UltimaForum

Pełne wersje gier [VX] - Kruk

INRE - Pon 02 Lip, 2012 11:35
Temat postu: Kruk
Kruk


Informacje Ogólne
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012

Realia:

W grze opowiedziane zostaną wydarzenia sprzed tych z ZRS.
Akcja rozegra się w tajemniczym księstwie Lothwarrd położonym na jednej z
wsyp podlegających pod Vermilion (kraina w której rozgrywa się akcja ZRS).
Poszukiwacze odnajdują tutaj mnóstwo wysoko cenionych, pradawnych
artefaktów i relikwii, nierzadko przynoszących różnego rodzaju nieszczęścia.
Poszukiwaczami tymi często bywają właśnie Kruki - ludzie szkoleni od
najmłodszych lat w magii, boju i wielu innych tajemnych sztukach do walki z
demonami.

Fabuła:
Ciężko w tych czasach jest się utrzymać i chyba nikt już nie pamięta czy kiedyś było lepiej…
Nie ma z czego żyć, dlatego właśnie bohater wyruszył w podróż – za pieniądzem.
Mimo, że szkolony był do walki z demonami, zmuszony sytuacją
finansową, postanowił brać każde nadarzające się zlecenie. Pewnego razu
dostaje od losu szansę. Na poszukiwanie nieznanego do końca artefaktu
wyrusza ekspedycja, którą zlecił książę. Bohater chwycił więc okazję i dołączył
do poszukiwaczy, nie zważając na czyhające po drodze niebezpieczeństwa oraz
przestrogi o fatum krążącym nad tymi, którzy taki artefakt odnajdą…

Bohater:

Imię: Enialis
Wiek: ok. 20 lat
Klasa: Kruk
Charakter: Neutralny
Opis:
Pyskaty, cwany, pewny siebie i perfidny do bólu mężczyzna, wyszkolony na
Kruka. Jeden z najbardziej utalentowanych uczniów swojego Kruczego Gniazda.
Jest zręczny, świetnie włada mieczem i szybko poznaje nowe czary. Wyrusza
na najbardziej niebezpieczną misję swojego życia będąc przekonanym, że i
tak nie ma niczego do stracenia.

Rozgrywka:
W grze (jak zdążyliście zapewne zauważyć po ilości opisanych bohaterów)
sterujemy tylko jedną postacią. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym i
wydaje mi się, że zastosowałem dość ciekawy i dynamiczny system walki.
Nasz bohater będzie potrafił skakać, a później także używać hak do zaczepiania
się o drewno w niedostępnych miejscach oraz do przyciągania przeciwników.
Zaimplementowane są też minigry np. do otwierania zamków, czy trafienia do
celu. Natkniecie się też na jakieś zagadki - raczej proste ale będą.
Ważne jest też to, że w grze nie będzie zmiany ekwipunku, ale za to
będzie ulepszanie broni i pancerza oraz rozwijanie postaci o punkty.

Skrypty
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc

Muzyka i Dźwięki
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross

Grafiki
Enterbrain
Angius
Celianna
Ayene
Inquisitor
Mack
Blizzard
Aindra
Materials Samurai Add-on

Screeny
Spoiler:









Testerzy Beta
Finwe
Zazombik
Itan

--------------------------------------------------
Nowa wersja. Zapraszam do pobrania.

Linki:
Kruk v1.1 +RTP
Kruk v1.1

Co nowego? między innymi:
Spoiler:

-możliwość pominięcia intra
-save przed i po wykonaniu zadania
-możliwość zakupu mikstur przed walką na arenie (turniej)
-wyłączony skok (CTRL) podczas rozmów
-mapka z ostatnim bossem wygląda inaczej i inaczej też się nazywa
-kilka dodatkowych mikstur w grobowcu
-niektórzy przeciwnicy będą trochę słabsi
-nowe czary otrzymamy o poziom wcześniej (wciąż tylko 3 czary)
-poprawiono kilka literówek
-tekst widocznie nad postacią która mówi (tam gdzie było to drastycznie, że nie wiadomo kto mówił)
-jeśli ktoś przypadkowo "zużyje" łuk w grobowcu, nie zatnie nam to już rozgrywki
-kilka pomniejszych zmian na mapkach (wątpię czy ktoś dostrzeże, ale mnie denerwowały :-P )
-zmieniony wygląd bohatera pod koniec gry
I wiele innych...



Proszę o zgłaszanie problemów w temacie lub przez prywatne wiadomości.
Proszę także o usunięcie linków z pierwszego postu i dodanie nowych.

[ Dodano: Czw 28 Mar, 2013 18:32 ]
Solucja:
http://www.goniecrm.cba.pl/kruk_solucja.html

Vrona - Pon 02 Lip, 2012 11:40

Pomysł z linką - genialne!Fabuła - ja tam nie umiem tego oceniać to zostawię reszcie.
To rób,bo mi się podoba!

Roki132 - Pon 02 Lip, 2012 12:46

Fabuła...nie wiem tutaj wydaje mi się taka zwyczajna, ale zapewne w grze się rozkręci.
Co do skrinów podobają mi się.
Za samą zapowiedź 10/10!
Czekam na najbliższe demko!

kolkav5 - Pon 02 Lip, 2012 17:59

No no.
Czekam na Demo.
Bo wygląda bardzo fajnie. :mrgreen:

INRE - Wto 03 Lip, 2012 18:26

Nie wiem właśnie czy robić demo.
Sama gra nie będzie zbyt długa, a demo trwałoby z 20 min.

Aha, ten projekt raczej skończę szybciej niż ZRS.

INRE - Czw 05 Lip, 2012 14:17

Szukam beta-testerów.
Jest ktoś chętny?

Ardal852 - Czw 05 Lip, 2012 15:41

Ja chętnie pomogę w beta testach. Sam jako twórca gry wiem, że bez tego ciężko jest wyłapać ewentualne błędy. Osobie z zewnątrz przychodzi to łatwiej, więc...
W razie czego jestem chętny :)

Roki132 - Pią 06 Lip, 2012 00:52

Ja jestem chętny do brata pójdę :d.
RalofTemerczyk - Pią 06 Lip, 2012 16:24

Też jestem chętny do testów beta.
kolkav5 - Pią 06 Lip, 2012 16:29

Ja TZ Do BT. :-P
INRE - Pią 06 Lip, 2012 17:53

Dobra, dzięki za zgłoszenia, bo wiecej tu chętnych do testów niż opini nt. zapowiedzi.
Kogoś z was wybiorę.

lolek - Pią 06 Lip, 2012 19:23

Weź dwóch testerów. Gra będzie lepiej przetestowana. Dwóm testerom będzie raźniej, będą sobie mogli gawędzić o testowaniu, a poza tym jak Ci się tester wykruszy z braku czasu to zostanie Ci jeszcze jeden.
INRE - Wto 31 Lip, 2012 13:02

Podczas dalszego tworzenia doszedłem do wniosku, że dema jednak nie będzie.
Mam już zrobione ok. 70% gry i jeżeli nie wystąpią żadne komplikacje to FULL może ukazać się nawet pod koniec wakacji, jednak tego obiecać nie mogę.

Czas grania uległ niestety skróceniu przez to, że musiałem wyciąć jeden fragment gry. Nie jestem w stanie dokładnie określić czasu przejścia, bo to będzie zależało od nastawienia gracza. Kto będzie chciał, może przelecieć przez całą grę wykonując tylko wątek główny, wtedy zajmie to coś ponad godzinę. Dla tych co będą chcieli wycisnąć z gry więcej, będzie kilka zadań pobocznych, sekrety itp. Wtedy może zająć ponad 2 godziny nawet do 3.

Określałem pod siebie, wam jednak może zająć to dłuższy czas, bo nie będziecie wiedzieli wszystkiego z góry.

Co do testerów będą ostatecznie ci sami co testują mój drugi projekt.
-Finwe
-Zazombik
-Nexis

lolek - Wto 31 Lip, 2012 16:52

INRE napisał/a:
Mam już zrobione ok. 70% gry i jeżeli nie wystąpią żadne komplikacje to FULL może ukazać się nawet pod koniec wakacji


Bardzo dobrze Ci idzie. Mam nadzieję, że niedługo skończysz i będziemy grali w fajną grę.

master miller - Wto 31 Lip, 2012 17:00

A ja licze że będe sie mogl do czegos przywalic :D
lolek - Wto 31 Lip, 2012 17:08

Bardzo śmieszne master miller :krowka:

...jednak mało dobrych gier powstaje w RM i ja liczę na dobrą grę. INRE wziął do gry aż 3 testerów więc mam nadzieję, że nie będzie błędów.

Lartarin - Wto 31 Lip, 2012 18:22

Cytat:
INRE wziął do gry aż 3 testerów więc mam nadzieję, że nie będzie błędów.

Toć to sama śmietanka test-fachu: Finwe, Zazombik, Nexis... W żadnym razie nie może być błędów. To będzie HIT... ale bardziej TESCO :lartarin:

lolek - Wto 31 Lip, 2012 18:33

Lartarin napisał/a:
Toć to sama śmietanka test-fachu: Finwe, Zazombik, Nexis... W żadnym razie nie może być błędów. To będzie HIT... ale bardziej TESCO :lartarin:


Nie no co ty, błąd będzie wywalał co 30 sekund i w ogóle zapowiada się hiper gniot - od razu wezwijcie Angiusa...

Racja. Finwe, Nexis, Zazombik nie powinni się brać za testowanie jak nie umieć. Najprawdopodobniej jak Lartarin nie przetestuje to gra nie pójdzie :diabel: INRE dopisz Lartarin do testerów bo inaczej gniot będzie... :boogie:

Lartarin - Wto 31 Lip, 2012 18:54

Jak dobrze, że ty w tej kwestii nic nie działasz, bo i tak już mamy poziom jaki ów testerzy zaprezentowali na UT3 + (ewentualnie) ty = katastrofa (albo gorączka :lol2: ) A teraz bierz się za robienie własnej gry i nie bluźnij więcej. Żeby nie robić offa, który zrobiłeś ty napiszę, że gra pod żadnym względem nie przedstawia dla mnie wartości "jako takiej". Niemniej jednak powodzenia w doborze współpracowników, bo sam bo$$ projektu wydaje się być solidny.
Ćuzzzz ^^

Ayene - Sro 01 Sie, 2012 08:47

W porządku *Solo Lee*, rozumiem rozgoryczenie. Faktycznie niektóre słowa nie powinny tutaj paść, zwłaszcza że wszelkie dyskusje powinny dotyczyć wyłącznie przedmiotowej gry "Kruk". Niepotrzebnie jednak sięgasz do oskarżeń o rzekomą stronniczość Nhadali. Nie każdy musi dostrzegać nawiązania do Twojego "nieoddania pracy na UT3". Aby nie rozgorzała na nowo niepotrzebna dyskusja, sugeruję (powielając słowa Nhadali), aby rozwiązania tej sytuacji szukać poza forum.

Co do gry.
Jestem ciekawa perfidii głównego bohatera. Z pyskatymi i pewnymi siebie postaciami miałam już do czynienia, ale z perfidnymi chyba jeszcze nie. Do tego interesuje mnie sposób wykorzystania skryptów Shanghaia. Poczekam i na pewno zagram.
Pozdrawiam.

INRE - Sob 18 Sie, 2012 12:04

Prace zwalniają z powodu braku czasu, a czasami braku chęci.
Jest jednak kilka zmian (screeny w pierwszym poście właściwie nieaktualne).
-Popracowałem nad klimatem, zastosowałem fogi, efekty świetlne, miejscami przyciemnienie i odważniej zmieniona barwa ekranu, nieco muzykę też zmieniłem.
-W menu głównym zmieniłem graficznie napisy NOWA GRA, WCZYTAJ, KONIEC.

Menu główne:
-wcześniej
Spoiler:


-teraz
Spoiler:



Wioska:
-wcześniej
Spoiler:


-teraz
Spoiler:



I tu jeszcze takie podziemia :-)
Spoiler:


Spoiler:



Na razie tyle.

SaE - Sob 18 Sie, 2012 21:10

No wioska dużo lepiej wygląda, to jakaś maska? Imo czcionka w menu wcześniej była lepsza. Dwa ostatnie screeny - super.
INRE - Nie 19 Sie, 2012 21:33

Jeśli chodzi o wioskę to takie tam promienie dodałem.
Jest też fog, którego na screenie nie za bardzo widać, no i przyciemniłem barwę ekranu.

A jeśli chodzi o menu...
Szkoda, bo przy tej drugiej czcionce więcej się narobiłem. Coś jeszcze pokombinuję.

SaE napisał/a:
Dwa ostatnie screeny - super.

Dzięki :-D

INRE - Sro 29 Sie, 2012 14:45

Udostępniam grę.
Mediafire:
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP

Hostuje
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP

Proszę o edycję pierwszego posta i przeniesienie do odpowiedniego działu.

Do edycji:
Spoiler:


Informacje Ogólne
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012

Skrypty
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc

Muzyka i Dźwięki
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross

Grafiki
Enterbrain
Angius
Celianna
Ayene
Inquisitor
Mack
Blizzard
Aindra
Materials Samurai Add-on

Screeny
Spoiler:









Testerzy Beta
Finwe
Zazombik
Itan


Linki
Mediafire:
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP

Hostuje
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP



Czekam na opinie i uwagi co zmieniać w kolejnych wersjach gry.

Ayene - Sro 29 Sie, 2012 14:52

OK pobieram :aww: Zagramy... ocenimy :zla:
Avara - Sro 29 Sie, 2012 15:48

Pierwszy post zmieniony. Temat został przeniesiony z "Zapowiedzi VX" :aww:
Przydałoby się zmienić też wstęp ;-) Jakby co daj znać nawet na PW :-)

Ayene - Sro 29 Sie, 2012 15:54

Dziwne, nie mogę przejść misji z wiedźmą. Ruszam do jaskini, wyciągam przedmiot ze skrzynki, ale dalej odpowiada mi, że mam wykonać zadanie. Jest coś ponadto, co przez głupotę przeoczyłam? :-PP Mam spore problemy w poruszaniu się po jaskini, na moim lapku prawie nic nie widzę.
INRE - Sro 29 Sie, 2012 16:07

Nie odkryłaś widocznie całej jaskini. Musisz odnaleźć pewien przedmiot aby przeskoczyć przez wodę w jaskini.

Zastanawiam się nad napisaniem solucji, bo nie tylko tobie gra sprawia problemy.

W jaskini za ciemno?
Może masz zbyt przyciemniony obraz w lapku? U mnie na stacjonarce było dobrze, u siostry też, i na laptopie też.

Lartarin - Sro 29 Sie, 2012 16:12

Lekka lipa z tą jaskinią, no i ciemno jak w d!@#$
Diablo - Czw 30 Sie, 2012 23:10

Nie zdarzylem jeszcze pograc. Doszedlem do katakumb gdzie ubijam nieumarlych. Ale ocenie co zauwazylem.
Fabula: swietnie zbudowana, a postac wiarygodna! Malo takich gier jest. Wiecej jeszcze nie moge powiedziec.
Klimat: te efekty swietlne + muzyka to naprawde cos. Nauczylem sie tez od cb ze przyda mi sie BGS. Tyle dzwiekow i interakcji!
Mapki: zacne. Jedynie podgrodzie mi ciut nie odpowiada (nie przyzwyczajony do tile z RmVx) a to juz tylko moj gust.
Walki: nie lubie ABS'sow, ale tutaj jest niezly. Przy odrobinie cierpliwosci (i czasu) z kazdej walki mozna wyjsc prawie bez szfanku( jednak trzeba sie na skakac i caly czas ruszac).
Nie pasi mi tylko to ze moge deptac kury :-D chyba ze efekt byl zamierzony. Wtedy zwracam honor.

Sry za ortografie, ale pisze z telefonu.

Prometherion - Pon 03 Wrz, 2012 18:04

Pobrałem i przeszedłem. Oto moje spostrzeżenia.
Sama rozgrywka jest w porządku, trochę zagadek, trochę skakania. Walka mi odpowiada (chociaż sam preferuję turową), nie irytuje a zmusza do rozmyślnego klikania. Jeżeli chodzi o mapping to jest na przyzwoitym poziomie, staranny. Muzyka standard, klimat jest.
Niestety najgorzej sprawa ma się pod względem fabularnym, jednym słowem mizeria. Nie wspomnę już o początku gry żywcem wyjętym z Wiedźmina, muzyka The Dike, podgrodzie, kapłan, wiedźma i glejt do miasta. Nuda! Dalej niestety też nie jest lepiej, sztampa i oklepane motywy. Gdyby gra trwała dłużej niż te 2 godziny z pewnością bym ją wyłączył. Sama mechanika, zwłaszcza w RPG, jest na drugim miejscu. Opowiadana historia jest najważniejsza, twoja mnie w ogóle nie zainteresowała.

- Mechanika, mapping, muzyka zostają.
- Fabuła i niektóre dialogi do wymiany.

Życzę powodzenia z przyszłymi projektami.
Modyfikuj wiadomość

noruj - Pon 10 Wrz, 2012 17:46

Przeszedłem Kruka. Najpierw chciałbym powiedzieć, że gra mi się spodobała. To krótka i grywalna produkcja RPG nastawiona na przygody, bardziej niż na immersyjną fabułę.
Gra jest bardzo sztampowa, co mnie odrobinę odtrąciło, ale szybko się przerzuciłem na ten tryb rozgrywki i po około 30m. ( grę przeszedłem w 1h30m) grało się już wybornie. Na tyle zabawy takie motywy są ok, ale jeśli produkcja ta byłaby dłuższa, tak powiedzmy do +5h, to mogłoby to strasznie wymęczyć. To trochę już oklepane motywy:
- glejt do miasta, przeciąganie(dam ci glejt jak zdobędziesz dla mnie[...]) oczyszczanie potworów z jaskini, niezrozumiały prorok, etc.
Na plus na pewno są mini-gierki i systemy. Otwieranie zamków, zabawa z hakiem, skakanie, masakrowanie klawisza i tak dalej. Co prawda wiążą się z tym małe bugi, ale to nic. Da się grać. Sama walka jest ok, czasami hotkeye nie reagowały w ferworze walki. Sama fabuła jest średnia. Jak mówiłem - przygodowo jest bardziej niż fabularnie. Intro jest śmieszne niestety. Dowiadujemy się z niego (od narratora), że Kruki to nie najemnicy, ani czarownicy, ani najemne zbiry( od pierwszego różnią się tylko charakterem xD?)
Tak właściwie to okazuje się, że główny bohater (Kruk) to WŁAŚNIE najemnik(1), który przyjmuje różne zlecenia. Mało tego! Posługuje się magią, czyli równie dobrze możemy go nazwać czarownikiem(2) i w sumie ma zły charakter, wykorzystuje innych, jest chytry i nieuprzejmy, ma przerośnięte ego. Więc w sumie może nie jest zbirem, ale charakterku to on nie ma miłego.(3).
Nie wiem czy przemyślałeś to intro. Jak dla mnie, to ono wygląda tak jakbyś trochę przedobrzył, próbując na siłę nadać tym Krukom jakąś wielką głębie.
Grafika i muzyka jest ok. Trochę klimat taki Gothicowo-Wiedźminowy.
To w sumie tyle. Gra jest spoko, polecam!

asdasd7251@tlen.pl - Czw 13 Wrz, 2012 21:05

Podczas gry zauważyłem błąd a mianowicie nie mogę otworzyć drzwi w katakumbach
noruj - Czw 13 Wrz, 2012 22:10

To nie jest błąd 0.o
Alexis - Pią 14 Wrz, 2012 13:50

OMG to jest świetna gierka. W niej są po prostu zagadki i trzeba momentami pomyśleć.
Dlaczego chwilę zastanowienia nazywasz bugiem ? :O

asdasd7251@tlen.pl - Pią 14 Wrz, 2012 16:22

To GENIUSZU co tam trzeba zrobić aby otworzyć te drzwi?
Finwe - Pią 14 Wrz, 2012 18:00

Hmmm...
Zdobyć łom do skrzyń?
Spoiler:

Łom jest w jaskini u wiedźmy


A reszta jest prosta.
A teraz mogę dostać tytuł geniusza? :lol2:

INRE - Nie 30 Wrz, 2012 17:46

Witam.
Chciałem tak trochę temat odświeżyć, przypomnieć o grze i dodać, że tworzę kontynuację.
Nie wiem kiedy wyjdzie, na razie nawet za wcześnie na zapowiedź, ale zarys projektu mam.
A tak to zbieram błędy do poprawy do wersji 1.1 Kruka.

makerowiec64 - Wto 02 Paź, 2012 09:53

Szkoda,że tyle tych skryptów napchałeś,ale powiem ci,że
całość wygląda naprawdę dobrze.Co to fabuły - brak zdania.

Kenji666 - Pon 22 Paź, 2012 13:48

Siemanko.. Gram aktualnie w gre: D i jestem w jakini wiedzmy juz z hakiem :D i zastanawiam sie co dalej.. stoje obok tego wielkiego "czegoś" xd co daje mane i u góry jest zielony kryształ :D co dalej? bo nie ogarniam
INRE - Nie 17 Mar, 2013 13:47

Trzeba:
Spoiler:

Zebrać kryształ, przyciągnąć go hakiem, ale należy stać jeden krok od brzegu.


______________________________________________________________________________
Nowa wersja. Zapraszam do pobrania.

Linki:
Kruk v1.1 +RTP
Kruk v1.1

Co nowego? między innymi:
Spoiler:

-możliwość pominięcia intra
-save przed i po wykonaniu zadania
-możliwość zakupu mikstur przed walką na arenie (turniej)
-wyłączony skok (CTRL) podczas rozmów
-mapka z ostatnim bossem wygląda inaczej i inaczej też się nazywa
-kilka dodatkowych mikstur w grobowcu
-niektórzy przeciwnicy będą trochę słabsi
-nowe czary otrzymamy o poziom wcześniej (wciąż tylko 3 czary)
-poprawiono kilka literówek
-tekst widocznie nad postacią która mówi (tam gdzie było to drastycznie, że nie wiadomo kto mówił)
-jeśli ktoś przypadkowo "zużyje" łuk w grobowcu, nie zatnie nam to już rozgrywki
-kilka pomniejszych zmian na mapkach (wątpię czy ktoś dostrzeże, ale mnie denerwowały :-P )
-zmieniony wygląd bohatera pod koniec gry
I wiele innych...



Proszę o zgłaszanie problemów w temacie lub przez prywatne wiadomości.
Proszę także o usunięcie linków z pierwszego postu i dodanie nowych.

[ Dodano: Czw 28 Mar, 2013 18:32 ]
Solucja:
http://www.goniecrm.cba.pl/kruk_solucja.html

Proszę dodać do pierwszego postu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group