UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [XP] - Legendarny Skarb

Feniks - Wto 18 Paź, 2011 14:16
Temat postu: Legendarny Skarb
Witam, chciałbym zaprezentować mój kolejny projekt Legendarny Skarb
Dawno, kiedy jeszcze uczyłem się tworzyć wpadł mi na myśl taki tytuł z fabułą. Teraz go zrealizuje.

Fabuła(Fabuła gry jest związana z historią tej oto całej powieści)

Daleko od królestwa Tavarn(Tawarn)... Ukończono budowę miasta Virn(Wirn). Tam właśnie mieszka główny bohater - Rodgar. Jeśli wierzyć legendzie o legendarnym skarbie to niezliczone bogactwa istnieją jeszcze na tym świecie. Kilka lat temu w królestwie rozniosła się plotka o człowieku w szacie, który potwierdził istnienie skarbu. Król kazał ściąć kłamcę, ale pamięć z tamtego dnia została. A i do Virna doszła ta... Już legenda.
Nie wiadomo, czy ktoś wierzy, czy nie... Ale nie jeden szaleniec ruszył w poszukiwanie skarbu.


Mapy:
Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:



Postacie:

Rodgar...(Charset testowy, nie taki będzie raczej...)
Spoiler:


Rasa: Człowiek
Klasa: - (Nie wiem czy będę to rozbudowywać do różnych klas, czy nie)
Charakter: Zazwyczaj uprzejmy i miły, ale potrafi zachowywać się egoistycznie.
Zainteresowania: Przygody, ale zazwyczaj woli zatrzymać się w najbliższej karczmie dla zabicia czasu.(Dla niego to jest również przygoda)


Na dzień dzisiejszy postać jest jak widzicie jedna.

Muzyka(BGM):
Raczej użyję z bardziej znanych i nieznanych gier... Typu wiedźmin, lineage II, gothic, guild wars i dużo innych. Soundtracków mi nie brakuję.

Udźwiękowienie(SE, ME, BGS):
Tutaj skupiam szczególną uwagę. Nie zamierzam żałować dźwięków, ale i też nie przesadzać.

FAQ(Dla ciekawskich)
Spoiler:


Dlaczego zacząłeś robić nową grę, zamiast robić Smoczy powrót?
- Aby zrobić Smoczy muszę opanować parę rzeczy(nie związanych z skryptami czy zdarzeniami...) Po prostu ,,opanować ambicje". Ten projekt mam nadzieje mi na to pozwoli, dzięki czemu będę mógł bez problemu kontynuować pracę nad Smoczym.
Nic mi więcej nie przychodzi na myśl ; p



[ Komentarz dodany przez: Angius: Wto 18 Paź, 2011 19:59 ]
Podmiana imienia.

[ Komentarz dodany przez: Lartarin: Wto 18 Paź, 2011 20:03 ]
Jak to dobrze, że już nie Damian ^^

Angius - Wto 18 Paź, 2011 14:33

No, to czekamy, co z tego wyjdzie ;-)
Fabuła poprawiona, oceniam na 75%
Mapki jak zwykle świetne, 95%
Klimat też niezły, ale mam nadzieję, że moją maskę świetlną wykorzystasz wszędzie, nie tylko w jednym pokoju, po wyjściu z którego nie da się wrócić :-P

Czekam z niecierpliwością :)

Eleanor - Wto 18 Paź, 2011 18:43

Mapki mi się podobają, ale oczywiście za mało zdarzeń typu ludziki. Fajnie, że jest cień bohatera (co mi się podoba o każdej porze w każdej grze) tylko niedobrze znowu, że nie dałeś półprzeźroczystości cieniom mebli (!).

Z jakiegoś powodu mi się wydaje, że w tworzeniu fabuły wspomagałeś się tak ciut-ciutowo One Piecem C:< przydałoby się ją jeszcze jakoś poprawić, ale jest "spox :D! ;]".

Sobie chętnie zagram jak to skończysz. A jak nie skończysz nigdy to przynajmniej w demko pogram. Jeśli wyjdzie. A jak nie wyjdzie to popatrzę na screeny, które obowiązkowo masz porobić!

Angius - Wto 18 Paź, 2011 18:44

One Piece? Buehehehe, trafiłaś w sedno, co nie, Feniks? :mrgreen:
Feniks - Wto 18 Paź, 2011 18:47

Ta... Można by było tak powiedzieć ^^ Ale, ten tytuł wymyśliłem długo wcześniej zanim zacząłem oglądać One Piece. Także fabuła nie była podparta o One Piece, choć można tak sądzić ;p
Tak, gra wyjdzie i to w krótkim czasie. Nie zamierzam odpuszczać ^^
Eleanor, wiem, półprzezroczystość będę robić w kolejnych projektach ^^
Thanks :)

Lartarin - Wto 18 Paź, 2011 19:55

Aloha ^^
To po standardzie:
Mapy są porządne, obyś ich nie przekombinował ^^
Fabuła: standardowa, jakoś tam 3ma się całości...
Ale mnie tak najbardziej do projektu zachęciło imię głównego bohatera :lol: . Wybierając się na poszukiwanie zaginionego skarbu, bohater imieniem Damian :lol2: , jest najlepszym wyznacznikiem tego, że nasza misja zakończy się sukcesem. Podobnie byłoby, gdyby nazywał się Roman, Mietek, Zenek lub też inny bohater o "epickim" imieniu ^^.
3mam kciuki

PS No i przechrzcij Damiana ^^ Plissss... :lartarin:

FireBlade - Wto 18 Paź, 2011 20:58

Odwołam się do odpowiedzi Lartarin, bynajmniej części z mapami są dobre i byle byś nie przekombinował ;) reszta jest dobra a małe FAQ które dorzuciłeś przyda się ciekawskim. Oby tak dalej
Feniks - Sob 22 Paź, 2011 14:47

Aktualizacja

Witam, co jakiś czas będę pisał na temat nowych rzeczy lub postępem nad grą.

Nowości:
- 24 godzinny klimat wewnętrzny(karczmy etc.) ~ Ukończony
- 24 godzinny klimat zewnętrzny(miasta etc.) ~ W trakcie...
- Cienie, odbicia(woda, szkło) ~ W trakcie...
- Ustawianie ,,opacity" (tilesety) na potrzeby cieni ~ W trakcie...
- Zmieniono imię głównego bohatera na Rodgar.
Statystyki:
Mapy ~ 5
Postacie ~ 1
Skrypty ~ 16
Przedmioty ~ 0
Wyposażenie ~ 0
(Bronie ~ 0,
Zbroje ~ 0)

Melvin - Sob 22 Paź, 2011 17:42

Fabuła:
Podoba mi się. Nic dodać, nic ująć. Prosta i zwięzła.

Mapy:
Ładne, ale zbyt puste ;x Mają bardzo mało detali. Taka normalne...

Muzyka:
Wiem, że na pewno będzie dobra :-D

Ogólnie:
Jak nie skończysz tego projektu to Cię nie będę lubił.

Feniks - Sro 26 Paź, 2011 15:36

Aktualizacja


Nowości:
- Własny, rozbudowany system ,,Pijaka" & ,,Upicia" ~ W planach...
- Własny system hazardu ~ W planach...
- Pre-alfa gry dla testerów ~ Ukończona
- Aktualni testerzy ~ Melvin & Angius
Statystyki:
Mapy ~ 5
Postacie ~ 1
Skrypty ~ 18
Przedmioty ~ 57
Wyposażenie ~ 0
(Bronie ~ 0,
Zbroje ~ 0)


Dodatkowe Info*
Grę robię codziennie, poświęcam jej dużo czasu, cierpliwości i uwagi. Przez ostatnie dwa dni trochę stanąłem w miejscu, ponieważ szukałem koniecznie potrzebnych skryptów i ikon.
Ważne*
Już od ponad tygodnia nie ma mnie w szkole, a muszę przeczytać jeszcze książkę i nadrobić co nieco. Nie opóźni to prac, ale spowolni. Przynajmniej przez jakiś czas.(Tydzień, dwa...)

Nexis - Pią 28 Paź, 2011 18:00

No to może ja ocenię, a przynajmniej się postaram ^^.

Fabuła - troszkę mało tu napisałeś (zresztą jak ja w mojej zapowiedzi :lartarin: ), ale
ogólnie jest calkiem dobrze. Tylko nie zrób z bohatera jakiegoś niewiadomo jakiego
herosa, każdy ma swoje wady i zalety.

Mapy - właściwie to nie mam co oceniać, daj jakąś mapkę otoczenia, wtedy będę mógł się
wypowiedzieć. I nie wiem jak Wam, ale mi się tileset inq trochę przejadł. Nie, że jest zły, ale
widzę go w praktycznie każdej nowej grze spod RMXP. :-/

Muzyka - nie mogę się wypowiedzieć

Ogółem to ocenił bym na razie na 75%. Dodaj więcej map, itd. to się jeszcze wypowiem.

Pozdrawiam :przytul:

PaayJer - Pią 28 Paź, 2011 20:31

Nie ceniłem cię za bardzo przez twój "powrót początku" ale chyba zaczne...
Gra prezentuje się bardzo ładnie szczególnie w stosunku do innych gier...

Fabuła: Napisana luźno, bez emocji... Fajna ale nie lubię tak pisanych. 6/10
Nazwy: Większość nazw jest przewidywalna... No, bo czemu nie Asgarom Belfier a Ragnar?
Mapki: Tutaj jest co oceniać i nie zrobić ci przykrości... Chociaż jak mój poprzednik napisał ja
też prawienie umiem tego ocenić, bo wnętrza to prostość w prostocie... (?) Co innego lasy itp. 9/10
Muzyka: Czekam, kiedy odjedziesz... Znaczy dasz demko!

Ogólnie: Można powiedzieć A i B ale jak powiem C to się obrazisz :)
Daję 9/10 i wykrzykując A jak głupek czekam na wersję grywalną xD

Feniks - Sro 09 Lis, 2011 13:16

Aktualizacja


Nowości:
- Pisanie dialogów ~ w trakcie...
- Ustawianie animacji ~ w trakcie...
- Tworzenie grafik na potrzeby gry ~ w trakcie...

Statystyki:
Mapy ~ 12
Postacie ~ 1
Skrypty ~ 19
Przedmioty ~ 57
Wyposażenie ~ 0
(Bronie ~ 0,
Zbroje ~ 0)


Dodatkowe Info*
Dawno nic nie pisałem. I przyznam, mało robiłem w porównaniu do wcześniej, ale to się zmieni w krótkim czasie. Nadrabiam wszystkie nieobecności i jeszcze dziś... A motywację czerpie z różnych gier m.in. Torchlight.

LordVitas - Sro 09 Lis, 2011 21:46

Zapowiada się ciekawie jak i ten cały Smoczy Powrót.
Z chęcią zagram jak tylko wyjdzie przynajmniej demo!

varden01 - Sob 12 Lis, 2011 11:15

Używasz ciekawych tilesetów :-) mapy wyglądają świetnie, fabuła ujdzie, świetny efekt cienia.
Czekam na demo!
----------------------------------------
Już niedługo demo:
Kroniki Antalooru

Feniks - Sro 16 Lis, 2011 16:13

Zrzuty

Witam, prócz aktualizacji co jakiś czas, długi lub krótki będę wrzucał mapy.
Virn, środek dolnego miasta:
(Zrzut z edytora)
Spoiler:


(Zrzut z gry)
Spoiler:



Info: Maska i C.S.C.(Change Screen Color) rzucone zostały tylko na potrzeby porannego/południowego(lub nawet przedwieczornego? ^^) wyglądu na zrzucie. Oczywiście, klimat zewnętrzny obowiązkowy, o czym jest napisane wyżej.

Zapraszam do komentowania

LordVitas - Sro 16 Lis, 2011 16:23

Mapy świetne! Będe się starał na nich wzorować w kolejnych projektach!
Powodzenia
Pozdro! Vitas!

Feniks - Sob 03 Gru, 2011 16:29

Ja tylko chcę zaznaczyć, że grę ciągle tworze, ale przez tydzień miałem przerwę.
Grę planuję wydać przed końcem tego miesiąca. A jeżeli prace będą szły tak, jak teraz to plan się powiedzie.
A oto małe nowości, a raczej informacje na temat projektu.
- Własny, rozbudowany system ,,Pijaka" & ,,Upicia" ~ Zrezygnowano, ponieważ jest to zbędne do gry, a nie chcę tworzyć jej o kilka tygodni dłużej.
- Własny system hazardu ~ W trakcie...
Reszta z poprzednich postów również jest w trakcie..., aczkolwiek najdłużej pisze się dialogi, o czym wiemy od dawna. Choć w moim wypadku gra nie będzie długa, o czym wie tylko parę osób, chyba, że każdy zainteresowany czytał sb. To właśnie dlatego stworzenie tej gry do końca miesiąca staje się możliwe. Pozdrawiam i zapraszam do przeglądania lub komentowania chociażby tego, co już jest napisane. :jeeej:

artekwnc - Nie 15 Sty, 2012 20:18

Projekt widze że już zbliża się ku końcowi.

Mapy wyglądają bardzo zachęcająco, a mapa miasta wygląda naprawde fajnie tylko że domki w górnym i dolnym rzędzie wyglądają bardzo podobnie.

Co do skryptów jestem bardzo ciekaw systemu hazardu i
"- 24 godzinny klimat wewnętrzny(karczmy etc.) ~ Ukończony
- 24 godzinny klimat zewnętrzny(miasta etc.) ~ W trakcie.... "

Fabuły nie mam jak ocenić, ponieważ jest za krótka, ale wygląda ciekawie. Czekam na pełniaka, mam nadzieje że wkrótce wyjdzie ; )

Feniks - Nie 15 Sty, 2012 20:21

Witajcie, prace nad projektem długo stały w miejscu, bo ciągle grałem. Na pocieszenie, dla ludzi, którzy tej gry oczekują, mam wspaniałą wiadomość. Zostały 2 mapy do zrobienia(zdarzenia i dialogi) i pełna wersja gotowa. Mam też złą wiadomość... Zrezygnowałem z wszelkich mini gier typu hazard czy ot. zamków. Uznałem, że to dla mnie w tym projekcie zbędne. Pozdrawiam :-P
Vrona - Pon 16 Sty, 2012 16:28

Screen z gry wygląda świetnie.Tak trzymaj.
Finwe - Wto 17 Sty, 2012 14:32

Baaaaardzo ładnie :-)
Czekam aż dasz pełniaka, rozpiszę
się wtedy jak nigdy :-D
A swoją drogą, ile będzie trwała gra?

Feniks - Wto 24 Sty, 2012 23:58

Pełna wersja wydana. Zapraszam!
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=8442


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group