Zamknięty przez: Nhadala Czw 08 Lip, 2010 10:43 |
Problem z abs |
Autor |
Wiadomość |
noex90
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 12:36
|
|
Problem z abs
|
Pobrałem abs od MR.MOO v4.5
Skrypt:
http://wklej.org/id/361385/
Problem polega na tym że nie potrafie ustawić zasięgu skillu a chodzi tu o to że naprzykład skill ukośne cięcie działa na każdego wroga którego widzę na mapie a powinien dzialać tylko na tego który jest blisko mnie. Porszę o pomoc. |
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 15:25
|
|
|
Wejdź w skrypty, w skrypt Mr Mo ABS V4.5 i tam wyszukaj RANGE_SKILLS i tam ustawiasz zasięg skili itp. Przykład:
RANGE_SKILLS[Id Skila] = [Zasięg, Szybkość , Nazwa Charseta<jeżeli to jest kula ognia np., czas(po użyciu skilla przez okreslony czas nie mozesz atakować ani używać skilla, Odpychnięcie
RANGE_SKILLS[1] = [15, 5, "kulawody", 2, 1]-Czyli ten skill ma zasięg 15 |
|
|
|
noex90
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 15:43
|
|
|
Zrobiłem tak jak mówiłeś i wygląda to tak samo jak przed zmianą.
Patrzyłem trochę w skrypcie i znalazłem mele coustom może tam musze ustawić.
Bo mi nie chodzi o atak który ma strzelać tylko o ukośne cięcie to jest atak wręcz więc spróbuję tak.
[ Dodano: Sro 07 Lip, 2010 16:53 ]
I nadal żle.
Chcę poprostu żeby skill działał tylko kiedy dotykam wroga bo to jest atak wręcz ukośne cięcie i nie chcę żeby działał na odległość. |
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 16:23
|
|
|
Wklej to pod # RANGE_SKILLS[Skill_ID] = [Range, Move Speed, Character Set Name, Mash Time(in seconds), Kick Back(in tiles)]
RANGE_SKILLS[ID Skilla] = [1, 5, "", 1, 0] |
|
|
|
noex90
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 16:41
|
|
|
Już wszystko działa okazało się że był przypisany inny id ataku.
Ale mam jeszcze pytanie chodzi mi oto że jeżeli wróg nie jest w zasięgu to żeby on wogule ataku nie mógł użyć.
I da się coś zrobić żeby nie prosił mnie o charsety kiedy atakuje?
np. Jak używam czaru to wyskakuje błąd że nie ma w charsetach "nazwacharseta_cast"
Bo ja i tak nie mam tych charsetów a nie chce ich 2 razy wrzucać z dopiskami _cast i _spell i _hit... |
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 16:50
|
|
|
noex90 napisał/a: | Ale mam jeszcze pytanie chodzi mi oto że jeżeli wróg nie jest w zasięgu to żeby on wogule ataku nie mógł użyć. | Nie kumam
A żeby nie wyskakiwało _cast itp to
w skrypcie zmień "ANIMATE_PLAYER = true" na "ANIMATE_PLAYER = false". |
|
|
|
noex90
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 16:53
|
|
|
Chodzi o to że jeżeli wróg nie jest w zasięgu ataku to żeby nie można było jego użyć.
Bo teraz to cały czas używam ataku ale nie zadaje obrażeńjeżeli wróg nie jest w zasięgu.
A za to drugie THX
[ Dodano: Sro 07 Lip, 2010 17:56 ]
Możesz mi powiedzieć w którym jest mniej więcej miejscu to animate player?
[ Dodano: Sro 07 Lip, 2010 17:58 ]
Jusz znalazłem ale oczekuje jeszcze na odpowiedz z pytanie 1 |
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:07
|
|
|
Niestety sam niewiem jak takie coś zrobić co jest w pytaniu 1 |
|
|
|
noex90
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 9
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:09
|
|
|
No dobra trudno i tak mi niezmiernie pomogłeś THX |
|
|
|
|