UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - Kroniki Czasu - Ha Ju Jin[zapowiedź]

mari1002 - Nie 09 Paź, 2011 22:23
Temat postu: Kroniki Czasu - Ha Ju Jin[zapowiedź]
Kroniki Czasu - Ha Ju Jin

OPIS - FABUŁA
Bohater o imieniu Adrin występuje w tej części jako japoński mag/ninja.
Żyje w mieście Trawenus. Nagle słychać odgłosy strzałów. Jego dom staje
w płomieniach. Jego ojca zabierają straże, a on uciekając trafia do szkoły.
Poznaje tam przepiękną dziewczynę o imieniu Ni, w której się zakochuje.
Okazuje się, że jest ona zaangażowana w jakąś misję w związku z
"planem ostatecznym". Adrin dowiaduje się o tym przypadkiem i
w szkole znajduje tajemniczy pokój. Co się tam wydarzy?

SCREENY
Spoiler:

Początek gry...

Dom bohatera

Moment poznania Ni


SCREENY NIE ROBIĄ WIELKIEGO WRAŻENIA - WIEM... MAPKAMI
ZAJMĘ SIĘ W TRAKCIE. DZIŚ WSTAWIĘ ULEPSZONE MAPKI.
BOHATER
Adrin jest zwykłym przeciętnym człowiekiem, który po prostu ratuje
świat. Jest skromny, lecz czasami wybucha i nie da się go powstrzymać.
Marzy o pięknej dziewczynie, lecz "nie ma na to czasu".
Jest urodzonym aktorem - umie świetnie poradzić sobie w roli kogoś innego.

SKRYPTY
=MOG HUD Equip V1.1 VX
Autor XP: Moghunter
Przełożone na VX przez Ayene=

=HP/MP PRZECIWNIKÓW POPRAWIONE PRZEZ OZZMA
Autor: Jens009=

Mog Basic Menu Plus V 1.0 By Moghunter korekta SaE

"Recover HP/MP/States when Level Up" by Woratana

Rozszerzona bitmapa(TRGSSX)
Autor: KGC
Tłumaczenie i poprawki: Ayene

DEMO
Są to dopiero początki. Demo pojawi się w środku tego tygodnia.
Grę ukończę nie wiadomo kiedy, lecz staram się bardzo, ponieważ...

Kroniki Czasu
Po waszych uwagach staram się, aby wyszło to dobrze. W mapkach pomaga mi
mój przyjaciel. Zdarzenia staram się robić profesjonalnie. Nie zawsze coś wychodzi,
lecz mój wspomniany wcześniej kumpel(Bartek), którego niedawno wtajemniczyłem w
RPG Makera, zawsze pomoże mi przetestować grę.

STOPIEŃ UKOŃCZENIA GRY
Zdarzenia - 1,6%
Muzyka - 34%
Skrypty - około 30%
Mapki - około 3%
Ogółem - około 5% ukończenia gry

GRAFIKI
Zestaw "RPG Materials Samurai" by ???
Reszta grafik podstawowa.

Vrona - Pon 10 Paź, 2011 13:49

Mapy- :kable: .Te domy mają ściany tak wysokie,że upchnął byś w tych domach nawet 20 słoni.A pusto tam,że hej!Zrobisz mi taka pustynię? :kiti:
Skrypty-naszukałeś się...Standardowy BS zrobił na mnie wrażenie tylko w WA2.
Grafika-Samurai RTP,RTP i...tyle.
Interpunkcja w ostatnim screenie.Istnieje taki znak jak kropka,stawiasz go znajdując znak:.,który jest nad spacją.

mari1002 - Pon 10 Paź, 2011 14:01

No brawo... Mówiłem, że to początek, spokojnie, będzie wszystko czego oczekujecie. Grę zacząłem robić wczoraj, zdarzenia mam lepsze, lecz mapki, już mówiłem, że nie mam za dobrych mapek. Jak się postaram to zrobię lepsze. Jest to moja droga robienia gry. Pierw zdarzenia, potem mapki. Wy macie może inne sposoby na robienie gier. Ja mam taki i proszę was o uszanowanie mojej drogi robienia gry. ;-) Co do skryptów, to nie całość gry... Równie dobrze mógłbym zrobić tą grę bez skryptów...


@EDIT
Napisałeś o wysokości ścian budynków. No sorry... Widziałeś gościu choćby Green Levithan Code IV-II? Ściany... muszą być takie wysokie inaczej sieczka. No nie mów, że zrobiłbyś takie ściany:
Spoiler:

I takie ściany mają być?


ReyosPL - Pon 10 Paź, 2011 16:20

Eee.... Mapy- :kable: :kable:
Brak słów Najlepiej nic nie komentuję i idę z tąd :tonberry:

mari1002 - Pon 10 Paź, 2011 16:30

No fajnie mnie zachęcanie. Dobra, jesteście tacy jak kurde ******. Okay, wykasować to kurde... :evil:
ReyosPL - Pon 10 Paź, 2011 16:35

:kable: :kable: :kable:
Jedyna rzecz która mi się podoba to Facesety.
Dopracuj fabułę.
Popraw mapy ściany mają wysokość 2 kratki a nie 3 jak w twoich mapach
Pusto dodaj coś jakieś dywany stoły wszystko na kątach stoi

mari1002 - Pon 10 Paź, 2011 16:41

No i takich bym oczekiwał komentarzy, a nie kurde "Do d to i kurde skasuj to, nie lubie tego wywalcie do śmieci." A co do fabuły dobrą wymyśliłem...
Zazombik - Pon 10 Paź, 2011 17:05

Mapki trochę pustawe i kanciaste.
Fabuła daje radę.
Mówisz że masz 5% ukończonej gry, a już demo ? 15 minutowe ?
Weź i popracuj, to może zrobisz uber-pro grę :-)

mari1002 - Pon 10 Paź, 2011 17:10

Zazombik już Cie lubię. ;-) ;P
krulszamanuw - Pon 10 Paź, 2011 17:48

Jedyne mari1002, co zrobiłeś dobrego dla świata to -to że nie wydałeś jeszcze dema.
Fabuła.... Od kiedy to ,gdy widzę palący się dom , to uciekam do szkoły?
(Apropo Ojca pojmała straż za złe parkowanie, a matka robiła w tym czasie zakupy w tesco...)
I od kiedy dziewczynki werbowane są planu 'ostatecznego', po czym ni stąd ni zowąd bohater odnajduje 'tajemniczy pooookój' ... Jakie to straszne :kable: .
O mapkach wypowiadać się nie będe- po prostu powiem tak " Widać co widać".

Eh... Nie będę tego oceniał.

mari1002 - Pon 10 Paź, 2011 18:07

DOBRA! KASOWAĆ TEMAT! JAK LUDZIE TACY TU SĄ KASUJE KONTO!
krulszamanuw - Pon 10 Paź, 2011 18:20

mari1002 napisał/a:
DOBRA! KASOWAĆ TEMAT! JAK LUDZIE TACY TU SĄ KASUJE KONTO!

Człowiek który potrafi przyjąć krytykę "Na klatę". :lol2:

Po prostu mari1002 , podszkol się troszkę i wtedy wydaj projekt, który będzie warty uwagi.

mari1002 - Pon 10 Paź, 2011 18:27

KURDE MÓWIĘ WAM, ŻE PIERW ZDARZENIA POTEM MAPKI, A WY K**** NIE CZYTACIE TEGO... DOBRA! CZŁOWIEKA ZROZUMIEĆ NIE POTRAFICIE! PRZYJMIJCIE TO DO SIEBIE! JESTEŚCIE NOOBY I TYLE! NARKA! KASUJE KONTO I NIGDY SIĘ TU NIE ZAREJESTRUJĘ!
Bezel - Pon 10 Paź, 2011 18:31

mapy - średnie
ogółem widzę, że gra wyjdzie na dobre
mari1002 nie kasuj konta rób gre dalej fajne to będzie! :-D :mrgreen:

Angius - Pon 10 Paź, 2011 21:41

Stary, wrzuć na luz... Rób mniejsze mapki, dopracuj fabułę... Wrzucasz tu projekt, więc licz się z krytyką. Nie oczekuj komentarzy w stylu "Super gra!!! Przezajedwabista!!! Mapki wspaniałe!!! Te ściany wysokości wieżowca są prze!!! A ta przestrzeń!!! Można się poczuć wolnym!!!".

Mapy rób mniejsze, dawaj więcej ale mniej. Już tłumaczę.
Więcej ozdób, wypełniaczy.
Mniej pustej przestrzeni.
Mniej klonowanych rzeczy.
Wysokośc ścian? Dwie kratki to optymalny rozmiar. Trzy dla wielkich sal. I dziel budynki na pokoje, bo na drugim screenie miał być chyba dom, a wyszedł magazyno-kuchnio-sypialnio-biblioteko-salon. Pierwszy screen - za mała mapka. Niepotrzebna czerń wokół, poza tym - PUSTO.
Trzeci screen? Puuusto... Jednooolicie... Bezpłciooowo... Takie o. Bo tak. No mapka. Pusto. Ot.

Fabuła? Dopracuj to. Strażnicy po prostu przychodzą po jego ojca, bo mieli taką zachciankę. A dom podpalają, bo brzydka boazeria była. No a chłopak ucieka do szkoły, chyba obcej zresztą, bo poznaje tam dziewczynę. No wybacz, ale ja nie leciałbym do nieznanej szkoły, gdyby ktos zaatakował moją rodzinę o.O
Dziewczyna jest. Zakochuje sie w niej. Ona bierze udział w planie ostatecznym, no ok. On znajduje pokój, którego nie powinien był znaleźć (HP i Komnata Tajemnic?). Jestem w stanie przewidzieć dalszy ciąg wątku miłosnego... Odkryje, że ktoś zły stoi za atakiem na jego dom i za Planem OStatecznym, posługuje się tą dziewczyną, on będzie ją uważał za zdrajczynię/będzie chciał ją ocalić, ona odmówi wykonania planu ostatecznego, będą żyć razem długo i szcześliwie... Chlip... Stare dobre ecchi z fabułą mi się przypomniały...

Cytat:
Adrin jest zwykłym przeciętnym człowiekiem, który po prostu ratuje

A to mnie rozwaliło :lol:

Feniks - Pon 10 Paź, 2011 21:50

Cytat:
Cytat:
Adrin jest zwykłym przeciętnym człowiekiem, który po prostu ratuje

A to mnie rozwaliło :lol:

mnie też :lol:

Hm... Dobra ocena przy takim "samouczku" (że tak to nazwę) graniczy z cudem lub kłamstwem. Nie będę owijał :P
Of course skoro robisz wpierw zdarzenia... Potem mapy. Twoja wola, ale pamiętaj, że nie wystarczy napisać "Ja wpierw robię zdarzenia, a potem mapy, więc macie mi tu kur** dawać dobre oceny i zachęcać... A nie krytykować no bo tak i koniec.. bo tak ;O o co kaman?! Oo"
Twoje podejście mnie osobiście bawi... Zobacz poziomy innych projektów, które też są nie raz krytykowane i się po prostu zgaś. Żegnaj fochmistrzu ^^
(nie no nie mogę Angius ;p)

mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 10:26

Dobra, dobra przyznaje wam rację za bardzo mnie poniosło... No pierwszy wreszcie Feniks mnie zrozumiał, że wpierw zdarzenia potem mapki - Dzięki. Mi po prostu chodzi o to, żebyście nie "zachęcali" mnie takimi krytykami, że nie chcecie tego widzieć itd. Wiem wiem to z tym "Adrin to przeciętny człowiek, który po prostu ratuje świat", ale ja miałem taki pomysł. Dzięki ogółem za rady.Angius, ogółem jesteś jasnowidzem lecz nie do końca :mrgreen: . Gra potoczy się mniej więcej(tylko mniej więcej) jak powiedziałeś. Biorę się do pracy :paladyn: .
mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 10:53

Okay, poprawiłem pokój Ni. Do info wyglądał wcześniej jak dom Adrina :mrgreen:
Teraz wygląda tak(zdj robione bezpośrednio z RM'a)
Spoiler:


Lepiej?

krulszamanuw - Wto 11 Paź, 2011 13:49

No... Od razu lepiej. Tylko spróbuj jakoś wypełnić ten pusty środek, lub pomniejsz trochę mapkę .
Ale poprawiłeś to i widać .

mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 14:59

Może na środek dać stół?
krulszamanuw - Wto 11 Paź, 2011 15:43

Powiększ ciut ściankę koło kuchni, trochę dziwnie wygląda to jak 2 szafki 'zlewają' się ze sobą.
mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 16:55

Ok, teraz dobrze? Jakby coś to mi się wydaje, że taki pusty przedpokoik jest nawet dobry.

Spoiler:


mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 16:59

Albo tak to zrobię
Spoiler:


Angius - Wto 11 Paź, 2011 18:07

No! I od razu poziom mapek wzrósł!
Na środku nic nie dawaj, zamiast tego wykorzystaj zdobyte doświadczenie i zrób tę mapkę raz jeszcze - ale mniejszą. Można to co prawda zapchać stołem, czy czymś takim, ale będzie to trochę ni w koj ni w oko...

mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 18:43

A tak na przykład mogło by przejść?
Spoiler:


Angius - Wto 11 Paź, 2011 18:47

Bingo! ale:
Po co fortepian w pustym pokoju? Lepiej go powiększ w prawo i wstaw tam stół ze stołkami, za to ten wąski po lewej zwęź w prawo i przerób na magazynek (beczki, skrzynie, etc.)

mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 18:56

Wąski jest po prawej :mrgreen:
Angius - Wto 11 Paź, 2011 18:57

Mea culpa, wybacz... Mój mózg dzisiaj pracuje na najwolniejszych obrotach :)
krulszamanuw - Wto 11 Paź, 2011 20:23

A nie szybciej (oraz rozsądniej) by było stworzenie od początku mniejszej mapki ,a nie robienie z pokoju labiryntu? Ten ostatni screen mnie szczerze odstrasza. Nieźle kombinujesz, ale pamiętaj aby nie przekombinować ;-)
mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 20:55

SPoko, zrobię mniejszy. Wykorzystam obie rady :mrgreen:
mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 20:58

Nie zapomnijmy też o innych mapkach... :-/
Bezel - Wto 11 Paź, 2011 21:13

chociaż ten opis to też napisałeś... Tata to jego tata a Gracjan Rostocki zabrał go do więzienia za wyjście z domu... no cóż, ale oprócz tego fajnie
mari1002 - Wto 11 Paź, 2011 21:17

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Cytat:
Gracjan Rostocki!!!
kurde Bezel powaliło mnie to. Nie, tata Adrina to ktoś tam... Bo on się tylko raz pojawia!!! A Gracjan Rostocki nie zabrał go za wyjście z domu tylko za picie z marianem tyskie 100% -bezalkocholowego... Nie no straż go zabrała bo teraz (teraz w grze) jest coś w stylu stanu wojennego ;-)
Angius - Sro 12 Paź, 2011 15:03

Jeśli straż go zabrała, to za coś chyba musieli? Za picie bezalkoholowego by go nie zwinęli przecież... I czy zawsze bohater musi być sierotą?
mari1002 - Sro 12 Paź, 2011 15:27

Nie... To o marianie i spółce to był sarkazm... Mówię, że jest tam takie coś jak stan wojenny/wojna, no że zabierają ludziki za nic :-P
Jutro wyślę new zdj.(4-5 lepszych mapek m.in. dom Adrina) :mrgreen:
A ojca odzyska po wszystkim (albo po planie ostatecznym).

mari1002 - Sro 12 Paź, 2011 19:41

A miałbym taki pomysł. Skoro już zrozumieliście, że najpierw przejmuję się zdarzenia, może byście chcieli demko z ***** mapkami, ale byście zobaczyli jak tam zdarzenia. Decyzja należy do was.
Angius - Sro 12 Paź, 2011 19:43

Jeśli silnik od najnowszego Porshe wpakujesz do trabanta, to nadal będzie to ohydny samochód, którego nikt nie kupi. Tak samo jeśli nawet najlepsze zdarzenia będa okraszone bylejakimi mapami.
mari1002 - Sro 12 Paź, 2011 19:47

Spoko, to była tylko taka myśl :gokulol:
mari1002 - Sro 12 Paź, 2011 19:50

Ok to pozostaję przy myśli:
Cytat:
Jutro wyślę new zdj.(4-5 lepszych mapek m.in. dom Adrina)

Angius - Sro 12 Paź, 2011 19:54

Na przyszłośc, korzystaj z opcji edytuj, ok?
mari1002 - Sro 12 Paź, 2011 21:34

Jest ktoś jeszcze? Mam nowy domek Adrina:
Spoiler:

Zdj z poziomu RM'a


I jak?

Angius - Sro 12 Paź, 2011 21:41

I pusto. Podnieś stół do góry, a worek i skrzynkę daj kratkę wyżej.
mari1002 - Sro 12 Paź, 2011 21:47

A teraz? Dodałem spiżarnię zamiast otwartej przestrzeni-
Spoiler:


@EDIT
Zapomniałem stołu :lol2:

GenesiS - Sro 12 Paź, 2011 21:53

Według mnie spiżarnia powinna znajdować się w "piwnicy" lub gdzieś pod domem.
Ale to moje zdanie ... widocznie idziesz na oryginalność czy coś.
Sam domek nie jest zły ... ale kilka rzeczy można poprawiać. :3

mari1002 - Sro 12 Paź, 2011 22:00

Tia, tylko że to nie jest typowa spiżarnia. Ty też masz np. w domu ziemniaki, a nie w piwnicy ;-) . A Adrin też ma tyle tego, że piwnica mu nie potrzebna 8-)
Bezel - Pią 14 Paź, 2011 18:17

Dobra wk... Ej ?!
Chyba ktoś włamał się na moje konto...
Dobra nieważne to co ktoś wcześniej pisał nie bierz pod uwagę.
A teraz tak :
Nie będę oceniać ogólnie mapek choć są dosyć ładne, tak trzymaj ;-)
To chciał bym by była duża interakcja z otoczeniem typu :
Podejdziesz do pudła z warzywami to bohater to jakoś skomentuje.
Ja akurat bardzo lubię takie wątki.
Dobrze by też było gdybyś zrobił dużo znajdziek i sekretów, bo nudne chodzenie po mapach
to nie to.
I jestem ciekaw jaki tryb walki będzie w twoim projekcie jeśli podstawowy to dobra ujdzie, bo w VX jest dużo lepszy niż w XP.
To tyle

mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 11:19

Dobra ludzie zapowiadam, że dziś wstawię demo! Chwilowe, ale będziecie mogli przetestować owoc mojej pracy.
Bezel - Sob 15 Paź, 2011 12:54

o kurde nie słuchajcie poprzedniego mojego posta. ktos mi się wkradł na konto. czekam mari1002 na to demo i nie mgoe sie doczekać
Angius - Sob 15 Paź, 2011 12:57

Bezel, zaraz warna dostaniesz i na tym się skończy... Nie trolluj.
Chociaż...

Finwe - Sob 15 Paź, 2011 13:03

Fry! Ej, czekaj zawołam Bendera! Ale serio... rozumiem że ktoś się mógł włamać. Ale co do gry. Czekam na demo, jak wyjdzie, ocenię.
mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 13:07

Hej już wczoraj wyjaśniałem to z Bezelem(jesteśmy kpl. z reala) i ten który pisze z małych liter to jest włamywacz - post wysłany wczoraj 18:17 to jest post prawdziwego właściciela. Co do demówki - proszę! Kroniki Czasu - demo
mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 13:13

Ok, powiem mu jak dziś wejdzie na Skype'a. Ktoś już pobrał demko? :mrgreen:
Dodam, że muzyka pochodzi z gry Age Of Empires, a muzykę w tle dodam już niedługo.

GenesiS - Sob 15 Paź, 2011 14:12

Gdy odpalam demo, automatycznie się ono wyłącza...
Być może to przez moje nastawienie do VX'a... :D
Ale jak przesłuchałem muzykę z folderów - to nie jest źle.

mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 14:16

Hmm... Dziwne... Masz RTP VX'a? To może być przyczyna. Jak to nie pomoże to pisz.

@EDIT
Spróbuj też zainstalować VX'a to na pewno pomoże.

GenesiS - Sob 15 Paź, 2011 14:35

Już all pracuje ... a teraz ocena ...//
Ogólnie nie jest źle - ale zbyt mało akcji i dramatu ... zbyt mało emocji.
Ojciec został porwany, a syn ? Niczego tam nie pokazałeś co by wskazywało na smutek, ból po stracie ojca...
A co do spraw technicznych ... Wybrałem drogę Ninj'y - szukam tego pomieszczenia narady , wychodzę ze szkoły - wracam i zdarzenie z początku się powtarza, czyli Profesor mdleje , Adrin jest zauroczony itd... Wychodzę z tego holu , wracam - i znowu to samo.
:) Troszkę nie dopracowane... Liczę , że co nie co poprawisz i ulepszysz.
:china:

mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 14:37

Gościu sorry wielkie... Wiem o tym, że jak wyjdziesz i wejdziesz do szkoły to jest jeszcze raz, wiedziałem o tym lecz byłem tak podekscytowany oczekiwaniem na waszą ocenę, że zapomniałem o tym... A znalazłeś to ukryte pomieszczenie? Co do emocji masz rację, dopracuję to.
GenesiS - Sob 15 Paź, 2011 14:41

Po tej wpadce z wydarzeniem, nie da się nigdzie wejść - więc nie mogę go nawet szukać. :D Może jak mi się znowu zachce odpalić i od nowa pograć, to wtedy spróbuję.
mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 14:43

Cytat:
Po tej wpadce z wydarzeniem, nie da się nigdzie wejść

Że co? Chodzi Ci o to wyjście i wejście?
A Title się podoba? :mrgreen:

GenesiS - Sob 15 Paź, 2011 14:48

Ujdzie. Ten sam obrazek z palącym się miastem miałem użyć w swoim projekcie jako jakaś cutscenka :3.
krulszamanuw - Sob 15 Paź, 2011 14:53

Tak za instalowanie vx'a na pewno pomoże ponieważ:
1) Nie dołączyłeś wersji dla ludzi bez Makera ( z rtp)
2) Nie dołączyłeś potrzebnych bibliotek.

Co do demka:
Mapki poprawione tak pół na pół. Jeżeli chodzi o sam początek...Rozwalił mnie fakt tego że nie mogę wyjść z palącego się domu ponieważ nie wziąłem ziemniaka! Ekhem . Jem sobie śniadanie a tu nagle chata zaczęła się palić... Ojciec ucieka i daje poradę synowi aby zabrał najpotrzebniejsze rzeczy (w tym kartofla... O.o) gdy sam w tym czasie spierdziela... Ci dzisiejsi rodzice... I gdy przygotowywując to śniadanie ,to zdecydowanie za długo trwa !Ogólnie scenka mdlenia tego faceta powtarza się ,przy każdym wyjściu i wejściu do szkoły... Gdy masz zamiar tworzyć rozmowy ,w których gracz doświadcza 'Narratora' i 'Głosu sumienia/rozsądku',to powinieneś podpisać ich i/lub zmienić rodzaj okna na przyciemniony...
Gdy "ni" wychodzi z pokoju to zamiast listu widnieje mapka,a na dodatek gdy ją "podnosimy"
pojawia się obrus (WTF?). Przy końcu pierwszej scenki widać jak się zmienia char tego ninjy na char bohatera.

Ogółem :
Gra ma w sobie to coś ,powodujące pomimo licznych błędów i tak chce zagrać. popraw wymienione wyżej błędy oraz popraw niektóre mapki. Ewentualnie także możesz zmienić title na obrazkowe (i sam obrazek tutułowy). To tyle na teamt pierwszego demka mam nadzieję że nie ostatniego.

Finwe - Sob 15 Paź, 2011 15:03

Wrzuć na speedyshare.com bo nie mogę pobrać (ogólnie magaupload mówi mi że coś pobieram chociaż nie pobieram :-? ). Więc proszę, wrzuć na speedyu, nie trzeba mieć konta no i mi pójdzie.
krulszamanuw - Sob 15 Paź, 2011 15:18

Masz na SpeedyShare
mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 15:32

Ja powinienem dać no ale kit. Spoko demko nie ostatnie. Może dziś jeszcze będzie jeżeli się wyrobię(Mam w pon dwa cholernie trudne sprawdziany i multum zadań domowych), a jak nie to jutro lecz raczej dziś - będą poprawione wasze zauważone błędy. To tyle... A i dzięki za komenta
Cytat:
Gra ma w sobie to coś ,powodujące pomimo licznych błędów i tak chce zagrać
Bardzo mnie zachęcił do dalszej pracy.
Finwe - Sob 15 Paź, 2011 16:20

Uwaga! Finwe odznaczył mari1002, nagrodą... Za najkrótsze demo jakie widział! Ale serio- gra fajna dobrze nawet że MY wybieramy klasę ( co w RM-ie jest rzadkością ) ogólnie klimat i dm nazywający się MAP003. W grę nie wiem czy zagram, bo obiecałem zagrać też w inne gry, ale w tą chyba zagram.
mari1002 - Sob 15 Paź, 2011 16:37

O, dzięki. Wiesz, akurat nazwy map nie są najważniejsze. Dzisiaj jak mówiłem może wstawię następne demo. Wiem, wiem drogi wyboru w RM'ie są rzadkością dlatego zrobiłem takie coś.
Angius - Nie 16 Paź, 2011 11:33

Za bardzo się ze wszystkim spieszysz. Wypuszczasz niedopracowany produkt, który mógłby być porządnym demem, gdybyś dłużej nad nim posiedział. Niestety, jesteś w gorącej wodzie kąpany i można się spodziewać, że gra będzie wychodziła na zasadzie: pełna wersja -> narzekania na błędy -> poprawka -> nowa wersja -> narzekania na błędy -> poprawka -> nowa wersja... I tak dopóty, dopóki nie poprawisz wszystkich błędów. Rób to wszystko na spokojnie, powoli, nikt cię nie goni.
mari1002 - Nie 16 Paź, 2011 14:04

Okej, tak więc dema nie będzie dziś ni jutro, tylko jak będzie dopracowane i doprawione.
Dzięki wszystkim za rady, dzięki nim moja gra nabiera kolorów. Wielkie podziękowania dla
krulszamanuw, który mi pomógł w title na PW. Jak na razie to najbardziej odjazdowa rzecz w tej grze. :mrgreen:

krulszamanuw - Nie 16 Paź, 2011 14:56

Finwe napisał/a:
Uwaga! Finwe odznaczył mari1002, nagrodą... Za najkrótsze demo jakie widział! [...]

To mało widziałeś Finwe ;-) . Uwierz że pełne wersje niektórych gier tutaj na forum są krótsze niż to demo.

Finwe - Nie 16 Paź, 2011 15:00

@Up. Er... jak to powiedzieć: Gram tak: jakaś scena W domu koleś i syn bla bla, obiad, bla bla, zniszczenie, udaję się do szkoły gadanie. Wybór. Idę do babki. Wychodzę z papierem. Obok da się tylko wejść. Włażę i... Nic. Wyłażę i... GAME OVER.
Vrona - Nie 16 Paź, 2011 16:51

Właśnie,grę można określić za pomocą słów "What the..."
Konfundus - Nie 16 Paź, 2011 19:03

No cóż fabuła... taka sobie, może być. Mapy niektóre musisz dopracować. Nie rób pustych map. Czy to jakaś przestrzeń? Można coś z nią zrobić? Ja uważam to w ten sposób, (nie chodzi o czasoprzestrzeń), że puste przestrzenie na mapie tak krawędziowo, to są teleporty... to, aż tyle teleportów musi być? Nie wiem... W sumie za grę 5/10. Nie miej mi za złe, że oceniłem tak, ale po prostu, musiałbyś conajmniej mapy poprawić i rozpisać bardziej bohaterów. Nie mówie o skryptach, bo ich nie oceniam, a dlaczego? Muszę wiedzieć jakie mają zastosowanie w grze, nie tyle co wszyscy niektórzy, którzy zobaczą, że zastosował, takie i takie skrypty i daje mu za to 8/10. Dajesz 8/10 za skrypty, a np. w grze zastosowane są beznadziejnie. Title... nie wiem, nie widziałem, podstawowy? Zmieniony? Nie wiem... To jest moja opinia...

PS. Się rozpisałem :D.

mari1002 - Nie 16 Paź, 2011 19:05

Finwe napisał/a:
@Up. Er... jak to powiedzieć: Gram tak: jakaś scena W domu koleś i syn bla bla, obiad, bla bla, zniszczenie, udaję się do szkoły gadanie. Wybór. Idę do babki. Wychodzę z papierem. Obok da się tylko wejść. Włażę i... Nic. Wyłażę i... GAME OVER.

Ten GAME OVER był z powodu braku tajnej sali. Już praca wre, jak zrobię 20% gry do dam demo które nie trwa 5 min tylko 25. Tylko czasu trza, bo czasami muszę robić inne drogi i dla maga i ninja'y.

Konfundus napisał/a:
No cóż fabuła... taka sobie, może być. Mapy niektóre musisz dopracować. Nie rób pustych map. Czy to jakaś przestrzeń? Można coś z nią zrobić? Ja uważam to w ten sposób, (nie chodzi o czasoprzestrzeń), że puste przestrzenie na mapie tak krawędziowo, to są teleporty... to, aż tyle teleportów musi być? Nie wiem... W sumie za grę 5/10. Nie miej mi za złe, że oceniłem tak, ale po prostu, musiałbyś conajmniej mapy poprawić i rozpisać bardziej bohaterów. Nie mówie o skryptach, bo ich nie oceniam, a dlaczego? Muszę wiedzieć jakie mają zastosowanie w grze, nie tyle co wszyscy niektórzy, którzy zobaczą, że zastosował, takie i takie skrypty i daje mu za to 8/10. Dajesz 8/10 za skrypty, a np. w grze zastosowane są beznadziejnie. Title... nie wiem, nie widziałem, podstawowy? Zmieniony? Nie wiem... To jest moja opinia...

PS. Się rozpisałem :D.


5/10 dla mnie jak na to demo to dobre. Ok bohaterów rozpiszę dziś lub jutro nie wiem. Lecz wiedzcie, że title jest odjazdowe - dowiecie się tego niedługo.

PaayJer - Pon 17 Paź, 2011 19:21

Nooo.... Trudno mi się wzorować na twoich mapkach...
One są bardziej puste od moich... Sorry ale to prawda...
Chociaż idziesz dobrą drogą ;)

Tylko popracuj nad klimatem, bo mapki mają prawie (chyba) jeden kolor.

mari1002 - Pon 17 Paź, 2011 19:23

Przynajmniej są poprawione :mrgreen: i lepsze od poprzednich
mari1002 - Pon 17 Paź, 2011 19:47

Uwaga, uwaga, uwaga!!
Oto nowe, lepsze opisy bohaterów!!!

Adrin

lub


Adrin to fajny chłopak, który lubi działać pochopnie i z rozmachem.
Lubi gdy ktoś go... Nie... UWIELBIA gdy ktoś go potrzebuje, jest wręcz
prze szczęśliwy gdy musi znowu przenieść się w czasie. Po prostu to uwielbia, te tłumy,
te straże itd. Sarkazm... A na prawdę? No cóż, gdy musi pomóc to pomaga.
Bardzo kocha swojego ojca ponieważ jest on dla niego jedyną dotychczas znaną rodziną. Darzy go szacunkiem i słucha jego próśb. Czasami potrafi coś nieźle namieszać, a los nie zostawia go w spokoju. Mieszka z tatą od zawsze, tylko że już raz go porzucił, Adrin mu wybaczył i przeprowadzili się(?).
Nie ma szczęścia do kobie, zawsze potrafi coś potegociować i potem za żadne skarby dziewczyna do niego nie wraca. No cóż, ni ująć ni dodać już nic mi się nie pomyśla po umyśle. :mrgreen:

Aran


O kurka nowa postać mi przypadkiem wpadła do głowy... i puff! Powstał brat Adrina -
Aran. Tak szczerze mówiąc Adrin nic nie wiedział o nim przez około 20 lat. Poznaje go w szkole do której trafia. Według tego co mówi Aran to 23 lata temu(Tyle lat ma Aran, do info Adrin ma 20) gdy wybuchła wojna, dokładniej tydzień po narodzinach Adrina, jego rodzina ucieka. Podczas ucieczki ich matka zostaje postrzelona, a Aran zostaje sam na pastwę losu. Znaleziony przez profesora Famble, wychowuje się w szkole i zostaje przyłączony do "rady" szkoły. Adrin z ojcem uciekli lecz niestety zaborcy nie pozwalali o powrót po Arana. Więc Adrin nigdy nie widział brata, poznają się w szkole. Dodam ciekawostkę, że pod koniec gry Aran powraca do rodzinnego domu, rezygnując z posady wice dyrka.

Ni


Hmm... Jedyna dziewczyna, która wytrzymuje wygłupy Adrina. No cóż, Adrin poznaje ją w szkole i od raz się w niej zakochuje. Ona widać, odwzajemnia uczucia miłymi słówkami. Normalna dziewczyna po 1 dniu by uciekła z podkulonym ogonem, a ta kurde nie. Wytrzymuje to, a nawet się śmieje. Np. Kazała mu się przespać raz na podłodze a rano gdy Ni wstała miała zdemolowaną kuchnię. Co ona na to? Nic... Dziewczyna o żelaznych nerwach można powiedzieć.
Zostaje wybrana do opcji ostatecznej, która niestety jest przewidziana po fail'u ich wojsk. Adrin oczywiście idzie z nią, znowu wszystko chrzaniąć, co wpływa okropnie na paradoks czasowy. Ni już dodać ni już ująć. Być może dojdzie jeszcze jeden bohater, dokładnie z przeszłości. (Sorry za jakieś tam błędy ale mój łep już ma status "Do not distribute" Wiem że wcześnie no ale cóż poradzić spać mi się chce i koniec lecz bez sensu nie pisałem :mrgreen: )

No to wszystko, mam nadzieję że się spodoba.

Galapokh - Sro 19 Paź, 2011 10:04

O! Cześć mari! Bardzo fajny opis, podoba mi się! Mapki jeszcze trochę popraw. Najbardziej podoba mi się pokój Ni mam nadzieje ze będzie dobrze.
mari1002 - Sro 19 Paź, 2011 11:36

O, dzięki! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A w ogóle to siema! Nie wiedziałam, że będziesz tworzył grę... No cóż, zobaczymy. :-D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group