UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - H.O.L.L.O.W

Pagding - Nie 31 Paź, 2010 12:18
Temat postu: H.O.L.L.O.W
Na wstępie chciałbym powiedzieć, iż gra, o której jest mowa, jest nietypowym projektem. Albowiem "H.O.L.L.O.W" będzie grą
przygodową typu point and click. Zapraszam do zapoznania się z fabułą, bohaterami, systemem oraz kilkoma screenami.

Spoiler:

FABUŁA:
Avta, mieszka na wysokim klifie wraz z gargulcem, o imieniu Baster. Sądzi, iż rządzi ona tym światem. Pewnego dnia znudziło
jej się przewodniczenie Basterowi i postanawia wyruszyć w podróż. Napotyka tajemniczą studnię i wpadnąwszy dońodkrywa,
że trafiła, czymś o nazwie "dziura międzykontynentalna", do zupełnie innego świata, Jadeitowego Kontynentu. Wiele osób
zada sobie pytanie: "Skąd ta nazwa?". To wyjaśni się w trakcie gry.Co do fabuły, za dużo zdradzić nie chcę, bo
zepsuję zabawę ^^



Spoiler:

POSTACIE:
Avta:
Wygląd:
Opis:
Młoda dziewczyna z Klifów Rozpaczy, która za pośrednictwem studni, przenosi się z kontynentu Arsis, do
Jadeitowego Kontynentu. Jest to główna protagonistka gry.
Charakter:
Egoistyczna, zagubiona w nowym świecie. Jest to typowa dyktatorka. Oczywiście, jest taka tylko na początku gry.
Potem jej charakter będzie zależeć od gracza, od tego co będzie robić i jak rozmawiać z mieszkańcami drugiego
świata.

Mumu:
Wygląd:
Opis:
Ogr, jego imię w języku ogrów oznacza "niegodny swej rasy". Przyjaciel Avty, co do którego na początku jest
trochę sceptyczna, ale wkrótce stają się sobie bliscy.
Charakter:
Jest to miły, pomocny, lecz niewykształcony ogr. Został wygnany ze swej wioski za to, że nie miał zamiaru
brać udziału w wielkiej wojnie z ludźmi. To wtedy ochszczono go mianem "Mumu". Później mieszkał w kopalni,
ale gdy zaczęła wyciekać tam lawa, musiał skryć się przed niebezpieczeństwami gdzie indziej. Jest
na każde zawołanie, chętnie posłuży swą siłą.

Jest jeszcze jedna postać, czarny charakter, ale na razie nie zdradzę jego personaliów.



Spoiler:

GRA OGÓLNIE:
Ogólnie:
Ścieżka dźwiękowa to głównie Mike Oldfield, Scabeater i kilka innych muzyków (wkrótce podam pełną ich listę ;P)
Mogę powiedzieć tyle, muzyka elektryczna i klasyczna.Do każdej mapy przygotowana będzie panorama, w mapki włożyłem
trochę pracy. Tak ogólnie w procentach to wykonane jest 20%. O demo nie pytajcie, nie wiem kiedy wyjdzie.

Skrypty:
Trochę tego jest, no więc:
Unoszące się nazwy zdarzeń, autorstwa Wortany, tłumaczenie na polski: Ayene
Środkowe Menu, by Steve Mariano, tłumacznie na polski: ThiefStory
Anty-lag, ze strony www.rpgmakervx.com
Pauza podczas gry: autor: Rokan, tłumaczenie na polski: Ayene
Gąsienica, autor: Trickster, tłumaczenie na polski: Ayene
Simple Mouse system, by Wortana
Neo Save System III, by Wortana
Thomas Edison, BulletXT, tłumacznie na polski: Marcin.
Mapa świata, wykonane przez Overlord_Dave, tłumaczenie na polski: Ayene
(Wyżej opisani będą mieli swoje zasłużone miejsce w Creditsach)

Sterowanie:
Mysz(kursor myszy widoczny na screenach) + klawisze (te domyślne).



No i to co misie lubią najbardziej, czyli screeny :-P
Spoiler:



Title

Wioska Irkubisów

Reakcja Bastera, na podróż Avty

Droga do wioski



No dobra, czas na krytykę. Wiem, wiem moja gra nie jest najlepsza, ale błagam oszczędźcie mnie choć troszkę ;-)

Tjef - Nie 31 Paź, 2010 12:31

Cytat:
No dobra, czas na krytykę. Wiem, wiem moja gra nie jest najlepsza, ale błagam oszczędźcie mnie choć troszkę

Że co?! Jaką znów krytykę ?!
Screeny są bardzo ładne, raczej przepiękne. Wpadły mi w gust ;-) . Ale mam zastrzeżenia do wioski Irkubisów. Nie podobają mi się tam te domki o jednej kratce dachu i o dwóch kratkach ścian ;-p .
Nie nazywaj wszystkich rzeczy, bo to trochę...
Spoiler:

...ble

Wiesz, chodzi mi o wyświetlanie się nazwy drogowskazu itd.
Masz polskiego mejkera? Czy to twój mały błąd? W title jest błąd językowy (Powinno być 'Wczytaj grę', chyba, że się mylę ^^)
Najbardziej mi się podoba droga do wioski ;-)
Skrypty ogólnie dobre dodałeś.
Powodzenia w tworzeniu !

Pagding - Nie 31 Paź, 2010 14:11

Tak, mam polskiego makera i dobrze jest napisane to wczytaj (chyba :-P ). Dzięki za pochwałę ^.^ A co do drogowskazu, on jest potrzebny, więc musi być nazwany.
Poster27 - Czw 11 Lis, 2010 15:14

Ja ocenie grę.Po screenach wygląda fajnie.Jedyne co się od razu rzuca w oczy to chary z różnego źródła.Jedne z RM VX, jedne z RM XP i nie pasują do siebie.Czy kursor to ten flaming?Ale tak ogólnie to chętnie zagram ;P
FilipsO - Sob 20 Lis, 2010 09:29

Zmień kursor bo jest brzydki. Ale gra świetna, bo dobry pomysł masz.
Pagding - Sob 04 Gru, 2010 13:52

Witam, witam po długim milczeniu :papa:
Ostatnio prace nad "H.O.L.L.O.W" nabrały dość szybkiego tempa i jeśli dobrze pójdzie, na święta możecie spodziewać się dema, w postaci dwóch pierwszych aktów (Rozdziałów ogólnie będzie 5). Dziękuję wszystkim, którzy powiedzieli coś w tym temacie. To dzięki wam gra się rozwija.
No więc. Mogę od razu powiedzieć, zrezygnowałem z menu jednoosobowego. Fajnie to wyglądało, ale nie spełniło moich oczekiwań.
Moja wiedza na temat programu, zwłaszcza mappingu jest coraz to większa :mrgreen: . Pochwalę się dwiema mapkami, które według mnie wyszły ładnie.
Spoiler:



Skryta w cieniach lasu wioska wróżek

no i


Dosyć mroczna polana


No i jeszcze raz dzięki za uwagę :-PP

Sabikku - Sob 04 Gru, 2010 14:09

Wow. Prezentuje się przyzwoicie. Oczywiście poza różowym kursorem w kształcie ... fleminga?
Pagding - Sob 04 Gru, 2010 15:53

Sabikku napisał/a:
Wow. Prezentuje się przyzwoicie. Oczywiście poza różowym kursorem w kształcie ... fleminga?


Dlatego na nowych screenach jest nowy kursor. Zapomniałem donieść o tej zmianie.

Pagding - Nie 02 Sty, 2011 18:28

Nowe informacje!
Niestety, przez ostatni czas trochę spowolniłem proces tworzenia gry, ale projekt nadal zawzięcie tworzę i być może już w ferie będziecie mogli zwiedzić świat Jadeitowego Kontynentu, do którego trafiła Avta. A teraz o zmianach.
- Aby dotrzeć do szerszej liczby odbiorców, dodałem elementy RPG.
- Nie będzie to już rasowa przygodówka, gdzie zabawa polega tyko na łamigłówkach.
- Nowy system walki, który ma wielkie właściwości (patrz screeny).
- Usunięty kursor myszy.
- Zabawy w zbieractwo.
- Punkty reputacji.
- Sklep syntezy!
- Rozdawanie punktów co poziom!
- Nowa czcionka!
Oraz nowe skrypty:
- Bestiariusz by Wortana (tłumaczenie Ayene)
- Sklep syntezy by Cylindrical
- Chest Item Pop-Up by Mac Alone
- Punkty co poziom by Wortana
- Tankentai Battle System z kilokma Addonami by Overfall :-P
- Nowe tła walki zamiast domyślnych (tłumaczenie Ayene)
- Nowy ekran tytułowy by Parasite (tłumaczenie Ayene)
Skrinszoty
Spoiler:



Tajemnicza jaskinia na bagnach


System walki


Dom Gryzeldy, Mortishi i Kolendy, zaprzyjaźnionych wróżek


Jestem ciekaw waszej oceny :-PP

Poster27 - Nie 02 Sty, 2011 18:45

Przepiękne skriny 10/10, rób grę. Co do czcionki to ładna.
poko67 - Czw 06 Sty, 2011 21:38

Moim zdaniem te postacie z XP strasznie nie pasują do tych z VX
Mapki średnie 4/10

Yoroiookami - Czw 06 Sty, 2011 23:38

Wygląda na sporo pracy :lala:
Kontynuuj swoje dzieło!
Na razie nie ocenię, poczekam aż ukaże się sama gra =D

Kodama - Pią 07 Sty, 2011 11:53

Co prawda momentami dziwnie to wygląda, ale bardzo podoba mi się pomysłowe, nowe i świeże podejście. Nowe rozwiązania zawsze są mile widziane :D Rób rób, zapowiada się interesująco :)
Pagding - Nie 09 Sty, 2011 20:12

Skoro nie pasują (czego nie zauważałem :-PP ), to rozpoczynam zamienianie charsetów tak, aby wszystkie były małe ;-)
Dziękuję za komentarze.

Eleanor - Sro 09 Mar, 2011 19:04

Pagding napisał/a:
Skoro nie pasują (czego nie zauważałem :-PP ), to rozpoczynam zamienianie charsetów tak, aby wszystkie były małe ;-)
Dziękuję za komentarze.

Ja tam bym radziła zrobić duże.
Przynajmniej ja takie wolę :>
Jeszcze jedno - co tak dużo roślin na niektórych mapkach @_@?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group