Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Broń - wyzwalanie "mocy"
Autor Wiadomość
Inverse 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 11
Wysłany: Czw 28 Sty, 2010 16:24
Broń - wyzwalanie "mocy"
Skrypt niestety nie działa przy "polskiej" wersji RMXP... Pomimo małych bojów z nim nie udało nam się (Ayene i mi) zmusić go do działania...

W orginalej wersji działa bez zarzutu... Skrypt przetłumaczony przezemnie

Skrypt pozwala na dodanie każdej broni "unleash effect" (System oparty na Golden Sun). Przy ataku broń będzie mogła nas leczyć/bić przeciwników/rzucać zaklęcia.

Spoiler:

Kod:
#=============================================================================
#
# ** Ryex's Weapons Unleash Skills
#
#-----------------------------------------------------------------------------
#
#Autor : Ryex
# Wersja 1.22
#
#-----------------------------------------------------------------------------
#
# Features
#
#  * Pozwala broniom na posiadanie umiejetności w bazie danych.
#  * możliwy do zmodyfikowania procent/szansa na wyzwolenie mocy/umiejętności.
#
#   
#
#-----------------------------------------------------------------------------
#
# Instrukcje
#
# Wstaw skrypt nad main i wypełnij konfigurację.
#
#==============================================================================
module RPG
  class Weapon
    def unleash_id(id)
      case id
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
# START Konfiguracji wyzwalanych mocy.
# Użyj komendy when <IDBroni> then return <ID Mocy do wyzwolenia>
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
when 1 then return 7 # Uniwersalnie : używając broń o id 1 wywołaj skill o id 7/
# w moim przypadku bronze sword wyzwala ogień
# Tu dodawać więcej linijek
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
# KONIEC konfiguracji wyzwalanych mocy.
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
      end
      return 0
    end
   
    def unleash_chance(id)
      case id
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
# START Konfiguracja szansy wyzwolenia danej mocy.
# Bez wypełnienia tej rubryki (bądź wypełnienia na 0%) broń nigdy nie wyzwoli mocy
# Użyj when <IDBroni> then return <% szansy wyzwolenia (od 0 do 100)>
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
when 1 then return 100
# Tu dodawać więcej linijek
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
# KONIEC konfiguracji szansy wyzwolenia danej mocy.
#::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
      end
      return false
    end
  end
end
 
class Game_BattleAction
 
  attr_accessor :unleash
 
  alias ryex_WUS_GBattleAction_clear_later clear
  def clear
    @unleash = false
    ryex_WUS_GBattleAction_clear_later
  end
 
 
end
 
class Scene_Battle

  alias ryex_WUS_SBattle_update_phase4_step2_later update_phase4_step2
  def update_phase4_step2
    if @active_battler.is_a?(Game_Actor)
      if @active_battler.current_action.basic == 0
       unless $data_weapons[@active_battler.weapon_id].unleash_chance(@active_battler.weapon_id) == false
          if rand(100) <= ($data_weapons[@active_battler.weapon_id].unleash_chance(@active_battler.weapon_id))
            @active_battler.current_action.kind = 1
            @active_battler.current_action.skill_id = $data_weapons[@active_battler.weapon_id].unleash_id(@active_battler.weapon_id)
            @active_battler.current_action.unleash = true
          else
            @active_battler.current_action.unleash = false
          end
        else
          @active_battler.current_action.unleash = false
        end
      end
    end
   ryex_WUS_SBattle_update_phase4_step2_later
  end
 
  alias ryex_WUS_SBattle_make_skill_action_result_later make_skill_action_result
  def make_skill_action_result
    if @active_battler.current_action.unleash == true
      # Get skill
      @skill = $data_skills[@active_battler.current_action.skill_id]
      @active_battler.current_action.unleash = false
      @status_window.refresh
      # Show skill name on help window
      @help_window.set_text(@active_battler.name+"'s Weapon Unleashes "+@skill.name, 1)
      # Set animation ID
      @animation1_id = @skill.animation1_id
      @animation2_id = @skill.animation2_id
      # Set command event ID
      @common_event_id = @skill.common_event_id
      # Set target battlers
      set_target_battlers(@skill.scope)
      # Apply skill effect
      for target in @target_battlers
        target.skill_effect(@active_battler, @skill)
      end
    else
      ryex_WUS_SBattle_make_skill_action_result_later
    end
    @active_battler.current_action.unleash = false
  end
 
end

________________________

Ostatnio zmieniony przez Avara Wto 25 Gru, 2012 16:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Izaya 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 127
Skąd: z Netaa !
Wysłany: Pon 21 Cze, 2010 16:13
:shock: Wow, jestem pod wrażeniem.
Świetny skrypt :-)
Przyda się :shock:
________________________
Padł mi laptop ... wszystko, RPG Maker i projekty, wszystko się skończyło. Nie bawię się już w RPGM'a, Zmieniam wizerunek.

Nowa strona, szukam tłumaczy, edytorów, korektorów i HTMLowców ! :D

P.S.: Aga Organization rlz ! =>
 
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 10:37
Działa mi na polskim RM ;-) Super skrypt
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
mlynarz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 44
Skąd: W RPGMAKER XP :]
Wysłany: Wto 18 Sty, 2011 08:44
Hmm mógłby ktoś jaśniej przetłumaczyć?
Ten skrypt pozwala na widoczność broni w walce :-? :roll: :?: :?:
________________________
Aktualny projekt: AlkadiA - Gra Online

Wiencej info na PW :)
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Wto 18 Sty, 2011 10:48
Można powiedzieć inaczej "wielofunkcyjna broń"... Broń może nas leczyć i rzucać zaklęcia. Tak to przynajmniej ja zrozumiałem...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 03:26
Witam.

Hehe nie co późno was witam ale ok przejdźmy do sprawy a mianowicie jak mogę zrobić by miecz podpalał w sensie bije normalnie i daje efekt podpalenia na parę tur da się tak robić wg. chyba tak kiedyś robiłem ale dawno już się z tym nie bawiłem jak widać w podpisie.
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Millenium 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 7
Wysłany: Nie 14 Sie, 2011 18:04
Hej mam pytanko czy można dodać do tego coś w rodzaju procentu np: 15 procent, że uda się zatruć przeciwnika.
 
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 19:26
Dało by rade na vx?
 
 
 
Domilos 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 62
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 16:29
Da się jakoś zrobić, żeby jak np. jest 100% na zatrucie to najpierw wali mieczem a potem daje zatrucie?
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Czw 25 Sie, 2011 20:51
MrBoomGood napisał/a:
Dało by rade na vx?

Przeca na VX już jest taki... Weapon Unleash się zowie.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
The Big Master 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 81
Skąd: Masz taki nr. IQ ?
Wysłany: Wto 25 Gru, 2012 16:00
Siemka ja mam polskiego RM'a i mi działa ładnie, i mam pytanie jak zrobić żeby i broń ale też i Pancerz mógł nas leczyć czy da rade tak zmienić skrypt lub/i czy może to już możliwe tylko gdzie zmienić jaką linijke?
________________________
Siema

Gość, Jeżeli ci Pomogłem, możesz mi dać .
_______________________________________________________________
Niestety, padł mi komp z Projektami, więc przez pewien czas niestety nici z Projektów :C
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene