UltimaForum

Zapowiedzi, dema i pełne wersje gier [VXAce] - Lunatera: Lies of the Moon

Viuu - Pią 18 Maj, 2012 22:30
Temat postu: Lunatera: Lies of the Moon



Spoiler:

Yomah, Ikarus, Denrah, Toravie, Avarel - pięć kontynentów świata Ayus: świata, który przepełniony jest Suną, mistyczną energią nieznanego pochodzenia, która towarzyszyła ludziom od niepamiętnych czasów, pozwalając im na kontrolę wszystkich ośmiu żywiołów. Avarel, zrujnowany przez katastrofę, po której ocaleli nieliczni, tworząc wspólnoty na niegdyś wspaniałych ziemiach, teraz przeistoczonych w pustkowia. Podczas, gdy mieszkańcy Yomah i Ikarusa utrzymywali neutralność między innymi, Denrahczycy i Toravianie toczyli wojnę. Ludzie z Denrah jako jedyni wierzą w Lunę. To właśnie wiara jest przyczyną ciągłych konfliktów między tymi dwoma kontynentami.
W legendach można również odnaleźć wzmianki o szóstym i siódmym kontynencie: Vanhastro, Ziemia Grzeszników i Sarvia - Sanktuarium, w którym spoczywa Luna, opiekując się duszami poległych.
Denrah ma wielu proroków, mniej lub bardziej fałszywych, głoszących słowa Luny. Jedno z proroctw mówi, że świat zakończy się w 999 roku, dziewiątego miesiąca, dziewiątego dnia.





Spoiler:

Rok 998, miesiąc 4, dzień 6.
Shin i Airi wykonują zlecenia dla Miroku. Ich obowiązkiem jest głównie patrolowanie okolic, odkąd potwory w Savionie zaczęły wykazywać większą aktywność. Las, który wcześniej był spokojny, teraz roi się od wszelkiego rodzaju wynaturzeń. Wracając późno do wioski, zostają zaatakowani przez potwory. Nigdy nie zauważono, żeby zbliżaly się one tak blisko. Miroku ma podejrzenia na ten temat. Postanawia zebrać informacje i przekazać je Shinowi i Airi następnego dnia.





- Tales of Graces
- Tales of Vesperia
Prawdopodobnie pojawi się też kilka pojedynczych utworów z innych źródeł.



Spoiler:

Ekran Tytułowy:

Dom Shin'a:

Aerion nocą:

Las:

Las:

Las:

Las:

Ruiny:

Sanktuarium:

Przykład zagadki w ruinach:





Q: Jakich skryptów użyliście?
A: W regulaminie podawanie skryptów jest opcjonalne.

Q: A dacie link do tileseta/grafiki/skryptu?
A: Nie. Prosimy również innych użytkowników o ignorowanie takich postów. Jeżeli jest to NAPRAWDĘ konieczne, prosimy się w tym celu konsultować poprzez PW. Pewna osoba sprawiła, że ten punkt możemy uznać za cytat całego postu, więc prosimy nie pisać tak jak ona :3

Q: Kiedy demo?
A: Tak samo jak w przypadku poprzedniej wersji, nie planujemy wystawiać dema.

Q: Kiedy pełna wersja? Czekam!
A: Ja też, to wszystko wina Amela.

Q: Ile zajmie przejście gry?
A: Stosunkowo długo, za cel obraliśmy sobie ok. 13-14h.

Q: Ha! Powodzenia, nie zrobicie tak długiej gry.
A: To nie jest pytanie.

Q: Czy title jest animowany?
A: Tak.

Q: Miroku, Miroku... zupełnie jak w <tu wstaw nazwę gry>
A: Jest to normalne imię i nie obchodzi nas to, że ktoś inny go używa.

Q: Na mapach jest za mało detali.
A:
Spoiler:


Teraz lepiej?





Grę staramy się mocno poprawić, aby była ciekwsza i lepsza od wersji na zwykłego VX'a. Fabuła trochę się zmieniła, mapy są teraz robione przez Amela, więc poziom mappingu jest wyższy niż był ^ ^
Ogólnie sporo się zmieniło. Mamy nadzieję, że wam się to wszystko spodoba. Za jakiś czas mamy zamiar wstawić filmik pokazujący część zmian w grze i możliwości systemu walki.

Pozdrawiamy,
Ekipa Project-Ayus

pw1602 - Pią 18 Maj, 2012 23:14

Podoba mi się opis świata. Fabuła niewiele mówi i właśnie za to ją lubię :) Czekam, aż wyjdzie pełna wersja! Mapy, jak dla mnie wydają się troszeczkę puste. Ale to tylko takie wyobrażenie. Myślę, że będzie wspaniała gra.
sled - Sob 19 Maj, 2012 09:10

Sam pomysł na grę jest niczego sobie, mapping także jest... no bardzo dobry i nic poza tym;-) Jedynie cała ta fabuła mnie średnio nastawia - koniec świata, atak potworów (na bohatera choć domyślam się iż nie będzie to ich jedyny cel)... no prawdę mówiąc po prostu liczyłem na większą orginalność, ale to nie zmienia faktu że i tak zapowiada się świetnie-ode mnie 8,5/10

PS popraw to
Cytat:
rujnowany przez katastrofę, po której ocelili nieliczni,

Tu chyba powinno być "ocaleli" choć ostatnio sporo nowych słówek idzie złapać na forum więc możliwe że znowu jestem w błędzie :mrgreen:

Finwe - Sob 19 Maj, 2012 09:24

Cytat:
Q: Kiedy pełna wersja? Czekam!
A: Ja też, to wszystko wina Amela.

Zuy Amel :lol2:
A tak to miło że przerzuciliście się na Ace'a miło będzie. ;-)
Czekam.

Lartarin - Sob 19 Maj, 2012 15:56

Zapowiada się całkiem smacznie a to dobrze, bo zgłodniałam ^@^. Rozumiem, że
Spoiler:

to jakiś żart... Uff, to okej ;-) . Życzę aby Wasze starania ujrzały światło dzienne. Powodzonka :lartarin:

Diablo - Nie 20 Maj, 2012 17:11

Gra zapowiada się ciekawie. Mapki są dobre. Za to grafika, który zrobił logo macie zaje*******
Viuu - Nie 20 Maj, 2012 20:32

Doom napisał/a:
Za to grafika, który zrobił logo macie zaje*******

Ja zrobiłem to logo, więc dzięki ^ ^

sled napisał/a:
Tu chyba powinno być "ocaleli"

Dzięki, nie zauważyłem tego :P Poprawione.
A co do fabuły to nie masz się co martwić, nie będzie banalna ^ ^

Dodałem filmik pokazujący krótki fragment gry i pierwsze skille.
Skille #1 [Nieaktualny, zbyt wiele się zmieniło]

Wybaczcie za jakość tego filmiku, ale konwerter to tak skopał...

Diablo - Pon 21 Maj, 2012 14:13

Kurde. Oglądnąłem filmik i widzę że będzie to pierwsza epicka gra z Vx Ace xD Chciałbym potrafić robić takie logo jak ty ;-)
Amelanduil - Czw 31 Maj, 2012 19:26

Nowe screeny:
Spoiler:


Las:

Las:

Las:


stay tuned~

Valdali - Czw 31 Maj, 2012 22:16

bardzo ładne macie te screeny ; )
najbardziej mi sie podoba ten drugi ^-^
czekam na nowe ńjusy

Viuu - Pią 22 Cze, 2012 17:43

Kolejne screeny:
Spoiler:

Ruiny:

Sanktuarium:

Przykład zagadki w ruinach:



Po krótkiej przerwie, wracamy do roboty. Prologowe mapy prawie dociągnęliśmy do końca, więc do wydania Prologu dużo nam nie pozostało.
Ostatnio zaczęliśmy się bawić oświetleniem, co widać na powyższych screenach. Mamy nadzieję, że wyszło to dobrze ^ ^
Co do wydania Prologu, myślimy o początku Lipca. Miejmy nadzieję, że się wyrobimy.

Pozdrawiamy,
Ekipa Project-Ayus

Feniks - Czw 28 Cze, 2012 12:29

Brakuje mi tutaj tylko historii fabularnej, ale opis świata to nadrabia(nie wykluczone, że historie poznamy grając i tą fabularną, a także postaci :-> )
Testowałem waszą produkcje jeszcze na wersji vx i fabuła rzeczywiście była inna, ale klimat był świetny :-P
Dobrze, że opisaliście w ten sposób fabułę, widać, że znacie się na rzeczy. Oprócz tego dużo napisać nie mogę, mapy mi się podobają, ale i tak bardziej skupie się na całoukształcie fabuły ^^

Pozdrawiam i czekam na testy :shock:

LordVitas - Czw 28 Cze, 2012 21:33

Muszę przyznać że fabuła jest moim zdaniem świetna! 999 rok 9 miesiąc i 9 dzień.
Super patent. Mapki też mi się podobają. Czuje hit? No może przesadzam
bo nie wiadomo jak sama gra wypadnie. Ale fabularnie jest świetnie!
Czekam aż grę ukonczysz!

Pozdro
Vitas!

Feniks - Czw 28 Cze, 2012 21:41

Cytat:
Muszę przyznać że fabuła jest moim zdaniem świetna! 999 rok 9 miesiąc i 9 dzień.
Super patent. Mapki też mi się podobają. Czuje hit? No może przesadzam
bo nie wiadomo jak sama gra wypadnie. Ale fabularnie jest świetnie!
Czekam aż grę ukonczysz!

Z wszystkim się zgadzam, ale to jest ekipa 2 osobowa, więc czekasz, aż grę ukończą, warto zwracać uwagę na takie rzeczy, bo możesz obrazić resztę ekipy, w tym wypadku Amela, bo mógł poczuć się zapomniany :roll: (ale nie traktuj tego jako czepianie się czy coś, tak tylko zwracam uwagę na drobne niedopatrzenie:P Nie bierz tego do Siebie :-> )

Pozdrawiam :-P

Behemoth - Sob 30 Cze, 2012 19:22

Projekt przedstawia się bajecznie :!: Życzę sobie pełnej wersji :-) Pozdrawiam.
Viuu - Wto 28 Sie, 2012 16:58

Cóż, jak pewnie wielu z was wie (pisaliśmy na SB), straciliśmy jakieś 30% gry. Jest to wina Amcia (pierwszy raz mogę to powiedzieć z czystym sumieniem).
W każdym razie, od tamtego czasu ("niefortunnego" usunięcia całego folderu z grą) nie zrobiliśmy nic... Zwyczajnie nie mieliśmy jak, Amcia przez długi czas nie było, a jak wrócił to nie mieliśmy czasu robić gry bo trza było się uczyć do poprawki... (pochwalę się, że zdałem bo dziś miałem, Amciu ma jutro, liczmy na to, że zda).
Cóż, więc wygląda na to, że od czwartku (30-tego) zaczynamy pełną parą przywracać dane które straciliśmy i robić dalej, by móc wydać jak najszybciej możemy. By jeszcze bardziej przyśpieszyć prace, przyjęliśmy nową osobę do grupy i przy okazji zaciągniemy do roboty resztę naszej grupy (tak, wcale nie jesteśmy dwu-osobową grupą, po prostu reszta się opie***la, do tej pory tylko my cokolwiek robiliśmy).
Tak więc Prolog wydamy jakoś Wrzesień/Październik tego roku. Mamy nadzieję, że wszystko pójdzie tak jak trzeba i nie będzie więcej problemów ^ ^

Pozdrawiamy,
Ekipa Project-Ayus

Ayene - Wto 28 Sie, 2012 19:16

Tak już bywa przy pracach drużynowych :aww: Ach ten Amciu :roll: Mam nadzieję, że szybko odtworzycie utracone dane. Powodzenia w dalszym tworzeniu.
aragorn7015 - Wto 30 Paź, 2012 17:51

Czy projekt upadł?
A co do gry, to świetne mapki, fabuła zaciekawiająca, Opis świata też fajny, ale najbardziej podoba mi się logo (Gratuluję Viuu)
Spoiler:

Całkiem ciekawa ta mapa :D


Viuu - Wto 30 Paź, 2012 18:20

Jakie ty straszne rzeczy piszesz. Oczywiście, że nie upadła. Po prostu zagonić Amcia do roboty jest ciężko.
Chociaż ostatnio nie jest tak źle, idzie całkiem sprawnie.
Jeśli dobrze pójdzie to może nawet w tym roku wydamy ten prolog :P

Amelanduil - Wto 08 Sty, 2013 20:34

Update!
Od ostatniego posta minęło trochę czasu. Jesteśmy już dość blisko ukończenia prologu, hurra! Fakt, trochę ten Amel jest nieproduktywny, biorąc pod uwagę ile ten temat już tu stoi :roll: . Mamy jednak nadzieję, że nie będzie problemów ze zrobieniem Chaptera I szybciej, bądź co bądź najtrudniej jest zacząć to wszystko.

Ważna wiadomość!
Szukamy beta testerów! Final Deadline ukończenia gry narzuciliśmy sobie na 18.01. Po ukończeniu prac nad grą oddamy ją do użytku beta testerom, aby mogli ją przetestować, wyeliminować ewentualne błędy i podzelić się z nami swoją opinią. Beta testy będą trwały do 25.01.
Mamy już kilku beta-testerów, lecz uważamy że przydałaby się nam ich większa liczba. Prosimy nie robić spamu w temacie, zgłoszenia do testów przysyłajcie przez PW do mnie lub Viuu. Przede wszystkim szukamy osób kompetentnych, które potrafią rzetelnie testować gry, a nie po prostu chcą sobie zagrać w to wcześniej :lol2:

Przejście prologu... obstawiam na 2-3 godziny, ale prawdę mówiąc nie mam pojęcia, ile to może faktycznie zająć.

stay tuned~

Domilos - Sro 30 Sty, 2013 22:40

Jak tam idzie wam tworzenie? Amciu się obija?
bluemike - Czw 31 Sty, 2013 13:48

A tak na marginesie: kim jest amciu jeśli można wiedzieć, kiedyś mówiło się u mnie tak na jedzenie :D ?

Ładnie projekt się zapowiada, więc czekam na ukończenie.

makerowiec64 - Wto 12 Lut, 2013 19:38

Amciu to szanowny Amelanduil! :-)
Lartarin - Nie 24 Lut, 2013 19:41

No i co z Lajsami...? :-x CeGre...! Nał :lartarin:
Viuu - Nie 24 Lut, 2013 21:02

Taa... też chciałbym już to wydać...
Gdyby to tylko ode mnie zależało...

logarytm - Pią 01 Mar, 2013 13:50

Kiedy komuś zależy bierze projekt w swoje ręce i nie szuka wymówek, ale tworzy. Tutaj imo PROJEKT jest w stanie pozostawionym na pastwę losu i porzucony, a jego autorzy się pogubili choć może się mylę, ale to mało prawdopodobne - ja przeważnie się nie mylę...chcę się mylić, bo pograł bym w to, ale szczerze wątpię, że kiedykolwiek to wpadnie w moje łapska. Zwykle robieniu "ambitniejszej" zapowiedzi przyświęca inny cel niż ukończenie gry, a kiedy zaczynają się wymówki z takiej zapowiedzi nie powstają gry i jest to już dobrze mi znana i często spotykana kwestia.


Nie bójcie się krytyki jeśli naprawdę kończycie choć to demko dzięki komentarzom będzie można wiele poprawić...(po co ja to w ogóle piszę xd)

Amelanduil - Pią 01 Mar, 2013 14:44

Kolejny znak, że stanowczo powinenem zabrać się do roboty!
Bardzo powoli idzie, fakt ._. gra powinna być już skończona, a to faktycznie przyznaję się z mojej winy tak się nie dzieje T^T
Jednak zapewniam, że krok po kroku, mozolnie i ślamazarnie coś robimy, projekt dalej jest w trakcie tworzenia, nie porzuciliśmy go.

Aż się do roboty zabiorę, w końcu piątek i takie tam... W przypadku Viuu to nie wymówka, bo to faktycznie nie tylko od niego zależy, projekt grupowy w końcu ^ ^

Viuu - Pią 01 Mar, 2013 21:46

logarytm, powiem tylko, że raczej się mylisz. Choć nie dziwię się temu, że tak sądzisz, po tym co odwalamy nie trudno o taką dedukcje. Ale mogę cię zapewnić, gra wyjdzie. Dopóki Amel nie zwariuje i nie pousuwa wszystkiego to wszystko będzie dobrze. Choć prace idą wolno (uwierz, zmusić go do roboty to niemały problem), to grę cały czas robimy (przynajmniej ja cały czas coś tam skubie... tylko że nie wszystko jestem w stanie zrobić sam).

A...
Nie boimy się krytyki... I nie będziemy dawać projektu w formie "dema" (czyli jak to już pisałem w "tucie" - alpha), bo mamy swoich testerów.

Lartarin - Nie 03 Mar, 2013 13:33

Cytat:
Taa... też chciałbym już to wydać...
Gdyby to tylko ode mnie zależało...

To niedobrze, gra zapowiada się smakowicie, a wy chcecie zagłodzić Moi na death... :lartarin:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group