ishizaki1 - Pią 22 Paź, 2010 16:05 Temat postu: Final Fantasy XIII Battle systemKaimi - Pon 25 Paź, 2010 19:01 Co jest z tym PrintScreen'em? Mnie wyświetlają się jakieś dziwne rzeczy.
Tak poza tym jaką wersję tłumaczysz? Na RPGMakerVX.net jest umieszczona również nowsza wersja, nieprzetłumaczona przez Naridar'a (RPGRevolution.com).ishizaki1 - Wto 26 Paź, 2010 15:10 Przetłumaczyłem nowszą.Kaimi - Wto 26 Paź, 2010 19:09 Jeśli chcesz, to mogę Ci podesłać propozycje Paradigm'ów i takie tam, ale jako PW.
[ Dodano: Pią 29 Paź, 2010 20:02 ]
Rozmawiałem ostatnio z ishizaki1 i powiedział "tak". (Wiem, że dziwnie brzmi, ale się przekonacie.)
Spolszczono nazwy ról: COMmando => WOJownik.
RAVager => NISzczyciel.
SENtinel => OBRońca.
SABoteur => DYWersant.
SYNergist => SYNergetyk (zastanawiam się nad WZMacniacz).
MEDic => MEDyk.
Paradigmy to "Optimy" ("paradygmat" brzmi głupo w tym wypadku), ich nazwy zostały zmienione.
"Stagger" ma nowe imię: "Kruchość".
Ważniejsze części skryptów zostały spolszczone.
Kontrola:
Spoiler:
Skróty domyślne klawiszowe
A - zmiana Optimy.
S - pokazanie/ukrycie skróconego menu przeciwników.
Shift (tylko w menu) - "wyekwipowanie" Otimy jako początkowej.
Od razu dodam, że jest to rozszerzone demo niż to, które zrobiłem dla RPGMakerVX.net.Pawelsar1 - Sro 28 Mar, 2012 18:26 Bardzo przydatne. Wykorzystałem już w swoim projekcie.
Tworzę grę: Ostatnia Nadzieja (pierwotnie MagicCity)
Demko wkrótce się pojawi.kamokeg - Sro 28 Mar, 2012 19:58 eeeee dlaczego gdy klikam pobierz demo to mam samy tekst, a mu nie działa przez acta