UltimaForum

Pełne wersje gier [XP] - Labirynt

Melvin - Wto 01 Lis, 2011 21:27
Temat postu: Labirynt

Fabuła
Masz do wyboru jedenaście postaci + jedną bonusową.
Wszystkie postacie(oprócz bonusowej), to kwadraty. Akcja gry osadzona jest w labiryncie.
Twoim zadaniem jest dostanie się do wyjścia. Po drodze, musisz zbierać punkty potrzebne do ukończenia poziomu. Zależnie od poziomu trudności, ilość punktów do ukończenia poziomu, jest inna. Na najniższym stopniu trudności - brak.

Zdjęcia
Spoiler:

Menu
Spoiler:



Gra
Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:





Inne
W razie problemów z przechodzeniem poziomów, piszcie w tym temacie w tagach "[spoiler]".

Angius - Wto 01 Lis, 2011 22:30

RMSmak i jego koledzy ze sceny RM-a cie dojadom!
Bo to nie JRPG jest, tylko jakaś - tfu! - minigierka!
A tak serio, jutro pobiorę i pogram, zapowiada się ciekawie :mrgreen:
Nie pasuje mi tylko użycie czcionki futharkopodobnej... Ja bym ci Visitor proponował :-)

Melvin - Wto 01 Lis, 2011 23:21

Ok, czekam na opinię :-P
Visitor, rzeczywiście by pasował, ale jak dla mnie jest nieźle :-D

Angius - Sro 02 Lis, 2011 10:16

Ok, notujemy błędy po kolei :mrgreen:
W samouczku:
- Przez TĘ część. TĄ częśćiĄ, ale TĘ część.
- Na twojej drodzĘ - literówka
- Czerwony wyłącznik wygląda jak czerwona ściana do otwarcia czerwonym kluczem
Dalej błędów nie ma. Może poza tym, że te spowalniacze i przyspieszacze w ustawieniu poziomym zrobiłbym z pionowymi paskami. No i w menu gdy pytają się o samouczek, nie działają customowe grafiki tylko jakieś zwykłe napisy są. A tak poza tym, to na prawdę świetna gra :mrgreen:
Fabuły i mappingu siłą rzeczy nie ocenię :-)

tracersgta - Sro 02 Lis, 2011 14:02

Fajny pomysł na użycie Rpg Makera :-D
Melvin - Sro 02 Lis, 2011 16:17

Angius, dzięki. Ayene mi pisała o tym "tą" i "tę". Wydawało mi się, że poprawiłem wszystko :-|

Angius napisał/a:
No i w menu gdy pytają się o samouczek, nie działają customowe grafiki tylko jakieś zwykłe napisy są.

Nie rozumiem :-P

Dzięki za ocenę.


@EDIT:
ReUP linku:

(Ang, podmienisz z tym z 1 posta? :-P )

[ Komentarz dodany przez: Angius: Sro 02 Lis, 2011 19:27 ]
Ano podmienię, znaj łaskę Kapitana :ahoy:

LordVitas - Czw 03 Lis, 2011 08:03

No zobaczy się. Później pobiorę bo teraz muszę coś zrobić ale wieczorem
pobranie masz jak w banku. Potem napiszę ocenę jaką wystawiam itp.

Powodzenia w przyszłych projektach wszystkim ultimatowiczą!

Lartarin - Sob 19 Lis, 2011 20:19

Aloha
Labirynt, to gra bardzo pomysłowa i złożona w swojej prostocie. Choć nie przeszłam całej (doszłam do 7 poziomu), czas spędzony przy niej za stracony uznać nie mogę. Z pozoru gra wydaje się bardzo prosta, lecz później wychodzi szydło z worka, i zaczynają się lekkie schody ;-) Rozpisałabym się trochę o fabule, ale wiecie jak jest :mrgreen: W każdym razie projekt zasługuje na słowa pochwały. Autor dołożył wielu starań aby powstała ta mała, ciesząca i zabijająca czas gra :lartarin:
Pozdrawiam poważnych twórców!

A propos
Cytat:
Później pobiorę bo teraz muszę coś zrobić ale wieczorem
pobranie masz jak w banku. Potem napiszę ocenę jaką wystawiam itp.

Nie mam pojęcia czy pisać jak "krowie na rowie", czy nieco niedosłownie...? Większość userów jest pustosłownych. W zapowiedziach obiecują "złote góry" komentarzy, a w rzeczywistości !@#$ piszą! To tyle...

Melvin - Pon 21 Lis, 2011 14:38

Lartarin, dzięki za ocenę ;-)
vitas, :lol2:

LordVitas - Pią 25 Lis, 2011 14:46

No co Melvin. Każdemu się zdarza. Naprawdę cię przepraszam.
Jeśli tylko nie zapomne to pobiorę lecz teraz mam przekroczony limit danych
i mam pare chwil na necie u kolegi. Postaram się nie zapomnieć i przepraszam jeszcze raz.
Pozdro! Vitas!

AI-RPG - Pią 25 Lis, 2011 15:09

Na pewno obraża ambicje osób, które szukają w grach na rpgmaker wysiłku intelektualnego związanego z fabułą i zdroworozsądkowym zwarciem klimatu z tym co mamy na ekranie...no bo ktoś sobie liczy, że to będzie gra fabularna o czymś a tu fabuły nie ma żadnej i czegoś co można nazwać przygodą zrozumieniem tego co się robi.
...kolory strzałek to nie są postaci uff...kwadraty to nie świat i lokacje, a kółka to żadne przedmioty, a szukanie kółek w pustych labiryntach to nie jest przygoda...dlaczego ? Bo to kompletnie nie ma sensu.


... dałbyś ziomka z pochodnią łażącego po jaskini szukającego jakiegoś złota czy coś i dołożył byś jakąś fabułę może by była jakaś taka średniawa gra zręcznościowa a tu nasrane kwadratów...



gdzie historyjka i pomysł. Naprawdę niewiele wysiłku tylko trzeba pomyśleć troche w inną stronę. Nie poddajesz się rób następną gierę, ale opowiadaj coś tą grą...fabularne gry rządzą...

na zachętę 5/10 żeby nie być demotem....

Melvin - Pią 25 Lis, 2011 16:21

Dzięki za ocenę.
Gościa z pochodnią chciałem zrobić w następnej części. Co do braku fabuły to tak jest i będzie. Ta gra nie ma być fabularna tylko zręcznościowa.

LordVitas - Pon 05 Gru, 2011 22:12

No. Wreszcie miałem więcej czasu i przetestowałem Labirynt. Zaskoczyło mnie to
ale gra wciągneła mnie i to na dość długo. Odczuwałem oznaki choroby "jeszcze jednego
poziomu". Faktycznie AI-RPG ma rację. Lepiej by to wszystko wyglądało gdyby chodzł se typek
z pochodnią czy czymś i zbierał punkciki i klucze bądź coś innego. Mimo to gierka dobra.
A raczej Minigierka. I wiesz co ci powiem. Mogłoby być coś takiego w jakimś większym projekcie
jako minigra. Np. Miałbyś małe pole, wyglądające jak mechanizm. Chodziłbyś czymś
jak główka wytrychu i otwierałbyś tak zamki. Niezły bajer. Nie odchodząc od tematu 7,5/10

AI-RPG - Nie 18 Gru, 2011 14:25

Było by ok tylko to nie jest gra fabularna. Każdy widzi, że ostatnio komentarzy o jakichkolwiek grach na makera jak na lekarstwo. To przez wrzucanie minigierek z konkursów i tym podobnych gierek nie rpg/przygodówek bez fabuły...ludzie to dostrzegają i olewają gry...

RADY:

Bez opowiadanej fabuły nie ma gry na rpgmakera...Nie wrzucajcie takich gier...Taki gry to mogą być skrypty minigry do rpga, a nie pełnoprawne tytuły...

:-/

shiwt - Nie 18 Gru, 2011 16:21

A 8bit to niby rozbudowana gra z pro fabułą i wieloma questami?
Każdy robi to na co ma ochotę i niczym na to nie wpłyniesz.

AI-RPG - Nie 18 Gru, 2011 17:14

8bit to shit, że wstyd ;p Rpgmaker jest do rpgów, a takie rzeczy mogą być minigierkami w nich, a nie pełnymi grami ;p Bardziej to idzie pod skrypty niż pełnoprawne gry, 8 shit też ;p
Kiedyś o tym nie wiedziałem, ale teraz wiem ;p

Namatsarut - Sob 07 Lip, 2012 21:34

Zagrałem chwilę, i stwierdzam że ta gra jest fajna, ale tylko na na długie jesienne/wiosenne/letnie/zimowe wieczory, na dłużej moim zdaniem nie.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group