UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [XP] - Labirynt 2

Melvin - Sro 28 Gru, 2011 00:20
Temat postu: Labirynt 2


Kontynuacja Labiryntu.
Fabuły nie ma co opisywać, bo jej nie ma. Jedyny cel to przejście poziomów.

Premiera demo - Brak
Premiera pełnej wersji - Początek roku 2012

Lista zmian
  • Ruchomi przeciwnicy
  • Większa liczba kursorów do wyboru
  • Dynamiczna muzyka
  • Inna grafika labiryntu
  • Każdy poziom będzie miał coś innego i niezwykłego
__________________________________________________________
Czerwony - Niezrealizowane
Pomarańczowe - W planach
Zielony - Zrealizowane

Zdjęcia
Menu:
Spoiler:



Stan prac
Mechanika - 90%
Mapy - 5%
Skrypty - 100%
Grafika - 70%
Muzyka - 0%

Ukończono grę
53%

CrasheR - Sro 28 Gru, 2011 13:14

Fajnie, że tworzysz kontynuację Labiryntu i nie przejmujesz się AI-RPG. Dla niego RM jest tylko do gier RPG. Gdyby tak było to nie tworzono by coraz nowszych skryptów, które mają zmienić system rozgrywki. Czekam z niecierpliwością, a tym czasem udaję się zagrać w "Labirynt" 8-)
RedCode12 - Sro 28 Gru, 2011 13:29

Naprawdę. To będzie kontynuacja kultowej Gry Melvina xD. :)
I Część wspaniała. naprawdę miałeś pomysł. :)

Finwe - Sro 28 Gru, 2011 14:54

Redkołd! Wróciłeś xD
Ale co do tematu: Czekam, czekam i jeszcze raz czekam.
Cóż, my też wydajemy grę której AI się czepi xD

Melvin - Sro 28 Gru, 2011 15:59

Dzięki za komentarze! :-D

Aktualizacja!

Stan prac
Mechanika - 90%
Mapy - 5%
Skrypty - 100%
Grafika - 80%
Muzyka - 80%

Ukończono grę
71%

Feniks - Sro 28 Gru, 2011 19:07

No zobaczymy, czekam na pełną wersję :mrgreen:
ravenone - Sro 28 Gru, 2011 20:45

Jedynka miała coś w sobie, a z drugiej strony jej czegoś zabrakło:P
Zresztą pisałem o tym w recenzji i widzę, że wziąłeś sobie do serca parę uwag;)
Cieszy mnie to, liczę, że dwójka będzie sporo lepsza. Powodzenia.

Melvin - Czw 29 Gru, 2011 01:21

ravenone, dzięki. Właśnie recka zachęciła mnie do dalszego tworzenia ;-)

Dodałem nową przydatną rzecz.

Lista zmian
  • Okno informujące o stanie zebranych punktów(pokazuje też ile trzeba uzyskać do zaliczenia poziomu). Okno wysuwa się na klawisz.

Zielony - Zrealizowane

Melvin - Sro 11 Sty, 2012 17:29

Aktualizacja
Po małej przerwie, wracam do pracy na grą.
Z tych większych i dłuższych rzeczy to zostały tylko mapy. One zajmą mi najwięcej czasu.

Lista zmian
  • Większa liczba kursorów do wyboru. (Podział na stały i migający)

Zielony - Zrealizowane

Stan prac
Mechanika - 95%
Mapy - 6%
Skrypty - 100%
Grafika - 90%
Muzyka - 80%

Ukończono grę
74%


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group