Dobra. Postanowiłem dać to na Ultimę już teraz. Temat miałem wstawiać już wraz z demem, ale wyszły nieoczekiwane komplikacje i postanowiłem dać już teraz.
A więc, zapewne nic z tytułu nie rozumiecie, albo już szybko włączacie Tłumacza. Po co?
Northern jæger nie znaczy nic innego niż "północny łowca"... Nie będzie to taki typowy Erp-eg.
Fabuła
Spoiler:
Jesteśmy myśliwym potworów, Jarlenem "Stærk" (mocnym), który na polecenie
władcy/króla/tyrana, ma za zadanie wybić wszelakie potwory gnębiące wsie i miasta w obrębie tego królestwa. Gra będzie miała kilka(naście) chapterów, tak przynajmniej zakładam, a każdy będzie się ograniczał do polowania na jednego potwora. Nie, potworem nie będzie pierwszy lepszy duszek, szkielecik czy jakiś tam badziew, tylko potężna, złowieszcza i strasznie wytrzymała bestia. Nie zabijemy jej ot tak, na każdą będziemy musieli znać sposób, mieć stosowny ekwipunek, oraz towarzyszy, bo przecież samemu to jak porywać się z motyką na Słońce Do tego wykonamy trochę zadań pobocznych oraz masę zagadek które staną nam na przeszkodzie.
Oba skrypty są autorstwa Victor'a Sant'a. Być może dodam kilka skryptów z jego kolekcji, bo są naprawdę dobre.
Zasoby:
-RTP Podstawowe
-Własne
Stan projektu
Około 20%. Tyle będzie dawała wersja demonstracyjna
Data wydania dema:
Za 3-4 dni
Data wydania pełnej wersji
...
Obrazki z gry
Spoiler:
Tutaj próbka możliwości skryptu
Spoiler:
Kolejna próbka, tym razem w innej scenerii
Spoiler:
Centrum wsi Strażnica Północy. Cieniowanie do poprawy
Spoiler:
A tutaj przełęcz Månegarm
Viuu - Sro 18 Lip, 2012 22:50 Ehh... nie ma to jak pokazywać "możliwości skryptu", nie potrafiąc użyć go poprawnie.
Chodzi mi o oświetlenie oczywiście (bo innych skryptów tu nie ma...).
Co do samej gry, to fabuła jest dość banalna, ale nie brzmi źle. Z tego co piszesz, w grze będzie wymóg posiadania mózgu i to mi się podoba :P
A mapy... średnie i nic ponadto. Mam nadzieję, że będzie to coś chociaż trochę ciekawego.
Powodzenia ^ ^