UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [XP] - Myth (RMXP)

Nexis - Pon 10 Paź, 2011 17:02
Temat postu: Myth (RMXP)
Spoiler:



Remus jest zwykłym, niczym niewyróżniającym się mieszkańcem małej wioski, niedaleko dużego miasta Forn. Pewnego dnia, kiedy szedł na spotkanie ze swoim przyjacielem, Bradem zauważył, że obok jego domu lata mała grupka nietoperzy. Zdziwiony udał się do gospody. Jego przyjaciel także to dostrzegł. Remus nie wiedział jednak, że nietoperze były tu już wcześniej. Przegnał je jednak tajemniczy wojownik imieniem Horn, który po walce zaginął. Teraz stwory powróciły. Nikt nie wie skąd, ani dlaczego. Remus razem ze znajomym czarodziejem udaje się do Forn aby sprawdzić, czy tam też stwory się zalęgły. Ta podróż to początek wielowątkowej fabuły, która szybko nabiera rozpędu i rozmachu.

Spoiler:



W grze będzie bardzo dużo ciekawych zadań pobocznych. Jest system pór dnia (dzień, wieczór, noc, poranek) niedługo dodam zmieniającą się pogodę. Klimat gry jest dość mroczny, lecz czasem będą także sceny radosne. System walki to lekko przerobiony styl oryginalny z RMXP. Naturalnie inny windowskin, title , cms, czcionka itd.
Muzyka – nie mam jej jeszcze dobrze wybranej, tym zajmę się później.
Grafika – trochę RTP, trochę zasobów z Internetu, kilka moich editów.

Spoiler:



Spoiler:



Spoiler:



Spoiler:



Pozdrawiam i proszę o szczere opinie na temat projektu. Każda kiepska ocena
pozwoli mi się rozwijać, a dobra wzmocni moją motywacje do pracy.

P.S Dzięki za title, Crasher ;-)

P.S 2 O użytych skryptach napiszę później, bo co do kilku jeszcze się
zastanawiam.

Zazombik - Pon 10 Paź, 2011 17:21

Super screeny, kolejny crysis normalnie :-) Fabuła średnia, o reszcie wiele nie da się powiedzieć.
\\
Co tak dużo zapowiedzi dzisiaj ? Aż 2 normalnie :-D

Vrona - Pon 10 Paź, 2011 18:54

Ładnie się prezentuje.
noruj - Wto 11 Paź, 2011 14:42

Gdzie są właściwie screeny z gry? 0.0
Nexis - Wto 11 Paź, 2011 20:06

Cytat:
Super screeny, kolejny crysis normalnie
- Czemu Crysis?

Cytat:
Ładnie się prezentuje.
- Dziękuję.

Cytat:
Gdzie są właściwie screeny z gry? 0.0
- Screeny z mapek oczywiście będą, lecz
nie za dużo. Będę wstawiać kilka, raz miesięcznie- To chyba wystarczy?

Jeszcze jedno. Premiera gry (dema nie będzie) odbędzie się pod koniec 2012 roku.

Pozdrawiam i dzięki za wszystkie komentarze.

PaayJer - Wto 11 Paź, 2011 20:48

Screeny z gry już są w tym temacie:

http://www.ultimateam.pl/...73e3e28a3#63227

Je już oceniłem, a jeśli chodzi o grę to:

Fabuła: Dobra
Grafika: Średnia
Muzyka: Nieokreślone
Mapping: Świetny
Pomysł: Ciekawy
Skrypty: Słabo
Ogólnie: Dobrze

Braki:

Fabuła: Fabuła jest trzeba przyznać - dziwna ale niech już zostanie, ma swoje zalety...
Grafika: Najwięcej jest podstawowego RTP...
Muzyka: Czekam...
Mapping: Świetna barwa ekranu, często jest pusto ale i tak bardzo dobry...
Pomysł: Zapowiada się ciekawie, ale czuję lekki niedosyt tych pomysłów... Zobaczymy...
Skrypty: No... Jest jeszcze parę ciekawych skryptów... Ale może będzie dobrze!
Dodatkowe informacje: Średnio wiem co tu napisać, ale mógłbyś trochę więcej
opowiedzieć o stylu rozdawanych misji, menu głównym, walce...

Ocena w cyfrach: 7/10
Pozdrawiam :przytul:

Nexis - Wto 11 Paź, 2011 21:05

Dzięki za ocenę. Jeśli chodzi o bardziej szczegolowe informacje to napiszę w weekend. Wtedy też będziesz mógł ocenić skrypty, bo teraz wszystkich nie wypisalem.
Pozdrawiam

Nexis - Sob 15 Paź, 2011 19:52

Nikt nie pisze? No to dam zrzut.
Chciałbym, abyście ocenili HUD-a.
Dziś się trochę pomęczyłem w Gimpie i zrobiłem battlersa do nowej graficzki
bohatera.




Tradycyjnie proszę o komentarze i krytykę.

Pozdrawiam :przytul:

P.S. O skryptach być może napiszę za tydzień.

Vrona - Nie 16 Paź, 2011 18:23

"Pikny" HUD.Co to za skrypt?
Nexis - Nie 16 Paź, 2011 18:30

Nie pamiętam dokładnie skąd go wziąłem, ale kod masz tu:

Spoiler:

#===============================================================================
# Hud By Dante&Dooz
# Grafika: Dante
# Skrypt: Dooz
#===============================================================================
# Creditsy dla Dante i Dooz.
#===============================================================================

class Scene_Map
#--------------------------------------------------------------------------
# * Object Initialization
# actor : actor
#--------------------------------------------------------------------------
def initialize(actor_index = 0, equip_index = 0)
@actor_index = actor_index
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Main Processing
#--------------------------------------------------------------------------
def main
# Make sprite set
@actor = $game_party.actors[@actor_index]
@spriteset = Spriteset_Map.new
@hud_back = Sprite.new
@hud_back.bitmap = RPG::Cache.picture("hudback")
@hud_back.x = 0
@hud_back.y = 426
@hud_back.z = 98
@hud_back.visible = true #true - Hud się pokazuję bez naciskania Q.
@hud_back.opacity = 255
@window_hud = Window_HUD.new(@actor)
@window_hud.opacity = 0
@window_hud.x = -16
@window_hud.y = -16
@window_hud.visible = true #true - Hud się pokazuję bez naciskania Q.
@window_hud.z = 99
# Make message window
@message_window = Window_Message.new
# Transition run
Graphics.transition
# Main loop
loop do
# Update game screen
Graphics.update
# Update input information
Input.update
# Frame update
update
# Abort loop if screen is changed
if $scene != self
break
end
end
# Prepare for transition
Graphics.freeze
# Dispose of sprite set
@spriteset.dispose
@hud_back.dispose
@window_hud.dispose
# Dispose of message window
@message_window.dispose
# If switching to title screen
if $scene.is_a?(Scene_Title)
# Fade out screen
Graphics.transition
Graphics.freeze
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Frame Update
#--------------------------------------------------------------------------
def update
# Loop
loop do
# Update map, interpreter, and player order
# (this update order is important for when conditions are fulfilled
# to run any event, and the player isn't provided the opportunity to
# move in an instant)
$game_map.update
$game_system.map_interpreter.update
$game_player.update
# Update system (timer), screen
$game_system.update
$game_screen.update
# Abort loop if player isn't place moving
unless $game_temp.player_transferring
break
end
# Run place move
transfer_player
# Abort loop if transition processing
if $game_temp.transition_processing
break
end
end

if Input.trigger?(Input::L) # Po nacisnieciu przycisku
if @hud_back.visible == false # Jeśli okienko jest niewidoczne
@hud_back.visible = true # Wlaczenie widocznosci
@window_hud.visible = true
else # W innym przypadku, czyli kiedy jest widoczne
@hud_back.visible = false # Wyłączenie widoczności
@window_hud.visible = false
end
end

# Update sprite set
@spriteset.update
@hud_back.update
@window_hud.refresh
# Update message window
@message_window.update
# If game over
if $game_temp.gameover
# Switch to game over screen
$scene = Scene_Gameover.new
return
end
# If returning to title screen
if $game_temp.to_title
# Change to title screen
$scene = Scene_Title.new
return
end
# If transition processing
if $game_temp.transition_processing
# Clear transition processing flag
$game_temp.transition_processing = false
# Execute transition
if $game_temp.transition_name == ""
Graphics.transition(20)
else
Graphics.transition(40, "Graphics/Transitions/" +
$game_temp.transition_name)
end
end
# If showing message window
if $game_temp.message_window_showing
return
end
# If encounter list isn't empty, and encounter count is 0
if $game_player.encounter_count == 0 and $game_map.encounter_list != []
# If event is running or encounter is not forbidden
unless $game_system.map_interpreter.running? or
$game_system.encounter_disabled
# Confirm troop
n = rand($game_map.encounter_list.size)
troop_id = $game_map.encounter_list[n]
# If troop is valid
if $data_troops[troop_id] != nil
# Set battle calling flag
$game_temp.battle_calling = true
$game_temp.battle_troop_id = troop_id
$game_temp.battle_can_escape = true
$game_temp.battle_can_lose = false
$game_temp.battle_proc = nil
end
end
end
# If B button was pressed
if Input.trigger?(Input::B)
# If event is running, or menu is not forbidden
unless $game_system.map_interpreter.running? or
$game_system.menu_disabled
# Set menu calling flag or beep flag
$game_temp.menu_calling = true
$game_temp.menu_beep = true
end
end
# If debug mode is ON and F9 key was pressed
if $DEBUG and Input.press?(Input::F9)
# Set debug calling flag
$game_temp.debug_calling = true
end
# If player is not moving
unless $game_player.moving?
# Run calling of each screen
if $game_temp.battle_calling
call_battle
elsif $game_temp.shop_calling
call_shop
elsif $game_temp.name_calling
call_name
elsif $game_temp.menu_calling
call_menu
elsif $game_temp.save_calling
call_save
elsif $game_temp.debug_calling
call_debug
end
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Battle Call
#--------------------------------------------------------------------------
def call_battle
# Clear battle calling flag
$game_temp.battle_calling = false
# Clear menu calling flag
$game_temp.menu_calling = false
$game_temp.menu_beep = false
# Make encounter count
$game_player.make_encounter_count
# Memorize map BGM and stop BGM
$game_temp.map_bgm = $game_system.playing_bgm
$game_system.bgm_stop
# Play battle start SE
$game_system.se_play($data_system.battle_start_se)
# Play battle BGM
$game_system.bgm_play($game_system.battle_bgm)
# Straighten player position
$game_player.straighten
# Switch to battle screen
$scene = Scene_Battle.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Shop Call
#--------------------------------------------------------------------------
def call_shop
# Clear shop call flag
$game_temp.shop_calling = false
# Straighten player position
$game_player.straighten
# Switch to shop screen
$scene = Scene_Shop.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Name Input Call
#--------------------------------------------------------------------------
def call_name
# Clear name input call flag
$game_temp.name_calling = false
# Straighten player position
$game_player.straighten
# Switch to name input screen
$scene = Scene_Name.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Menu Call
#--------------------------------------------------------------------------
def call_menu
# Clear menu call flag
$game_temp.menu_calling = false
# If menu beep flag is set
if $game_temp.menu_beep
# Play decision SE
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
# Clear menu beep flag
$game_temp.menu_beep = false
end
# Straighten player position
$game_player.straighten
# Switch to menu screen
$scene = Scene_Menu.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Save Call
#--------------------------------------------------------------------------
def call_save
# Straighten player position
$game_player.straighten
# Switch to save screen
$scene = Scene_Save.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Debug Call
#--------------------------------------------------------------------------
def call_debug
# Clear debug call flag
$game_temp.debug_calling = false
# Play decision SE
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
# Straighten player position
$game_player.straighten
# Switch to debug screen
$scene = Scene_Debug.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Player Place Move
#--------------------------------------------------------------------------
def transfer_player
# Clear player place move call flag
$game_temp.player_transferring = false
# If move destination is different than current map
if $game_map.map_id != $game_temp.player_new_map_id
# Set up a new map
$game_map.setup($game_temp.player_new_map_id)
end
# Set up player position
$game_player.moveto($game_temp.player_new_x, $game_temp.player_new_y)
# Set player direction
case $game_temp.player_new_direction
when 2 # down
$game_player.turn_down
when 4 # left
$game_player.turn_left
when 6 # right
$game_player.turn_right
when 8 # up
$game_player.turn_up
end
# Straighten player position
$game_player.straighten
# Update map (run parallel process event)
$game_map.update
# Remake sprite set
@spriteset.dispose
@spriteset = Spriteset_Map.new
# If processing transition
if $game_temp.transition_processing
# Clear transition processing flag
$game_temp.transition_processing = false
# Execute transition
Graphics.transition(20)
end
# Run automatic change for BGM and BGS set on the map
$game_map.autoplay
# Frame reset
Graphics.frame_reset
# Update input information
Input.update
end
end
#==============================================================================
# ** Window_Base
#------------------------------------------------------------------------------
# This class is for all in-game windows.
#==============================================================================

class Window_Base < Window

def draw_hp_meter(actor, x, y)
hpbar = RPG::Cache.picture("hudbarhp")
cw = hpbar.width * actor.hp / actor.maxhp
ch = hpbar.height
src_rect = Rect.new(cw, 0, -111, ch)
self.contents.blt(x, y, hpbar, src_rect)
end
def draw_sp_meter(actor, x, y)
spbar = RPG::Cache.picture("hudbarsp")
cw = spbar.width * actor.sp / actor.maxsp
ch = spbar.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
self.contents.blt(x, y, spbar, src_rect)
end
def draw_exp_meter(actor, x, y)
expbar = RPG::Cache.picture("hudbarexp")
cw = expbar.width * actor.now_exp.to_f / actor.next_exp
ch = expbar.height
src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
self.contents.blt(x, y, expbar, src_rect)
end
end
#==============================================================================
# * Game_Actor
#==============================================================================
class Game_Actor < Game_Battler

def now_exp
return @exp - @exp_list[@level]
end

def next_exp
return @exp_list[@level+1] > 0 ? @exp_list[@level+1] - @exp_list[@level] : 0
end
end
#==============================================================================
# ** Window_HUD
#------------------------------------------------------------------------------
# This window displays HUD meters etc.
#==============================================================================

class Window_HUD < Window_Base

#--------------------------------------------------------------------------
# * Object Initialization
#--------------------------------------------------------------------------
def initialize(actor)
super(0, 0, 673, 512)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = "Arial"
self.contents.font.size = 16
@actor = actor
refresh
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Refresh
#--------------------------------------------------------------------------
def refresh
self.contents.clear
draw_hp_meter(@actor, 47, 462)
draw_sp_meter(@actor, 482, 462)
draw_exp_meter(@actor, 161, 436)
end
end



Autorzy to Dante i Dooz

EDIT: Link do skryptu i grafiki: http://www.rmxp.pl/index.php?topic=6221.0

Trochę poszukałem i jest :-P

PaayJer - Pon 17 Paź, 2011 10:54

To jest raczej taki skrypt pod walkę w czasie rzeczywistym... A nie wiem :)
Mapka wygląda fajnie i widać, że coraz lepiej mappingujesz (???)

Tylko spójrz:
Dokładnie pomiędzy tymi dwoma budynkami jest pustka...
Z pewnością w tym tilesecie są jakieś rośliny... Wstaw tam parę ale rozsądnie!

Może to być nawet jakiś "urywek" trawy albo kamyki, żeby nie było pusto szczególnie po lewej...

Lartarin - Pon 17 Paź, 2011 16:29

Całkiem ciekawie się to zapowiada, oby nie skończyło się na "gadaniu".
Cytat:
Skrypty: Słabo
Nie ogarniam po co ocena za skrypty... :lol2:
Aha, czym różni się pomysł od fabuły?

Nexis - Pon 17 Paź, 2011 16:34

Spokojnie Lartarin, na gadaniu się nie skończy :) Cały czas ciężko pracuję.

P.S. Zna ktoś jakiś dobry skrypt na pogodę? Bo sam zrobiłem na zdarzeniach, ale
szczerze mówiąc tak sobie to wygląda :-P

PaayJer - Pon 17 Paź, 2011 18:02

Ocena jest za dobór skryptów. Fabuła to po prostu cała akcja bohatera, którą poznajemy jeszcze
przed rozpoczęciem gry a jej wątki toczą się w trakcie grania. Pomysł to np. nazwy, postacie, ogólny wygląd tej gry z punktu widzenia autora - wszystko to przelewa się na (w tym przypadku) RPG Makera... A zresztą:

-Juliusz Słowacki miał pomysł na wygląd głównego bohatera powieści.

-Juliusz Słowacki zakończył pracę nad fabułą opowieści.

Z innego punktu widzenia te dwa zdania się różnią też sensem... Bezsensowne są moje argumenty
Pozdrawiam :przytul:

Nexis - Pon 17 Paź, 2011 18:31

Witam ponownie :-P

Dzięki wszystkim za opinię, a teraz screen lasu (mapa jest duża, tutaj macie tylko
mały wycinek z niej). Co o niej sądzicie? Proszę o wiele komentarzy
(pozytywnych oczywiście ;-> ).

Las:
Spoiler:



Pozdrawiam :przytul:

PaayJer - Pon 17 Paź, 2011 18:39

Mapa ogólnie ładna ale według mnie char nie pasuje do otoczenia...
Nexis - Pon 17 Paź, 2011 18:40

Czemu? Według mnie jest ładny :-/ .
Coś doradzisz na temat mapy?

PaayJer - Pon 17 Paź, 2011 18:43

Rzeczywiście char jest ładny ale lepiej w tło podstawowego RTP wtopił by się
char na styl podstawowego RTP... Mapom nie mam nic do zarzucenia...

Nexis - Pon 17 Paź, 2011 18:47

Dzięki za radę. Ale chara raczej nie zmienię, bo specjalnie zrobiłem battlera do niego w Gimpie (trochę roboty to jest). Chyba, że później, kiedy będzie mi się chciało znów bawić w Gimpie. Na razie jednak odpada :-D

Pozdrawiam i dzięki za komentarze :przytul:

Nexis - Pią 21 Paź, 2011 21:24

Witam.

Chciałbym abyście ocenili zrobiony przeze mnie tileset lasu (i kilka elementów ozdobnych z RTP)
Mapka z jego wykorzystaniem, wieczorem:


Proszę o komentarze.

Pozdro

Vrona - Sob 22 Paź, 2011 09:14

Ładny.Podoba mi się trawa i drzewa.
PaayJer - Sob 22 Paź, 2011 14:09

No! Teraz char o wiele lepiej pasuje!
Nexis - Nie 30 Paź, 2011 15:36

Coś mało komentarzy tutaj.
Prace cały czas idą do przodu, planuję do połowy listopada ukończyć pierwszy rozdział (będą ich trzy), który zajmie około dwie godziny zabawy. Dzisiaj pokażę pierwszego screena z walki.
Tutaj dzielni bohaterzy ( :-P ) walczą z wilkiem:



Tła walki jeszcze pozmieniam, na razie zajmuję się eventami i mappowaniem.

Pozdrawiam :przytul:

EDIT: Wykaz użytych skryptów na dzień dzisiejszy:

- Train Actor by fukuyama
- Fake Loading Bar Ultimate by arevulopapo
- Fantasy CMS version 2.01 by Thieffer and Dante
- Tutaj autora niestety nie znam, ale chodzi o to, że gdy walczymy z potworkiem ekran, porusza się zgodnie z tym jakiego potworka chcemy zaatakować
- Custom Message System by Mantiq
- Day and Night system by KGC
- Hud By Dante&Dooz

Ayene - Pon 31 Paź, 2011 21:52

Całość prezentuje się bardzo dobrze. Schludne mapki, ulepszony domyślny system walki, przyzwoity zarys fabularny. Trzymam kciuki. :aww:
Nexis - Wto 01 Lis, 2011 00:22

Dzięki, Ayene ^^. Mam zamiar zdążyć z demem na Golden Forki.
Oby się udało :jupi: .

Charakterystyka głównego bohatera:

Remus Nargoth



Wiek: 22 lata
Pochodzenie: Myth
Rodzice: Breth i Heya Nargoth
Rodzeństwo: Hex Nargoth

Biografia:
Remus Nargoth narodził się na wyspie Myth. Jego rodzice, Breth i Heya nie byli bogaci i pracowali na roli. Kiedy miał 2 lata, urodził mu się brat, którego nazwali Hex. W czasach dzieciństwa Remus zawsze miał wrażenie, że Breth i Heya bardziej kochają jego brata. Był z tego powodu niezadowolony, lecz zawsze starał się tłumić w sobie złość i jej nieokazywać. Podczas gdy on [Remus] ciężko pracował na polu, Hex wolił wylegiwać się w chacie. W wieku 18 lat, Hex ożenił się z piękną mieszczanką i stał się jeszcze gorszym człowiekiem niż wcześniej. Kiedy Remus zaczął mężnieć, postanowił się wyprowadzić. Kochał swoich rodziców, jednak brat nie dawał mu spokoju. Przeniósł się więc do odległej Gyrty, gdzie zamieszkał w małym leśnym miasteczku, położonym niedaleko dużego miasta, Forn. Tam zaczął nowe życie, znalazł nowych przyjaciół, znajomych. Jednak za najbliższego przyjaciela zawsze miał Brada. Poznali się już w pierwszym tygodniu pobytu Remusa w nowym miejscu. Zapomniał o swoim bracie, z którym przestał utrzymywać jakikolwiek kontakt. Z listów rodziców, wywnioskował tylko to, że Hex także wyprowadził się z domu, gdzieś w góry Tyreh. Rozgrywkę zaczynamy rok po przybyciu Remusa do miasteczka.

LordVitas - Czw 03 Lis, 2011 07:48

No wszystko wygląda dobrze. Mapki bardzo fajne. A mroczne klimaty wymiatają
a ten w Myth ci dobrze wyszedł. Życzę powodzenia w projekcie
bo on wygląda świetnie. Czekam na jakieś demo.

Nexis - Wto 15 Lis, 2011 17:18

No cóż... mam dla Was raczej kiepską informacje :-/
Pliki gry bezpowrotnie "uciekły" z dysku przez format...

Ale to nie znaczy, że kończę z Myth'em. Piszę scenariusz do nowej jego wersji.
Dlatego, że zmieniam fabułę na mam nadzieję lepszą, prosiłbym moderację o
usunięcie tego tematu. A za jakiś czas (miesiąc?) kiedy będę już miał skończony
scenariusz i zrobione kilkadziesiąt map, opublikuję zupełnie nową zapowiedź gry.

Pozdrawiam i dziękuję Wam za wsparcie i siłę do tego, aby wogóle nie dostać zalamki i
brać się ostro za lepszą wersję produkcji. :papa: Dzięki!

PaayJer - Wto 15 Lis, 2011 17:26

najgłupsza wymówka w świecie...
akurat! to dziwne, że prawie połowie ludzi przez swoją głupotę za przepadło coś nad czym
tak dużo pracowali. trzeba być na serio głupim, zapomnieć o czymś tak ważnym...

jedynie jeśli format był ważny (wirus co doprowadzi do destrukcji komputera) to można
ci wybaczyć takiego koniecznego działania...

Nexis - Wto 15 Lis, 2011 18:12

Myśl co chcesz. Mi to specjalnie różnicy nie robi, bo swoim gadaniem o mej glupocie plików gry nie przywrocisz...
LordVitas - Wto 15 Lis, 2011 20:36

Nexis...na przyszłość przed formatem najważniejsze plimi bierz na pendriva!
Nexis - Wto 06 Gru, 2011 15:45

Hej.

Macie nowe screeny (tak ciągle robię projekt i mam zamiar go ukończyć, ale pod nieco inną postacią niż to tutaj wcześniej nawypisywałem):
Spoiler:









Pozdrawiam i proszę o komentarze, Nexis

P.S. Zapowiedź na Golden Forki: Klik!

LordVitas - Wto 06 Gru, 2011 17:30

Mam nadzieje że to że jestem testerem dalej jest aktualne. Mapki są wporządku i czekam na nowa wersję
Nexis - Wto 06 Gru, 2011 17:35

Dzięki. Jasne, jesteś testerem jak kilka innych osób. Dema "publicznego" nie będzie, ale do Was, testerów będę wysyłał jakieś wersje alpha, itp.

Pozdrawiam, Nexis

Vrona - Wto 06 Gru, 2011 17:46

Polecałbym ci inne tilesety,dajmy na to Inqistora.
Nexis - Wto 06 Gru, 2011 17:47

Na co? RTP is good!

EDIT: Tilesety Inq widzę w większości projektów z XP, a mi osobiście się nie podobają.

Vrona - Wto 06 Gru, 2011 17:49

Zaraziłeś się wirusem RTP? :-o

Na RTP całkiem ładnie mappujesz.To znaczy,że na innych też będziesz niezły. :-P

EDIT:Są inne tilesety niż Inq,fajny jest na przykład kilbane. ;-)

Nexis - Wto 06 Gru, 2011 17:56

No cóż... Kilbana próbowałem i zresztą całkiem ładnie wychodziło. Ale przeraża mnie trochę ustawianie blokowania, kierunków i tak dalej :-P
LordVitas - Wto 06 Gru, 2011 18:01

No blokowanie jest strasznę. Teraz się jednak wtrące.
Nexis, może i się pomęczysz trochę ale efekt będzie lepszy. Chyba warto wycisnąć
z siebie ostatnie soki aby chociaż ktoś miał o 0,01% lepsze zdanie o grze. Zamęczysz się max
2 dni a efekt zaraz będzie lepszy. Tylko takie moje przemyślenia ale warto chyba
się natrudzić.
Pozdro! Vitas!

Nexis - Wto 06 Gru, 2011 18:03

Hmm...pomyślę o tym, ale nic nie obiecuję. Najgorsze przerabianie map już zrobonych :-D
Nexis - Nie 18 Gru, 2011 13:50

Nowe screeny.
Las:
Spoiler:



Miasto:
Spoiler:



Pozdrawiam, Nexis

shiwt - Nie 18 Gru, 2011 16:22

Mapki w porządku, ale nie umiesz importować cieni.
Nexis - Wto 20 Gru, 2011 18:58

@up
Już wiem :mrgreen:

-----------------------------------------------
Tak poza tym jeden screen nowy:



Proszę o komentarze,
Pozdrawiam, Nexis

P.S. Zapowiedź na Golden Forki - wejdź i skomentuj - Kilk!

Finwe - Wto 20 Gru, 2011 19:04

Wygląda... Podejrzanie. Taki straszny wygląd, nachodzi kogoś demon coś tym guście. Górki fajne, ale znowu bije RTP.
Przynajmniej masz talent ;-) ( ale nie zajdziesz na RTP nie wiadomo gdzie :lol2: ).

Feniks - Wto 20 Gru, 2011 19:26

RTP jest dobre, nie słuchaj go... A mapy i tak są ładne:)
Nexis - Wto 20 Gru, 2011 19:40

Dobrze wykorzystane RTP jest ładne. Niestety większości os ób kojarzy się z projektami typu Miasteczko Nowoczesne itd. Chyba przez to ludzie tak go nie lubią. A szkoda, bo mozna nim zrobić bardzo ładne mapy (dużo ładniejsze od moich).

Pozdro

Finwe - Wto 20 Gru, 2011 19:56

Tzn. Chyba się źle wyraziłem ;-)
Chodziło mi o to że mapy niestandardowe wyglądają LEPIEJ.
Np. Na kalibanie byłoby fajniej :-)
Znam, bo chociaż widziałem mapy które chociaż miały beznadziejne wykonanie, wyglądały
dobrze ;-)

Nexis - Sro 28 Gru, 2011 16:31

Hej :papa:

Dziś dodaję nowy screen, a na nim:

- Gospoda "Pijany Rycerz"
- Remus ubrany w skórzany kirys i przepaskę.

Oto on:

Spoiler:



Proszę o komentarze.

Pozdrawiam, Nexis

LordVitas - Czw 05 Sty, 2012 15:30

No mapki przepiękne. I zgadzam się. Jak się człowiek postara to i RTP wyjdzie ładnie.
Czekam na jakiekolwiek demo :D

Pozdro!
Vitas!

Unnamed - Czw 05 Sty, 2012 18:32

Rzeczywiscie wszystko bardzo ladnie sie prezentuje oby tak dalej.
Nexis - Pią 03 Lut, 2012 21:08

Hej :papa:

Jako iż nic się tu nie dzieje, odświeżam temat i dodaję
nowy screen.

Spoiler:



Pozdrawiam, Nexis

LordVitas - Pią 03 Lut, 2012 22:07

Patrze na screena i zdaje mi się że taka czcionka nieczytelna. Takie mam przynajmniej wrażenie
ale wiadomo że na screenie może nie widać tak dokładnie.

Nexis - Pią 03 Lut, 2012 23:15

Możliwe, że jeszcze ją zmienię.

P.S. Patrzcie w podpis :)

//edit

Nadeszła pora...



Postanowiłem dziś zrobić coś, na co wcześniej szczerze mówiąc nie miałem
ochoty. Wydawać demo produkcji. No, ok przejdźmy zatem do jakiegośtam opisu:

To pierwsze demo. O ile możemy to tak nazwać. Mamy tutaj intro i kilka minut
rozgrywki. Wiem, że fabuła z początku wydaje się dziwna. Uwierzcie, że potem
to w miarę płynnie się rozwija. Aby pograć, musimy zainstalować dwie czcionki,
które znajdują się w folderze głównym. Dodatkowe informacje znajdziecie po
otwarciu archiwum. Mam nadzieję, że posłuchacie tego, co tam napisałem, abym
nie musiał nikogo zjadać (o co chodzi dowiecie się z opisu w archiwum :-P ).


DOWNLOAD - KLIK!

Pozdrawiam, Nexis

Używaj opcji edytuj. Nhadala

Finwe - Sob 04 Lut, 2012 09:11

:omgomg:
DOUBLE POST!
Ok, ale serio.
Zasysam, recka dzisiaj jeszcze będzie.
EDIT: Ouuuu... Pierwszy bug... Nie da się zamknąć książki :zeby:
EDIT: 2 BUG. Nie wiem czy dać 3 bo znika ten brat Remusa, a pojawia się ojciec.
Ale nie o to chodzi.
Czasami zanim dojdzie do piwnicy teleportuje nas do niej i się klinujemy...
Ostatni edit... Brakuje pliku: Graphics/Characters/porwane

Zazombik - Sob 04 Lut, 2012 10:40

Fajna muzyczka w Titlu :-D
Fajne menu :-D
Fajny bug, blokuje mnie po zejściu do piwnicy :evil:

Nexis - Sob 04 Lut, 2012 10:52

Hmm... świetny początek xD
Finwe, pisze tak po wejściu do tej dziury w piwnicy?

No cóż... postaram się na dniach wrzucić poprawioną wersję.
Trochę szkoda, że tak szybko bug uniemożliwiający grę
wystąpił, bo demo jest trochę dłuższe ;-)

anemone - Wto 06 Mar, 2012 17:15

Error ;-( Nie da się pobrać ;-(
RalofTemerczyk - Sob 05 Maj, 2012 18:09

Mógłbyś zrobić re-upa linka???
Nexis - Sob 05 Maj, 2012 21:35

Nie jestem pewien, czy znajdę na kompie jeszcze, ale jutro się postaram znaleźć i wrzucić.
Btw. To jest 10 minut dema najwyżej :-P

Pozdrawiam, Nexis

P.S Przy okazji poprawię buga, przez którego wywalał error.
Co do zejścia do piwnicy, nie wiem czym to było spowodowane, polecam
po prostu nie przewijać monologu Remusa, aż nie dojdzie do schodów,
wtedy wszystko jest ok.

varden01 - Sro 16 Maj, 2012 13:37

To co z tym reuploadem? Ja tu czekam :-D pomimo użycia podstawowego rtp mapy są GENIALNE. Fabuła - zapowiada się ciekawie ;-) resztę ocenię jak zagram, a zagram po reupie :-P
Nexis - Sro 16 Maj, 2012 15:42

Wrzucę wieczorem. Tak pozatym - Nie czekajcie i nie napalajcie się na Myth. Dziękuję.
varden01 - Sro 16 Maj, 2012 19:11

Too late. Napaliłem się i czekam.
A co, czyżbyś zamierzał porzucić projekt?

Nexis - Pon 21 Maj, 2012 17:12

Dobra, aby rozjaśnić wątpliwości - Myth nie zostal ostatecznie porzucony i prawdopodobnie
do niego wrócę, ale ustąpił projektowi, który po prostu przyjemniej mi się tworzy. Dziękuję.

varden01 - Pon 21 Maj, 2012 20:32

A co z demkiem?? Obiecałeś że dasz demko do Mytha :-( kurde ja tu czekam :-(
RalofTemerczyk - Sob 26 Maj, 2012 18:44

Jutro to znaczy kiedy?
Eh... a ja się niestety napaliłem

varden01 - Sob 02 Cze, 2012 11:58

Chyba Nexis olał fanów... no cóż, bywa.
Feniks - Sob 02 Cze, 2012 18:01

Czytacie co on napisał?
Cytat:
Dobra, aby rozjaśnić wątpliwości - Myth nie zostal ostatecznie porzucony i prawdopodobnie
do niego wrócę, ale ustąpił projektowi, który po prostu przyjemniej mi się tworzy. Dziękuję.

varden01 - Sob 02 Cze, 2012 19:52

Drogi Feniksie wygląda na to że ty również czytasz wybiórczo. Nie chodziło nam o porzucenie projektu a jedynie o to że Nexis 18 dni temu powiedział że "jutro" wrzuci demo. Dema nie widać.
Nexis - Nie 03 Cze, 2012 15:02

Dobra za 1-2h dam demo jak znajdę jeszcze, ok?

Potem prosiłbym o zamknięcie tego tematu. Jak ktoś chce się skontaktować
to jest takie coś jak Prywatna Wiadomość.

Jak znajdę to naprawię jeden bug i zrobię edit z linkiem. Dziękuję.

BTW: Ja mam fanów? :-/ Nie chcę.

EDIT: DEMO - KLIK!

Proszę o zamknięcie tematu.

Pozdrawiam, Nexis :papa:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group