UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - System RPG VX - Arena - Zapowiedź

Ayene - Czw 22 Gru, 2011 00:39
Temat postu: System RPG VX - Arena - Zapowiedź
System RPG VX - Arena


Krótki opis:
Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach. Każdy bohater ma powód, dla którego bierze udział w tajemniczym turnieju. Gra ma tradycyjną otoczkę fabularną. Różnorodność herosów/heroin daje możliwość ukończenia gry na kilka sposobów. Dodatkowo mechanizm walki sprawia, że gra nie opiera się jedynie na wciskaniu komendy atak.

Realia:
Rzecz dzieje się na Nowym Kontynencie. W jednym z głównych miast Imperii dochodzi do serii tragicznych zdarzeń. Cała metropolia staje w ogniu. Gazety rozpisują się na tematy całkiem nieprawdopodobne. Powstaje wiele teorii, żadna jednak nie jest satysfakcjonująca. W tym samym czasie kilku losowych bohaterów otrzymuje mistyczne zaproszenia do podjęcia wyzwania i "poznania" źródła całego zmieszania.

Rozgrywka:
W grze przyjdzie nam zmierzyć się z wieloma przeciwnikami, którzy podobnie do nas otrzymali zaproszenie na turniej. Podczas 'misji' będziemy mieli okazję poznać uczestników, ich indywidualne cele, oraz być świadkami tworzenia się nowej historii.

TagTeam w squadzie: Ayene, Lartarin, Seivoth

Planowana premiera: marzec 2012.

Screeny:

Nhadala - Czw 22 Gru, 2011 00:46

Ja tam czekam jak zawsze na waszą twórczość :-D Choć pewnie na moich klawiszach nie pogram, ale postaram się przejść i jak zwykle ocenić :-) Jak i czekam by zobaczyć z kim przyjdzie nam się zmierzyć i jakie postaci będą do wyboru przez nas :-P Mam nadzieję, że będzie Riku i... Co ja piszę, ach tak zmiotę ich wszystkich jak zawszę tylko zróbcie grę, a macie moje słowo, że jak zawsze ja ją przejdę. Pozdrawiam.
Yoroiookami - Czw 22 Gru, 2011 01:09

Jeeeej! :jupi: Nowy projekt Tag Teamu!
Będę miał w co przegrywać :zmienny: ...

Gra kojarzy mi się nieco z Mortal Kombat i Tekkenem :mrgreen: (Głównie fabuła) nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że w grze będzie postać, która jest pół-jednorożcem, pół-człowiekiem :roll: Grałbym nią bez przerwy.

Finwe - Pią 23 Gru, 2011 13:44

Czy wy właśnie... Chcecie nam powiedzieć... Że robicie DWA PROJEKTY NARAZ?
Mam chociaż nadzieję że podczas walki taktycznej nie zaatakuje mnie scorpion lub subzero.
Ludzie rozumiem że lubicie takie gry, jednak nie ma sensu robić DWÓCH.
Rozumiem, lubicie bijatyki. Ale sądząc po wcześniejszych produkcjach ta też
nie będzie chyba dobra! Chociaż fabuła posunęła się do przodu.
Ogólnie to poczekam na premierę, dopiero wtedy zjadę :lol2:

Amelanduil - Pią 23 Gru, 2011 14:00

Klasyczna arcadeowa bijatyka to to nie jest, bo z tego co widzę to poznaje skypt na wciskanie sekwencji klawiszy. Jednak bijatyka jeżeli miałaby powstać to nie na silniku makera. Cóż, może wypali. Ogólnie nie zapowiada tragicznie jak pustkowia, ale nie wiadomo jak to zrobicie.
Ayene - Pią 23 Gru, 2011 14:51

Finwe napisał/a:
Że robicie DWA PROJEKTY NARAZ?

To nie pierwszy i ostatni raz, jak robimy dwie gry jednocześnie. Każdy 'patronuje' innej części.

Ressurection! napisał/a:
Klasyczna arcadeowa bijatyka to to nie jest

To jakaś plaga... :co: Kolejna osoba, która nie rozumie słowa 'stylizowane'.

Robimy gry dla zabawy, to nasze hobby. Z całych sił życzę Wam, abyście kiedyś wydali własne, lubiane przez wszystkich, na których temat rozpisywaliby się pozytywnie na wszystkich forach. Dzielimy się tym, co lubimy robić, poświęcamy na to mnóstwo czasu, choć często wyczytywanie idiotycznych ocen smarkatych haterów doprowadza do szewskiej pasji. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Dzięki takim opiniom w końcu może przestaną nam zarzucać, że wszyscy userzy Ultimy kochają produkcje TagTeam. Ponadto dalej będziemy robili to, co lubimy, niezależnie od przykrych, mało konstruktywnych komentarzy. Nawet jeśli nikt w nie grać nie będzie, w myśl zasady: nie masz dla kogo tworzyć, twórz na przekór innym.

Ze względu jednak na to, że umoralnianie haterów jest zupełnie pozbawione sensu, chciałbym odpowiedzieć Wam tym oto filmikiem :arrow: http://www.youtube.com/wa...player_embedded Mam nadzieję, że weźmiecie sobie to do serca.

Amelanduil - Pią 23 Gru, 2011 15:20

Znaczy wiem co oznacza słowo stylizacja, miałem na myśli jedynie, ze bijatyki mają za dużą swobodę silnika żeby ja wystylizować na bijatykę w rmie i trzeba użyć innego silnika.
Osobiście uważam, ze tak naprawdę macie dobry zespół, bo przede wszystkim jakieś gry faktycznie kończycie. Czego nie można w większości powiedzieć o hejterach.
Nie, nie bronię systemu. Mi nie przypadają te gry do gustu, ale każdy lubi to co lubi.
Powodzenia życzę. Wy macie do tego pasję, i za to szacun sie należy.

Finwe - Pią 23 Gru, 2011 15:24

Jeśli mówiłaś o mnie mając na myśli słowo"hejterzy" to coś niezbyt wyszło ^^
Ja nie lubię TYLKO Pustkowi Chaosu za to że składa si w większości z expa.
Jak napisałem - będzie to zjadę ( lub nie ^^' ).

Lartarin - Pią 23 Gru, 2011 15:33

Nie zauważyłeś, że w każdym poście piszesz co innego. Nie będę dawała cytatów, bo to po prostu "szkoda gadać"... Ale chociaż się tobie posty naliczają...
Finwe - Pią 23 Gru, 2011 15:38

@UP
A tak, chodziło Ci o to że zapomniałem o Shikimie? :lol2:
Nie, raczej nie o to. Poprzednie produkcje... Jeśli już to po za
tymi dwoma nie widzę niczego... Złego ani też dobrego ( chociaż
Shikima jest lepsza od Pustkowi i mało brakowało żeby była dla mnie dobra ).

Malian - Pią 23 Gru, 2011 15:39

No, no. Rzeczywiście jestem ciekaw jak będzie to wyglądać. Rzeczywiście fabuła przypomina Tekkena, jak i Mortal Kombat.

Na razie jest za mało by oceniać przyszłość gry, lecz jestem niesamowicie dociekliwy tego jak będzie wyglądać kombinacja klawiszy. ^^

Lartarin - Pią 23 Gru, 2011 16:08

Cytat:
@UP
A tak, chodziło Ci o to że zapomniałem o Shikimie? :lol2:
Co ty za bzdury sobie wymyślasz chłopcze z rozpokselizowanym avkiem :bat:
Cytat:
No, no. Rzeczywiście jestem ciekaw jak będzie to wyglądać. Rzeczywiście fabuła przypomina Tekkena, jak i Mortal Kombat.
No rzeczywiście, fabuła nie przypomina ani Tekkena ani Mortala. Pewne jednak jej elementy, są także tymi tytułami inspirowane. Nie ma co do tego żadnej wątpliwości.
Cytat:
Na razie jest za mało by oceniać przyszłość gry, lecz jestem niesamowicie dociekliwy tego jak będzie wyglądać kombinacja klawiszy. ^^
Kombinacje będą zależne od zaawansowania bohatera, klasy przeciwnika, oraz trudności "skilla" który będziemy chcieli "wklepać".
Malian - Pią 23 Gru, 2011 19:24

Cytat:
Kombinacje będą zależne od zaawansowania bohatera, klasy przeciwnika, oraz trudności "skilla" który będziemy chcieli "wklepać".

Chodziło mi o to że chciałbym już poćwiczyć. ^^
Chociaż w klikaniu jestem dość słaby chyba, ponieważ jedynie umiałem tylko jedno Fatality w MK. Albo raczej to wina tego że przypisane ataki były wyjaśniane ruchami w ten sposób: LP, PB, itp. zamiast: lewo, prawo, kółko, trójkąt. :-P

Lartarin - Pią 23 Gru, 2011 19:49

Hehe, no rozumiem ^^ Mi też kiedyś w grach tego typu niewiele wychodziło. Pamiętam jednak do dziś dzień kod na krew w UMK3 na Segę Mega Drive. A,B,U,B,U,B,A,D ^@^
Odnośnie Areny, to każdy skill i inne "cusie" będą miały kilka kombinacji. Kombinacja będzie losowana przed jej "wklepaniem", aby nikt nie mógł się jej "naumieć" ^^. Niesprawnych manualnie, gra nie zachwyci.

AI-RPG - Nie 25 Gru, 2011 15:35

Mam nadzieję, że coś ze zróżnicowaną fabułą, a bohaterowie będą mieli osobowość i będą przeżywać jakieś przygody w różnych miejscach co rusz , a interakcje w kolejnych lokacjach będą typowe - npc/scenki...może jakieś przygody i czasem trochę myślenia...wchodzenie bo budynków/przydatne rzeczy do znalezienia...itp...zawsze sobie wyobrażałem rpga nastawionego na tręść związaną z sztukami walki jak w filmach kung fu z brucem lee/starych filmach z jackie chanem NASTAWIONEGO na postaci i fabułę. Grał bym XD


Bez ciekawej fabuły i i przygód, dialogów głównych postaci, a może czasem zagadek się nie obejdzie na takim systemie. Wg. mnie wyjdzie to co w pustkowiach jak schemat bijatyki zostanie zachowany na tym systemie walki z makera. Jak dla mnie powinno być wszystko przyporządkowane nieprzewidywalnej fabule.

Taki system ogólnie wg. mnie nie nadaje sie do bijatyki już lepiej było by zrobić zręcznościowy z opcją kopania i walenia pięścią na charsetach, a reszta to puszczane zróżnicowane skille "strzelane" i nawalanka i bieganka po ekranie i ich unikanie jeśli tak ma wyglądać schemat gry od a-z jak w grach rodem z bijatyk 2-d - wtedy były by te emocje jak w grach walki. Gry walki mają emocje trwające w każdym ułamku sekundy, bo są dynamiczne, a nie turowe a taki feel da się uzyskać w makerze. Grałem w jedno mordobicie stylizowane na bijatyki - tak zrobione w rpgmaker ;p stylizowane było na mortal kombat i podobny miało klimat rozgrywki i ciosy.

Axer - Nie 25 Gru, 2011 18:14

AI-RPG napisał/a:
opis bohatera i seria walk, a potem inne zakończenie

Przypomina mi to skrócony opis Tekken'a ^^.

No, ale gra wygląda nieźle. Wygąda jak jakaś kontunuacja MK lub wyżęj wymienionego Tekkena.
Czekam ze zniecierpliwieniem^^

Unnamed - Sro 28 Gru, 2011 18:54

wyglada zachecajaco, nie ma co sugerowac sie postami trolli. róbcie swoje bo zapowiada sie kolejny wielki projekt. powodzenia!
Feniks - Pon 02 Sty, 2012 21:28

Cóż mogę powiedzieć, czekam z niecierpliwością, ale odrobinę mniejszą niż na system 2. Ciekawi mnie jak będą wyglądać ataki. Oczywiście wiem jak wyglądają w zwykłych bijatykach 2d. Ale to w końcu inne programy. Liczę, że postawicie dużą wagę, tak jak w stukotkach, aby klawisze reagowały bez lagów, bo w takiej grze jest to niezbędne.

Pozdrawiam :przytul:

Lartarin - Sob 07 Sty, 2012 18:49

Cytat:
Przypomina mi to skrócony opis Tekken'a ^^.
To musimy mieć na myśli dwie różne gry, o tym samym tytule :lartarin:
Obecnie prace nad Areną nieco zwolniły. Poświęciliśmy większą uwagę kilku innym projektom. Nie zmienia to faktu, że wasze zainteresowanie zaiste nas motywuje. Ja również życzę wszystkim powodzenia w mejkerowej aktywności :lartarin:

Valdali - Czw 22 Mar, 2012 18:58

mi się tam podoba.
jak zawsze w waszych grach góruje grafika i fajne skrypty.
po tych screenach widzę, że obu tych "rzeczy" nie zabraknie.

... jednak juz od ponad dwóch miechów i troszkę nie widzę, żadnego nowego komentarza.
Chyba prace nad ów projektem nie ustały?

zima - Nie 25 Mar, 2012 22:35

zapowiada się kolejna gra taneczna (stukoczące kopyta) z nowymi tłami ;-)
powodzenia ludzie

Valdali - Sro 28 Mar, 2012 22:56

dopiero teraz doczytałem, ze premiera ma miesjce w marcu.
ej wy! LUDZIE!
ja juz sie niecierpliwie! :mrgreen: :mrgreen:

Yoroiookami - Sro 28 Mar, 2012 23:58

Valdali - nie wiem czy zdążą ;-) ja tam poczekam ile trzeba.
Finwe - Czw 29 Mar, 2012 15:33

Valdali, napisali przecież że prace zwolniły...
Więc poczekasz sobie :-P

matitus09 - Pon 02 Kwi, 2012 08:42

Już kwiecień a Download'a nima. :-(
Lartarin - Pon 02 Kwi, 2012 10:16

Tak się stało, że się odechciało... Na pewno po obronach coś ruszy. W tym roku gra lub dwie ujrzą światło dzienne :lartarin:
Valdali - Pią 06 Kwi, 2012 12:09

Cytat:
po obronach

ha ha - powodzenia :-D


a na gierkę oczywiscie czekam ;-)

Lartarin - Nie 08 Kwi, 2012 10:22

Dzięki za miłe słowa. Zrobimy frzysdko co w naszej niemocy ;-)
bluemike - Czw 24 Maj, 2012 17:22

Nie mogę doczekać się pełnej wersji.
Życzę wam ,abyście wydali ją jak najwcześniej.

MasteR - Wto 05 Cze, 2012 08:44

Ten wasz ''TagTeam'' roz kur wia system 10/10 :D !
Matikun - Pon 18 Cze, 2012 18:15

Mam nadzieję, że w wakacje ujrzę download areny. Zapowiada się bardzo fajnie, jeśli gra wyjdzie to może dołączy do moich ulubionych gier? Aha, i czy będzie to trudniejsze, czy łatwiejsze manualnie od stukoczących kopytek?

Czekam

Lartarin - Sro 20 Cze, 2012 17:52

Cytat:
Mam nadzieję, że w wakacje ujrzę download areny.
Biorąc pod uwagę masę rzeczy (różnej maści ofkors), które są do zrobienia, do którychś tam wakacji Arena na pewno ujrzy światło dzienne (i w nim spłonie ^^).

Cytat:
Aha, i czy będzie to trudniejsze, czy łatwiejsze manualnie od stukoczących kopytek?
Jako że Stukotki, które były dla sprawnych manualnie graczy nie zdały egzaminu, poważnie wzięliśmy pod uwagę graczy prawie-sprawnych. Co za tym "biegnie", będzie megaIZI :lartarin:
Diablo - Czw 21 Cze, 2012 13:16

Ayene naruszyła regulamin :-P Screeny (lub screen) mają być w spoilerze. :-D to taka uwaga.

Poza tym gra na prawdę wydaje się być wciągająca na długie godziny (lub krótkie)! Czekam na pełniaka lub demko.

bluemike - Sob 01 Wrz, 2012 15:48

Łoo.. koniec wakacji, a giery dalej nie ma, myślałem ,że sobie pogram.
Polak to standardowy narzekacz więc się nie czepiajcie :-P
Teraz pozostaje mieć nadzieje ,że do ferii zimowych wyjdzie.

Ayene - Wto 30 Paź, 2012 07:58

Główny motor napędowy działań jest chwilowo wyłączony. Priorytet Areny nie jest zbyt wysoki, przez co projekt raczej nie wyjdzie w tym roku. Zachęcam do śledzenia postępów w innej grze TagTeamu. Pozdrawiam.
makerowiec64 - Pią 21 Gru, 2012 19:43

No,no,nawet fajnie to wygląda ;-)
Myślę,że TagTeam zrobi coś dobrego,niekoniecznie
wyglądającego jak RM.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group