Raito, jako główny bohater wyróżnia się od reszty, nie posiada przyjaciół czy też rodziny.
Jest wypłukany z uczuć, oraz opanowany, nie ujawnia strachu czy bólu inaczej mówiąc, jest bezwzględny.
Ludzie któży go znają, unikają go, przez co on sam zaczął unikać ich.
Przez lata trenuje walkę mieczem, oraz koncentrację.
Ma kilku większych wrogów, żyje samotnie utrzymując się z zadań otrzymanych od nieznanych mu ludzi.
Nie znosi jeżeli ktoś go wrabia, prawie zawsze dochodzi do ustawionych przez siebie celów.
Fabuła :
Spoiler:
Pewnego razu, Raito zauważył, że w mieście giną w tajemniczy sposób ludzie, jednak nie byli przypadkowi, byli jego największymi wrogami.
Po kilku dniach, król Gron kazał szpiegować Raito, jednak nic nie wskazywało że to on, wrogowie nadal umierali.
Bohater chciał się dowiedzieć co się dzieje, więc poszedł do ostatniego wroga w nocy, by zobaczyć zabójcę, po chwili wyskoczył jakiś dziwny człowiek w płaszczu i zabił człowieka, spokojnym krokiem podszedł do Raito, jednak bohater nie bał się, chwycił za trzon miecza, jednakże tajemniczy człowiek schował broń, i jednym szybkim ruchem dotkną czoła Raito, który zaraz został teleportowany do dziwnej wysokiej wieży, było słychać jęki umarłych, Raito pierwszy raz odczuł strach.
Nagle z nikąd wyszedł tajemniczy mag, nazwał się nekromantą, opowiedział mu, że to wszystko po to, aby go tu sprowadzić, i zawarł z nim układ, Raito miał wykonać zadania maga, a w zamian, czarodziej mógł ożywić jego rodziców.
Nakazał mu trenować, jak będzie gotowy, to znów zostanie tu przyteleportowany, powiedział mu że zaraz znajdzie się w domu pewnego człowieka, stamtąd musi dostać się do którejś z gildii.
Screenshots :
Spoiler:
Cechy :
Spoiler:
- W czasie poruszania się, hud stopniowo robi się przeźroczysty.
- Możliwość użycia kamieni teleportacyjnych.
- Specjalne pieczęci jako przedmioty dodające atrybuty.
- Osiem kierunków ruchu oraz grafiki - nie ucina np. drzew podczas ruchu na skos ;)
- Klimatyczne soundtracki z różnych gier.
Skrypty :
Spoiler:
- Hud
- Ring Menu
- Ring Menu podczas walki
- Podświetlanie przeciwnika
- Inny sklep
- Paski HP/SP potworów podczas walki
- Ruch w ośmiu kierunkach
- BattleBack XP
- Punkty co poziom - automatycznie ;).
- Nowe okno zapisu i wczytywania.
- Cienie pod zdarzeniami.
- Ustawienia.
- Prędkościozwiększacz.
- Poziom UP = Całkowite uzdrowienie.
- Ikona monety w menu.
Wiem że dużo, ale zero lagów :D.
PS. Nie podaje Huda, gdyż specjalnie namęczyłem się by znaleźć dobry i ładny oraz żeby się tu nie powtarzał :).
Szczególne podziękowania dla Ayene za okazaną mi pomoc !
Chyba napisałem wystarczająco dużo :).
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Czw 19 Sie, 2010 10:22, w całości zmieniany 1 raz
Nie podaje Huda, gdyż specjalnie namęczyłem się by znaleźć dobry i ładny oraz żeby się tu nie powtarzał :).
Znalazłem go już dawno temu i nie męczyłem się nad tym ani trochę... Ale nie bój się, w mojej grze używam innego, więc nie będzie się powtarzał.
Ogólnie gra prezentuje się ładnie. Starannie wykonane mapki, nieznany mi do tej pory tileset. Ciekawie. Na razie daje 4/6 :) Zobaczymy jak wyjdzie i może jeszcze zmienię zdanie.
________________________ Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY
Projekt świetny. Daj demko to będzie spoko. A wiesz co. Ten twój Hud dał mi wenę do zrobienia swojego. Projekt 10/10.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum