Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Nie 14 Lis, 2010 20:54
Nie rozumiem, a czego Wam tam brakuje?! Czy wszystkie mapki według Was mają być naciapane, pełno elementów, że nie można postacią się ruszyć? Mapka jest... normalna. Nic nadzwyczajnego, ale i nic w niej błędnego.
Przede wszystkim nie wszędzie drzewo rośnie jedno na drugim, a co do rzeki... hmm, to raczej nie rzeka
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 18 Lis, 2010 17:32
Żal, a czego chcesz od podstawowego systemu walki? Uważasz, że jakieś ABS jest bardziej oryginalne?! Nic bardziej mylnego. Zresztą dlaczego u licha po jednym screenie wnioskujesz, że to standardowa turówka? A może ma wgrany tryb walki STSVBJJCGHT nieznany dotąd przez polskich mejkerowców?!
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 236 Skąd: z nikąd
Wysłany: Czw 18 Lis, 2010 19:37
Wielkie dzięki Ayene za motywację do tworzenia gry!
System walki, jest podstawowy, ale sądzę że liczba umiejętności i skryptów
zmieniających BS jest na tyle duża, że to zrekompensuje.
Walka z bossem, goblinem wymaga od nas pomyślenia, czego
gobliny nie lubią najbardziej: bo nas weźmie na hita!
Oto obóz, który przy rozmowie używa mojej własnej zdarzeniówki,
wirtualny rzut kostką który spowoduje różne rozwinięcia sytuacji.
A oto skrin:
Uploaded with ImageShack.us
Dodatkowo losowa pogoda, mgła i licho ciemność
________________________ 89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum