Zapowiedzi gier i dema [VX] - Zapowiedź gry "Tale of Legendary Heroes I"
~Nakhitto - Czw 23 Sie, 2012 19:41 Temat postu: Zapowiedź gry "Tale of Legendary Heroes I"
Fabuła
Spoiler:
Fabuła, opowiada o złym demonie Izejaszu który powrócił,siał zniszczenie i terror w świecie.Później ojciec głównego bohatera klanu krwi zabił Izejasza runą wszystkich żywiołów tylko nią można Go pokonać. Lecz przy uderzeniu tą runą zniszczył Izejasza oraz siebie. Z tej runy wypadły kryształy tych żywiołów lecz teraz są bez mocy. Trzeba kryształy nasycić odpowiednimi żywiołami i stworzyć runy a z tych run najsilniejszą runę. I go zabić.
Główni bohaterowie
Spoiler:
Kyan Główny bohater gry jest uprzejmy oraz pewny siebie. Dąży do zemsty jakiej sprawił mu Izejasz zabijając mu ojca. Ma 23 lata.
Leslie Siostra Kyan'a jest zazdrosna i zamądrzała. Ma 16 lat
Skrypty
Spoiler:
HUD Ekwipunku na mapie by Ayene
jest ich więcej tylko muszę je poprawić
Screeny:
Spoiler:
Domek bohatera
Miasteczko
Domek w Zimowym Lesie.
Data wydania gry: Gdzieś w środku października tak na oko.
Proszę także o krytykę i oceny co pomoże mi w urozmaiceniu gry. PS. Jest to mój pierwszy projekt więc nie wyczekujcie czegoś bardzo wielkiego
Amelanduil - Czw 23 Sie, 2012 19:48
~Nakhitto napisał/a:
Lecz przy uderzeniu tą runą zniszczył Izejasza oraz siebie.
~Nakhitto napisał/a:
Trzeba kryształy nasycić odpowiednimi żywiołami i stworzyć runy a z tych run najsilniejszą runę. I go zabić.
Fabuła nie ma sensu... mamy zabijać złego demona... DWA RAZY -_-' Przecież ojciec głównego bohatera już się tym zajął, co czyni również cel gry bezsensownym... Nic więcej w tym temacie nie mam do powiedzenia, bezsensowna fabuła.
Poza tym, temat nieregulaminowy, 7 dni na dodanie screenów, przepraszam Avaro, że piszę to za ciebie, zabieram ci robotę, wiem xDAvara - Czw 23 Sie, 2012 19:49 Brak 3 screenów - temat nieregulaminowy. Temat zamykam. Wyślij mi screeny na PW, to uaktualnię post i otworzę temat ponownie. Masz na to tydzień. Po tym czasie (jeśli nie otrzymam zdjęć) temat wygaszę.
Powodzenia w projekcie Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę Przeważnie pierwszych projektów się nie wrzuca w takie miejsca, ale zobaczymy
Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę
Pisz za siebie gąsko.
Cytat:
Przeważnie pierwszych projektów się nie wrzuca w takie miejsca
Ktoś ją oszukał, nie przejmuj się.
Tak na poważnie to weź spisz raz jeszcze całą fabułę, ustal czy pewne zdarzenia miałyby/mają sens. Zastanów się jacy mają być twoi bohaterowie i jak zachowają się w różnych sytuacjach (tych zaplanowanych w grze). Fabuła o demonie, to dobra fabuła. Wymaga ona jednak kilka poprawek aby być rzeczywiście erpegową ^^... no wiesz o co chodzi. Rób dalej i nie zrażaj się "krytykami". Popraw to i tamto a na pewno "będą z tego ludzie". Powodzonka i Pozdrowionka
PS
W jednym mieli rację, dodaj screeny z gry!Feniks - Czw 23 Sie, 2012 20:21
Cytat:
Rób dalej i nie zrażaj się "krytykami".
W tym bezgranicznie się z nią zgadzam i nie przestane
Fabuła o demonach jest bardzo znana, ale liczy się (przynajmniej dla mnie) pomysł na jej realizacje. Także bohaterowie oraz dialogi bardzo są interesujące w każdej grze (ponownie -> p. dla mnie).
Także nie przejmuj się tymi ,,krytykami", bo na większość szkoda słów i do dzieła! Avara - Czw 23 Sie, 2012 20:31 Wydawało mi się, że temat zamknęłam No dobra. Temat pozostanie otwarty, ale jeśli nie wrzucisz tu lub nie prześlesz mi screenów temat wygaszę
Krytyki należy brać sobie do serca, poprawiać błędy i ćwiczyć się w robieniu coraz lepszych gier SaE - Czw 23 Sie, 2012 22:07 No fabuła nie jest ułożona chronologicznie. Piszesz wpierw, że powrócił, później że został zabity, a na koniec trzeba go znowu zabić. Ogólnie zapowiedź na razie kuleje. Jeszcze raz przeanalizuj, o czym chciałbyś zrobić grę.
Pozdro.aragorn7015 - Pią 24 Sie, 2012 00:08 Prawie wszystko już wypisali tylko jeden błąd w bohaterach: Nie powinno byc
zamądrzala tylko przemądrzala... U Leslie.~Nakhitto - Sro 29 Sie, 2012 09:53
Screeny:
Spoiler:
Domek bohatera
Miasteczko
Domek w Zimowym Lesie.
SmoKe - Sro 29 Sie, 2012 13:18 Mapy strasznie puste i sporo na nich błędów (szafy itp. stojące na ścianach, trawa obrastająca wokół domów). Rób je o wiele mniejsze i staraj się wykorzystywać większość rzeczy z chipsetu żeby wypełnić pustkę.Yoroiookami - Sro 29 Sie, 2012 13:22 Gratuluję projektu mam tylko nadzieję, że nieco poprawisz fabułę i dodasz przecinki, bo trudno mi się czyta.
Aha, no i ta mapka:
jest piękna
No a przynajmniej mi bardzo się podoba, prócz tego że mogłoby być więcej obiektów.
Cytat:
Powodzenia w projekcie Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę
No ja bym powiedział, że wprost przeciwnie. To właśnie to odróżnia Ultimę od każdej innej strony RPG Mejkera. :IRahim - Czw 13 Wrz, 2012 09:49
Yoroiookami napisał/a:
Gratuluję projektu mam tylko nadzieję, że nieco poprawisz fabułę i dodasz przecinki, bo trudno mi się czyta.
Aha, no i ta mapka:
Obrazek
jest piękna
No a przynajmniej mi bardzo się podoba, prócz tego że mogłoby być więcej obiektów.
Cytat:
Powodzenia w projekcie Wiedz tylko, że mamy tu duże wymagania a tzw. "gnioty" rozgniatamy na miazgę
No ja bym powiedział, że wprost przeciwnie. To właśnie to odróżnia Ultimę od każdej innej strony RPG Mejkera. :I
Odróżnia? Na innych forach są takie same "projekty" a w tej mapce nie widzę nic ciekawego, mój młodszy brat z 6 kl pods. robi ciekawsze, mapka jest pusta, title nie jest wykorzystywany w większości, ustawienie w mairę. Hm. Logiczne że ludzie będą oceniać owy projekt jako gniot... Dlaczego?
-Są tu ludzie którzy zajmują się mappingiem juz jakiś czas i ich projekty są naprawdę ciekawe, a są i młodzi i niedoświadczeni... Może dokonać podziału na pod działy na zawansowanych i tych początkujących... Wtedy ci początkujący byli by oceniani nieco łagodniej? Yoroiookami - Czw 13 Wrz, 2012 09:55
Rahim napisał/a:
Może dokonać podziału na pod działy na zawansowanych i tych początkujących... Wtedy ci początkujący byli by oceniani nieco łagodniej?
A może podzielimy użytkowników na gburów i tych wyrozumiałych, a ciebie wrzucimy do tej pierwszej grupy? cj2 - Czw 17 Sty, 2013 16:14 Na początek proszę o nominację do Łopaty Tygodnia.
Jako, że najlepszym pisarzem na świecie nie jestem, a w mappingu nie idzie mi tak źle, to postanowiłem pozwolić sobie na poprawę Twojego mappingu.
Spoiler:
1. Gdybyś zachował schody:
-musiałbyś kombinować z wysokością ścian
-byłoby to bez sensu
-nie miałbyś fajnego salonu
2. Dywanik!
-koniecznie prostokątny, fajnie się prezentuje
3. Stolik
-a co, bohater je na blacie?
4. Inne
-poprawiona kuchnia, sypialnia
-otworzone okno
-obraz w sensownym miejscu
Spoiler:
1. Więcej zimy!
-pada śnieg
-nieodśnieżony kawałek drogi
2. Realistyczniej!
-bardziej losowe drzewka
-bardziej sensowna łąka
-wilk
-rośliny
-dym, bo w tym budynku byłoby zimno, bez ogrzewania
-bardziej sensowne drzwi
_
Gdy ktoś się będzie chciał zapytać, po co to robiłem, to powiem "bo tak". Leżę w łóżku i nie mam co robić. Przynajmniej może jedna osoba nauczy się lekko mappingu.
UWAGA!
Robione nie w VX, tylko VX ACE!