Zamknięty przez: Ayene Pią 10 Gru, 2010 14:42 |
Największa rzecz, którą chciałbyś/ałabys się pochwalić !! |
Autor |
Wiadomość |
Matieu
Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 1 Skąd: z Białego ;-)
|
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009 19:57
|
|
Największa rzecz, którą chciałbyś/ałabys się pochwalić !!
|
Piszcie i chwalcie się !!! xD |
________________________ It's time to lead.
|
|
|
|
Amagai
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 1
|
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009 10:14
|
|
|
1st ! ;D
Lubie chleb ze smalcem ! ;) |
|
|
|
Deegi
Preferowany:
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 29
|
|
|
|
Teyan
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 48
|
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009 16:23
|
|
|
Uwielbiam ten temat!!!!!!
Oto co powstało z mojego skryptu, to jest najbardziej zaawansowany skrypt jaki napisałem.
Podziwiajcie go!!!! (Wiem, że się za bardzo chwalę, ale w końcu po to jest ten temat!!!)
Opis:
Pierwsze okienko (górne lewe) to reputacja u poszczególnych klas (jeżeli będziemy mieć odpowiednią ilość reputacji nasza postać będzie mogła awansować np: gdy zbierzemy 10pkt reputacji to Knecht będzie mógł awansować na Rycerza lub Kapłana. A gdy zbierzemy 20pkt to Rycerz może awansować na Paladyna, a Kapłan na Arcykapłana. Postać zdobywa reputację wykonując odpowiednie zadania).
Drugie okno (górne prawe) to czas gry i lokacja w której znajduje się nasz bohater.
Trzecie okno (dolne) to profesje, każda profesja ma sześć poziomów. (W tym przypadku bohater zna zielarstwo i gotowanie na szóstym poziomie, natomiast pozostałych profesji nie zna).
Dodam tylko, że skrypt nie jest do końca gotowy, potrzeba mu kilka poprawek, ale już widać efekty
I co? Robi wrażenie? |
|
|
|
cNN
Preferowany:
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 43 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
Teyan
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 48
|
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009 22:40
|
|
|
Tak, ten skrypt jest pod VX i nie jest gotowy. Gdy go napisze dam po pobrania w dziele Skrypty VX. Musisz czekać, dość długo, nie wiem dokładnie. |
|
|
|
cNN
Preferowany:
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 43 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
Squall
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 107 Skąd: Ogród Balamb :P
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2009 13:12
|
|
|
Deegi to ty? (jeśli tak to spooko ) |
________________________
|
|
|
|
Deegi
Preferowany:
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 29
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2009 13:59
|
|
|
Squall napisał/a: |
Deegi to ty? (jeśli tak to spooko ) |
Taak. |
|
|
|
Teyan
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 48
|
Wysłany: Czw 31 Gru, 2009 17:25
|
|
|
Dla ciekawych informacji:
(sory za złą jakość)
Teraz coś z innej beczki:
Deegi w tym temacie oskarżył mnie o spamowanie tj: nabijanie postów (wprawdzie jego post, który mnie oskarżał zniknął i guzik mnie obchodzi dlaczego), ale ja zdążyłem go przeczytać i oto moja odpowiedź:
Drogi Deegi, ja w swoim poście nie tylko poparłem Ayene, ale także dałem radę Slash'owi, żeby spróbował poznawać "Mejkera" metodą prób i błędów (a to znaczy, że wniosłem coś nowego do tematu i nie spamowałem).
Koniec mojej odpowiedzi.
Teraz tylko dodam, że w tym temacie posty się nie zliczają, a to oznacza, że mogę pisać ile chce na jaki temat chce i nie spamuje. |
|
|
|
Deegi
Preferowany:
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 29
|
Wysłany: Pią 01 Sty, 2010 15:14
|
|
|
Teyan napisał/a: |
Teraz coś z innej beczki:
Deegi w tym temacie oskarżył mnie o spamowanie tj: nabijanie postów (wprawdzie jego post, który mnie oskarżał zniknął i guzik mnie obchodzi dlaczego), ale ja zdążyłem go przeczytać i oto moja odpowiedź:
Drogi Deegi, ja w swoim poście nie tylko poparłem Ayene, ale także dałem radę Slash'owi, żeby spróbował poznawać "Mejkera" metodą prób i błędów (a to znaczy, że wniosłem coś nowego do tematu i nie spamowałem).
Koniec mojej odpowiedzi.
Teraz tylko dodam, że w tym temacie posty się nie zliczają, a to oznacza, że mogę pisać ile chce na jaki temat chce i nie spamuje. |
Mm, ale ja wiem o czym pisałeś w swoim poście. Stwierdziłem po prostu że to jest czysty spam który nic nie wnosi do dyskusji, bo wcale nie pomogłeś.
Moje posty wygasają by nie robić zbędnego bałaganu. |
|
|
|
Teyan
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 48
|
Wysłany: Pią 01 Sty, 2010 16:26
|
|
|
Udzielanie rady to też jest forma pomocy. Takie jest moje zdanie i tyle!
Na tym chyba możemy zakończyć wzajemne oskarżenia, skoro każdy z nas przedstawił swoje racje.
A teraz coś z innej beczki:
Chce ustawić, by gracze mogli zmienić (zmniejszyć, zwiększyć niekoniecznie) liczbę profesji w moim skrypcie, by móc go lepiej dostosować do swoich potrzeb.
A gdybyście chcieli szczegółów:
Mam pomysł by w skrypcie było takie coś:
Kod: | module TEYAN
LICZBA_PROFESJI = s1, s2, s3, s4 itd... #tutaj każdy mógłby ustawić liczbę profesji
#w swojej grze, ale liczba maksymalna byłaby z góry określona przeze mnie
#w skrypcie
end |
A potem to:
Kod: | TEYAN::LICZBA_PROFESJI |
Zamiast s1, s2, s3, s4 itd... w
Kod: | def create_profesje_window
itd... |
Czy ten pomysł by wypalił?
Jeżeli macie lepsze to czekam na wasze propozycje. |
|
|
|
cNN
Preferowany:
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 43 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 06 Sty, 2010 18:26
|
|
|
Mam wielką radość że zrobiłem tego animowanego userbara:
http://img218.imageshack....erbar795086.gif
Wiem że to jest słabe bo niektórzy z was to znają na pamięć jak całego zrobić.
Wczoraj udało mi się tylko klatki zrobić lecz dziś taki sukces. |
________________________
|
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Wto 12 Sty, 2010 23:46
|
|
|
Udało mi się napisać tego posta,
nie czytając poprzednich w tym temacie |
________________________
|
|
|
|
|