UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [XP] - System RPG XP - Wymiar X (Oficjalna Zapowiedź)

Ayene - Wto 14 Lut, 2012 20:45
Temat postu: System RPG XP - Wymiar X (Oficjalna Zapowiedź)





Świat Systemu składa się z wielu przylegających do siebie wymiarów, do których przejścia oficjalnie zostały zamknięte. W każdej nawet najbardziej uporządkowanej materii zdarzają się anomalie, które mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. By uniknąć wszelkiej maści problemów związanych z zakłóceniem tzw. kontinuum czasoprzestrzennego Dawni Bogowie ustanowili Strażnika Czasu. Dotychczas ze swoich zadań wywiązywał się nienagannie. W wyniku potężnej ingerencji ów strażnik zaginął, a wielu mieszkańców Nowego Kontynentu stało się przypadkowymi ofiarami "międzywymiarowej" anomalii. Wśród nich znaleźli się poszukiwacze przygód, poznani w pierwszej części gry...



Po pokonaniu śmiertelnego wroga (Sephrona), bohaterowie pełni nadziei próbują wrócić do swojego wymiaru, licząc na to, że po wielu tygodniach tułaczki wreszcie ujrzą rodzinne strony. Korzystając z magicznego doświadczenia jednego z członków drużyny, opuszczają znienawidzony wymiar, by ostatecznie znaleźć się w miejscu, które ich domu nie przypomina. Szybko orientują się, że w licznej jak dotąd drużynie pozostały zaledwie trzy osoby, a towarzyszące im minorowe nastroje nieuchronnie psują koleżeńskie relacje. W konsekwencji dochodzi do rozpadu drużyny, dzięki czemu stajemy się świadkami i współuczestnikami zdarzeń z udziałem jednego z najbardziej nieokrzesanych bohaterów "erpegowych" – Olafa Midlusa aka Olafa Wielkiego, Pięknego Daniela, Jana Podpalacza, itd.

Bohater na własną rękę podejmuje próby powrotu do domu, nie wiedząc jeszcze, że przypadkowo trafi do tajemniczego Wymiaru X, miejsca zawieszonego w czasie i przestrzeni. Napotykając stopniowo członków starej gwardii, ponownie zasili szeregi wartkiej drużyny, która znajdzie się w samym centrum intrygi uknutej przez jej starych i nowych nieprzyjaciół.




Olaf Midlus – główny bohater
Choć ucywilizowany, wydaje się być bardziej barbarzyński niż niejeden barbarzyńca. Miłośnik dźwięków natury. Nieprzewidywalny i często problematyczny. Zazwyczaj działa spontanicznie i miewa absurdalne pomysły. Do jego mentorów – prócz dziadka i człowieka zwanego "Ziomem" – zaliczyć można Stary Dąb i Pielgrzyma Adama.


Gabriel (Arcy King)
Ostatni przedstawiciel walecznej i dumnej rasy Kingów. Na co dzień spokojny w obyciu, lubiący jedynie demonstrować siłę, która w nim drzemie. Wśród drużyny zasłynął jako "młotek", który aby otworzyć drzwi wyrywa je z zawiasu, zamiast nacisnąć klamkę. Przejawia skłonności narcystyczne do swojego wyrzeźbionego atletycznego ciała.


Riku Tiliaan (Eliss)
Niedoszła pani medyk, niebojąca się pracy i wyzwań. Próbuje pomóc w każdej sprawie, często jednak nadgorliwie. Drużyna zdążyła już przywyknąć do oczywistości jej wypowiedzi. Z niewiadomego powodu często narusza temat Arcy Kinga. Córka dwóch ojców, miewająca "błyskotliwe" pomysły.


Thrud Głazozgniot I (TMM – Thrud Medyk Matematyk)
Poczciwy ork alkoholik z irokezem, którego marzeniem jest posiadanie umiejętności wywoływania deszczu. Za swoje niepowodzenia często oskarża przedstawicieli innych ras, którzy według niego przynoszą pecha. Gdyby nie chęć otwarcia własnego biznesu "rikszowego" byłby prawie bezinteresowny. Często pracuje za kanapkę :P


Traisa Nilimith (Rasha)
Elfka urodzona w legendarnym lesie Loren. Mieszkająca niegdyś z krasnoludem, nieświadomie przejęła niektóre jego cechy, co ma odbicie w nietaktownym zachowaniu. Mówi szybko i często niezrozumiale. Jak na elfa grzesząca wiernością, matka gromadki dzieci. Nie wykształciła w sobie umiejętności odróżniania dobra od zła.


Craav (Jednooki)
Krasnolud, były żeglarz, któremu wydłubano oko w myśl kuriozalnej tradycji. Uczeń kowala w Klam i jego sumienny zastępca. Podobnie jak 99% krasnoludzkiego społeczeństwa jest bardzo łasy na pieniądze, a bardziej od swojego życia ceni sobie dobre opancerzenie. W każdej chwili gotowy jest sprzedać dzieci Traisy za koszulkę kolczą.


Selene Blighton (Xiao)
Prosta dziewczyna z ergardzkiej wsi, której na co dzień wytyka się wieśniackie pochodzenie. Braki w etykiecie często rekompensuje urokiem osobistym. Miłośniczka "wszystkiego co dobre". Często angażuje się zbyt emocjonalnie, niemniej szybko jedna sobie sojuszników. Pomimo swojej kobiecej postury walcząca sumo.


Lartarin Delier (Szeryf z Wieży)
Kobieta o egocentrycznych skłonnościach, zdolna do skrajnych zachowań zależnych od jej humoru. Uznawana jest powszechnie za ekscentryczkę. Posiada wysokoklasowe wychowanie, choć jej maniery często odchodzą od akceptowalnej normy. Aktualny wicemag miasta Klam, który często nadużywa swojej pozycji.


Spoiler:










1) Taktyczny system walki by Zenith (po przeróbkach - wzorowany na Disgaei).
Dodano m.in.:
- portal z możliwością wyprowadzania bohaterów,
- skrzynki i przeszkody,
- komendy "Blok",
- możliwość zmiany kierunku położenia bohatera,
- możliwość wyboru akcji bohatera w dowolnym momencie tury gracza,
- okna statusu,
- wykaz przeciwników na planszy,
- animowany kursor na planszy,
- możliwość ustawienia koloru paneli gracza, przeciwnika i akcji.
- i inne drobniejsze.
2) Osobne sloty na każdy przedmiot zaczerpnięty od modern_algebry,
3) Kodowanie muzyki by Blizzard,
4) System Wiadomości by Sheol,

Skrypty autorskie:
1) HP/MP Plus,
2) Wybór poziomu trudności,
3) Opcje gry,
4) Karcianka,
5) System quizów,
6) Rozwój umiejętności,
7) Wiele modyfikacji menu i sklepu.



Jak wymieniono powyżej w grze przewidziano kilka atrakcji. Gracz oprócz akcentu batalistycznego :P natknie się również na rozgrywkę karcianą oraz quizy o różnym poziomie trudności, za które otrzymać może ciekawe nagrody.
System karcianki oparty jest na zasadach podobnych do Triple Triada znanego co niektórym z FFVIII (patrz screen).

Spoiler:




Blizzard
Celianna
Enterbrain
KGC
Mac
modern_algebra
Sheol
Zenith

Nhadala - Sro 15 Lut, 2012 12:40

Już nie mogę się doczekać karcianki :-D chciałabym zobaczyć jak to wszystko wygląda ;-) Jednym słowem do roboty (a nie to dwa słowa) :-P
Finwe - Sro 15 Lut, 2012 15:09

Nie, nie zmienię zdania wobec pustkowi. Ale to zapowiada się dobrze.
I powiem coś, co przestraszy X-Techa, Melva i innych.
Ja czekam na tą grę. Nie żeby ją zjechać.

INRE - Nie 19 Lut, 2012 14:39

Całkiem ładnie się zapowiada.

1.Jedynie co, to fabuła średnia jak dla mnie (może po prostu nie w moim typie).
2.Bohaterowie super.
3.Screeny też mi się podobają, takie nietypowe.
4.Skrypty wolałbym ocenić jak zagram, musiałbym zobaczyć je w użyciu. Jestem ciekaw jak wyjdą wam walki w TBS'sie.

Robicie coraz lepsze gry.
1.Pierwszy System XP wcale mi się nie podobał.
2.Pustkowia Chaosu choć trochę nudziły, miały w sobie coś co mnie przytrzymało przy kompie. (ukończyłem, ale na najniższym poziomie trudności)
3.Stukoczące Kopytka - całkowicie nie dla mnie, więc nie oceniam. :-)
4.Shikima Kingdom - przy tym też trochę posiedziałem. Może kiedyś ukończę całą, bo nie jest zła.
5. No i Wymiar X - jak na razie zapowiada się najlepiej z waszych projektów. Dlatego czekam.

Finwe napisał/a:
Ja czekam na tą grę. Nie żeby ją zjechać.

Tak czy inaczej, nie jestem pewien czy twoje JECHANIE, robi na kimkolwiek wrażenie. :-P

Yoroiookami - Nie 19 Lut, 2012 14:50

O jeju @_@ ale ta gra śliczna... :O (Kawaiii!!1!)
Muszę w nią zagrać :lala:

Projekt na który od dawna czekam :mrgreen: . Bardzo podoba mi się pomysł, ale moją uwagę przykuły głównie screeny, szczególnie pierwszy. Toż to piękne no :->

P.S. Uwielbiam karcianki :boogie:

bobi - Pią 30 Mar, 2012 15:54

życzę tag team, aby ich nowe rpg zamiotło totalnie wszystkie polskie rpgówki, albo chociaż dorównało najlepszym. Zapowiada się totalna kosa, ale to jest mało powiedziane. Absolutnie fabuła mnie przekonuje widać, że troche się będzie opierać na relacjach między postaciami i odczuciu zagrożenia i pewnej samotności, lęku. Czuć klimat totalnie czytając samo przedstawienie historii. Do tego masa tych różnych dodatków. Kosa. Szczerze. Grafika jest genialna również. Kolorystyka totalnie żywa i magicznie dobrane kolory. Ludzie przejrzyjcie na oczy geniusz tego projektu. Widzieliście taką jakość w polskich grach na makera ? Ja nie. Komentujcie, bo widać, że oni naprawdę robią gry i nie rzucają słów na wiatr, a być może spełni się w końcu to marzenie o zarąbistej grze na makera i zarąbistej zapowiedzi.
Nexis - Sob 05 Maj, 2012 21:31

Ja mam takie małe spostrzeżenie, przy okazji odświeżę trochę temat, bo coś tu cicho.
Sama gra prezentuje się bardzo dobrze, zdecydowanie najlepiej z waszych projektów,
lecz taka mała uwaga ode mnie. Czemu robicie ten System w RMXP? Widzę,
że styl graficzny bardzo przypomina VX i ogólnie jest bardzo "baśniowy", co kojarzy
mi się z nowszym makerem. Nie łatwiej byłoby go zrobić więc w tym makerze?
Pozatym, z tego co czytałem VX ma trochę więcej możliwości co do zdarzeń, itp.
więc według mnie tylko utrudniacie sobie pracę robiąc ten projekt w RMXP.

Jednak to tylko moje zdanie, nie musicie się z nim jakoś bardziej liczyć.

Pozdrawiam i życzę szybkiego wydania gry, Nexis

flang3r - Sob 05 Maj, 2012 22:17

nareszcie taktyczny system walki:D:D me like it. Poczekam,poczekam i na bank zagram:P A te portale to będą działać tak jak w serii Disgaea? A screeny pierwsza klasa:)
Ayene - Sob 05 Maj, 2012 22:26

Nexis, całą bazę, przede wszystkim system walki mamy już zrobiony do XP. Ze względu również na to, że w tym projekcie chcemy się bardziej przyłożyć do wyglądu lokacji uznaliśmy, że XP będzie do tego najbardziej odpowiedni. Nie jest prawdą, że utrudniamy pracę, na dobrą sprawę, mamy największe doświadczenie właśnie w tej wersji programu. Niemniej dzięki za zainteresowanie. Baśniowość ogólnie jest celowa, gra ma być z tych stylizowanych na japońskie :aww:

flang3r, tak, portale będą działać podobnie jak w Disgaei, a może nawet lepiej :-PP Również jesteśmy zadowoleni z taktycznego systemu walki. W każdej części staramy się wprowadzić coś nowego :->

Nexis - Sob 05 Maj, 2012 22:30

Jeśli chodzi o mapy to zawsze jestem chętny do pomocy, bo nie specjalnie lubię eventować, a
moje mapki są raczej przyzwoite. Więc jak coś to ja mogę kilka mapek porobić :mrgreen:

Pozdrawiam, Nexis

flang3r - Nie 06 Maj, 2012 01:07

Eeeeh ja to mam wogóle utopijną wizję, że każda dobrej jakości gra będzie tu wydana pod patronem "System"... Pomarzyć można:)
Ozzma - Nie 06 Maj, 2012 10:22

Skoro temat został odświeżony, to zapytam się jak idą postępy nad grą? Nad jakim elementem obecnie pracujecie? Może któreś z Was wymyśliło coś nowego? Może przydałaby się Wam jakaś pomoc?
Seivoth - Pią 11 Maj, 2012 16:38

Cytat:
koro temat został odświeżony, to zapytam się jak idą postępy nad grą? Nad jakim elementem obecnie pracujecie? Może któreś z Was wymyśliło coś nowego?

Biorąc pod uwagę, że Ayene przejęła projekt, postęp jest miarowy. Co jakiś czas w grze przybywa elementów, zarówno fabularnych jak i dodatkowych. Ostatnim z nich, nad którym przysiedliśmy, było udoskonalenie TTTriada (karcianki). Doszło kilka nowych rzeczy, przez co mamy nadzieję, że owa mini gra będzie jeszcze ciekawsza. Na razie to tyle, pozdrawiam.

MrDawnok - Nie 20 Maj, 2012 18:35

Cóż...co tu napisać...

FAJNIE

nic dodać nic ująć fajny projekt.

Pozdrawiam i polecam

MrDawnok :!:

Ayene - Nie 20 Maj, 2012 22:57

Pierwszy filmik ukazujący fragmenty gry. Niestety dźwięk od pewnego momentu przestaje współgrać z obrazem, ale to wina programu :-PP Czekamy na opinie, a może zamieścimy kolejny film pokazujący przykładową walkę.

TagTeam Card MiniGame - System Wymiar X Teaser

Yoroiookami - Nie 20 Maj, 2012 23:27

Jakie wy macie magiczne skrypty :-> ! Śliczne menu, po prostu piękne. No i dobrze, że jest ta karcianka, chętnie zarobiłbym trochę złota grając w nią. Niestety jestem idiotą i nie mam pojęcia jakie są zasady. :3

Jedyną rzeczą która wydaje mi się dziwną jest to że trzeba kliknąć SHIFT żeby zagrać. :S

Ayene - Pon 21 Maj, 2012 10:56

Klika się SHIFT podchodząc do osoby, z którą chce się grać, bo przecież ona normalnie może prowadzić z graczem rozmowę po wciśnięciu przy niej Enter. Dlatego, gdy masz ochotę na karciankę, to przy przeciwniku wciskasz Shift i wyświetla się wiadomość z wyborem Tak/Nie. Z kolei jeśli nie stoisz przy żadnym przeciwniku i wciśniesz Shift, to wyświetla Tobie dodatkowe menu wyboru kart.

Zasady gry są proste. Każda karta ma statystyki, wypisane w jej górnym lewym rogu. Jak widać jest ich cztery i każda odwzorowuje kierunek "bicia" karty obok. Podobnie jak w wojnie. Wyższa karta wygrywa.

Gdy postawisz kartę, która u góry ma statystykę 1, a nad nią przeciwnik ustawi kartę, która na dole ma 2, to wówczas naszą kartę odwróci (zakoloruje na kolor żółty) i tym samym zdobędzie punkt. Gdy teraz my przystawimy obok jakiejś dowolnej "jego" karty naszą o wyższej statystyce, to "jego" zakoloruje na niebiesko i my otrzymamy punkt.

Dodatkowo, aby nie było to zbyt monotonne, wprowadziliśmy, że część kart ma przyporządkowane żywioły, które mogą reagować z niektórymi polami na planszy. Jeśli postawimy ognistą kartę na polu ognia, to ona zdobędzie plusy do swoich wszystkich statystyk (podrosną o jeden punkt). Z kolei jeśli na tym samym polu postawimy kartę liściastą, to ona uzyska minusy, bo akurat ten żywioł jest wrażliwy na ogień.

Reguł jest jeszcze kilka, część jest zaprezentowana na filmiku. Nie będę ich wymieniać, by nie psuć ewentualnej niespodzianki. Jest jednak rzecz, której filmik nie ukazuje. Po wygranej walce nie pokazuje okna, co dostajemy po wygraniu, co tracimy po przegraniu. Przecież jakieś ryzyko musi być. Pozdrawiam.

Fate - Pią 20 Lip, 2012 18:32

Ayene rulz :mrgreen: nie mam pojęcia co więcej napisać :-P ta, to ma do wszystkiego talent
Cairax - Czw 06 Wrz, 2012 09:16

Co z ta grą?? Nie mogę się doczekać !!!
Wiem ze caly tag team prowadzi teraz wiele projektow na raz !!
ale SYSTEM 2 czyli WYMIAR X to juz naprawe stary temat ciagle czekam na swojego CRAAVa ktory jest przedstawiony jako postac. Bo jak pewnie wiecie gra opiera sie na prawdziwych postaciach z systemu gry fabularnej podobnej do warhammera.

A oto prawdziwy Craav krasnolud (jednooki) ktoremu zrobilem rysunek oczywiscie dostal za to odpowiednia liczbe PD. Jest uzbrojony po uszy z ciekawszych ruchomości aktualnie posiada widoczny z tyłu dwureczny topór magiczny ze smoczymi zdobieniami a także magiczny nagolennik. Ma specjaną umiejetnosc (udzwig-specjal) zeby mogl nosic cala zbroje a takze wypchany po brzegi plecak a czasami do tego potrafi uniesc jeszcze cos specjalnego jak kolezanke z misji itp. Craav pakowal glownie w siłe statystyki nie sa jednak imponujace bo i poziom narazie niski, do tego ma w ogole szczescie ze jeszcze zyje Mistrz Gry nieraz okazal sie miłosierny oczywiscie nie tylko dla niego ale sadze ze postac ta ma swoj niepowtarzalny charakter i moze dlatego...


[ Komentarz dodany przez: Avara: Czw 06 Wrz, 2012 13:22 ]
Cairax, edytuj posty!

Ayene - Nie 03 Lut, 2013 19:53

Nowe screeny na dowód, że gra powstaje:
Spoiler:









Liczę na komentarze :klaszcze:

Helseth - Pon 04 Lut, 2013 11:21

Mam dwa pytanka odnośnie Twoich ss

- Czy skrypt na komponenty i takie fajne ulepszanie przedmiotów jest gdzieś dostępny?
(2 i 3 ss)

- I z ciekawości co to za czcionka jest? :P

Ayene - Pią 19 Kwi, 2013 21:20

Nie, te skrypty nie są dostępne, były tworzone na potrzeby gry. Czcionka to TechnicznaPomoc.

Edit:
Tak sobie myślę, czy warto wydawać demo? Jeśli tak, to jak długie według Was powinno być?

Behemoth - Sob 20 Kwi, 2013 20:06

Ayene, oni Cię olali więc zrób to samo :evil: Ja z niecierpliwością czekam na choćby demo. Jeśli jednak zdecydujesz się wydać pełną grę, to max 2h! Plizzzz!
maniek9 - Sob 20 Kwi, 2013 20:23

Behemoth napisał/a:
Ayene, oni Cię olali więc zrób to samo :evil: Ja z niecierpliwością czekam na choćby demo. Jeśli jednak zdecydujesz się wydać pełną grę, to max 2h! Plizzzz!


Tak dobrze zapowiadający się tytuł fabularny z systemem taktycznym NA 2 GODZINY ? XD


Nikt nie mówi, że jeśli gra jest przewidziana na 2 godziny to tragedia i coś złego, ale wiadomo, że raczej każdy kto ogarnia temat ucieszy się z dłuższej gry, ale nawet jeśli wyjdzie coś tak dobrego jak jest tu zapowiadane choć na 2 godziny to i tak będzie to jakiś przebłysk i 2 godziny dooobrego grańska. Przecież te screeny/postaci są kozackie.

ravenone - Nie 21 Kwi, 2013 18:08

Demo musi mieć 15h i dużo krwi, lubimy krew!

Do mośków wyżej - Wymiar X będzie rozległą grą, dlatego Ayene chce ją rozdzielić, względnie wydać demo, bo jeszcze na pełniaka sobie poczekamy. Podejrzewam, że będzie to najdłuższa gra od TagTeamu.
Wydawanie dema to indywidualna kwestia twórcy. Według mnie -jeśli już ma być demo to techniczne na max.30min grania, żeby każdy zapoznał się z czym to się je.

Ayene - Nie 21 Kwi, 2013 20:25

Tak, to prawda. Wymiar X będzie rozległą grą, co czasami bywa przytłaczające :-P Ile jeszcze pracy. No nic, majówkę już zaklepałam na tworzenie. Demka jednak nie wydam. Później nikt by nie zagrał w pełniaka ;-) Dzięki za opnie. Dobrze że są jeszcze 'motywatorzy'.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group