem. Pyskata, nie boi się mówić. Ma wysoką samoocenę. Lubi Asantosa za jego impulsywność i energiczność - cechy, których tak naprawdę nie posiada. Jest zadowolona, że może spędzać czas z ludźmi.

Karma:



Dziwny starzec. Zna sztuki medyczne. Jego syn zginął w pożarze za sprawą handlarzy srebrem. Rozpracowywał ich szajkę wiele lat - stracił wszystko. Liczy na pomoc Asantosa - młodego i silnego człowieka pełnego energii, w porównaniu do Karmy.

Seul:



Dawny żołnierz armii królewskiej, a właściwie najgorszy z żołnierzy królewskich. Bezczelny, niezdyscyplinowany, ale inteligentny. Za wszelką cenę stara się bronić Tamori i zabić króla. W Asantosie widzi swoje lustrzane odbicie z młodości.



Zarys fabularny:


Spoiler:


Nasz bohater, Asantos, budzi się w mrocznej wieży z całkowitą amnezją. Nie zamierza próżnować. Musi pogodzić się również ze swoją niemocą, dlatego też stara się udomowić w dziwnym miejscu jakim jest "Utopia". Usłyszał też o pewnym kontynencie obwianym tajemnicą. Niestety w całej "Utopii" panuje kategoryczny zakaz rozmowy o tym miejscu. Bohater z pomocą kilku towarzyszy postanawia się udać na kontynent. Cóż, co ma do stracenia? Razem z przyjaciółmi rozwiązuje zagadki, między innymi zagadkę swojego pochodzenia. Dowiaduje się o mrocznej stronie "Utopii" i jej mieszkańców. Jedno jest pewne. Nie prędko uda mu się dotrzeć do celu.



Ważne informacje:


Informacja pierwsza:

To jest wersja "Utopia v.3.70 mj_10". Czyli aktualizacja majowa. W czerwcu najprawdopodobniej aktualizacja się nie pojawi, gdyż pracuję nad całkowicie nowym systemem. Nie wiem jak wyrobię się z czasem, więc na osłodę pograjcie na razie w tą wersję. Wszelkie błędy proszę zgłaszać, gdyż z powodu opóźnień nie mogłem dorwać mojego testera.

Informacja druga:

Prawie wszystkie potrzebne rzeczy (ekwipunek, zakodowanie go w grze) są już gotowe. Być może ukaże się (wersja v5.00) 30 czerwca, ale niczego nie obiecuję. Jeśli jednak wersja się pojawi, to z pewnością będzie zdecydowanie uboższa od zapowiadanej.

Informacja trzecia:

Korekta do informacji drugiej. Ekwipunek zakodowany. Test prawie, że załatwiony. Teraz modyfikacje ze względu na system graficzny, walki, umiejętności. Najprawdopodobniej będę musiał zmniejszyć ilość potworów. Jeszcze tego nie wiem. Teraz bardziej się skupie na dopracowaniu tego co mam i fabuły rozszerzać nie będę na chwilę obecną. Tak czy inaczej nie będziecie zawiedzeni.

Informacja czwarta:

To czego nie będziecie mogli zobaczyć w grze to najprawdopodobniej:
- instancje,
- rozszerzenie fabularne,
- duża ilość broni :)

Informacja piąta:

Niesamowite. Udało mi się prawie wszystko skończyć. Problemem może być tylko uciążliwy test gry. Możecie mieć również w trakcie rozgrywki problemy z przeciwnikami, ale myślę, że dacie radę :)

Informacja szósta:

Gra przetestowana. Ostatni etap pozwolił na wyłapanie wielu błędów. Wątpię, aby w grze nastąpiły jakieś zmiany. Może niewielkie. Życzę Wam cierpliwości! :)


Informacja siódma:

Po premierze gry zostanie wydane rozszerzenie po ok. 2 tygodni czasu. To będzie rozszerzenie fabuły i kilka instancji oraz więcej klas postaci do zdobycia.

Informacja ósma:

Dziś (30.06.10) została wydana wersja v5.00. Jest to okrągła liczba, gdyż został przebudowany cały system gry - umiejętności, przedmioty, bronie, pancerze, stany - wszystko! Życzę miłego grania. Co do informacji siódmej, wszelkie modernizacje będą dopiero w aktualizacji lipiec!

Informacja dziewiąta:

Poprawiłem już 4 mapy. Wyglądają ciekawiej. Teraz przygotowuję nowe zadania. Zbyt dużego szoku nie oczekujcie, wiadomo - wakacje. Zmieniłem oprawę audio. Mam nadzieję, żz przypadnie Wam do gustu.

Link do aktualnej wersji:




Screeny:

Spoiler:













Instancje, instrukcje i wskazówki:


Instancja#1

Spoiler:


- instancja rozgrywa się w przeciągu 3:00 minut,
- aby do niej wejść, wystarczy 1 poziom,
- najlepiej wcześniej zagadać do Blaire`a, bo tu liczy się czas,
- instancja polega na zebraniu 36 stosów złota,
- oczywiście nie musimy ich zebrać wszystkich, aby ukończyć misję,
- jednak spróbuj zebrać 35(!) stosów za pierwszym razem, gdyż współczynnik złota wynosi *100, a doświadczenia *10 - co oznacza 3.500 złota oraz 350 doświadczenia,
- przy drugim podejściu wskaźnik wynosi analogicznie *50 oraz *5,
- przy trzecim wynosi *24 oraz *2,
- przy czwartym wynosi *12 oraz przy piątym wynosi *6,
- w przypadku zdobycia wszystkich 36 stosów i dotarciu do wyjścia instancja zostaje zakończona i wyłączona,
- instancja składa się z 3 elementów:
+ pustego pola,
+ labiryntu leśnego,
+ ścieżki z przeszkodami.
- pamiętaj - te 3 minuty tak naprawdę starczają tylko na przejście labiryntu przy zwykłej szybkości!



Instancja#2

Spoiler:


- instancja rozgrywa się w przeciągu 3:00 minut,
- aby do niej wejść, wystarczy 1 poziom,
- najlepiej wcześniej zagadać do Blaire`a, bo tu liczy się czas,
- instancja polega na złapaniu 35 pełzaków,
- oczywiście nie musimy ich zebrać wszystkich, aby ukończyć misję, wystarczy tylko pięć,
- za każdego pełzaka dostaniesz tyle samo mikstur many jeśli zostanie Ci co najmniej 30 sekund,
- jeśli mniej dostaniesz tyle samo roślin many,
- w przypadku zdobycia wszystkich 35 pełzaków i dotarciu do wyjścia - instancja zostaje zakończona i wyłączona,
- instancja składa się z 3 elementów:
+ szachownicy,
+ kryształu ukończenia,
+ stanowisk dla pełzaków,



Instancja#3


Spoiler:


- instancja rozgrywa się w przeciągu 4:00 minut,
- aby do niej wejść, wystarczy 1 poziom,
- najlepiej wcześniej zagadać do Blaire`a, bo tu liczy się czas,
- instancja polega na otwarciu głównych drzwi, można to zrobić tylko jeśli uruchomimy wszystkie przyciski,
- przyciski można uruchomić tylko jeśli posiadamy jeden czterech rodzajów kluczy,
- klucze można zdobyć ze skrzynek,
- aby przedostać się do innych pokoi należy zejść po linie,
- teleport jest całkowicie losowy,
- tej misji nie można ukończyć przedterminowo - trzeba wygrać lub przegrać,
- w przypadku otwarcia drzwi - instancja zostaje zakończona i wyłączona,
- instancja składa się z 3 elementów:
+ bramki początkowej,
+ bramki końcowej,
+ szesnastu pokoi.




Ekwipunek:


Spoiler:


Bronie ciężkie:
- obuchy (dla Terminatora), -aw6
- miecze (dla Łobuza), -aw6
- topory (dla Drwala), -aw6
- dzidy (dla Giermka), -aw6
- kosy (dla Kuglarza). -aw4

Bronie magiczne w tym akcesoria bojowe:
- kostury (dla Sanitariusza, Bawitrupa, Adepta), -aw6
- gemy (Adetpa), -aw6
- księgi (dla Bawitrupa), -aw6
- przwyoływacze (dla Opiekuna). -aw2

Bronie lekkie w tym akcesoria bojowe:
- broń miotana (dla Tchórza), -aw4
- wachlarze (dla Tchórza), -aw4
- sztylety (dla Tchórza, Opiekuna), -aw6
- pazury (dla Żyjątka), -aw4
- batoki (dla Opiekuna), -aw6
- kosy (dla Kuglarza), -aw4
- łuki i kusze (dla Procarza), -aw6 / -aw4
- instrumenty (dla Grajka), -aw6
- kołczany (dla Procarza - po awansie), -aw1
- strzały (dla Procarza). -aw6

Pancerz ciężki:
- hełmy (dla Drwala, Giermka, Łobuza, Procarza), -aw6
- zbroje (dla Drwala, Giermka, Łobuza, Procarza, Terminatora), -aw6
- tarcze (dla Łobuza), -aw6
- bransolety (dla Drwala, Giermka, Żyjątka, Terminatora). -aw4

Pancerz lekki:
- szaty (dla Tchórza, Sanitariusza, Bawitrupa, Opiekuna, Kuglarza, Adepta, Grajka), -aw6
- kapelusze (dla Bawitrupa, Kuglarza, Adepta), -aw6
- opaski (dla Tchórza, Żyjątka, Opiekuna, Grajka), -aw4
- tiary (dla Sanitariusza), -aw4
- skóry (dla Żyjątka), -aw4
- maski (dla Żyjątka). -aw4

Buty i rękawice:
- rękawice (dla wszystkich prócz Żyjątka), -aw6
- buty (dla wszystkich prócz Żyjątka). -aw6

Biżuteria:
- pierścienie (dla Sanitariusza, Kuglarza, Terminatora), -aw6
- wisiorki (dla Grajka), -aw4
- naszyjniki (dla Łobuza), -aw4
- amulety (dla Sanitariusza, Żyjątka, Kuglarza, Adepta), -aw4
- medale (dla Drwala, Giermka, Łobuza), -aw4
- kolczyki (dla Bawitrupa, Gajka). -aw4



*"-awx" oznacza, że "x" przedmiotów przypada na jeden awans

Ekwipunek dla najsłabszej klasy to zwykle po dwa z każdego (prawie każdego) rodzaju ekwipunku. Dla najlepszej klasy, każdy możliwy bez kilku najlepszych z każdego rodzaju



Skrypty:


Spoiler:

W grze znajdziecie aż 50 skryptów! Jednakże 25 z nich ma zastosowanie systemowe lub graficzne. Duża część z nich ma zastosowanie "lekkie", tzn. ich ingerencja w stan gry jest bardzo mała.



Umiejętności:


Spoiler:


Każda klasa postaci posiada swoje drzewko umiejętności. Aby je wywołać musisz odnaleźć odpowiednią osobę lub przedmiot w mieście lub w jakiejś lokacji. Zwykle niedaleko tych miejsc możesz zwiększyć punkty umiejętności, aby korzystać z drzewka. Każdy awans posiada 3 umiejętności więcej od poprzedniego. Niektóre umiejętności są pasywne, tzn. działają zawsze. Opis umiejętności można przeczytać naciskając "shift" na umiejętności, kiedy wywołane jest drzewko. Przeciwnicy również posiadają umiejętności, ale są to techniki przeznaczone tylko dla nich.




Klasy postaci:


Spoiler:


Mamy do wyboru 15 klas. Trzynaście z nich może 4-krotnie awansować, na klasy wyższe oraz ostatecznie na klasę profesjonalną (z cudzysłowem w nazwie).

Oto one.

Zagubiony - ta klasa towarzyszy nam od początku. Nie znając swojej przeszłości zmuszeni jesteśmy do posiadania tej klasy. Klasa charakteryzuje się:
- najniższy poziom ekwipunku,
- tylko jeden czar,
- brak możliwości noszenia pewnego rodzaju ekwipunku,
- wybór dowolnej klasy.

Sanitariusz.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- umiejętność leczenia.
Osoba o tej klasie: Karma

Bawitrup.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- umiejętność wskrzeszania,
- moce zmarłych,
- korzysta z ksiąg.
Osoba o tej klasie: ???

Kuglarz.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- wiele czarów ingerujących w status przeciwnika.
Osoba o tej klasie: ???

Żyjątko.

Do nauczenia u: -brak-
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- oryginalny ekwipunek,
- możliwy do wezwania w każdym momencie,
- posiada dużą gamę zaklęć.
Osoba o tej klasie: ???

Opiekun.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- potrafi kontrolować żyjątka.
Osoba o tej klasie: ???

Drwal.

Do nauczenia u: Dongar, I Seul
Awans: I Kosiarz | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- władanie toporami.
Osoba o tej klasie: Tamori

Giermek.

Do nauczenia u: Wermun, I Kanwenzar
Awans: I Paź | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- typowy żołnierz,
- posługuje się dzidą.
Osoba o tej klasie: Każdy ze strażników w Konsimorze
(różne awanse)

Tchórz.

Do nauczenia u: Seul
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- cichy zabójca,
- posiada szeroką gamę różnorakich broni.
Osoba o tej klasie: Kendo

Łobuz.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- bardzo wysoki poziom życia i ochrony,
- posługuję się ciężkimi tarczami.
Osoba o tej klasie: ???

Adept.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- władają podstawowymi zaklęciami,
- korzystają z gemów.
Osoba o tej klasie: wszyscy adepci w zamku + Krotos (wyższy awans)

Procarz.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- korzysta z broni zasięgowych,
- może korzystać z wielu uzupełnień ekwipunku.
Osoba o tej klasie: ???

Grajek.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- oryginalna klasa,
- włada grą na instrumentach.
Osoba o tej klasie: ???

Terminator.

Do nauczenia u: ???
Awans: ??? | ??? | ??? | ???
Charakterystyczne cechy:
- posiada wiele umiejętności rękodzieła,
- włada obuchami.
Osoba o tej klasie: ???

-???-

Do nauczenia u: ???
Awans: -brak-
Charakterystyczne cechy: ???
Osoba o tej klasie: -brak-

Kolejne możliwe awanse podam po opublikowaniu gry. Osoby i nauczyciele również. Cech też podanych jest zaledwie kilka. Na razie pozostawiam Wam element tajemnicy. Postaram się także, aby każda klasa miała osobny wygląd. Podpowiem Wam jeszcze, że można będzie w każdej chwili zmienić klasę, a każda klasa ma 7 rodzajów ekwipunku, z czego do każdego awansu ekwipunek nie może mieć zbyt niskiego lub zbyt wysokiego poziomu.



Handlarze:


Spoiler:


Handlarze dzielą się na:
+ sprzedających broń ciężką,
+ sprzedających broń magiczną,
+ sprzedających broń lekką,
+ sprzedających biżuterię,
+ sprzedających wyposażenie ciężkie,
+ sprzedających wyposażenie magiczne,
+ sprzedających wyposażenie lekkie,
+ sprzedających buty i rękawice.

Każdy handlarz sprzedaje po 2 rodzaje z każdego ekwipunku. Z reguły na jeden awans przypada 6 (ew. 4) jednostek ekwipunku. Najprawdopodobniej czwarty handlarz będzie posiadał ekwipunek dla wyższego awansu.



Stan gry:


Spoiler:


Gotowe:
- podział broni, pancerza i przedmiotów,
- stworzenie nowych klas (łącznie ok. 60),
- podział ekwipunku wobec klas,
- stworzenie nowych broni, pancerza i przedmiotów (łącznie ok. 800),
- nowa strona główna,
- nowe umiejętności,
- nowe odporności,
- test gry,
- grafika lokacji,
- drzewko umiejętności,
- ustawienie w przeciwnikach odporności,
- dwie instancje,
- podział ekwipunku wobec klas (bronie gotowe).


W przygotowaniu:

- wyłapanie wszelkich błędów
- nowi bohaterowie (ok.10),
- więcej instancji,
- misja z kręgiem,
- więcej klas,
- więcej kupców (wyposażenie lekkie),
- więcej umiejętności,
- rozszerzenie fabuły,
- zakończenie rozgrywki na "Utopii".


W następnej aktualizacji:

- brak.




Kalendarium:


Spoiler:


Wto 02 Mar, 2010 19:34 - wersja okrojona v2.09
Czw 25 Mar, 2010 20:52 - wersja pełna v2.50
Czw 29 Kwi, 2010 19:25 - wersja pełna v3.00kw
Pon 03 Maj, 2010 18:56 - wersja pełna v3.50kw
Pon 31 Maj, 2010 18:26 - wersja pełna v3.70mj
Śro 30 Cze, 2010 9:53 - wersja pełna v5.00cz



Wszelkie kopiowanie tekstu lub zdjęć bez zgody autora - zabronione!
Wykorzystanie pomysłów za konsultacją.


Przyjmuję wszelkie sugestie i pomysły!

Sprocik - Sob 19 Cze, 2010 06:22

Witam.
Chciałem ściągnąć tą grę ale wyskakuje błąd 404 Not Found możesz zamieścić nowy link z góry dzięki.

Asantos - Sob 19 Cze, 2010 09:24

Spróbuj teraz.
radek02 - Sob 19 Cze, 2010 12:19

doctej gry brakuje tylko frytek :-P . gratulacje , Asantos ! :brawa:
Asantos - Sob 19 Cze, 2010 19:17

Frytki będą w 5.00 :D Ciekawe jak na nią zareagujesz :)
CreeperCrisis - Sob 19 Cze, 2010 19:18

Ja na nie zareaguję... Hmm... Zrobił bym się wtedy baaardzo głodny :-)
radek02 - Sob 19 Cze, 2010 19:28

Asantos napisał/a:
Frytki będą w 5.00 :D Ciekawe jak na nią zareagujesz :)

a kiedy będzie wer. 5.0 ? :mrgreen:

Asantos - Sob 19 Cze, 2010 19:34

Jak się wyrobię to 30 czerwca.
postrach1992 - Sob 19 Cze, 2010 20:43

gratulacje Asantos gra świetna !
Asantos - Sro 30 Cze, 2010 08:50

Uwaga!

Wersja "Utopia v5.00cz_10" już dostępna! Link w pierwszym poście!

radek02 - Sro 30 Cze, 2010 09:36

już mi się ściąga . jak nie będzie frytek , cała ultima ujrzy mój gniew :seivoth:
FilipsO - Czw 01 Lip, 2010 08:15

Ta gra jest dla mnie za trudna :-P
Nie wiem co zrobić po wyjściu z wieży.

Czeliosss - Czw 01 Lip, 2010 08:39

Jak nie dajesz sobie rady znajdź solucję w projektach. Co do gry jest mistrzowska.
FilipsO - Czw 01 Lip, 2010 08:51

Znalazłem błąd!
Oto screen przy wejściu do lasu (wtedy to się dzieje, kiedy wchodzę do lasu):
Spoiler:



Umieść mnie w creditsach XD

cj2 - Czw 01 Lip, 2010 12:21

(chyba) złe blokowanie: można chodzić po uciętych drzewkach
Sprocik - Czw 01 Lip, 2010 13:42

a ja mam błąd podczas przenoszenia sie do walki
Spoiler:


Asantos - Czw 01 Lip, 2010 14:00

W którym dokładnie momencie Sprocik?

O pliku "elfy" kompletnie zapomniałem, ale ta lokacja nie jest niezbędna. A o co chodzi z tymi uciętymi drzewkami? Bo nie rozumiem...

Przy okazji zaimportujcie to do folderu "Aktualizacje" - mapka lasu powinna działać:
http://hostuje.net/file.p...aef01fb042216f1

CreeperCrisis - Czw 01 Lip, 2010 14:36

Dobra to może ja:
Jest dużo błędów w grafice. Mapy są na 5/10, pustka, dziwnie powstawiane kwiaty, połączenie różnych ścian, ale szczerze mówiąc, popraw proszę troszeczkę w grafice, to od razu będzie o niebo lepiej. :-)

Asantos - Nie 04 Lip, 2010 08:14

Dzięki za opinie. Może rzeczywiście poprawię mapy.

EDIT: Miałbym prośbę. Powiedzcie, które lokacje są najgorzej wykonane pod względem estetycznym, gdyż sam nie do końca jestem w stanie to ocenić.

FilipsO - Nie 04 Lip, 2010 09:13

najgorsza jest chata rybaka, początkowy kawałek na pustynii.
Ale większość jest git, ale nie wiem co robić w tej grze aby popchnąć fabułę do przodu, a w solucjii nic nie znalazłem. Tylko poboczne questy. A, nie można wejść do zamku jakiegośtam.

Asantos - Nie 04 Lip, 2010 10:13

To nie pustynia tylko plaża, ale dobra, poprawię.Aby pchnąć fabułę musisz się dostać do zamku. Aby się do niego dostać musisz zebrać (chyba) 15 karmy. Nie pamiętam dokładnej liczby.
FilipsO - Nie 04 Lip, 2010 15:24

Karmę się zdobywa poprzez wykonywanie zadań pobocznych, tak?
Asantos - Nie 04 Lip, 2010 15:57

Jakiekolwiek zadanie nie wykonasz do dostaniesz karmę, no może prócz kilku wyjątków.
FilipsO - Pią 16 Lip, 2010 16:02

Nie znalazłem frytek w grze i nie moge uspokoić dzieciaków :-P Ale Tamori już poznałem :-D
Czeliosss - Pią 16 Lip, 2010 16:07

Idź do lotar do karczmy i zagadaj z zakonnicą
FilipsO - Pią 16 Lip, 2010 16:35

Ale nie ma frytek!
Bez frytek ja nie ide :-P

Asantos - Wto 20 Lip, 2010 20:31

Wiadomość anulowana!

Aktualizacja lipcowa przyniesie wiele niespodzianek:
- nowy Tileset,
- nowy mapping,
- różny wygląd Asantosa ze względu na klasę,
- nowe menu,
- nowe instancje,
- nowy system zapisu,
- frytki, tak! będą frytki!, a może i nawet gofry :roll:
- wiele wiele innych.

Na razie wątek fabularny stoi w miejscu, a właściwie to robi milimetrowe kroczki :->
Skupiam się w tym momencie na mappingu, gdyż i tak pewnie nikt nie ujrzał napisów końcowych w Utopii ;-)

FilipsO - Czw 22 Lip, 2010 10:05

Asantos napisał/a:
Wiadomość anulowana!
- frytki, tak! będą frytki!, a może i nawet gofry

Mniam!

Asantos - Pon 26 Lip, 2010 12:51

Kolejna porcja wiadomości:
- nowe misje,
- nowa klasa,
- nowe skrypty,
- pierwsza nazwa operacyjna (dowiecie się grając ;-) ).

Aktualizacja będzie oczywiście dostępna 31 lipca. Mam nadzieję, że następna aktualizacja przyniesie oczekiwany koniec rozgrywki na kontynencie.

FilipsO - Pon 26 Lip, 2010 13:18

Cytat:
- pierwsza nazwa operacyjna (dowiecie się grając ).

A co to jest?

Asantos - Wto 27 Lip, 2010 17:17

Pierwsza prawdziwa nazwa gry. "Utopia" była na razie nazwą roboczą. Natomiast nazwa "Utopia" została rozszerzona i stała się pierwszą "prawdziwą" nazwą - operacyjną. Oczywiście nowa nazwa będzie ulegała zmianom.

Może w rzeczywistości to, co piszę to bzdety, ale najważniejsze, że (mam nadzieję) wiadomo o co chodzi.

Dodatkowo:
- nowy kamień klas,
- nowy system wiadomości,
- usprawnienia wizualne tekstu,
- nowa klasa dostępna (nie wiem czy już nie wspominałem).

FilipsO - Wto 27 Lip, 2010 18:02

Nie no robisz tylko nam smaku :-P
Dawaj grę!

Czeliosss - Wto 27 Lip, 2010 18:48

Grę udostępnia na koniec miesiąca. Poczekaj. 8-)
Asantos - Wto 27 Lip, 2010 21:59

Jeszcze czekają mnie drobne zabiegi. Przez LICZNE poprawki z pewnością będzie dużo niedociągnięć, ale w grze przeszkadzać nie będą. W razie czego zgłosicie mi niedociągnięcia :)
FilipsO - Sro 28 Lip, 2010 10:22

Zajmę się tym tylko zrób mi userbar "Utopia Fan", tak jak ty masz "utopia creator" :-P
Asantos - Sob 31 Lip, 2010 21:04

Oto gotowy banner:

I jak zwykle parę nowości :)
- optymalizacja zdarzeń gry (drobne usprawnienia przebiegu zdarzeń),
- nowe drzewko umiejętności,
- nowe umiejętności,
- nowy title.

Pozostało tylko ukończyć drzewko i zrobić test gry. Spokojnie wyrobię się w terminie.

Niestety drzewko musiałem usunąć. Zostaje stare drzewko.

Na osłodę kolejne nowości:
- kolejna klasa dostępna,
- nowa mapa,
- nowy rodzaj ekwipunku dostępny: tarcze.

Jak na razie usunąłem 117 błędów z gry. Koniec testów. Na wieczór podam link do ściągnięcia gry. Drobne błędy mogą wciąż się zdarzać.

[ Dodano: Sob 31 Lip, 2010 22:03 ]
UWAGA!

Wersja Utopia:Schyłek wieku v.5.27lp_10 już dostępna. Oto link do wersji bez RTP. Wersja RTP będzie za kilka godzin. Gra nie powinna sprawiać poważnych problemów - wkońcu zostało wykluczone ok. 117 błędów. Proszę o wygaśnięcie postu i wklejenie linka do postu pierwszego i wpisu do kalendarium z datą widoczną przy TYM poście.

Link bez RTP: http://hostuje.net/file.p...3b144b250ee0f5b

//moderatorzy proszę przeczytać ^

Sabikku - Sob 31 Lip, 2010 23:17

Że też chciało ci się liczyć ilość poprawionych błędów :).
Ile zajmuje, około, przejście gry?

Asantos - Pon 02 Sie, 2010 16:49

Jak dla mnie parę godzinek, 2-3h. Dla Was? Oj... :->


Link RTP: http://hostuje.net/file.p...92420614095761e

Napisałem pełną solucję gry. Tzn. nie pełną, tylko taką jaka wystarczy do jej przejścia. Obiecuję, że w aktualizacji sierpień, uproszczę grę :->

Link do solucji: http://hostuje.net/file.p...d99369981f59bc7

FilipsO - Sro 04 Sie, 2010 12:10

Pobiore u siebie w domu bo pisze z kawiarenki ;-( I msze czekac 3 dni ;-(
Asantos - Sob 07 Sie, 2010 15:47

Uwaga!


Kończę moją przygodę z grą. Nie dlatego, że ostudził mi się zapał, ale teraz ćwiczę moje zdolności programistyczne i nie mam już czasu na grę. Długo nad tym myślałem, ale jestem pewien, że to koniec. Ale na forum wciąż będę pomagał i się udzielał. Tylko z grą skończone. Jeśli ktoś chciałby dostać otwarty projekt Utopii to pisać na PW. Projekt z kompletna bazą danych, zdarzeniami oraz skryptami użytymi w grze! Myślę nad tym, aby opublikować ten projekt... zobaczymy. Chciałbym, aby posłużył do nauki programu w pewnym stopniu, gdyż w grze znajdziecie pewnie wiele ciekawych zdarzeniówek ;-)

Pozdrawiam, Asantos.

Killerczyc - Sob 07 Sie, 2010 17:27

Hej, byś mógł tu dać link bo by cię "zawalali" wiadomościami...
Może dałbyś komuś pomysł, ja sobie ściągam gry z działu "Projekty gier, dema i gry ukończone" jak sobie przegladam te projektu to mam ciekawe pomysły do gry
To morze dasz link do pobrania tutaj... :D

Asantos - Sro 11 Sie, 2010 11:58

Mój projekt będzie ojcem projektu "Drużyny VX". Jeśli drużyna nie wypali to projekt będzie ogólnodostępny.
Amelanduil - Nie 15 Sie, 2010 00:40

Ojcem projektu... czyli... bo niezbyt ogarniam to pojęcie xD
co do gry, należy ci się...
Spoiler:


Za tak rozwiniętą fabułę i przedstawienie gry :]

Asantos - Nie 15 Sie, 2010 06:41

Chodzi o to, że wnętrzności Utopii w jakimś stopniu posłużą grupie :)

PS. Nie mam neta i nie wiem kiedy się następny raz odezwę, dzisiaj cudem się udało. Wszystkie ważne rzeczy piszcie na gg - oczywiście nawet jak niedostępny.

mikodem - Sro 17 Sie, 2011 16:23

żaden z tych linków co podałeś mi nie działa :-(
Tenac666 - Sob 14 Sty, 2012 10:43

ok , rozumiem że zająłeś się teraz czym innym ale miło by było by ktoś mógł jeszcze pograć w tą grę , bo wszystkie linki wygasły i sobie nie pogram ,a takiego smaka mi zrobiłeś na tę grę , może jak ktoś ma instalkę do najnowszej wersji to wrzuci tutaj co ?
szczaw11 - Sob 31 Mar, 2012 20:58

wada (mała) wzroku nie pozwala mi na odczytanie dialogów :D Oczywiście bez okularów.Standardowego Ariala, lub inną czcionkę odczytam bez szkiełek, ale tu muszę je ubierać :D

Ale fajnie rospisałeś, balans klas dobry, rozwaliło mnie :
Terminator :roll:

makerowiec64 - Nie 28 Paź, 2012 08:53

Opłaciło się napchać te 20 parę skryptów bo mapy wyglądają super.
Ale jaka czcionka :shock: .Bardzo fajne!

ModziarzPL - Nie 28 Paź, 2012 10:25

Jak to niby pobrać co?
Próbuje i wyskakuje Podany plik nie został odnaleziony... (Prawdopodobnie plik wygasł z braku aktywności lub został usunięty przez właściciela.)

Justi - Nie 04 Lis, 2012 12:04

Czy autor mógłby zaktualizować linki.:)
Filven - Sro 27 Mar, 2013 20:47

Można prosić o re-upload?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group