UltimaForum

Wsparcie [XP] - Hud ekwipunku

Flanagan - Sro 06 Paź, 2010 16:29
Temat postu: Hud ekwipunku
Witam mam prośbę wiem że na forum jest hud ekwipunku ale chodzi i o by był rozmieszczony jak w tu na screenie:
Spoiler:


żeby rozmieszczenie hełmu broni itp. było jak na screnie


Ayene - Czw 07 Paź, 2010 07:28

Trochę za mały screen dałeś. Nic nie widać.
Flanagan - Czw 07 Paź, 2010 13:25

Spoiler:


Chodzi mi o hud ekwipunku z kwadracikami taki jak jest w hudzie tu na forum ale o rozmieszczenie takie jak w tibi i żeby to rozmieszczenie było podczas włączenia statusu w menu (naciśnięcie x podczas gry)

poko67 - Pon 11 Paź, 2010 15:42

widzę że fan tibi:D...A tak poza marginesem chodzi ci o ino eq jak tam czy reszta tych dupereli też
Konrader97 - Pon 11 Paź, 2010 17:19

Skrypt Ayene na Hud Ekwipunku nie jest chyba do zmodyfikowania wielkości, ale może pomogę dając małe pzybliżenie.
Ayene - Wto 12 Paź, 2010 07:27

Wszystko w porządku, ale co to za elementy ekwipunku? Jest ich za dużo, więc trzeba by było skorzystać ze skryptu multi-equip. Niemniej jednak należałoby wpierw określić, gdzie co się znajduje... nie każdy musi grać w takie gierki.
darkengrand - Wto 12 Paź, 2010 17:14

o i ja też bardzo proszę o takie coś

[ Dodano: Wto 12 Paź, 2010 18:14 ]
o i ja też bardzo proszę o takie coś :!:

Flanagan - Czw 14 Paź, 2010 13:27

Elementów jest mniej powinny być takie sloty jak: Hełm(na samej górze) Zbroja (na środku) Broń (po prawej od zbroi) Tarcza (po lewej od zbroi) akcesoria (pod Bronią)

Mam nadzieje że wszystko zrozumiałe bo zależy mi na skrypcie a wieże że skoro Ayene się tym zainteresowała to skrypt będzie istniał. Ayene jest wszechmocna :-) :-)

Konrader97 - Czw 14 Paź, 2010 14:10

Właściwie to akcesoria można podzielić na naszyjniki z lewej w górze i na pierścienie z lewej na dole. a w dolnym prawym rogu najczęściej jest ilość pieniędzy lub strzał.
Ayene - Czw 14 Paź, 2010 21:52

songoxyz, zamień skrypt z HUDem Ekwipunku na poniższy:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Ekwipunku XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene   
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 5

  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0

  # Okno
  EQPMAPSKIN = "001-Blue01"

  # Położenie HUD - współrzędne x i y
  EQPMAPX = 480 # współrzędna x
  EQPMAPY = 330 # współrzędna y
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 11, y + 9, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
  end
  def draw_mequip(x, y)
    mequip = RPG::Cache.picture("Mequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    self.contents.blt(x, y, mequip, src_rect)
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 190, 200)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    @data = []
    @data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
    self.contents.font.color = system_color
    draw_equip_map(@data[0], 36 * 0, 34)
    draw_equip_map(@data[1], 36 * 2, 34)
    draw_equip_map(@data[2], 36 * 1, 0)
    draw_equip_map(@data[3], 36 * 1, 34)
    draw_equip_map(@data[4], 36 * 2, 34 * 2)
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main
    @actor = $game_party.actors[0]
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
    @eqmap.x = MOG::EQPMAPX
    @eqmap.y = MOG::EQPMAPY
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end



A zamiast HUDa w folderze Pictures umieść poniższy obrazek:

Konrader97 - Pią 15 Paź, 2010 11:35

Można też podmieńić.
to:
Spoiler:

# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 480 # współrzędna x
EQPMAPY = 330 # współrzędna y
end


Na to:
Spoiler:

# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 480 # współrzędna x
EQPMAPY = 70 # współrzędna y
end



Wtedy będzie efekt podobny do tego w Tibi

Flanagan - Sob 16 Paź, 2010 07:51

Wielkie dzięki Ayene jestes wielka

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group