UltimaForum

Pełne wersje gier [VX] - System VX - Stukoczące Kopytka

Ayene - Wto 08 Mar, 2011 19:43
Temat postu: System VX - Stukoczące Kopytka
Po wielu miesiącach intensywnych prac mam zaszczyt przedstawić Wam kolejny projekt TagTeamu - tym razem w pełnej wersji. Mam nadzieję, że się spodoba. Liczę na Wasze opinie.

Projekt nosi tytuł 'System VX - Stukoczące Kopytka' - i w pełni odwzorowuje tematykę gry.

Opis
Gra z założenia ma być lekka i przyjemna. Jeśli spotkaliście się z grami tanecznymi typu Boost a Move, Boost a Groove albo "raperskimi" np. Parappa the Rapper :-P nie powinniście mieć żadnych problemów. Chodzi w niej o to, by w odpowiednim czasie wciskać umieszczone na spadających kulkach kierunki (i nie tylko) tym samym zbierać punkty, a także używać przedmiotów, zmieniać statusy, rozbrajać bomby itd. Szczegóły wyjaśnione są w tutorialu :->

Fabuła?!
Fabuła gry nie jest skomplikowana. W końcu minimalne ograniczenia wiekowe jakie ustaliliśmy to 7 lat. :-D Gwiazda muzyki 'alternatywnej' zaprasza amatorów do wzięcia udziału w turnieju. Uczestniczki decydują się, ale bez wzniosłych, patetycznych powodów (nie ten typ gry). Wybrana postać w trybie przygody spotyka kolejno swoje przeciwniczki, prowadzi z nimi mądry wcale dialog i mierzy się z nimi (a bardziej ze stawianymi przez nie przeszkodami) na planszy z kulkami. To by było na tyle :->

Lista modyfikacji i dodatków:
Finalny projekt różni się nieco od - zaprezentowanego kilka miesięcy temu - dema.

Dodano:
  • tryb 'Przygoda' (z rozmowami między postaciami),
  • wszystkie plansze w trybie 'Wyzwanie' (wcześniej 'Trening'),
  • postać, która odblokowuje się po zaliczeniu wszystkich planszy w wyzwaniach,
  • kulki (prezent, monetę, węglika),
  • utrudnienia (brak koloru, ruchoma ramka, ruchome kulki),
  • statusowe przedmioty (auto-łapacz, niewrażliwość),
  • nieaktywne w demie opcje gry takie jak przedmioty i 'ekstra',
  • statystykę działania przedmiotów,
  • procent ukończenia gra,
  • czcionkę obrazkową.
Zaktualizowano:
  • Tutorial,
  • zakładkę 'Najlepsze Wyniki',
  • ekran wyboru postaci,
  • zakładkę Zapowiedzi,
  • 'creditsy',
W grze usłyszeć można m.in.:
Spoiler:

  • Bed & Breakfast - "Get It Right",
  • Billy More - "Loneliness",
  • Bushman - "No One Else",
  • Hatsune Miku - "Rolling Girl",
  • Love Message - "Love Message",
  • Mighty Morphin Power Rangers - "Theme Song",
  • Roxette - "Sleeping In My Car",
  • Scooter - "Ramp! (The Logical Song)",
  • Worlds Apart - "Je Te Donne",
  • El Chombo - "Chacarron",
  • Giana Sisters (Mix),
  • Disco Inferno Theme.


Screeny
Spoiler:






Pełna wersja gry: ok. 52 MB


A to krótka uwaga:
Gra może być wymagająca dla słabszych komputerów. By zniwelować lagi proponuje się wyłączyć niepotrzebne równolegle działające aplikacje/programy. Wymagania minimalnie można zmniejszyć w opcjach gry.

Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam. :->

Prometherion - Wto 08 Mar, 2011 19:56

Za przeproszeniem Ayene, co to do @#$%# jest! Nie będę tego oceniał gdyz spodziewałem się gry bądź co bądź RPG. Do widzenia.
kamillo112 - Wto 08 Mar, 2011 20:13

Prometherion napisał/a:
Czyżbym tylko ja odpalił ją bez problemu?

Jest już nasz dwóch.
Ale ta gra tak na serio czy to takie zapowiedzi dziwne.

Azsak von Triger - Wto 08 Mar, 2011 20:26

Ja zagrałem i powiem że gra dosyć dziwna bo nie wiem po co ten dziwny trening choć przyznam przyjemny :-D .Ja mam 7 i mi bez problemu działa za to jak mam odpalić jakąś RTP'ówe to wtedy zawsze mi wyskakuje RGSS przestał działać ;-D .(Tylko trening w demie ?)
Yoroiookami - Wto 08 Mar, 2011 21:28

Nie działa >_>'
-------------
Po wielu, wielu...wieeeelu próbach zadziałało. Wszystko ładnie, oprawa graficzna %#?* - jak określił to ktoś bardzo sławny na scenie. :roll:
Muzyczka jest fajna i wszystkie dźwięki pasują. Szczerze przyznam, że gdy włączyłem grę, strasznie mnie zaskoczył start :O i nie mogłem przestać się śmiać. ^^
Do poprawy :I cóż...może to tylko u mnie, ale gdy strzałki są centralnie w środku pola i kliknę, to mi nie zalicza, częściej zalicza mi gdy są na kresce(zgadza się, kresce która tworzy 'ściankę' tego pola). To wszystko, cała reszta słodziuchna i mniamuśna :mrgreen:

Ayene - Wto 08 Mar, 2011 22:49

Ciekawe... to jest ogólnie przedział, więc dziwne jest to, że raz zalicza, raz nie... może spróbuj później pobrać nową wersję z anty-lagiem? :aww: Wiem, że to już n-ty raz, ale czego się nie robi dla kobiet :-P
Valdali - Wto 08 Mar, 2011 23:09

woow fajne :mrgreen:
ale co ma z tym wspólny tytuł? ;]

Lartarin - Wto 08 Mar, 2011 23:17

To był eksperyment behawioralny, jak widać... ^^
Sabikku - Wto 08 Mar, 2011 23:26

Na początek zaznaczę - audiowizual, pomysł, dzika atmosfera; pod tym względem majstersztyk.

Kilka fajnych rozwiązań w samym gameplayu (bomby, klepsydry), spory potencjał na ciekawą i wciągającą grę (aż chce się odkrywać te puzzle), ale...

Poziom trudności. Próbowałem 10 razy, nie zdołałem przejść pierwszego z tracków. Sic! Po pierwsze, długość piosenek - jestem w stanie stukać rytmicznie w klawisze minutę, może półtorej. Ale dawać na start 3-minutowy kataklizm (pomijając fakt, że po piątej minutowej próbie rzygałem jego głosem)... Uch. Po drugie, niestety, jakaś desynchronizacja przy wciskaniu strzałek. Raz trzeba było wciskać u góry pola, a raz w ogóle nie chciało złapać. Drugi wariant zazwyczaj 'wskakiwał' tylko na kilka sekund - powodując sporą utratę życia. To na pewno zależne bardziej od sprzętu / losowo (bo w ogóle rmowa desynchronizacja to problem każdego, kto próbował z grą rytmiczną).
Mimo to grało się miło, kurcze, naprawdę miło. Jak już wspomniałem - czuć spory potencjał, zbity przez właśnie poziom trudności. Na pewno z chęcią zagrałbym w coś większego, o ile zdołałbym przejść jakikolwiek track. Bo może jestem rytmicznie ułomny, nie wiem, ale jak dla mnie - za trudno. :)

Poza tym:
Spoiler:


    W którymś momencie pojawił się komunikat o braku obrazka 'cyfra_-1'.
    Przytrzymanie strzałki nieco dłużej skutkuje prawie natychmiastowym game overem.
    Jakkolwiek to najmniej ważne w całym demie - strona Autorzy zdaje się nie być dokończona.



No i fajny patent z tą zapowiedzią/titlem ^^^. Choć ściąga to raczej nie ten target, co trzeba :-P .

Lartarin - Wto 08 Mar, 2011 23:44

Cytat:
Choć ściąga to raczej nie ten target, co trzeba :-P .

Nie za bardzo rozumiem "o co chodzi z tym krzesłem"?
W pierwszej wersji gry było info, że w pełniaku uzupełnimy creditsy, widocznie Aye zapomniała wrzucić txt.
Ściągnij może wersję z antylagiem, a muzę włącz swoją. Nic dzięki temu nie zahaftujesz ^^.
(Dzięki swojej muzie ofkors ^^)

Sabikku - Sro 09 Mar, 2011 00:06

Cytat:
Nie za bardzo rozumiem "o co chodzi z tym krzesłem"?

No wiesz. Z jednej strony "Mord Kruków", krwisty title i mroczna, tajemnicza zapowiedź. Z drugiej - wesoły tytuł, kolory, świecidełka i animacyjki. Ludzie, którzy zainteresują się tym pierwszym, różnią się chyba od tych, którzy zainteresowaliby się tym drugim, nie? Prowadzi to do takich zabawnych rozczarowań, jak Prometherion z drugiego postu :). Ofc nie mam nic przeciwko, bo mnie osobiście zachęciło do pobrania i zagrania.

Hah, nie spodziewałem się tego, ale po pobraniu najnowszego uploadu z antilagiem to co pisałem o desynchronizacji znikło, prawie całkiem. Wciąż jest cholernie trudno, ale może dam radę, jak będę jadł ciastka i dużo trenował :mrgreen: .

A .txt po prostu nie przeczytałem ;-) .

Agumon - Sro 09 Mar, 2011 07:57

No to może ja też zacznę. No to tak. Kominikat o braku jakiejś cyferki 1 pojawia się dosyć często jak strzałki wylatują za pole i wtedy się je klika. Tak jak mówiła Sabikku, za długie muzyczki na początku oraz za długie przytrzymanie klawisza kończy się śmiercią.
A tak na ogół to bardzo fajna i rytmiczna gra tylko lepiej by było jak by te strzałki nie latały tak samo tylko w różnych tempach.
Za ogół 9.5/10 xD

Ayene - Sro 09 Mar, 2011 10:35

Wydaje mi się, że problem z cyferką i z przytrzymywaniem klawisza dałam radę naprawić :->

Może i 3 minuty to jest dużo... ale przy większych szybkościach to już jakoś szybciej idzie :->
I tak nieco ukróciłam pierwszą planszę, bo miała być szybkość 3/5 :-P
Dla osób, które nie dają rady (a nie chcę żeby się zniechęciły) mogę zamieścić przedmiot, który pojawić się miał dopiero w pełnej wersji, mianowicie Łapkę, czyli taki auto-łapacz :-P

Zamieściłam poprawioną wersję w pierwszym poście :->

Dzięki za informacje.

PS Agumon w końcu odkrył, że Sabik jest kobietą :-P

kovalk4 - Czw 10 Mar, 2011 08:36

Niewątpliwie bardzo oryginalne wykorzystanie VXa, bardzo mi się to podoba, nic tylko czekać na pełną wersję :>

P.S.: Grałem i przeszedłem, żeby nie było :-P

SaE - Czw 10 Mar, 2011 11:07

To teraz ja ^^ Demo przeszłam z palcem w d... nosie. Dobrze wykorzystałyście "moje" dźwięki. Gra tak mroczna, że miałam koszmary ^~ przy następnej aktualce dajcie więcej plansz, żebym mogła w coś pograć. 3 minuty to fakt trochę za długo, pewnie nie byłoby dużo pracy żeby to zmniejszyć. A efekt na trzeciej planszy bomba ^^ wiedzę że w miarę gry będzie jeszcze trudniej fajowo, pozdro dla tych sprawnych manualnie ^^ zmieńcie granicę wiekową z 7+ na 16+ lol
Unnamed - Czw 10 Mar, 2011 11:17

przyznam ze gra okazala sie dla mnie wielki zaskoczeniem z zapowiedzi liczylem na horror. bedac jednak obiektywnie dorosly przyznam ze wykonaliscie kawal dobrej roboty. gra sie bardzo przyjemnie, grafika sprawia ze gra plywa a muzyka tez wkomponowuje sie w klimat choc po dluzszym czasie boys-bandowe utwory mecza uszy. moze i preferuje horrory jednak bardzo chetnie zagram w pelniaka. pozdrawiam
Piotro888 - Czw 10 Mar, 2011 15:11

No, fajna chociaż oczekiwałem raczej gry RPG. Ale może być.
Ozzma - Czw 10 Mar, 2011 17:20

Bardzo dobry horror :-P
Praktycznie wszystko co chciałabym napisać, zostało napisane. Demo prezentuje się bardzo słodko pod względem graficznym. Muzyka mi pasuje, ponieważ sama słucham podobnej :-> . Bomba śmierdziucha :-D , outro i kilka innych ciekawych pomysłów a zwłaszcza wygląd tutorialu zrobiły na mnie wrażenie. I wszystko byłoby super, gdyby nie krótkość dema :-| . Czekam na pełną wersję :przytul2:

Itaki - Czw 10 Mar, 2011 17:38

Mam pewne pytanie. Czy gra jest na skryptach czy zdarzeniach zrobiona? :P
Lartarin - Czw 10 Mar, 2011 18:17

Oczywiście, że na zdarzeniach. Ayene jest w nich "Miszczyniom" ^^.
Itaki - Czw 10 Mar, 2011 19:04

Taaak coś uwierzyć nie mogę. Ale uwierzę. :shock:
Ayene - Nie 13 Mar, 2011 15:52

Chciałabym poinformować, że powstały już wszystkie plansze w treningu. Dojdzie poziom trudności w opcjach gry oraz dwa nowe tryby :aww:
Pozdrawiam. Dziękuję wszystkim za komentarze.

PS Czy ma ktoś pomysł, jak nazwać inaczej tryb "Trening". Ogólnie miał być to z angielska FreePlay, ale Wolna Gra jakoś mi nie pasuje ;-) Jakieś sugestie?

Sabikku - Nie 13 Mar, 2011 16:51

"Tryb dowolny", "Tryb zwykły", "Tryb klasyczny", "Wybór piosenki". Ale imo najlepiej pozostawić "Trening" ;-) .
shiwt - Nie 13 Mar, 2011 16:57

Cytat:
PS Czy ma ktoś pomysł, jak nazwać inaczej tryb "Trening".

Może potyczki? Na pewno coś fajnego wymyślicie ;)
Jak się zagra w trybie z odwróconymi strzałkami a potem w normalny to się myli :P

Agumon - Nie 13 Mar, 2011 19:07

Może też być:
- Tryb Szkolenia
- Tryb Nauki
- Tryb Ćwiczeń
- Tryb Treningowy
lub:
- Szkolenie
- Nauka
- Ćwiczenia

itp. xD

Seivoth - Pon 14 Mar, 2011 11:31

Co do trybu rozgrywki, pierwotnie nazwanego "trening", ustaliliśmy już nazwę. Niemniej jednak, bardzo dziękujemy za pomoc i liczymy na dalsze komentarze.

PS:
W wersji pełnej gry, zostanie wprowadzony tryb rozgrywki, polegający na pokonywaniu kolejnych etapów, na jednym pasku życia. Dodany zostanie również wpis gracza, po zakończonej rozgrywce oraz kilka innych elementów, o których z braku upoważnienia, wspominać nie będę.
Pozdrawiam

SaE - Pon 14 Mar, 2011 21:13

Trening najkrócej i najlepiej. No spotkałam się w grach z trybem "Gra Dowolna", tak tłumaczą czasami w rtsach właśnie freegame i taka opcja też nawet wygląda. ^^

I co z nowymi planszami. Będzie jakaś aktualka? ^^

Rubicante - Wto 15 Mar, 2011 15:28

Fajnie by było gdyby bohaterka tańczyła w czasie "walki" :-P
A czy w Pełnej wersji będzie jakaś historia? :mrgreen: ( coś jak w tekenie )

Ayene - Wto 15 Mar, 2011 21:29

Cytat:
I co z nowymi planszami. Będzie jakaś aktualka? ^^

Aktualki już nie będzie, kolejna odsłona to już pełna wersja gry. Zdradzę tylko że użyte w demie muzyczki zostaną zmienione... to dla tych którzy za bardzo osłuchali się z dotychczasowymi 'przebojami' :-P
Gra jednak tak szybko nie wyjdzie. Wpierw Lartarin planuje zamieścić zapowiedź gry, której jest reżyserem. Dopiero po tej zapowiedzi wrzucimy pełniaka Stukotek.

Cytat:
A czy w Pełnej wersji będzie jakaś historia? :mrgreen: ( coś jak w tekenie )

Tak, w pełnej wersji gry, będzie historia postaci/rozmowy, po wyborze trybu "Przygoda".

PS Z nowości, o których wspomniał SeIVoth zrezygnowaliśmy z wpisywania imienia, gdyż nie było miejsca, na dodatkowe pole w Rekordach :-P Za bardzo naciapane.

PS2 A tańce podczas walki byłyby możliwe, ale nie poradziłabym sobie z nieznośnymi lagami... niepotrzebny bajer, a za dużo ruchu, nawet 3 klatkowego :->

Pozdrawiam :aww:

Feniks - Pią 18 Mar, 2011 19:54

Menu rozbraja, graficznie dopasowane do muzycznej gry, i tak ma być ;-) , co mi się w tej grze spodobało... hm... to że jest zupełną nowością muzycznych gier wydanych w rpg makerze. Dla mnie jest ona niestety ciut za trudna, podoba mi się muzyka, a raczej jej dopasowanie ;), nie podoba mi się tylko to, że klikając daną strzałkę czasami zareaguje za późno i mi nie zalicza (przez to głównie przegrywam;-/), sądzę że muzyczne gry wam wychodzą lepiej od zwykłych rpg, ale mimo wszystko musicie jeszcze popracować nad tworzeniem gier muzycznych, aby wychodziły ideały;).
Pozdrawiam :przytul2:

Drawestien - Pią 18 Mar, 2011 21:07

Gra się spóźnia gdy klikam Strzałkę to ona ``wchodzi do gry po 1/2s.(czasami).
Ocena:
6/10

Cairax - Sob 19 Mar, 2011 05:03

TO DOPRAWDY W SZOKU :shock: JESTEM !!!
Lartarin napisał/a:
To był eksperyment behawioralny, jak widać... ^^


:-? Założenia behawioryzmu:

* jakkolwiek kierunek ten nie neguje występowania zjawisk psychicznych, twierdzi, że są one swoistymi, ubocznymi efektami działania mózgu, których nie da się skutecznie badać metodami naukowymi, gdyż są one niedostępne obserwacji, :-|

* dlatego, jeśli psychologia ma być rzetelną nauką, musi się ograniczyć do mierzalnych, jasno zdefiniowanych eksperymentów, w których ludzi poddaje się działaniu określonych bodźców i obserwuje się ich określone reakcje na te bodźce. :-/

... miałem uczucie zawodu bo nie rpg jakieś kluki dla idiotów ale to była grooba pomyłka i chyba to mnie do tak szybkiego napisania...


Gra robi duże wrażenie ale trudno wystawiać jej ocenę na podstawie dema.
Świetna rozrywka :jupi: , zwaliło mnie z nóg, gra nawet w full screenie wygląda na drogą komercyjną produkcje wielu grafików i informatyków. A to przecież zrobiły zaledwie dwie czy trzy osoby o szerokiej palecie zainteresowań, każdą kolejną gierką pokazują swój ogromny potencjał, utalentowanie, intelekt, estetyka budzi to wszystko podziw i podcina skrzydła słabiakom którzy tworzą kicz kupę itd :-PP .

OGÓLNIE:
to zręcznościówka więc na początku było mi ciężko trafić w te fantastyczne kuleczki.
Pograłem na razie z 20 minut odkryłem już dwa puzzle z początku wydawało mi się że coś źle działa ale to jednak ja źle wciskałem. Poza tym zmieniłem postać na celniejsza i efekt już dostrzegłem co świadczy o tym że gra jest naprawdę dopracowana szczegółowo a efekciarstwo to tylko ogromny bonus do eleganckiego pomysłu na grywalną grę !!!
taka gra naprawdę ma prawo wyjść w pełnej wersji ale płatnej więc na miejscu twórców poczekałbym z premierą na propozycje wydawców, producentów czy sponsorów twórca "tetrisa" czy "pang'a" może tez nic nie zarobił przy okazji zarobili być może później jacyś cwaniacy na czyimś pomyśle. Wiadomo że na kokosy nie ma co liczyć ale jako gra na telefon np. mogłaby zrobić sezonową furorę mógłbym przysiąc jakbym znał się na tym biznesie lepiej ale jako projektant wiem że wcześniej trzeba zastanowić się co naszymi pomysłami będzie dalej się działo patenty i prawa autorskie kosztują. Czasem przypadek sprawia że pieniądze leża na ulicy i żeby je podnieść nie trzeba zatłuc drugiego bejzbolem jak w GTA !!!

MUZYKA:
muzyka oprócz "motywu Gianny Sisters" jest aqrat nie dla mojego mózgu :-x
ale mogę ją wyciszyć i zapuścić swojego winampa (a efekty pasują nawet do ciężkiego rapu ("Enter the Wu-Tang" to klasyka samplowana dźwiękami z chińskich filmów karate ;-> ).
efekty dzwiękowe rewelka !!!
Słuchaj DarknessXIII :?: o co ci chodzi z tą muzyczna grą?? może jeszcze nie doszedłem do jakiegoś etapu który ty widziałeś nie sądzę że rytm muzyki ma wpływ na kulki tępo i ktoś tam jeszcze chciał żeby postać tańczyła ??? o co chodzi z tym krzesłem ???
ehhh dobra czesław przestań jakie krzesła.
SaE gratki ale pomyśl o wszystkich gatunkach muzycznych może im większa różnorodność tym więcej zainteresuje ludzi i urozmaici grę (może nawet już tak jest przecież słyszałem zaledwie mała część gry więc sorki jak się czepiam może to też behawior z tym eN'Synku najsamprzód ehh.)

GRAFIKA:
bez komentarza myślę że wszystkich wbiło w ziemie. A ja mniemałem że jestem jakimś tam plastykiem że mam pojęcie przy tym projekcie wymiękam gratulacje grafikom tej gry :faja:

RESZTA:
trudno mi odnieść się do całej reszty od menu począwszy a na przygodzie skończywszy
może za wcześnie w ogóle wrzuciłem te swoje spostrzeżenia ale naprawdę pozytywnie mnie gra zaskoczyła chociaż z początku miałem uczucie zawodu bo nie rpg jakieś kluki dla idiotów ale to była grooba pomyłka i chyba to mnie do tak szybkiego napisania w temacie popchnęło !!

CAŁOŚĆ to hicior to banger poprostu.. :evil: mord kruka... poszła kosa i plama krwi na betonie !!!

Lartarin - Sob 19 Mar, 2011 10:14

Cytat:
Gra się spóźnia gdy klikam Strzałkę to ona ``wchodzi do gry po 1/2s.(czasami).
Najprawdopodobniej dzieje się tak, ponieważ masz uruchomionych równolegle jeszcze kilka programów. To tylko komputer, i bez względu na moc, w takich okolicznościach może się spóźnić ^^.
Pewnie filmik był już widziany, ale daję go na dowód, że wszystko działa poprawnie. Lekko w niektórych momentach przycina, ponieważ był nagrywany w 30 klatkach animacji.

Dziękujemy za komentarze i czekamy na kolejne ^^.

RiK - Pon 21 Mar, 2011 21:02

Ja tylko zwrócę uwagę na nazwę tematu, bo może to mylić co niektórych, albo może to wywołać "mały chaos", że tak powiem :P
Lartarin - Wto 22 Mar, 2011 17:01

Im mniejszy chaos wywoła, tym większe będzie zaskoczenie... (Nie, nie, to bez sensu ^^)
Wracając do tematu, to muszę napisać, że zabieg jest celowy, i z pełną premedytacją zrealizowany ^^.

SaE - Pią 25 Mar, 2011 11:52

Rozwalił mnie komentarz Cairaxa lol i dziwi jednocześnie, że nie jest testerem gry bo widać zrobiłby to z pełnym zaangażowaniem ^^
I jak można mieć cokolwiek do utworu NSync, to najlepsza ich piosenka o.O
Co do rożnych gatunków muzycznych to najlepiej byłoby żeby każdy mógł przy wyborze stejdża wybrać sobie jeden z 20 tracków ^^ No i jest wyjście drugie - wejść do folderu z muzyką i podmienić ją na swoją ^^

Rambo - Sob 26 Mar, 2011 08:56

Nieźle, horror pełną gębą :lol: . Nie patrząc jednak na to, demo jest lekkie, łatwe i przyjemne. Czekam na więcej plansz, a N'Sync jakoś mnie nie odstrasza. Czołem
krakoman - Wto 29 Mar, 2011 11:57

Tak czekałem na System VX.A TU!!!!To ne jest nawet RPG.Jestem bardzo zawiedziony ;-(
Nhadala - Pon 11 Kwi, 2011 21:44

Pograłam i czas na ocenę :-P

Cóż już przy samych testach stwierdziłam, że jak gra wyjdzie to wreszcie coś dla mnie, a nie tylko chodzenie i bicie stworków :-D jak tak chcecie to połowa gier na necie- jak nie większ ilość wam to oferuje - czeka na was :-) Muzyka świetna "N Sync - Tearin' Up My Heart" na pierwszej planszy to nie przesada :-D i choć powiem, że prosta to na moim superaśnym kompie nie mogę do tej pory jej przejść ;-) jak zmieniam stacjonarke to pewnie się uda :-P i jakoś nie narzekam jak po raz xxx słucham tej samej piosenki :-)

Co do eksperymentu i bardzo dobrze, że się daliście nabrać :-P dla każdego coś nowego i wreszcie ukazanie, że ludzie potrafią tworzyć nie tylko gry z banalną fabułą jak o jest w większości liniówek, a coś zaskakująco śmiesznego, jak ma to miejsce tutaj, a jak się nie podoba to za kratki i resocjalizować się, a może muzyka w celi owego wspomnianego zespołu was nawróci :-P Brawa dla stajni Tag Team za udaną gierę :-D Vicia rządzi ^^

FireBlade - Wto 12 Kwi, 2011 17:12

Ach kolejny projekt TagTeam i kolejny zachwyt świetne wykorzystanie grafiki i możliwości rpg maker VX oraz efektowne a nie zamulające skrypty dodające uroku sam pomysł jest już na fali tak trzymajcie ! macie wielkiego + i motywacje do dalszego tworzenia
5/5

AI-RPG - Pią 22 Kwi, 2011 00:19

Czekam na pełniaka z bajerami.

Menusy, title itp. animacje i efekty bardzo profesjonalne. Sama gra dla mnie fana zręcznościówek spoko.

Chcę pełniaka.

Ayene - Pią 22 Kwi, 2011 21:51

Prace wstrzymane na czas świąt, za dużo obowiązków :aww: Po majówce zostaną wznowione :->

Od czasu wydania dema udało się zrobić:
- pełny tutorial,
- wszystkie plansze w treningu,
- zapowiedź,
- tryb 'survival', choć myślimy nadal nad nazwą,
- poziom trudności,

Zostały prace nad trybem przygody, rozmowy między postaciami, nowe intro przewodnie, autorzy i jeszcze kilka bajerów... ale to już niespodzianka :->

FilipsO - Sob 23 Kwi, 2011 17:36

Hejo! Wróciłem na forum i zobaczyłem ten oto projekt! Grafa itp. niezłe ale grywalnośc.... gorsza. Klikanie strzałek to nie jest to co ja lubię. Wolałbym jakieś rpg. Zabierzcie się za System XP 2.
Józek - Pon 25 Kwi, 2011 22:43

Grafa wywalona w kosmos. Starzy grali i sie podobało :-D
Ayene - Pią 06 Maj, 2011 12:38

Chciałam tylko ogłosić, że gupji SeIVoth wciągnął mnie 'siłą' w swój projekt, przez co nie mam na razie czasu na Stukotki. Niemniej jeszcze w tym miesiącu prace zostaną wznowione... tym razem raczej na pewno ;-)
SaE - Nie 08 Maj, 2011 20:37

A jaki projekt? Hmmm, Lost in Time czy inny? ^^
Ayene - Wto 10 Maj, 2011 19:44

Psst... to tajemnica ;-) Chcieliśmy chwilowo odetchnąć od natłoku obowiązku i popracować nad krótką gierką w klimatach rpg. System walki już zrobiliśmy, teraz tylko kwestia fabularna... Więcej nie zdradzę, ale dzięki, że pytasz :-P
Nhadala - Pon 16 Maj, 2011 17:34

Wreszcie udało mi się przejść pierwszą planszę :-D

Mam nadzieje, że kiedyś pojawi się ta piosenka ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=4fndeDfaWCg
Pozdrawiam.

Ayene - Pon 16 Maj, 2011 17:42

Akurat tej nie ma, gdyż jest nieco za wolna, ale jest obowiązkowo inna bekstritbojsowa. Skoro pojawili się ich dawni rywale (N'Sync dla niewtajemniczonych :-P ), to jakże mogło zabraknąć chłopców z sąsiedniej ulicy :-> Zostały jeszcze dwie. Na pewno dasz radę :brawa:
RMSmak - Sob 04 Cze, 2011 02:38

Powiem może tak, że gra daje zabawę na poziomie gier tanecznych i zaskakująco dobrą jak na grę taneczną w programie do jrpgów XD Jest dobra muzyka, jest rytmiczny system, który pozwala poczuć muzykę. Animacje i grafiki menusów, oraz szczegóły są zauważalne, ALE nie wpływają na rozgrywkę. Jest lista rekordów i punkty co pozwala poprawiać swój wynik. Mnie sama gra sprawia przyjemność. Lubię walczyć ze swoim ostatnim rekordem. Każdy utwór to inny trans muzyczny. Gra dość żywotna, ale za mało utworów.

Nie do porównania z innymi grami w RM bo to nie rpg.

shiwt - Sob 04 Cze, 2011 09:14

Cytat:
Gra dość żywotna, ale za mało utworów.

A czegoś ty się spodziewał po demie ?

RMSmak - Sob 04 Cze, 2011 12:42

A kto ci kazał myśleć, że ja się spodziewam dużo utworów po demie ? :shock:
Lartarin - Sro 03 Sie, 2011 10:04

A może zaproponowalibyście kilka utworów, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w Mo... Stukoczących Kopytkach? ...Skoro zgadzacie się, to nie pozostaje mi nic innego, jak napisać, że czekamy na Wasze "proposy" ^^. Każdy kto pomoże nam w tej, jakże ważnej kwastii, będzie mógł wygrać żeton na kielnie i beton :lol2: . Poważnie jednak, czekamy!
Kodama - Czw 04 Sie, 2011 17:01

Night on Fire od Hinoi Team - http://www.youtube.com/watch?v=p1o1LgGlV88

Caramell Dancen - http://www.youtube.com/watch?v=TwXBIOVnVIA

Ayene - Pią 05 Sie, 2011 21:59

Heh, obie pioseneczki mi są znane, zastanawiam się jednak nad ich 'ekstremalnym' tempem :-P Ale dzięki, przyda się na pewno ;-) A i pasują wydaje mi się nawet klimatem do tego typu gry :aww:
Kodama - Sob 06 Sie, 2011 11:04

No Night on Fire jest w sumie z tego typu gry ;P Jeżeli będzie trzeba mogę podesłać jeszcze kilka w takich klimatach. Co prawda mało to różnorodne, bo większość to jednak taki eurobeat ale spędziłam na DDRze i na ParaPara sporą część swojego kieszonkowego jak byłam młodsza, więc wryła mi się do łba nie jedna taka piosenuszka ;p
Eleanor - Sob 06 Sie, 2011 22:31

Hmmm... a może coś polskiego lub od tego gościa - http://www.youtube.com/user/mrweebl
Ozzma - Nie 07 Sie, 2011 16:09

A może coś z klasyki? http://www.youtube.com/wa...5o&feature=fvst
Nhadala - Nie 07 Sie, 2011 23:01

ja tam wole takie rytmy : http://www.youtube.com/watch?v=MXXRHpVed3M
Ayene - Nie 16 Paź, 2011 18:46

Uprzejmie informuję, że pierwszy post został wzbogacony o link do instalki pełnej wersji gry. Ponadto zaktualizowałam screeny. Mam nadzieję, że wszystko będzie śmigać. Troszkę wyprzedziliśmy ocenę naszego testera, ale chyba wszystko jest OK skoro nie ma żadnych uwag :-P

Dla leniwych oto instalka:
Pełna wersja gry: ok. 52 MB


Link do postu :arrow: http://www.ultimateam.pl/...p?p=51047#51047

Liczymy na wiele komentarzy ;-) Pozdrawiam.

[ Komentarz dodany przez: Lartarin: Nie 16 Paź, 2011 18:47 ]
Pozytywnych ofkors ^^

Unnamed - Nie 16 Paź, 2011 20:14

Pobralem i juz zaczynam grac :diabel:
Ozzma - Pon 17 Paź, 2011 15:07

:przytul2: Nareszcie pełna wersja.
Józek - Wto 18 Paź, 2011 09:39

Babska gra tylko jakieś kulki i nie wiadomo o co chodzi nie ma żadnej walki i w ogóle dla dzieci.
3/10

Vrona - Wto 18 Paź, 2011 14:20

Józek, a czego ty się spodziewałeś po opisie w pierwszym poście?Czy przeczytanie dwóch linijek tekstu sprawia ci fizyczny ból?Nie?To po jakiego zaśmiecasz forum?

System rozgrywki zdarzeniowy czy na skryptach?

Ayene - Wto 18 Paź, 2011 14:41

Gra jest w całości na skryptach :aww:
Rubicante - Wto 18 Paź, 2011 16:19

A ja nadal mam ten sam problem z dema, (chociaż w demie było z tym w sumie lepiej) a mianowicie nie zalicza mi tak co trzeciej kulki!

Proszę mi tu nie pisać że mam za słabego kompa! I że zły guzik naciskam!

Ayene - Wto 18 Paź, 2011 16:23

Przykro mi, ja przynajmniej nie potrafię odpowiedzieć czemu tak się dzieje. Próbowałeś przytrzymać klawisz nieco dłużej? Ile masz klatek animacji po wciśnięciu F2?
Józek - Wto 18 Paź, 2011 16:36

Cytat:
Józek, a czego ty się spodziewałeś po opisie w pierwszym poście?Czy przeczytanie dwóch linijek tekstu sprawia ci fizyczny ból?Nie?To po jakiego zaśmiecasz forum?
Sam zaśmiecasz. Spodziewałem się dobrej gry a nie jakiś marnych kuleczek. Mam prawo do własnej opinii i ta gra jest dla dzieci, bab i moich starych. Grafa fajna i to wszystko.
Vrona - Wto 18 Paź, 2011 17:25

Józek napisał/a:
Cytat:
Józek, a czego ty się spodziewałeś po opisie w pierwszym poście?Czy przeczytanie dwóch linijek tekstu sprawia ci fizyczny ból?Nie?To po jakiego zaśmiecasz forum?
Sam zaśmiecasz. Spodziewałem się dobrej gry a nie jakiś marnych kuleczek. Mam prawo do własnej opinii i ta gra jest dla dzieci, bab i moich starych. Grafa fajna i to wszystko.

A to nie jest fajna gra?
Ja mówię,że po prostru zapomniałeś przeczytanie dwóch linijek tekstu.

Dziwne,moja Avira przekonała się do Systemu VX.Pograłem i stwierdzam szczerze,że gra jest świetna.Grafika "pikna",muzyka fajna,słucham sobie teraz 8-) .Minusy?Poziom trudności.

Koncząc tę minireckę.TT odwaliło kawał dobrej roboty.

Ayene - Wto 18 Paź, 2011 20:52

Cytat:
Minusy?Poziom trudności.

Tzn. poziom trudności jest Twoim zdaniem za wysoki czy za niski? Patrząc na to jak Stukotki zostały przyjęte jako demo to głosy w tej sprawie są podzielone. Wiele osób pisało, że gra jest za trudne, znalazły się również takie, które były zawiedzione jej 'łatwością' :aww: Heh... nie dogodzisz. Niemniej dziękuję za opinie :aww:

Józek - Wto 18 Paź, 2011 21:14

Cytat:
A to nie jest fajna gra?
Ja mówię,że po prostru zapomniałeś przeczytanie dwóch linijek tekstu.
No dobra masz racje zapomniałem. Ta gra jest jak pasjans na kompie mnie nie wciąga ale za to ma dużo fajowskich grafik. A nie wiem jaka jest trudna przeszedłem przygodę taką czarnowłosą dziewczyną i wyłączyłem. Jutro spróbuję grać dalej może się przemogę.
Malian - Wto 18 Paź, 2011 21:18

Ja co do Pasjansa mam inny pogląd: grafika słaba, ale wciąga. :D
Ayene - Sro 19 Paź, 2011 11:50

Dodatkowe informacje o pełnej wersji gry :aww:

Fabuła?!
Fabuła gry nie jest skomplikowana. W końcu minimalne ograniczenia wiekowe jakie ustaliliśmy to 7 lat. :-D Gwiazda muzyki 'alternatywnej' zaprasza amatorów do wzięcia udziału w turnieju. Uczestniczki decydują się, ale bez wzniosłych, patetycznych powodów (nie ten typ gry). Wybrana postać w trybie przygody spotyka kolejno swoje przeciwniczki, prowadzi z nimi mądry wcale dialog i mierzy się z nimi (a bardziej ze stawianymi przez nie przeszkodami) na planszy z kulkami. To by było na tyle :->

Lista modyfikacji i dodatków:
Finalny projekt różni się nieco od - zaprezentowanego kilka miesięcy temu - dema.

Dodano:
  • tryb 'Przygoda' (z rozmowami między postaciami),
  • wszystkie plansze w trybie 'Wyzwanie' (wcześniej 'Trening'),
  • postać, która odblokowuje się po zaliczeniu wszystkich planszy w wyzwaniach,
  • kulki (prezent, monetę, węglika),
  • utrudnienia (brak koloru, ruchoma ramka, ruchome kulki),
  • statusowe przedmioty (auto-łapacz, niewrażliwość),
  • nieaktywne w demie opcje gry takie jak przedmioty i 'ekstra',
  • statystykę działania przedmiotów,
  • procent ukończenia gra,
  • czcionkę obrazkową.
Zaktualizowano:
  • Tutorial,
  • zakładkę 'Najlepsze Wyniki',
  • ekran wyboru postaci,
  • zakładkę Zapowiedzi,
  • 'creditsy',
W grze usłyszeć można m.in.:
Spoiler:

  • Bed & Breakfast - "Get It Right",
  • Billy More - "Loneliness",
  • Bushman - "No One Else",
  • Hatsune Miku - "Rolling Girl",
  • Love Message - "Love Message",
  • Mighty Morphin Power Rangers - "Theme Song",
  • Roxette - "Sleeping In My Car",
  • Scooter - "Ramp! (The Logical Song)",
  • Worlds Apart - "Je Te Donne",
  • El Chombo - "Chacarron",
  • Giana Sisters (Mix),
  • Disco Inferno Theme.


Mam nadzieję, że informacje te skłonią więcej osób do pogrania w Stukotki ;-)

Vrona - Sro 19 Paź, 2011 16:15

Cytat:
Twoim zdaniem za wysoki czy za niski?


Za trudny ciut.Bomby dawały mi popalić po tyłku ^^.

Unnamed - Sro 19 Paź, 2011 17:55

pelna wersja nie zawiodla moich oczekiwan. gra sie mega przyjemnie, roznorodnosc muzyki sprawia, ze nie musze wlaczac winampa. grafika juz w demo byla bajeczna a teraz jest jej wiecej. tryb przygody i wyzwania bardzo mi sie podobaja choc przyznam, ze na szybkosci 4 czasami trace zycie. mam juz troche % ukonczenia gry, ale zamierzam dobic do 100 albo wiecej. co tu wiecej pisac, gratuluje zapalu i pomyslowosci.
RMSmak - Sro 19 Paź, 2011 23:08

Opis mnie bardzo zachęcił do grania. Mam ochotę na trochę muzy i zręcznościowego łamania palców w nietypowych dla mnie rytmach. :->
Ozzma - Czw 20 Paź, 2011 15:14

Stukoczące Kopytka są świetne!
Bardzo się cieszę, że w końcu wydaliście pełną wersję. W latach kryzysu tym bardziej należą się Wam słowa uznania. W porównaniu do wersji Demo, to może i lepiej, że skróciliście długość plansz, teraz gra się nieco żwawiej :-) . Mnogość opcji jest bardzo dobrym pomysłem. Mi osobiście bardzo spodobał się pomysł z opcją zapowiedzi. Tryb story jest taki w Waszym stylu, a żart tam zawarty nawet rozumiem :-P . Ostatnie stage'e wyzwania to prawdziwy hardcore, ale nikt nie mówił, że będzie prosto. Grafika i muzyka są bezkonkurencyjne, a ja z chęcią zagrałabym w stukoczące na komórce. Szkoda, że tak się nie da :-| . Trochę chaotyczna ta moja opinia ;-) ale wiedzcie, że macie ode mnie 9/10. Buziaczki :przytul2:

RMSmak - Czw 20 Paź, 2011 23:04

Próbowałem około 4 razy, ale za żadnym razem gra nie pobrała mi się do końca. Muszę spasować. JEŚLI ktoś może niech wrzuci to na jakiś serwer np: mediafire.
Ayene - Czw 20 Paź, 2011 23:06

Mirror mediafire :arrow: http://www.mediafire.com/?karhy5v1pbhnl1l
RMSmak - Czw 20 Paź, 2011 23:12

Dziękuje.
SaE - Pią 21 Paź, 2011 11:04

Hje hje jednak zostało 7+. Zobacze coście wymodzili i 'walnę' komentarz ^^
Rambo - Pią 21 Paź, 2011 17:20

Zasysam fulla. SaE :cmok:
SaE - Nie 30 Paź, 2011 16:49

Fulla tak jak demo przeszedłam ^^ z palcem w du... ^_~
Rozmowy dziewczyn są hardkorowe hjehje, teksty Cixi mnie rozwalają. Cały tryb rozmów jest %#?* a w pierwszej chwili ten etap wchodzenia VS otworzył mi szczenę do ziemi. Lartarin zajefajnie dopasowała muzykę. Przypomniała mi się dzięki Wam wejściówka z PR czy Love Message hjehje kto pamięta te czasy ten jest z %#?* pokolenia ^^ Przez późniejsze utrudnienia nabawiłam się oczopląsów. Wypuścice wersję hardcore dla takich jak ja dodajcie szybkosć 5 na wszystkich planszach, wyrzućcie przedmioty, dajcie więcej bomb, czarnobiałąplanszę z czarnobiałymi kulkami i będzie... złoooooooo... coś dla mnie ^^ Szkoda że zrezygnowałyście z surivalu może gra byłaby bardziej żywotna. Tak czy siak jutro zobrazkuję swoje wyniki tylko poprawię jednego story dodatkową postacią, bo coś mnie nie zadowala ^^ I przydałaby się grywalna baza ^^

Podsumowując. Kto nie grał niech żałuje. Giera jest idealna na odstresowanie, złaszcza teraz na długie jesienno-zimowe wieczory. I przypomniam o wersji z moimi poprawkami inaczej będzie foch ^^

Rambo - Sro 02 Lis, 2011 11:43

Wybaczcie późną opinię, ale z czasem różnie bywa ;-) . Stukoczące Kopytka to niesamowita gra zręcznościowa, która pewnie bardzo spodoba się miłośnikom anime i innych japońskich bajek. Ja choć nie należę do takich ekstremalistów, to z przyjemnością spędziłem czas grając w tą kolorową, pełną dziwnych dialogów grę. Nie znam się na skryptach, ale pewnie kilka zostało napisanych na potrzeby tej gry :shock: . Muzyka jak pasowała mi w demie, tak i tutaj. Przyjemnie grało się przy dźwiękach młodości :-P W trybie wyzwania, kilka ostatnich plansz jest bardzo trudnych, ale nigdy niema tak, aby wszystkim dogodzić :mrgreen: W grze brakowało mi trochę odgłosów :killer: i :guns1: . Co mogę tu więcej napisać? Nie przejawiam wybitnych zdolności manualnych, ale dawałem sobie radę praktycznie ze wszystkim. Gra chodzi jak złoto. Gratuluję! To chyba wszystko, czołem.

SaE :cmok:

Lartarin - Pią 11 Lis, 2011 15:12

Aloha!
Chciałabym z tego miejsca serdecznie podziękować Wam za komentarze. Cieszy mnie fakt, że w Stukotki zagrało, jakkolwiek by nie było, kilka osób. Teraz wiem, że warto robić gry, choć grono ich odbiorców, jak widać z zapowiedzi na pełniaka, drastycznie się skurcza. Na całe szczęście jest jeszcze kilka wyjątków ;-) Co do samych Stukotek, to zdaje sobie sprawę, że gra dla jednych jest za trudna, dla drugich za łatwa. Jak napisałam już/gdzieś tam: "Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził". Play 4 fun and all be done :lartarin: Sorka za żenującą puentę... :ehe: Pozdrawiam prawie wszystkich ^^

Verita - Pią 11 Lis, 2011 19:34

Walić negatywy, ważne, że jest ktoś kto w ogóle gra, a nawet te negatywy sprawiają, że gdzieś tam już ktoś o was słyszał i przekazuje dalej, który mając nadzieje nie sugeruje się opinią innych może mieć całkiem odmienne zdanie. Ja mam neutralne nastawienie, zagrałam zbyt mało by się wypowiadać, a na mojej klawiaturze i kompie raczej nie można liczyć bym przeszła daleko. ;-) Pozdrawiam i mimo to liczę na wiele sukcesów z tym projektem.
tracersgta - Sob 12 Lis, 2011 11:38

Mi tam się wszystko podobało! Lepszej za pierony nie zrobię ;-)
Feniks - Nie 20 Lis, 2011 22:17

Pierwsza i najlepsza gra muzyczna na tym silniku w jaką grałem
Co mi się tutaj spodobało? A no wszystko. Intro pozbawiło mnie złego samopoczucia, a gra wprawiła w relaks i przyjemność z klikania w klawisze(tak, w klawisze).
Wasze pomysły to rodzaj pewnej i pięknej odmiany. Widać, że gra była robiona ambitnie, z poczuciem humoru i z nadzieją, że reakcja gracza będzie taka, a nie inna.
Wiadomo... Każdy ma swoje wymagania, a nie każdemu dogodzisz przez co nie raz trafią się komentarze negatywne na temat jakiejś gry. Czy to muzyczna, czy rpg...
Wypowiedzieć się chciałbym co do muzyki, gdyż Lartarin, masz świetny gust, co mi się podoba i zapewne wielu użytkownikom, którzy nie tylko piszą.
Grafika jest cytując słowa Ozzmy ,,bezkonkurencyjna"
Wasze produkcje osobiście mi... Dodają wiary w siebie, ale i satysfakcji z przejścia danej produkcji. Jestem szczęśliwy, że wasz team powstał. Prawda jest taka, że(znaczy... Są wyjątki wśród twórców) wy coś robicie, a inni tylko gadają, a w rzeczywistości się nieźle opier*****ą. Pozdrawiam cały TagTeam :jupi:

AI-RPG - Nie 25 Gru, 2011 16:44

Pograłem sobie i przyjrzałem się dokładniej gierce ;p Jako relaksator i odmóżdżać sprawdza się i może zrobić wrażenie, ale głównie jeśli nie grało się w gry taneczne, a lubi się muzykę towarzyszącą gierkom zręcznościowym (!) Mi się kłania od razu Parappa the Rapper na PSX ;P

Na macie tanecznej to bym nie grał, bo jest mały problem. ;P Nie, że jestem otyły itp. i nie mam problemów z ruchem XD Wszelakie wyprowadzane komendy kroków tańca nie mają nic wspólnego z odgrywaną muzyką i jej tempem. Pasek komend, które musimy naciskać sobie po prostu sunie w dół własnym tempem, ale w ogóle to się nie pokrywa z tempem odgrywanej muzyki i z odgrywaną muzą. Nie są tu więc premiowane uderzenia w rytm muzyki, ale premiowane są hity kiedy komenda, którą mamy nacisnąć (np: strzałka w górę) spada i znajduje się między dwoma kreskami to wtedy dostajemy krytyka, a nie wtedy kiedy wczujemy się w muzę i uderzamy w jej kluczowe instrumenty od bitu/rytmu. ;P Nie jest więc punktowana nasza rytmika co do prezentowanych utworów, a ja początkowo się nabrałem i myślałem, że tak jest XD dopiero kiedy olałem muzykę i nie skupiłem się na niej, ale na tym, aby patrzeć, żeby kombosy znajdowały się między dwoma paskami dopiero zacząłem wygrywać. Także jest tak słuchamy sobie muzyki coś tam leci w tle w swoim rytmie, a my naciskamy na randomowe komendy kiedy znajdują się między dwoma paskami. Początkowo myślałem, że macie jakiś skrypt analizy dźwięku, który to wszystko porównuje, ale gdzie tam xd Mhm ot cała rozgrywka. Rozgrywka, która nawet relaksuje.


Zalety - można posłuchać muzyki i się trochę przy niej zrelaksować uderzając w strzałki.
Niezła oprawa graficzna, ale na poziomach jakoś taka mało oryginalna - szkoda, że każdy etap nie ma swojego własnego motywu graficznego, muzycznego i związanego z tym stylu kombinacji, które wystukujemy. Są tylko niewielkie różnice graficzne. Urozmaicenia w rozgrywce - kary i nagrody.


Wady - to nie jest gra do maty tanecznej tak naprawdę, bo to co robimy nie trzyma się tempa granej muzyki, a poziomy nie stanowią utworów muzycznych tylko naciskanie serii guziczków kiedy znajdują się między paskami w akompaniamencie utworów - rytm i tempo nie pokrywają się z tym co robimy. Mi to wyszło totalnie randomowe.


Fabuły tu jednak nie ma itd. to nie rpg, a szkoda, że to nie RPG z bitwami tanecznymi na przykład.

Ogólnie relaksująca gra dla mało wymagających amatorów gier zręcznościowych nastawionych na słuchanie muzyki w trakcie gry. tak to nazwę. Jest nieźle, ale jak ktoś lubi gry, w których ważna jest przygrywająca muzyka, ale jeśli ktoś zna gry muzyczne, może wychwycić tu pewne niedogodności z rozgrywką. Ogólnie nie dla osób, które nie grają w gry muzyczne itp.

Jak na grę muzyczną dla fanów gier muzycznych niezłe...

Ayene - Sro 28 Gru, 2011 14:18

Pisałam już o tym na rmxp:
Cytat:
Noruj napisał/a:
Jakby strzałki leciały w rytm muzyki to w ogóle byłoby true epic

Niestety oznaczałoby to ręczną konfigurację poszczególnych kulek, a skrypt jest zmontowany tak, że tworzy tylko cztery kulki na planszy, po czym każda, gdy spadnie na dół pojawia się u góry na nowo z losowym kierunkiem. Nie mam za bardzo pomysłu na to, jak technicznie miałabym uwarunkować rytm muzyki... przychodzi mi na myśl jedynie ręczna konfiguracja, a to dodatkowe procesy na planszy ;)


Dzięki za opinię. :->

AI-RPG - Pią 30 Gru, 2011 03:45

Nie dało by rady nałożyć jakiegoś metronomu szybkości granych utworów, żeby te strzałki szły do ich tempa ? (taki klaskacz jakby) Nie da się wczuć w muzykę kiedy się w to gra, bo strzałki mają ten sam speed, a utwory grają raz wolno raz szybciej, ale nie ma żadnych jak na razie szybkich utworów...gdzie ten feeel muzyczny. Ja chce czuć muzyke jak w to gram.

nie było by problemem dopasować szybkość kawałków do szybkości ruchu strzałek, bo ma się wrażenie, że cały czas jest tak samo. Wg. mnie im dalej tym szybsze utwory powinny być i to by była ta trudność.
Dodam, że niektóre utwory nie mają stałego rytmu np: ten z sailor moon. Dało by radę dopasować kawałki tak, żeby dało się dosłownie do każdego kiwać głową i w rytm stukać strzałki ?

Ozzma - Pią 30 Gru, 2011 19:59

Cytat:
Nie da się wczuć w muzykę kiedy się w to gra
Da się.
Cytat:
Dało by radę dopasować kawałki tak, żeby dało się dosłownie do każdego kiwać głową i w rytm stukać strzałki ?
O tym napisałam wcześniej :-> . Jak grałam w stukoczące, to sobie tupałam do rytmu :disco: .
AI-RPG - Sob 31 Gru, 2011 00:38

TUPAŁAŚ sobie do rytmu strzałek ?
Powiedzmy 140bpm

powinno być pyk, pyk, pyk, pyk i na każde pyk strzałki powinny iść przez te dwa paski, a każde pyk to pyk, tąpnięcie muzyki (perkusji w niej) wg. muzycznego metronomu.

A co się dzieje ? Strzałki sobie idą swoim własnym tempem, a muzyka swoim xd
To znaczy sobie nie potupiemy do muzyki, ale poklaszczemy najwyżej na macie tanecznej xd

Melvin - Sob 31 Gru, 2011 01:49

Ozzma napisał/a:
Jak grałam w stukoczące, to sobie tupałam do rytmu :disco: .

Spoiler:



Pograłem i ocenię.

Gra prezentuje się bardzo ładnie od strony graficznej. Do tego chodzi szybko i płynnie. Wszystko ładnie wygląda. Ciekawe menu etc.
Jedna rzecz mnie martwi.
A mianowicie taki oto ekranik:
Spoiler:



Co do muzyki w grze to jak na mój gust, jest całkiem, całkiem... Aczkolwiek wole słychać choćby tego: www.youtube.com/watch?v=D3-vBBQKOYU

Teraz ocenię:
Grafika: 8/10 - Po prostu ładnie.
Muzyka: 4/10 - Nawet...
Mechanika: 5/10 - No mogłoby być lepiej. Więcej możliwości etc.
Ogólnie: 5/10

Podsumowując:
Niby wszystko fajnie, ale kto normalny dobrze się bawi klikając strzałki?! To tego przytupując... Ja tupałem, że wyłączyłem tą grę. No rozumie, pograć 5 minut jako ciekawostka, ale wg mnie to się nie kwalifikuję jako pełna wersja. Bardziej minigra, bo polega tylko na klikaniu w strzałki.

Vrona - Sob 31 Gru, 2011 16:22

Melvin napisał/a:
No rozumie, pograć 5 minut jako ciekawostka, ale wg mnie to się nie kwalifikuję jako pełna wersja. Bardziej minigra, bo polega tylko na klikaniu w strzałki.

Na pewno lepsze niż twój Ping-Pong lub Labirynt.Jeżeli Stukoczące Kopytka to tylko minigra,to Ping-Pong czym jest?

AI-RPG - Sob 31 Gru, 2011 20:08

Vrona napisał/a:
Melvin napisał/a:
No rozumie, pograć 5 minut jako ciekawostka, ale wg mnie to się nie kwalifikuję jako pełna wersja. Bardziej minigra, bo polega tylko na klikaniu w strzałki.

Na pewno lepsze niż twój Ping-Pong lub Labirynt.Jeżeli Stukoczące Kopytka to tylko minigra,to Ping-Pong czym jest?


no racja.

Gra jest nieźle zrobiona, ale nadal czekam, aż muza będzie się synchronizowała z szybkością ruchu strzałek i krokami.

Ayene - Pon 02 Sty, 2012 12:14

Przykro mi to pisać, ale się nie doczekasz ;-) Nie będę zmieniać całego silnika gry, wydaje mi się, że modyfikacja nie warta zachodu, a i jak wcześniej napisałam, nie mam pomysłu jak to zrobić. Wolę włożyć więcej pracy w nowy projekt. Jedyną modyfikację jaką mogłabym zrobić to - zaproponowana na jednym z zagranicznych stron - możliwość wyboru piosenki, jaką się chce akurat posłuchać na danej planszy. Pozdro.

// edit

Zamieszczam plakat promujący Stukotki w wersji ENG :aww:


AI-RPG - Pon 02 Sty, 2012 23:15

Cóż szkoda.
Ozzma - Wto 03 Sty, 2012 10:34

Cytat:
Cóż szkoda.
:shock:
Plakat jest śliczny! Dobry miałaś z nim pomysł :przytul2: A tak w ogóle to nie miałam pojęcia, że zrobiliście Stukotki po angielsku?

Vrona - Sob 07 Sty, 2012 17:18

Stukotki po angielsku? :-o
Będzie w dwóch językach?

Chyba już nawet wydane,było o tym na RPG VX Community (tak to się pisze?) jeżeli mnie nic nie myli.

Ayene - Sob 07 Sty, 2012 17:21

Tak, Stukotki wydaliśmy na czterech anglojęzycznych forach :aww: Ogółem pobrań gry w wersji ENG mamy 165, nieco gorzej z komentarzami :-PP Ale i tak nie jest źle. Jesteśmy ogólnie zadowoleni.
eXway - Czw 12 Kwi, 2012 20:07

Wow super Gra raz zauważułem usterkę ale gra Super!

Masz mojego +-a!

wattras - Nie 13 Maj, 2012 13:16

Ogólnie rzecz biorąc - ciekawy pomysł. Intro... intro zaskakuje, może to nie Horror ale jaki zwrot akcji. :-D Całość ładnie zgrania: grafika, dźwięk, muzyka. Oczywiście do wszystkiego można się przyczepić (taka natura człowieka) ale ja nie mam zastrzeżeń. Jedyny mankament to poziom trudności. Ileż się nacierpiałem... ;-( Przy tej grze można nabawić się apopleksji (trzeba grać po 5 minut i godzinę odpoczywać) Jak dla mnie za trudna (już nie mam czym rzucać, nawet mięsem bo w gardle zaschło). Nie mam tak rozwiniętej motoryki jak SaE, naprawdę musi być ona ponadprzeciętna. :-P Nigdy też nie miałem problemów z grami wymagajacymi takich umiejętności ale w tej grze - to już HARDCORE. Pozdrawiam TT.
Lartarin - Pią 24 Sie, 2012 10:30

Cytat:
Jedyny mankament to poziom trudności. Ileż się nacierpiałem...
Dobrze ci tak ^^ cierpienie uszlachetnia... (chyba :co: )
Cytat:
Przy tej grze można nabawić się apopleksji (trzeba grać po 5 minut i godzinę odpoczywać)
Coś w tym jest... później ściany tak fanie spływają ^^
Cytat:
Nigdy też nie miałem problemów z grami wymagajacymi takich umiejętności ale w tej grze - to już HARDCORE.
Nie zgadzam się, jeśli chce się być prawdziwym nindżą
3eba stawić temu czoła ^^

Ale tak ogólnie to fanie, że ktoś sobie w stukotki pogierał, to motywuje. Pozdrowionka :lartarin:

Saskio - Wto 28 Sie, 2012 15:05

Hmm, wszyscy oceniają, czemu więc ja tego nie zrobię :mrgreen:
No cóż, zacznijmy może od najsilniejszej strony gry tj. grafiki i stylistyki!
Tu muszę pochwalić, gra pod względem wyglądu jest świetna. Podoba mi się Menu, Wybór Postaci i ogółem- bajka!
Co do muzyki, nie jest zła i nie byłoby złym pomysłem dodać skrypt dzięki któremu sami sobie wybieramy muzykę (Nie w Przygodzie, a np. w Wyzwaniu). Wydaje mi się, że muzyka jest dobrze dobrana do tego typu gry i można ją znieść.
Niestety nie mam już tego samego zdania, co do samej mechaniki i grania. Uważam, że gra jest zbyt trudna, do tego (nie wiem czy to wina klawiatury, czy też gry) niekiedy nie chciało mi zaliczyć pkt. i ignorowało moje usilne walenie w klawiaturę... Cóż, wiem, że nie jestem stworzony do gier tego typu, więc nie będę więcej nic mówił.
No cóż, ogółem:
Grafika i Stylistyka: Jak najbardziej 7/10
Muzyka: Hmm, oceniam nie według mojego gustu, tylko według dopasowania do gry: 6/10
Gra: 2/10: wyłączyłem po ok 3 minutach, kiedy straciłem wszystkie serduszka ;-(
Ogólnie: 5/10 i to tylko dzięki oprawie graficznej i muycznej :-? Sam pomysł... kiepski.
Ode mnie to wszystko i pozdrawiam!

Ozzma - Sro 29 Sie, 2012 08:33

Skoro ktoś ma mniej niż 10 palców u rąk, to lepiej niech gra w łatwiejsze projekty, a nie rzuca oceny z rękawa. Kolejna sucha opinia :-/ .

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group