Dragon Ball: Zemsta Szatana |
Autor |
Wiadomość |
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
Wysłany: Pią 03 Gru, 2010 19:36
|
|
Dragon Ball: Zemsta Szatana
|
No więc przejdźmy do rzeczy.
FABUŁA:
W nowych czasach gdzieś za górami, za lasami żyje chłopiec imieniem Songo. Postanowił on, że wyruszy w podróż do okoła świata aby poznać nowych ludzi i nowe rzeczy. Napotyka wiele trudności, wygrywa turnieje itp. Jego przyjaciele Tenshinhan, Yamcha i Kuririn pomagają mu. W końcu na świecie zjawia się Potężny Szatan Serduszko. Goku nie daje mu rady tak jak jego przyjaciele. W końcu Goku postanawia trenować u wielkiego mistrza, by go pokonać.
OPIS:
Gra nie jest ani troche podobna do anime ale postacie i imiona są. Zrobiłem grę tak o bo nie miałem niczego innego do roboty.
Screeny:
Title
Las
Skrzynia w lesie
Las(Postać Yamcha w lesie):
Demko:
Mogę wydać ale krótkie z 6-7 map mniej więcej. |
________________________ Proponuje:
http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!
SIEMANO Gość |
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pią 03 Gru, 2010 19:42
|
|
|
powiem wprost - mapping mi się nie podoba...
i po co zacząłeś przedtawiać projekt skoro masz zaledwie 7map o_0?
Chyba że szukasz kogoś do teamu, ale myślę że wtedy byś to przedstawił w opisie gry...
A - przy okazji fajny title |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 04 Gru, 2010 11:41
|
|
|
Po pierwsze - nie podoba mi się: jest zbyt pusty poza pierwszym screenem lasu gdzie pustka nie widnieje jedynie przez monotonie wstawiania w kółko tych samych drzew (co to? jednogatunkowy las?) - to jedyne co wypełnia ten las - 0 różnorodności że i o ciekawych elementach nie wspominając... Jedna drzewo w kółko potem przerwa i znowu tylko jedno drzewo w większym gronie - to ma być las czy wystawa ogrodowa?
Po drugie 6-7map to BARDZO mało nawet jak na demo - popytaj innych makerowców -o ile nie zawsze to 90% gier nawet 40map uznaje za zbyt małą ilość na wydanie dema.. na tych 6mapach to nie raz nie dwa widziałem samo intro innych gier(tzw na takiej ilości..), a i tak nie ukrywam że były one ładniej wykonane niż te które tu przedstawiłeś-.- |
|
|
|
godlo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Sob 04 Gru, 2010 12:03
|
|
|
@UP
40 map mała ilość na wydanie dema? Haha człowieku ludzie mając 15 map wydają pełna wersje a z 5 mapami wydają demo. Nie liczy się ilość tylko jakość tych map po mi w grze 100 map jak wszystkie se beznadziejne...
Co od gry to tak mapki są takie sobie ale też nie są złe najlepszy jest title ocena: 4/10 |
________________________ Robię nowy project |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 04 Gru, 2010 12:33
|
|
|
no wiem, ale niektórzy robią wioskę przykładowo i w jednym mieście dają po 10najmniejszych mapek jako pustawe domki...
naprawdę są takie projekty i tu niema co ukrywać i fakt że może 40mapek na demo-przesadziłem (choć nie powiem-grałem kiedyś w DEMO z ponad60mapami) to to nie zmienia mojego zdania iż 6-7to za mało by stworzyć gameplay zamiast intra w którym po prostu ma się kontrolę... (chyba że 3minuty gry kogoś zadowalają...) |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 04 Gru, 2010 13:27
|
|
|
Nie no naprawdę nic się nie stało - daj troszkę bardziej urozmaicenia wśród roślinności i myślę że efekt mógłby być naprawdę dobry
Zauważ poza tym że nie mówiłem że ta gra to dno itp a jedynie iż moim zdaniem mapping potrzebuje większej uwagi - po jego obróbce (zakładając że projekt będzie na bieżąco "dopieszczany") może wyjść z tego coś naprawdę fajnego....
No i title jest świetny, a to wbrew wszystkiemu znaczy że potrafisz skleić coś godnego uwagi więc po prostu chciałbym byś resztę także wstawił na podobnym poziomie |
|
|
|
Poster27
Preferowany:
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 136 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Sob 04 Gru, 2010 17:46
|
|
|
Wiedziałem, że będziesz robił tą grę i chciałem dodać pierwszy komentarz ;< No cóż sled i godlo trochę już powiedzieli i nie mam za bardzo o czym pisać. Uwielbiam Dragon Ball, ale po screenach widać, że nie ma fajnego klimatu. No Title jest najładniejszy, a mapping okropny. Załatw inny tile, zrób lepsze mapki i z chęcią zagram w grę. |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Poster27
Preferowany:
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 136 Skąd: że znowu
|
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
|