UltimaForum

Pełne wersje gier [2k/2k3] - Spamthirowy Czołg [2k3][Download]

Sojita - Czw 18 Sie, 2011 22:11
Temat postu: Spamthirowy Czołg [2k3][Download]
Witam przedstawiam moją kolejną grę, którą stworzyłem z pomocą Prekiego i Mikan.
Jest to pierwszy chapter (z dwóch lub trzech) gry "scenowej" - występują w niej osoby i "miejsca" ze sceny RPG Makera.
Opowiada o X-techu, Ska'ciu, Prekim i Mikan którzy mają zamiar własnoręcznie pozbyć się zagrożenia wiszącego nad ich krajem, zdobywają środki i wyruszają na niebezpieczną misję znalezionym czołgiem. Gra ta w zasadzie jest "czołgową strzelanką" gdyż większa część polega na walce czołgiem, ale są też różne mini gry m.in skradanka. Gra ma charakter humorystyczny i przedstawia w (bardzo) krzywym zwierciadle polską scenę, nie traktujcie tego poważnie, czasem wypada się pośmiać z samych siebie. Życzę miłej zabawy ;)

!UWAGA!
Gra nie ma na celu obrażenia nikogo i niczego.
Przedstawienie niektórych osób w taki czy inny sposób ma na celu raczej rozbawienie gracza niż wyśmiewanie kogokolwiek czy czegokolwiek!
Nie należy tego traktować poważnie!
Podobnie gra nie ma na celu ukazywania stanu for czy stron. Ich przedstawienie w taki sposób wynika tylko i wyłącznie z tła fabularnego gry.
Tytuł gry nawiązuje jedynie do innej "parodiowej" produkcji.

Screeny:


Title


Jedna z ulic Tsukurogrodu (podchodząc pod te plakaty wiszące na ścianach można je obejrzeć w powiększeniu)


Kolejka pod sklepem


Jeden z "czołgowych etapów"

GRA DZIAŁA BEZ KONIECZNOŚCI POSIADANIA RPG MAKERA 2K3

--==DOWNLOAD LINK==--
http://www.mediafire.com/?pfkuxuk5bp2844e
--==DOWNLOAD LINK==--
--==DOWNLOAD LINK==-- WERSJA EASY
http://www.mediafire.com/?eutcsgsu355e0cd
--==DOWNLOAD LINK==--

Czekam na opinie, to moja pierwsza gra scenowa opowiadająca o kimś szerzej niż o mnie samym...

superninjasamuraj - Pią 19 Sie, 2011 12:36

Dostałem najgenialniejszą i najbardziej klimatyczną grę na rpgmakera w jaką przyszło mi w życiu grać. Perfekcja w klimacie oddaniu treści i świata jest porażająca. Dla takich gier rpgmaker jest stworzony. Skaciu pokazał klasę tworząc swoją najlepszą wg. mnie gre. Grafika oddaje perfekcyjne postaci, świat i wydarzenia fabularne. Grafika nie jest tłem dla fabuły, ale grafika ją tworzy i mówi nam o świecie postaciach i przeszłości. Nie brakuje różnego rodzaju graffiti i plakatów, które można ooglądać z bliska podchodząc do nich. Grafika jest perfekcyjna. Momentami nie brakuje efektów specjalnych jak eksplozje, wybuchy, stopniowe niszczenie otoczenia, a nawet płonące obiekty, które ulegną destrukcji. Nie dostanie się takiej gry nigdzie po za makerem bo to jest wyjątkowa gra unikatowa o scenie w genialny sposób ukazująca jej problemy , wzloty i upadki.
Masa scenek krótkich pełnych ruchu akcji i hhumoru tylko napędzają klimat. Brechty śmiechy występują na każdym kroku XD Momentami ze śmiechu trudno trafić w przyciski na klawiaturze. XD Scenkaz klamką, muzyka, plakaty, szpan wozem, lizux, słomianiec, gamer vi dwakadwa
, sery, kalafiory, plany, super trafne parodie ukazujące wady scenowiczów XD Ubaw po pachy to najsmieszniejsza gra jaką w życiu grałem XD


Muzyka powala I IDEALNIE dodaje treści i atmosfery do gry, a cały gameplay idealnie oddaje wydarzenia fabularne i powoduje szybsze bicie serca. Gry to nie są sztuczne minigierki do których dopisano fabułę tutaj jest na odwrót - gry dopełniają wydarzenia i jeszcze bardziej podkręcają klimat nie brakuje dopełnień fabularnych w postaci właśnie gier, których zrobienie było nie lada wyczynem, aby pasowały do aktualnego stanu fabuły i ją napędzały. Nie brakuje pościgów, oszustw przy pracy w fabryce, strzelanin, walk nina i wreszczieto wszystko w formach grywalnych - Tu nic nie jest schematyczne. wRESZCIE NAJWAŻNIEJSZE - jazda czołgiem i destrukcja - to jest po prostu super. 3 rodzaje amunicji i efektowne wybuchy i płonące wraki przeciwników (!) Naprawdę czuć masę czołgu, że to ciężki kawał żelastwa. Widać, że maker nadaje się do tego typu widoku na pomniejszone obiekty rodem z jakiejś strategii wojennej. Pokazanie sytuacji na scenie makera jest najistotniejszą i najważniejszą cechą tej gry. Zostało to ukazane idealnie łącznie z tym całym noobstwem scenowym i szujami scenowymi, które doprowadziły do tego jak jest. W to dzieło powinien zagrać każdy szanujący się fan rpgmakera. Salwy śmiechu i nawiązania do innych gier i wydarzeń są kolejną ważną zaletą. SzAAACUN i 100% trafny cios w to tsukurowe szambo XD Ogólnie najlepszy zjazd po scenie i ludziach sceny jaki widziałem . XD XD XD 10/10 ? XD Masa ludzi ze sceny występuje w tej grze. Naliczyłem chyba kilkadziesiąt i każdy pokazany perfekcyjnie jako parodia swoich upadków, wzlotów. Po prostu szaleństwo i geniusz w jednym. Będę czekał na kolejne edycje tej gry bo to lepsze od tych final fantasy i innego komercyjnego jrpgowego towaru. WOW.

Amelanduil - Pią 19 Sie, 2011 19:05

@up przyznaj się, ile ci dali żebyś to napisał? Czy może podłożyli ci tekst, żebyś go wrzucił na forum? Sojita cię zaszantażował? Wyprali ci mózg? ^^
superninjasamuraj napisał/a:
Będę czekał na kolejne edycje tej gry bo to lepsze od tych final fantasy i innego komercyjnego jrpgowego towaru.

Bo nie sądzę, żebyś był aż takim... nie dobra, nieważne, ta wiązanka zajmowałaby za dużo miejsca, by prawidłowo opisać twoją głupotę, żeby porównywać dzieło, które łączy pokolenia, z grą, o której słyszało max 10 osób. Ani mi się waż coś takiego pisać, fanboyu xD (hate me if you dare.)
Mi jakoś nie podobają się gry robione nie na poważnie. Nie to że jestem jakiś sztywny czy coś, po prostu nie są w większości przypadków zabawne, nie potrafią rozbawić, nie trzymają poziomu itp. To samo jest tutaj, jak wszędzie indziej.
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg... to jest... dzikie, znacznie lepiej spisałby się widok od góry, większego charseta.
No i jeszcze umieszczanie nazw twórców gier, taak... chyba nie muszę tego tłumaczyć T^T

poza tym, samuraj...
TWÓJ POST JEST DŁUŻSZY OD OPISU GRY O.o

Preki - Pią 19 Sie, 2011 19:31

To be frank - CREATE such a "failure", as ya've created... nothing?

Tak bym skwitował ten obrazek. Widocznie nie pojmujesz klimatu gry, zwyczajna ignorancja. A samuraj nie miał na myśli że to jest lepsze od FF, raczej chodziło mu o FF-o/Gothico-podobne produkcje na scenie RM, które w 90% są beznadziejne.

Cytat:
Sojita cię zaszantażował? Wyprali ci mózg?

Ale oskarżanie Ska'cia o takie coś to już jest przegięcie O_o, get-a-life.
Cytat:
Patrzyłem na ten screen

A GRAŁEŚ czy jedyne co potrafisz to patrzeć na screeny?

Amelanduil - Pią 19 Sie, 2011 19:39

Preki napisał/a:
To be frank - CREATE such a "failure", as ya've created... nothing?

Such an ignorance, i must admit. Jedynym ignorantem jesteś tu ty ^^ Wiesz w ogóle, co znaczy ten idiom? ^^ Tak czy inaczej: Zaprzeczam.
Nazwałeś tą grę niczym, chcąc mnie obrazić, czy po prostu nie wyśledziłeś niczego w moich postach?

Preki napisał/a:
A GRAŁEŚ czy jedyne co potrafisz to patrzeć na screeny?

O, zaczyna się wyjeżdżanie z komentarzami typu "nie grałeś nie oceniaj". Nie muszę grać, aby widzieć, że gra jest słaba i niewarta wyżej wymienionej czynności.
Preki napisał/a:
Ale oskarżanie Ska'cia o takie coś to już jest przegięcie O_o, get-a-life.

Oskarżanie? Ktoś tu nie potrafi rozpoznawać sarkazmu, który jest oczywisty po przeczytaniu emotki "^^" po znaku zapytania.
Tak czy inaczej, ja w tej sprawie się wypowiedziałem, i nie mam chęci ciągnąć ripostowania w nieskończoność. That is all.

Preki - Pią 19 Sie, 2011 19:45

1. OK, punkt dla Ciebie...
2. "Na czuja to Ci mogę pokazać... faka" - pewien kosmita z Kapitana Bomby
3. Recenzja samuraja to też po części sarkazm, który wziąłeś na serio :-P

Amelanduil - Pią 19 Sie, 2011 19:52

Preki napisał/a:
3. Recenzja samuraja to też po części sarkazm, który wziąłeś na serio

The internet is full of traps... Ileż to ja razy słyszałem coś w tym stylu.
Sarkazm? Kolejna osoba, która odwraca to słowo przeciw mnie. Spokojnie moglibyście już partię polityczną stworzyć :lol2: Spójrz na datę dołączenia do forum samuraja a czas napisania wiadomości. I na to, że to jego jedyny post.

Gamer2002 - Pią 19 Sie, 2011 20:03

Cytat:
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg...

Jesteś pewien że nie masz po prostu problemu z oczami? ;o

Zabawna gierka, X-tech jest świetny w tej grze, ja zresztą też ;D. Chociaż minigra z serem była irytująca i zabugowana, poza tym krótkie. Przyda się wam urozmaicić gameplay, na sam początek nie jest źle ale im dłuższa gra będzie tym bardziej będzie się to nudziło.
Możecie rozbudować walki czołgiem poprzez dołączających się nowych bohaterów dających dodatkowe rozwiązania gameplayowe. Np saper którego trzeba chronić by oczyszczał drogę z min by móc bezkolizyjne przejechać. Przyda się też więcej przeciwników: pojazdy które słabo walą i łatwo padają ale są strasznie szybkie czy artyleria wroga, która będzie ostrzeliwać jakieś miejsca ciągle.
Możliwości na dodatkowe minigry także macie wiele - etap snajpera, etap infiltracji wrogiej bazy (możecie zrobić parodię commandos kierując 4 postaciami jeżeli jesteście dość ambitni), zwiad przed czołgiem by sprawdzić czy nie urządzają na was pułapkę, ochrona naprawianego czołgu podczas zalewu spam-zombie... Także czołgiem możecie próbować bronić konwoje czy terytoria.

superninjasamuraj - Pią 19 Sie, 2011 23:38

Ressurection! napisał/a:
@up przyznaj się, ile ci dali żebyś to napisał? Czy może podłożyli ci tekst, żebyś go wrzucił na forum?


Nic mi nie dali. Po prostu genialny pomysł na grę o parodii rzeczywistości zachęcił. :o
Nie te gówna które są na jednym z drugim tematem, których nie chce mi się nawet komentować, AŻ dziw bierze, że nie doceniłeś tego arcydzieła zazdrosny typie. Taka np: gra franko ma archaiczną grafikę a to klasyka bijatyk. Tu grafika jest idealna (!) Dzieło.

Ressurection! napisał/a:

Bo nie sądzę, żebyś był aż takim... nie dobra, nieważne, ta wiązanka zajmowałaby za dużo miejsca, by prawidłowo opisać twoją głupotę, żeby porównywać dzieło, które łączy pokolenia, z grą, o której słyszało max 10 osób. Ani mi się waż coś takiego pisać, fanboyu xD (hate me if you dare.)


To dzieło jest lepsze od final fantasy ano dlaczego ? Ano dlatego że ja to całe przeszedłem za jednym razem nieustannie się śmiejąc i czerpiąc radośc z gry a słynne ff7 wyłączyłem po godzinie męcząc się przez cały czas licząc że skoto to tak uznawana za cudo gra mnie czymś zaskoczy. Fatal kupal.


Ressurection! napisał/a:

Mi jakoś nie podobają się gry robione nie na poważnie. Nie to że jestem jakiś sztywny czy coś, po prostu nie są w większości przypadków zabawne, nie potrafią rozbawić, nie trzymają poziomu itp. To samo jest tutaj, jak wszędzie indziej.


Poziom tej gry jest wyższy niż całego rmowego shitu jaki publikujecie na forach razem wziętego. Masa inteligentnego hjumoru. Jeśli wie się o co chodzi można śmiać się bez przerwy co drugie zdanie i sytuację.





[quote="Ressurection!"]
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg... to jest... dzikie, znacznie lepiej spisałby się widok od góry, większego charseta.
No i jeszcze umieszczanie nazw twórców gier, taak... chyba nie muszę tego tłumaczyć T^T
Obrazek

No bo trzeba było patrzeć na czołg a nie szukać kwiatków. Może żeby ci wszystko bardziej błyszczało i świeciło załóż sobie lampki choinkowe na monitor i wybrokacikuj go całego z góry w dół. Masz problem z nazwami twórców gry ?


Ressurection! napisał/a:

poza tym, samuraj...
TWÓJ POST JEST DŁUŻSZY OD OPISU GRY O.o


Po za tym rezucośtam. Twój post jest bez sensu i nie wyjeżdżaj mi z jakimiś malowankami dla dzieci.

Gamer2002 napisał/a:
Cytat:
Patrzyłem na ten screen z etapem czołgowym i dopiero po którymś razie zauważyłem czołg...

Jesteś pewien że nie masz po prostu problemu z oczami? ;o

Zabawna gierka, X-tech jest świetny w tej grze, ja zresztą też ;D. Chociaż minigra z serem była irytująca i zabugowana, poza tym krótkie. Przyda się wam urozmaicić gameplay, na sam początek nie jest źle ale im dłuższa gra będzie tym bardziej będzie się to nudziło.
Możecie rozbudować walki czołgiem poprzez dołączających się nowych bohaterów dających dodatkowe rozwiązania gameplayowe. Np saper którego trzeba chronić by oczyszczał drogę z min by móc bezkolizyjne przejechać. Przyda się też więcej przeciwników: pojazdy które słabo walą i łatwo padają ale są strasznie szybkie czy artyleria wroga, która będzie ostrzeliwać jakieś miejsca ciągle.
Możliwości na dodatkowe minigry także macie wiele - etap snajpera, etap infiltracji wrogiej bazy (możecie zrobić parodię commandos kierując 4 postaciami jeżeli jesteście dość ambitni), zwiad przed czołgiem by sprawdzić czy nie urządzają na was pułapkę, ochrona naprawianego czołgu podczas zalewu spam-zombie... Także czołgiem możecie próbować bronić konwoje czy terytoria.


Dajcie mu następnego transformersa to się ucziszy XD HAHHAH


A serio to gra z serem była jedną z najlepszych gier.
Dawała wrażenie bycia w tamtej sytuacji była właśnie jedną z najlepszych gier jakie się pojawiły i chciało by się tego typu własnie sytuacji więcej, bo to było bardzo oryginalne i czuło się że popchnie fabułe na przód. Nie zrozumiałeś zamierzenia ta gra to totalna amatorka zjazd jak serial odcinkowy po scenie pełen zwrotow akcji i gierek kktóre dają lepsze poczucie sytuacji. Tu nie ma być takic hbajerów o jakich piszesz bo to gra humorystyczna i jest nastawiona na śmieszne zwroty fabularne teksty i szczegóły takie jak grafiki i różne dialogi. Na przykład akcja z caesumem myślałem że pęknę ze śmiechu albo ta akcja w fabryce sera właśnie o to tu chodzi o przygody pardie humor. Super dzieło i tak dalej to trzymać - prosto.

Rave - Sob 20 Sie, 2011 14:48

superninjasamuraj = X-Tech = AI-RPG = RMSmak? Styl pisania podobny i ma upodobanie do takich nicków (pamiętam akcję na TiTku i nicki pod którymi się rejestrował - nie będę ich powtarzał, bo większość była dość wulgarna).

Anyway, grę ściągam, bo na pewno fajny klimat będzie (lubię takowe, szkoda że X szajby nie skończył) i dopiszę co myślę.

Axer - Pon 22 Sie, 2011 09:08

Dobre. System walki świetny, chociaż jest mały bug z jedną kontrolką.
Chyba najlepsza akcja była z Mateuszem. Kiedy będzie drugi "Czapter"?^^
BTW. "Ultimia" to będzie Ultima, czy po prostu źle skojarzyłem?

Sojita - Pon 22 Sie, 2011 15:31

Axer napisał/a:
BTW. "Ultimia" to będzie Ultima, czy po prostu źle skojarzyłem?


Tak. Ultimia będzie obrazować, czy raczej parodiować to forum ;)

Ayene - Wto 23 Sie, 2011 10:12

:-( http://img836.imageshack....94/screenwm.png
Komunikat wyświetlił się krótko po...
Spoiler:

ucieczce przed radiowozem milicji


Axer - Wto 23 Sie, 2011 11:34

Mam nadzieję, że mnie dodasz :P. BTW. jak już pisałem na Tsukuru, do skradanki mogłeś użyć
Kazesui's Trigonometry Script - eventy nie widzą przez ściany. Jeśli w drugim "czpterze" będziesz robił skradanki, to skorzystaj z tego.

Sojita - Wto 23 Sie, 2011 17:28

Ayene, ściągij to - http://www.mediafire.com/?a3m37my4vrc59an i wrzuć ten plik do folderu charsets, brak tego nic w grze nie zmienia prócz tego że bez makera wywali powyższy błąd xD
Można też wkleić dowolny inny charset i zmienić mu nazwę na żądaną. Małe niedopatrzenie które zostanie naprawione wkrótce.

Ayene - Sro 24 Sie, 2011 13:21

Gwoli ścisłości brakuje jeszcze pliku Explode1... chyba, bo nie pamiętam dokładnie ;-)

Udało mi się ukończyć pierwszy epizod. Co mogę napisać... gra jest wciągająca, lekka i przyjemna, zadania nie są trudne, choć niekiedy niewielkie błędy utrudniają ich pomyślne wykonanie. Dialogi są przemyślane, fabuła ciekawie sklecona... bohaterowie wrzuceni w opowieść o specyficznym poczuciu humoru niestety nie w każdym przypadku są mi znani, co pewnie pozbawia mnie większej rozrywki (dostrzegam aluzje, jednak nie znam dokładnie rzeczywistości). Podoba mi się zachowanie poszczególnych osób w czołgowej drużynie, zwłaszcza że każda z nich zachowuje się inaczej ;-) Dostrzegłam jednak niewielkie błędy ortograficzne, nie dam sobie ręki uciąć, ale chyba mignęło gdzieś tam słowo 'spowrotem' i co jakiś czas była błędna odmiana tą/tę. A i można by przyczepić się do zapisu 'mgr prof. inż. dr' (rozumiem, że kolejność stopni/tytułów jest celowa) w chwili, gdy nie występuje w mianowniku - wówczas po 'mgr' i 'dr' stawia się kropkę lub odmienia dodając końcówkę. Co do muzyki... jest bardzo dobrze dobrana. Z zastrzeżeń technicznych:
Spoiler:

gdy zrzuci się z taśmy dwie kostki sera pod sobą to nie można przesunąć żadnej z nich :aww:

Całość oceniam na mocną piątkę. Zapowiedzi kolejnego epizodu skłaniają do napisania... że nie mogę się odczekać kontynuacji :-P Gratuluję. To chyba jedna z lepszych gier w jakie grałam :klaszcze: Wszystkich zachęcam do spróbowania swoich sił :aww:

superninjasamuraj - Sro 24 Sie, 2011 15:05

Ayene napisał/a:
gdy zrzuci się z taśmy dwie kostki sera pod sobą to nie można przesunąć żadnej z nich :aww:



Da się przesunąć wystarczy pchać kostkę z lewej strony wtedy się rozejdą. :P


Ayene napisał/a:
To chyba jedna z lepszych gier w jakie grałam :klaszcze: Wszystkich zachęcam do spróbowania swoich sił :aww



To jest najnowocześniejsza gra na rpgmaker uahah !

Ayene - Sro 24 Sie, 2011 16:40

Cóż... jedyne co osiągnęłam, podchodząc z lewej strony, to przesuwanie się dwóch kostek na raz i to nie zawsze. Ze względu na ograniczenie czasowe musiałam wczytać grę od nowa ;-) Mimo wszystko tę misję uznaję za najłatwiejszą :aww:
superninjasamuraj - Sro 24 Sie, 2011 20:09

Spamthirowy ninja przeszedł tę rudnę za 3,4 razem, ale czasu prób nie uznaje za stracony. Było to mnóstwo zabawy. Zawsze można przesunąć kosteczkę, która jest niżej od jej lewej strony wtedy się rozsuną i można kosteczkę niżej zepchnąć normalnie od góry.
Sojita - Sro 24 Sie, 2011 20:26

Ja sam dokładnie nie wiem jak te sery działają xD, kombinowałem jak sprawić aby nie zostawały na taśmie i jedynie jakimś cudem ograniczyłem powstanie tej możliwości, co do nakładania się sera mogę tylko przytakiwać superninjasamurajowi - gdy kostki leżą na sobie dotknąć ich i zająć się tą dolną dotykając jej od lewej strony...
I jeszcze mały hint - nikt nie mówił że zrzuconą kostkę trzeba od razu nieść do skrzyni, można sobie zrzucić więcej i później zanosić ;)

Ayene - Czw 25 Sie, 2011 08:21

Jedno wiem... gdy zrzuciłam z taśmy ser jeden obok drugiego, kombinując i podchodząc z każdej ze stron, co jakiś czas magicznie oba przesuwały się 'w dół'. Ponadto sery na taśmie układały się mniej więcej w taki sposób, że można było bez problemu ściągnąć od jednego do dwóch (oczywiście podczas nieobecności pilnującego). Niestety przy jednej próbie sery ustawiły się w takim ciągu, że za każdym razem pojawiały się dopiero przy dozorcy, co niestety sprawiło, że nie ściągnęłam żadnego. Gdy kolejnym razem zauważyłam, że zaczyna dziać się podobnie, dałam się złapać pilnującemu, co w konsekwencji pomogło... nie wiem na jakiej zasadzie?! ;-)
superninjasamuraj - Czw 25 Sie, 2011 13:00

Jakoś trudno mi uwierzyć w ten kawałek i najważniejsze tu nie ma ograniczenia czasowego. To było fajne, że można było sobie ustawić ze 3 sery na raz i grupką je przesuwać. Kluczem na te misja wbrew pozorom to bycie całkiem powolnym i przerzucanie tylko jednego serka, a jeśli kilka to tylko o pare kroków i natychmiastowe udawanie, że się pracuje dalej.
Ayene - Czw 25 Sie, 2011 13:04

Eee... to chyba graliśmy w dwie inne gry, bo w 'mojej' po dłuższym czasie kończyła się zmiana, a wtedy niestety wyskakiwał 'game over' ;-)
Sojita - Pią 26 Sie, 2011 13:56

Nie, nie, czas w tym etapie jest nieograniczony, ograniczona jest ilość kostek sera :p
Ayene - Pią 26 Sie, 2011 18:31

Heh... a czy nie wychodzi na to samo? :roll:
Niemniej chciałam wcześniej zwrócić uwagę na fakt, że możliwy jest taki układ serów, że przez większość czasu nie można ściągnąć żadnego. :aww: Poza tym nic specjalnie kłopotliwego nie zauważyłam. Pozdrawiam.

szaman - Sob 27 Sie, 2011 09:57

Jak wszyscy to i ja! Właśnie grałem w nową grę Snickersa a teraz znowu jakiś hit mnie kusi! :-D
Sojita - Czw 21 Cze, 2012 13:22

Trwają pracę nad drugim i ostatnim chapterem Spamthirowego Czołgu!
Obecnie pracuję już nad ostatnią walką w Spamthirze.
Jak dobrze pójdzie w następny weekend będzie już dostępna w pełni sprawdzona, pełna wersja całości.
2 Screeny jako dowód:

Przed wjazdem do Ultimii:


Wieczór na wzgórzu niedaleko Spamthiru:

lolek - Czw 21 Cze, 2012 16:43

2 Część będzie? Suuuperaśnie! Mam nadzieję, że będzie tak samo zabawna jak pierwsza. Pozdrawiam.
Sojita - Wto 26 Cze, 2012 11:11

Spamthirowy czołg właśnie wkracza w fazę testów.
Skrinów nie daję bo już wkrótce wszystkie mapy będziecie mogli zobaczyć podczas grania :)

Podbijam temat aby oznajmić iż cała gra (chapter 1 i 2) została właśnie wydana!
Oto link do downloadu: http://www.mediafire.com/?kz5y4dd85uon60a
Proszę aby podmienić stary link na ten w pierwszym poście.

Ostrzegam edytuj posty a nie pisz jednego pod drugim. Posty zostały scalone !

Nhadala

Lartarin - Czw 28 Cze, 2012 00:13

Może się nie znam ale http://desmond.imageshack...png&res=landing

edit:
Odpaliłam po zainstalowaniu 2k3 :lartarin:

Sojita - Czw 28 Cze, 2012 01:27

Wiedziałem że coś przeoczę xD
Ale spokojnie. Ten plik nie występuje w grze więc można byle-jaki inny charset skopiować i tak nazwać w folderze charset. Albo po prostu zainstalować sobie RTP makera 2k3.
W dzisiejszych czasach tyle ile to zajmuje to nic ;)

Lartarin - Czw 28 Cze, 2012 11:04

Spoiler:

Nie rozumiem... W folderze CharSet jest taki plik. Jednak "krzyczy", że go brak... :-/

edit: poradziłam sobie ^@^
edit2: trudność trudnością ale po kilku walkach obrażenia jakie się o3mało zostają :/ No i jest problem z przebrnięciem przez bardziej hardcorowe walki :arrow: http://desmond.imageshack...jpg&res=landing
0 pp, tylko zwykłe i kilka odłamkowych, 2 HP ^@^, a przeciwników w pewnym momencie duzio. Jakieś sugestie...

Mateusz SSJ8 - Czw 28 Cze, 2012 13:04

Ja mam jedną, Lartarin.

Wyrzuć tą grę. Znając hardcore'ową megalomanię Sojity, moje gry w porównaniu z jego grami to różne odsłony "Icy Tower". Nieraz to już mówiłem, ale w "Spamthirowym czołgu" przydałby się system rozwoju postaci i zdobywania nowej amunicji, bo ta mocna na początku może ci się skończyć szybciej, niż ja powiem "wal się, Seivoth". A frustracja wywołana długą niemożnością ukończenia gry, lub słabo ocenzurowane niecenzuralne słowa na "k", "p", "h", bla bla bla mogą u twórcy takiej gry spowodować utratę twarzy. Sojita na swoje własne szczęście jest bezpieczny, ponieważ stracił ją, zanim zacząłem udzielać się na Scenie.

Preki - Czw 28 Cze, 2012 15:01

Ile jeszcze będziesz trollował?
Sojita - Czw 28 Cze, 2012 16:00

Macie tu ludzie link do makera ME: http://www.mediafire.com/?immyyztnmwn
Dzięki niemu nie będzie więcej problemów z brakującymi plikami ;)

Preki - Pią 29 Cze, 2012 11:52


Leoś - Sob 30 Cze, 2012 19:19

Dobra spróbuję zagrać, czytałem że jest dość hardkorowo.
Lartarin - Sob 30 Cze, 2012 21:06

Czapter II jest zdecydowanie nad-hardcorowy :shock: Nawet próbując kilkanaście razy, mając 1 hp (zastraszające tempo regeneracji HP), nie dałam rady sprostać wyzwaniu, które postawiło przede mną stado czołgów. Ofkors wyłącznie moja wina ;-) grałam tylko na jednym sejwie :lartarin: Pomijając olbrzymie ilości bagów i to wyżej, fabularnie gra jest bardzo dobra. Jeśli wam się nudzi, i nie macie jak/na kogo się wkurzać... Ta gra jest dla was! Współczuję już teraz. Pozdrowionka ^^
Preki - Nie 01 Lip, 2012 11:20

Mogę wrzucić filmy na których przechodzę to bez ryski na czołgu ^^

A tak w ogóle to właśnie dzięki temu jakby-realizmowi czułem klimat bitwy pancernej. Wyobrażałem sobie wydzierającego się X-Techa, który co drugie słowo mówi "LOL", zażenowaną Mikan ładującą pociski, Ska'cia zmagającego się ze sterowaniem oraz mnie celującego przez działo czołgu. I tak koniec końców, oddział PD-feel został rozgromiony :mrgreen:

Sojita - Nie 01 Lip, 2012 13:51

Od siebie dodam że naprawa jest przed pierwszym spotkaniem z Chodem oraz niedługo po rozgromieniu oddziału PD-feel. Bo serio, w środku bitwy raczej trudno przeprowadzić jakiekolwiek naprawy. Czołg to nie osławiona Lada2106.
Postawiłem na pewien realizm (bo szanuję czołgi) aby można było poczuć taki klimat co Preki.
Dwie rady - używać kilku sejwów aby można było wrócić do sytuacji w której mamy więcej HP i te więcej zachować oraz nie marnować pocisków przeciwpancernych na każdy szajs.

Rambo - Nie 15 Lip, 2012 11:53

Jak jest czołg, to już pobieram. Obym dał radę przejść :-)

20.07//Jak do tej pory odnotowuję porażki. Dzisiaj znowu będę próbował przejść tego stagea z kilkoma czołgami.

Sojita - Pon 06 Sie, 2012 14:11

Informuję że pracuję nad wersją "easy" Spamthirowego czołgu. Minigierki będą łatwiejsze a przeciwnicy dość mocno osłabieni aby naprawdę KAŻDY dał radę to przejść ;)
Sojita - Pon 06 Sie, 2012 17:11

Wersja EASY ukończona i wytestowana.
Minigierki są łatwiejsze a przeciwnicy dość mocno osłabieni dzięki temu każdy teraz powinien dać sobie radę.
Niestety gra wymaga posiadania RTP RPG Makera ME.
Link do wersji EASY Spamthirowego Czołgu:
http://www.mediafire.com/?eutcsgsu355e0cd

Proszę o dodanie linku do pierwszego postu pod linkiem do normalnej wersji z dopiskiem WERSJA EASY.

Rambo - Czw 09 Sie, 2012 15:14

A save ze starej wersji pasuje do wersji easy? Jeśli tak, to niech bozia tobie w dzieciach wynagrodzi ;-) dzięki
Sojita - Czw 09 Sie, 2012 17:40

Powinien. Przy czym jeśli jest na mapie walki/minigry to nie doświadczysz jeszcze tego że to wersja easy. Najlepiej dla pewności będzie zagrać od nowa.
Teraz jest o wiele prościej więc dojście do momentu z sejwa nie sprawi żadnych trudności ;)

Unnamed - Sro 22 Sie, 2012 17:55

sciagnalem juz jakis czas temu i gdyby nie bylo w druzynie trolla to gra bylaby spoko. niestety troll jest
Lartarin - Pią 24 Sie, 2012 14:21

Cytat:
gdyby nie bylo w druzynie trolla
W sumie muszę się zgodzić, gdyby nie troll, wieśniak ninja to pewnie i gra nie wymagałaby łatwiejszej wersji. Już wiemy kto za tym stoi :lartarin: Właśnie ściągnęłam wersję easy. Może zmieniono bohatera...
Preki - Sob 25 Sie, 2012 21:11

Cytat:
W sumie muszę się zgodzić, gdyby nie troll, wieśniak ninja to pewnie i gra nie wymagałaby łatwiejszej wersji.

Pudło, on akurat nijak ma się do poziomu trudności :mrgreen:

Lartarin - Nie 26 Sie, 2012 17:19

Aa... no to sry, tak mi się jakoś napisało :lartarin:
Preki - Nie 26 Sie, 2012 23:45

Lartarin napisał/a:
Aa... no to sry, tak mi się jakoś napisało :lartarin:

OK, OK... Napisało ;-) :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group