UltimaForum

Pełne wersje gier [2k/2k3] - [download] Reiha [2k3]

Sojita - Pon 11 Kwi, 2011 14:28
Temat postu: [download] Reiha [2k3]
Gra opowiada o dziewczynie imieniem Reiha która postanowiła wstąpić do powietrznych sił obronnych Imperium Fuso aby bronić rozwijające się imperium przez zagrożeniami od strony sąsiadów. Jest to "samolotowa zręcznościówka". Chyba czegoś takiego jeszcze nie było :p

Gra powstawała na tyle długo że sam się zniecierpliwiłem i postanowiłem wydać to co zrobiłem do tej pory (9 z ok 15 planowanych misji). Z początku gra miała być w konwencji mecha musume ale po nagraniu się w wings of fury, przemyśleniu sprawy i zmodernizowaniu systemu gry, postanowiłem zastosować w grze "zwykłe" samoloty. Choć nie do końca bo z racji poprzednich założeń m.in w świecie gry występuje magia.
I to w sumie tyle. Życzę miłego grania.
Trailer jakby ktoś był ciekaw:
http://www.mediafire.com/?hl75kudbc9v56w5 - 5.36 megowa wmv'ka do ściągnięcia

Screeny:
Title:


Rozmowa w stołówce, w bazie:


Wizyta w hangarze (w którym będzie też można ulepszać samolot Reihy):


Screen z walki:


Screen z ataku na wyspe:


Jeden z artów pojawiających się w grze:


Sterowanie:
Kursor góra, kursor dół - zmiana wysokości (uwaga! można się rozbić!)
Kursor lewo, kursor prawo - naciśnięcie (nie trzymanie!) powoduje zawrócenie samolotu
Samolot leci sam więc używamy klawiszy tylko do korekcji jego wysokości/zmiany kierunku lotu
Klawisz akcji - strzał z karabinów
Shift - zrzut bomby (uwaga! bomba zrzuca się dopiero po chwili od naciśnięcia)
Klawisz anuluj - menu pauzy
Podczas chodzenia po bazie sterowanie jest takie jak w każdej innej grze, z tym że nie ma menu (aby wyjść z gry trzeba wybrać wyjście używając notesu w archiwum)

Znane bugi:
-Czasem podczas zawracania nasz samolot zawiśnie. Aby to naprawić wystarczy nacisnąć klawisz kierunku. Prawdopodobna przyczyna: Zbyt długie trzymanie któregoś kursora.
Jak temu zaradzić: Przy zawracaniu nacisnąć klawisz kierunku tylko jeden raz i nie naciskać nic innego aż samolot zawróci całkowicie.
-Czasem spotkamy tylko połówkę wrogiego samolotu. Aby to naprawić wystarczy to zestrzelić (dokładniej połówkę która z nami walczy). Przyczyna: prawdopodobnie zbyt częste używanie pauzy. Jak temu zaradzić: Nie używać pauzy zbyt często a tym bardziej w krótkich odstępach czasu.

--==DOWNLOAD LINK==--
http://www.mediafire.com/?t0npbxi50sra1v4
--==DOWNLOAD LINK==--
Gra powinna działać bez posiadania RPG Makera 2k3/ME

Sabikku - Pon 11 Kwi, 2011 16:01

Grałem chyba kiedyś w jakieś tech-demo. Było świetne, aż zadziwiająco grywalne przy prostych założeniach i obsłudze.
Pytanie - od strony technicznej coś się zmieniło? To znaczy wiesz, kolejne misje = więcej samolotów, czy coś jeszcze?

AI-RPG - Wto 12 Kwi, 2011 04:05

W końcu jakaś sprawdzona marka. Ile trzeba się było naczekać....
Sojita - Wto 12 Kwi, 2011 14:02

Sabikku napisał/a:
Pytanie - od strony technicznej coś się zmieniło? To znaczy wiesz, kolejne misje = więcej samolotów, czy coś jeszcze?


Tak, trudniejsze do zniszczenia wrogie okręty, więcej okrętów, czasem nowe, mocniejsze samoloty wroga. Choć nie ma tak że co kolejna misja to trudniejsza, czasem zdarzy się łatwiejsza i to nawet sporo ale ogólnie tendencja jest wzrostowa.

Lartarin - Wto 12 Kwi, 2011 19:17

Cytat:
Gra powinna działać bez posiadania RPG Makera 2k3/ME
Powinna ale nie działa :(. Może ja coś robię źle, włączam plik o nazwie "RPG_RT.exe" i wyskakuje okienko
http://img696.imageshack.us/img696/9546/dddddn.png
Zainstalować RTP czy jak?

Yoroiookami - Wto 12 Kwi, 2011 19:28

No ja musiałem sobie zainstalować RPG Makera 2003, można go łatwo wygooglać...x/
Sojita - Wto 12 Kwi, 2011 19:46

Naprawiłem
DOWNLOAD
To jest link do sprawnej wersji.
Proszę o zmienienie linku w pierwszym poście na właściwy
Jeśli link nie działa proszę wszystko w adresie po www.mediafire.com/ zmienić na " ?t0npbxi50s ra1v4 " (bez spacji po s)

AI-RPG - Sro 13 Kwi, 2011 01:06

Przypominają mi trochę mojego ulubionego snesowego area 88 (PLANSZE nad różnymi miejscami jak ocean itp. ) i pcowego jets n guns (sposób strzelania), ale najbardziej co może się wydać dziwne (pod względem całych plansz - misje krótkie na zasadzie zniszcz itp. ) przypominają mi grę WINGS na snesa.



Okna wiadomości pomijałem chciałem szybko sprawdzić jak się w to gra. Jest całkiem nieźle jak na rpgmakera. Szkoda, że nie można pomijać całościowo tych sekwencji wiadomości z rozmowami i historyjką w końcu to dość prosta strzelana i nie każdego zainteresuje historia jeśli odpali grę z zamiarem postrzelania. Rozgrywka jest OK Gra się nieźle. Czy te kwestie pokazujące strategię wojenną były potrzebne - wg. mnie nie do końca.

Rave - Czw 14 Kwi, 2011 11:01

Super gra i bardzo ładna. Co prawda wysiadłem na pierwszym okręcie (kule z okrętu za szybko lecą i nie da się ich wyminąć), ale naprawdę dobra.

I weźcie mi teraz powiedzcie, że w 2k3 nie da się ładnej gry zrobić.

Lartarin - Czw 14 Kwi, 2011 11:43

Gra prezentuje się świetnie. Co prawda miałam pewne wątpliwości włączając ją, bo wiedziałam, że będzie przesiąknięta militaryzmem ale... Fabuła niby prosta (subiektywnie ^^) ale komponująca się idealnie z myślą przewodnią projektu. Nie jestem fanką strzelanek, choć dawno temu, na pradawnej czarnej konsoli włączanej kilkoma drążkami grałam w "River Raid'a". Ty zrobiłeś walkę równie wciągającą. Przepraszam za przyrównanie ale jakoś mi się tak skojarzyło ^^. Trudność gry jest... niewygórowana, a sprzyja sprzyja to moim zdaniem grywalności. Trudne gry się wyłącza i usuwa. Jedyny element jaki mnie nieco irytuje, to wyśrodkowanie samolotu, co zmniejsza czas reakcji na ewentualny atak. Jednak i tak idzie strącić przeciwnika do morza ^^. Zmysł taktyka/żołniarza (właściwe wybrać ^^) masz już we krwi, przynajmniej ja to tak odbieram. Co tu jeszcze napisać... Giera nieprzeciętna, polecam!
PS Czytała Krystyna Czubówna ^^

Sojita - Czw 14 Kwi, 2011 18:06

Rave napisał/a:
Super gra i bardzo ładna. Co prawda wysiadłem na pierwszym okręcie (kule z okrętu za szybko lecą i nie da się ich wyminąć), ale naprawdę dobra.

I weźcie mi teraz powiedzcie, że w 2k3 nie da się ładnej gry zrobić.


Reve, okręty robią instant-hit (ale szanse mają 1 na 10). Po prostu trzymaj się wysoko, tam gdzie cię działa nie dosięgną a problemu nie będzie :p Poczytaj sobie podręcznik w archiwum!
Tam masz wyjaśnione jak latać aby nie spaść :p

Lartarin, gram trochę w symulatory samolotów z 2WŚ to mam pewne pojęcie o temacie i chciałem przez to dodać nieco realnych zasad walki do gry. Co do wyśrodkowania, cóż, dzięki temu wiemy kiedy ktoś wejdzie nam na ogon choć faktycznie może utrudnić unik pocisków z samolotu lecącego na nas. Ale, wystarczy słuchać czy ktoś do nas nie strzela aby ocenić czy powinniśmy się przygotować na czołówkę (jeśli mimo zmiany pułapu dalej słyszymy to terkotanie to pewnie wróg jest za nami). - taki mały hint :p
Przypominam też o istnieniu przydatnego (podobno) podręcznika w archiwum każdej bazy. I naprawdę się cieszę że ktoś w to zagrał/gra i że się gierka podoba :)

Rave - Czw 14 Kwi, 2011 18:12

Lartarin, zgadzam się z twoim postem oprócz PS-a, bo w to nie uwierzę ;).

Wykryłem mały bug związany z przechodzeniem do/z menu. Otóż strzałka/ charset postaci miga przed zmianą ekranu. Wiem że to może się wydawać wadą makera że tak się dzieje i w istocie tak jest, ale ja znalazłem na to sposób. Otóż jest to taki mały kodzik:

<>Wyczyść ekran Zanika (czy jakie tam przejście chcesz)
<>Czekaj 0.2 Sek (0.1 za krótkie, sprawdzałem)
<>zmiana grafiki bohatera
<>teleport z przejściem ustawionym na brak (albo się to ustawia komendą wcześniej albo w samym okienku teleportu, nie pamiętam a nie chcę włączać makera)
<>Pokaż ekran Zanika (to samo przejście co w punkcie 1)

//edit: A podręcznik czytałem, tylko ciężko celować jak się okrętu nie widzi. Najlepiej zrób obrazkami jakieś strzałki pokazujące gdzie jest statek.

Prometherion - Czw 14 Kwi, 2011 20:02

Może teraz ja się wypowiem. Wg mnie robienie takich gier w Makerze jest absolutnie bezcelowe. Tego typu strzelanek i to w 100 razy lepszym wydaniu jest w sieci pełno. Ani to zabawne ani to ciekawe. Mnie takie gry zupełnie nie poruszają. Dla mnie Maker służyć powinien do robienia RPG-ów, których nie uświadczy się w necie zbyt dużo. Potrzeba nam na scenie dobrych RPG-ów a nie tego typu "gier". Tak jak wspomniałem, dla mnie tego typu produkcje robione w Makerze są "psu na budę".
Lartarin - Czw 14 Kwi, 2011 20:26

Cytat:
Ale, wystarczy słuchać czy ktoś do nas nie strzela aby ocenić czy powinniśmy się przygotować na czołówkę (jeśli mimo zmiany pułapu dalej słyszymy to terkotanie to pewnie wróg jest za nami). - taki mały hint :p
Rzeczywiście, o niebo lepiej ^^.

Cytat:
Dla mnie Maker służyć powinien do robienia RPG-ów
Cytat:
Tak jak wspomniałem, dla mnie tego typu produkcje robione w Makerze są "psu na budę".


Na pewnym forum znalazłam opinię, na temat nie RM-owej produkcji.
Autor Prometherion
Cytat:
Właśnie ściągnąłem i pograłem w demko. Bez wątpienia jest to najlepsza nie-RPGowa produkcja spod rm. Na moim sprzęcie chodzi jak żyleta i mam 60fps. Nie wiem tylko jaka będzie trudność, sądząc po demku iście piekielna, alea właśnie to mi się podoba. Dołączam się do reszty i czekam.
Czyżby jakaś hipokryzja...
AI-RPG - Czw 14 Kwi, 2011 22:42

Nie umiem przejść drugiej misji. Daliście radę ?
Prometherion - Pią 15 Kwi, 2011 07:00

Cytat:
Na pewnym forum znalazłam opinię, na temat nie RM-owej produkcji.
Autor Prometherion
Cytat:
Właśnie ściągnąłem i pograłem w demko. Bez wątpienia jest to najlepsza nie-RPGowa produkcja spod rm. Na moim sprzęcie chodzi jak żyleta i mam 60fps. Nie wiem tylko jaka będzie trudność, sądząc po demku iście piekielna, alea właśnie to mi się podoba. Dołączam się do reszty i czekam.

Lartarin Napisała:
Czyżby jakaś hipokryzja...


Nie Lartarin, nie hipokryzja. Magiczna Wieża jest jakoby "rodzynkiem" w zakalcu. Jako jedyna przypadła mi do gustu i czekam na nią. Wszystkie inne nie RPG-i wzbudzają we mnie chłodne uczucia. Cóż każdy ma inne gusta. Pozdrawiam...

AI-RPG - Wto 19 Kwi, 2011 15:54

Co tam ? Nie daliście pewnie rady przejść pierwszego etapu cieniasy :lol:
Ja utknąłem na drugim. Próbowałem już 5,6 razy go przejść i nie dałem rady.






Kto przejdzie z was drugi etap ? Dacie radę ? Nie chcecie poszpanować, że wam się to udało ?
Czy wszyscy, aż tak cieniaszycie w tę grę jak ja ? :lol:

Preki - Wto 19 Kwi, 2011 23:21

Ja w końcu przeszedłem tę drugą misję. Było trudno, i to nie był mój pierwszy czy drugi raz. Jako tester też się męczyłem z tym poziomem, ale w końcu... w końcu udało się. I w sumie to nic trudnego, bo w 3 misji mamy już aż TRZY samoloty atakujące nas oraz dwa okręty do zatopienia (lecz mniejsze od tego z 2 misji). Ale spokojnie, jeszcze z tym dam se radę :-)

EDIT: Trzecią przeszedłem za dwoma podejściami! :mrgreen:

AI-RPG - Sro 20 Kwi, 2011 16:47

Wygląda na to, że w szafie jest tutorial i to bardzo dobry, ale skąd mieliśmy o tym wiedzieć ? Z tym tutkiem gra nie sprawi problemów. Mimo wszystko i tak NIE DAJę rady.
Sojita - Sro 20 Kwi, 2011 20:46

O turtorialu wiemy z informacji pojawiającej się po pierwszym briefingu "Aby dowiedzieć się więcej o świecie gry i zdobyć przydatne informacje, wejdź do archiwum - drzwi po lewej", ale jeśli ktoś przewija wszystkie teksty to może przeoczyć to info :p

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group