UltimaForum

Skrypty [VX] - Title zmieniany wraz z lvl

kamokeg - Wto 27 Mar, 2012 18:35
Temat postu: Title zmieniany wraz z lvl
~ [RMVX] +Title Screen for Highest LV Actor ~


Krótki opis:
Skrypt robi, że title może się zmienić jeśli masz określony poziom

Autor:
Woratana [woratana@hotmail.com]

Tłumaczenie:
kamokeg

Kompatybilność:
RPG Maker VX

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#======================================================================

# ■ [RMVX] +Title Screen for Highest LV Actor+
#------------------------------------------------------------------------------
# Wersja 1.0
# Autor: Woratana [woratana@hotmail.com]
# Data wydania: 07/02/2008
#=============================================================================

class Scene_Title < Scene_Base

MAX_SAVEFILE = 4

# Jeśil używasz skryptu na większą ilość save'ów wpsz ile masz max ( normalnie sa 4)

Title_lv = Array.new
Title_lv = [5,10,20]

# Title_lv = (wpisz poziomy na jakich mają być inne Title) [..., ..., ..., ..., ]
# Jeśli wpiszesz tutaj np: Title_lv = [5,7,10,20]
#To musisz mieć 4 graficzek w folderze "/system" o nazwie title5, title7, title10, title20

alias wor_title_start start
def start
wor_find_max_level
wor_title_start
end

def create_title_graphic
@title_lv = 0
@sprite = Sprite.new
(0..(Title_lv.size - 1)).each do |i|
@title_lv = Title_lv[i] if Title_lv[i] <= @max_lv
end
@title_lv = nil if @title_lv == 0
@sprite.bitmap = Cache.system("Title#{@title_lv}")
end

def wor_find_max_level
@max_lv = 0
(1..MAX_SAVEFILE).each do |id|
next if not FileTest.exist?("Save#{id}.rvdata")
file = File.open("Save#{id}.rvdata", "rb")
(1..9).each do
trash = Marshal.load(file)
end
$game_actors = Marshal.load(file)
$game_party = Marshal.load(file)
(0..($game_party.members.size - 1)).each do |mem|
@max_lv = $game_party.members[mem].level if $game_party.members[mem].level > @max_lv
end
file.close
end
trash = nil
end

end


Screeny:
Spoiler:

[img]poco???[/img]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group