Flanagan - Sro 06 Paź, 2010 16:29 Temat postu: Hud ekwipunkuWitam mam prośbę wiem że na forum jest hud ekwipunku ale chodzi i o by był rozmieszczony jak w tu na screenie:
Spoiler:
żeby rozmieszczenie hełmu broni itp. było jak na screnie
Ayene - Czw 07 Paź, 2010 07:28 Trochę za mały screen dałeś. Nic nie widać.Flanagan - Czw 07 Paź, 2010 13:25
Spoiler:
Chodzi mi o hud ekwipunku z kwadracikami taki jak jest w hudzie tu na forum ale o rozmieszczenie takie jak w tibi i żeby to rozmieszczenie było podczas włączenia statusu w menu (naciśnięcie x podczas gry)poko67 - Pon 11 Paź, 2010 15:42 widzę że fan tibi:D...A tak poza marginesem chodzi ci o ino eq jak tam czy reszta tych dupereli teżKonrader97 - Pon 11 Paź, 2010 17:19 Skrypt Ayene na Hud Ekwipunku nie jest chyba do zmodyfikowania wielkości, ale może pomogę dając małe pzybliżenie. Ayene - Wto 12 Paź, 2010 07:27 Wszystko w porządku, ale co to za elementy ekwipunku? Jest ich za dużo, więc trzeba by było skorzystać ze skryptu multi-equip. Niemniej jednak należałoby wpierw określić, gdzie co się znajduje... nie każdy musi grać w takie gierki.darkengrand - Wto 12 Paź, 2010 17:14 o i ja też bardzo proszę o takie coś
[ Dodano: Wto 12 Paź, 2010 18:14 ]
o i ja też bardzo proszę o takie coś Flanagan - Czw 14 Paź, 2010 13:27 Elementów jest mniej powinny być takie sloty jak: Hełm(na samej górze) Zbroja (na środku) Broń (po prawej od zbroi) Tarcza (po lewej od zbroi) akcesoria (pod Bronią)
Mam nadzieje że wszystko zrozumiałe bo zależy mi na skrypcie a wieże że skoro Ayene się tym zainteresowała to skrypt będzie istniał. Ayene jest wszechmocna Konrader97 - Czw 14 Paź, 2010 14:10 Właściwie to akcesoria można podzielić na naszyjniki z lewej w górze i na pierścienie z lewej na dole. a w dolnym prawym rogu najczęściej jest ilość pieniędzy lub strzał.Ayene - Czw 14 Paź, 2010 21:52 songoxyz, zamień skrypt z HUDem Ekwipunku na poniższy:
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1 / HUD Ekwipunku XP
#==============================================================================
# Autor: Moghunter
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================
if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla
#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
alias mog8_main main
def main
@actor = $game_party.actors[0]
@eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
@eqmap.x = MOG::EQPMAPX
@eqmap.y = MOG::EQPMAPY
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
mog8_main
@eqmap.dispose
end
alias mog8_update update
def update
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
if $eref == true
@eqmap.refresh
$eref = false
end
mog8_update
end
end
#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
attr_accessor :eref
end
class Interpreter
def eref
$eref = true
end
alias mog319ref command_319
def command_319
eref
return mog319ref
end
end
end
A zamiast HUDa w folderze Pictures umieść poniższy obrazek:
Konrader97 - Pią 15 Paź, 2010 11:35 Można też podmieńić.
to:
Spoiler:
# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 480 # współrzędna x
EQPMAPY = 330 # współrzędna y
end
Na to:
Spoiler:
# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 480 # współrzędna x
EQPMAPY = 70 # współrzędna y
end
Wtedy będzie efekt podobny do tego w TibiFlanagan - Sob 16 Paź, 2010 07:51 Wielkie dzięki Ayene jestes wielka