Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Sie, 2010 12:25
Squall
Autor Wiadomość
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Czw 05 Lis, 2009 21:40
Ok To i ja coś dam :-)

________________________

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 05 Lis, 2009 22:08
Bardzo ładnie dopracowane detale. Nawet pranie na sznurku jest pogrupowane kolorystycznie :-D A na poważnie, całość wygląda schludnie. Okna są w takiej odległości od siebie, w jakiej lubię. Nic dodać, nic ująć :-)
________________________


 
 
 
Greed 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 42
Skąd: Tokio
Wysłany: Czw 05 Lis, 2009 22:14
Zgadzam się z Ayene. Ponadto uważam że robisz najlepsze mapki (a przynajmniej lepszych nie widziałem), są schludne i cieszą oko. Zapewne to zasługa tych nowych Tilsetów których używasz.
________________________
"Darker than Black"
Może taki jestem.
 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Czw 05 Lis, 2009 22:24
Chyba nie ten temat Ozzma :-P a co do screena...
Dzięki ale mi zawsze czegoś brakuje i pewnie zmienię to jeszcze nie raz
________________________

 
 
Ozzma 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Wrz 2009
Posty: 88
Skąd: Stumilowy Las
Wysłany: Czw 05 Lis, 2009 22:33
Od razu się spostrzegłam, nie wiem czemu mio się pomyliło chyba za dużo rzeczy na raz robię :-P

Za to mi się podoba kolorystyka. Dobrze dobrałeś kolor domu i dachu. Ta kostka brukowa też ładnie wygląda. Niestety ale trzeba napisać w samych superlatywach :-P
________________________
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 07 Lis, 2009 10:44
Aloha!
Co Ty myślisz że będę cię chwalić :-P
Pewnie że będę :!:
Masz zmysł graficzny i to aż rzuca się w oczy. Powinieneś zostać gościem od spraw zagospodarowania przestrzenią hehe :mrgreen:
5/6 :lartarin:
Zastanawia mnie tylko ta fontanna z XP w tle :?:
________________________

 
 
 
Azsak von Triger 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob 07 Lis, 2009 10:49
Wszystko ładnie tylko jak patrze tam koło fontanny to wydaje mi się jakby było tam pusto ,może dodasz jakieś ptaszki i okruchy chleba ,ale ogólnie fajna mapka :-) ,więc 5/6.
 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Sro 11 Lis, 2009 13:06
Lartarin napisał/a:
Zastanawia mnie tylko ta fontanna z XP w tle :?:

Zła jest? :-P Potrzebowałem jej do tego miasta a ładniejszych jak na razie nie widziałem...
________________________

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 11 Lis, 2009 13:19
Oczywiście, bo trzeba korzystać z XP-kowskich zasobów, które oczywiście pasują do wystroju. Sama również mam taką fontannę w parku w Klam ;-)
________________________


 
 
 
Cyklop 




Nagrody:
UFT3 Winner

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: ???
Wysłany: Czw 19 Lis, 2009 10:40
Widziałem też trailer więc wiem że te mapy w ruchu wyglądają jeszcze lepiej. Zatrważająca jest twoja dbałość o szczegóły XD Przydałby się jeszcze jakiś inny skrin który pokazuje inny element nie tylko garfikę ;)
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Czw 19 Lis, 2009 12:29
Pięknie. Ładny tilset. 6/6 :D
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Pią 27 Lis, 2009 10:38
Cyklop napisał/a:
Przydałby się jeszcze jakiś inny skrin który pokazuje inny element nie tylko garfikę ;)


Właśnie mam zamiar zrobić ostatni trailer przed wrzuceniem dema więc chyba zrobię coś co nie pokazuję tylko grafiki :-)

Nowe screeny :-D











Pozdrawiam!
________________________

 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Pią 27 Lis, 2009 22:56
System walki mój ulubiony ^^ też z niego korzystam hjehje poza kilkoma dodatkami (apropos ładny window). Zauważalne że twoja gra kipi od skryptów i efekt jest taki jaki powinien. Na pierwszych dwóch screenach tak naprawdę mało co widać, choć możliwe że w grze wygląda to lepiej. Czemu w ogóle tam jest tak ciemno? A co najlepsze jest ciemniej niż na trzecim czy czwartym obrazku - a tam najwyraźniej jest noc.
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Pią 27 Lis, 2009 23:32
Taak kipi od skryptów :mrgreen: Jest ich naprawdę duużo, te dwa pierwsze screeny to kopalnia ale w grze widać leepiej - ogólnie gra cały czas przechodzi jakieś zmiany (buuu SaE odeszła z PoooMocy! (Help Me :-P )
________________________

 
 
Deegi 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 29
Wysłany: Sob 28 Lis, 2009 12:21
Mam jedno pytanko. W jaki sposób zrobiłeś światło emanujące z jednego punktu (w tym wypadku z lamp)?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene