Siema, poszukuje skryptu następującego:
W menu mamy 3 opcje Stwórz postać, zaloguj i wyjdź.
Po kliknięciu w to pierwsze chcialbym aby trzeba bylo podać ID i Hasło (stworzyć) potem żeby bylo wybieranie postaci (zająłem już się tym). A po kliknięciu w "zaloguj" trzeba było podać ten login i hasło.
Nie chodzi mi o takie jak w MN3 bo tam jest do wczytania i podania hasła a ja chce samo logowanie. I jeszcze... Jak klikamy w menu "zapisz" to poprostu aktualizuje nam się konto (czyli jak się zalogujemy to jesteśmy tam gdzie zapisaliśmy)
Troche to skomplikowane więc powiem że ma być z tym logowaniem i zapisywaniem jak w Metin2
________________________ Jak pomogłem to kliknij "Pomógł"
Tak jak wspomniał darkness13 zły dział.
I jeszcze jedno. W Rpg Makerze nie zrobisz gry MMO, bo pewnie o to ci chodzi.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Mm... Nie robie gry MMo, a jeśli twierdzisz że się nie da to się mylisz, bo wystarczy dodać skrypt 3D ładny HUD i ABS który się nie gryzie z 3D i tam takie... Sam robilem MMO ale Blizzard z moim 3D się pozabijali....
________________________ Jak pomogłem to kliknij "Pomógł"
Wow, nigdy bym nie pomyślał że takie coś da się zrobić na eventach. Ale możesz spróbować, bo w grze jak na razie robie mapki, dodatkowe skrypty i bajery umieszcze przy końcu.
Jak uda Ci się to zrobić to oczywiście masz miejsce w Creditsach.
________________________ Jak pomogłem to kliknij "Pomógł"
Kolega chyba nie wie co to MMO. To jest gra multiplayer, nie zrobisz gry przez neta w rpg makerze. Przynajmniej nie zrobisz nie znając ruby lub innego języka programowania na zaawansowanym poziomie I kto powiedział, że do MMO trzeba 3D? Tibia/Margonem/MyFantasy. To są MMO RPG i nie ma tam 3D.
________________________ Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
#
# Text-Input Script v1 created by: cybersam
#
# hi boys and ladys.... and whatever else ^-^
#
# here comes the script that allows you to insert text with the keyboard
# in your game... ^-^
#
# i didnt make it work with the default name edit/input script
# but with this it should be easier for you guys to do it...
# the reason ?!.. i said it already in other scripts... ^-^
#
# "i dont wana do a complete script that you can post in your games and it works
# without a single modification"...
#
# since there are people here that just dont even wont try to learn ruby...
# this script works perfect of its own....
# but it wont let you edit the character name without modification...
# so go on and try it out...
#
# if you need help to edit something just ask...
# i would gladly help but i wont do all the work for you...
#
# thats it from my side...
# as for now... this will be the last update
# for this script (keyboard/mouse script) from my side...
# if you find any bugs please contact me... you should already now how... ^-^
# and dont tell me "there is a bug in you script!"
# that alone is not enough... ^-^
#
# cya all ^-^
# sam
#
#===============================================================================
class Text_input < Window_Base
def initialize(top_text = "Here comes the new Version of the keyboard script", text = "Keyboad - Script v3", font = "Arial", max = 20, size = 16, free = "_")
@toptext = top_text
@text = text
@font = font
@max = max
@size = size
@free = free
super(320 - (@max*@size+@size)/2, 240-@size*2-32, @max * @size + 32, 128)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = @font
self.contents.font.size = @size
self.z = 256
@twidth = @max*@size
refresh
update
end
def refresh
self.contents.clear
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(0, 0, @twidth, @size, @toptext, 1)
for i in 0...@max
text = @text[i]
if text == nil
text = @free
else
text = text.chr
end
self.contents.font.color = normal_color
self.contents.draw_text(@size * i, @size + 24, @size, @size, text, 1)
end
end
def update
loop do
Graphics.update
refresh
if Kboard.keyboard($R_Key_BACK) # delete (with backspace)
text = ""
if @text.size != 0
for i in 0...@text.size - 1
text += @text[i].chr
end
@text = text
else
end
end
if Kboard.keyboard($R_Key_RETURN) # Enter key... to end...
#$game_variables[1]=@text
return
end
if @text.size < @max
# putting Key's to the text
if Kboard.keyboard($R_Key_SPACE) # space key (to insert space between the chars... ^-^)
@text += " " # space.. you can set anything else if you want ^-^'
end
if Kboard.key($R_Key_CAPITAL, 1) # if caps lock is active then write the chars in higher case
if Kboard.keyboard($R_Key_A)
@text += "A"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_B)
@text += "B"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_C)
@text += "C"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_D)
@text += "D"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_E)
@text += "E"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_F)
@text += "F"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_G)
@text += "G"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_H)
@text += "H"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_I)
@text += "I"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_J)
@text += "J"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_K)
@text += "K"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_L)
@text += "L"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_M)
@text += "M"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_N)
@text += "N"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_O)
@text += "O"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_P)
@text += "P"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_Q)
@text += "Q"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_R)
@text += "R"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_S)
@text += "S"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_T)
@text += "T"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_U)
@text += "U"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_V)
@text += "V"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_W)
@text += "W"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_X)
@text += "X"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_Y)
@text += "Y"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_Z)
@text += "Z"
end
elsif Kboard.key($R_Key_CAPITAL) # if caps lock is deactivated then write in lower case
if Kboard.keyboard($R_Key_A)
@text += "a"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_B)
@text += "b"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_C)
@text += "c"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_D)
@text += "d"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_E)
@text += "e"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_F)
@text += "f"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_G)
@text += "g"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_H)
@text += "h"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_I)
@text += "i"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_J)
@text += "j"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_K)
@text += "k"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_L)
@text += "l"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_M)
@text += "m"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_N)
@text += "n"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_O)
@text += "o"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_P)
@text += "p"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_Q)
@text += "q"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_R)
@text += "r"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_S)
@text += "s"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_T)
@text += "t"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_U)
@text += "u"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_V)
@text += "v"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_W)
@text += "w"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_X)
@text += "x"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_Y)
@text += "y"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_Z)
@text += "z"
end
end
# numbers
if Kboard.keyboard($R_Key_0)
@text += "0"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_1)
@text += "1"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_2)
@text += "2"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_3)
@text += "3"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_4)
@text += "4"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_5)
@text += "5"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_6)
@text += "6"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_7)
@text += "7"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_8)
@text += "8"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_9)
@text += "9"
end
# numpad
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD0)
@text += "0"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD1)
@text += "1"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD2)
@text += "2"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD3)
@text += "3"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD4)
@text += "4"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD5)
@text += "5"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD6)
@text += "6"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD7)
@text += "7"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD8)
@text += "8"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_NUMPAD9)
@text += "9"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_ADD) # + (numpad)
@text += "+"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_SUBTRACT) # - (numpad)
@text += "-"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_DIVIDE) # / (numpad)
@text += "/"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_MULTIPLY) # * (numpad)
@text += "*"
end
if Kboard.key($R_Key_CAPITAL) # since i dont want to change my keyboard layout you need to test it for you'r self...
if Kboard.keyboard($R_Key_SEP) # , (key) (tested german keyboard layout)
@text += ","
end
if Kboard.keyboard($R_Key_DASH) # - (key) (tested german keyboard layout)
@text += "-"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_DOTT) # . (key) (tested german keyboard layout)
@text += "."
end
elsif Kboard.key($R_Key_CAPITAL, 1)
if Kboard.keyboard($R_Key_SEP) # , (key) (tested german keyboard layout)
@text += ";"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_DASH) # - (key) (tested german keyboard layout)
@text += "_"
end
if Kboard.keyboard($R_Key_DOTT) # . (key) (tested german keyboard layout)
@text += ":"
end
end
else
end
refresh
end
end
def text()
self.contents.dispose
self.dispose
return @text
end
end
;) miłej zabawy
________________________ po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:
Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość
kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum