Ogłoszenie
Administracja Forum
HUD dla max. 2 bohaterów
Autor
Wiadomość
David
Preferowany:
Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 26
Wysłany: Wto 28 Gru, 2010 16:52
HUD dla max. 2 bohaterów
~ HUD dla max 2 bohaterów ~
Krótki opis
Mój pierwszy skrypt,
HUD dla max 2 bohaterów
Skrypt będzie ulepszany.
Autor skryptu
Shadon (David (ja))
Kompatybilność
XP, na innych nie próbowałem
Skrypt
Spoiler:
Kod: #==============================================================================#
#========# HUD dla 2 bohaterów #===============================================#
#================# by Shadon #=================================================#
#=====================# pierwszy skrypt #======================================#
#=========================# http://www.shadon.pl/ #===========================#
#==============================================================================#
class Window_hud < Window_Base
def initialize(x = 0, y = 0, width = 300, height = 245)
super(x, y, width, height)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = "Comic Sans MS"
self.contents.font.size = 18
self.back_opacity = 75
self.windowskin = RPG::Cache.windowskin("HUD.png")
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
#============# Bohater 1 #=======================#
draw_actor_graphic($game_party.actors[0], 25, 85)
draw_actor_name($game_party.actors[0], 20, 3)
draw_actor_class($game_party.actors[0], 80, 3)
draw_actor_level($game_party.actors[0], 185, 3)
draw_actor_hp($game_party.actors[0], 50, 28)
draw_actor_sp($game_party.actors[0], 50, 48)
draw_actor_exp($game_party.actors[0], 50, 68)
#============# Bohater 2 #=======================#
for i in 1...$game_party.actors.size
draw_actor_graphic($game_party.actors[1], 25, 205)
draw_actor_name($game_party.actors[1], 20, 123)
draw_actor_class($game_party.actors[1], 90, 123)
draw_actor_level($game_party.actors[1], 185, 123)
draw_actor_hp($game_party.actors[1], 50, 148)
draw_actor_sp($game_party.actors[1], 50, 168)
draw_actor_exp($game_party.actors[1], 50, 188)
end
end
end
Demo
Screenshot
W razie problemów pisać.
Jeżeli chcecie jakieś modyfikacje (coś przesunąć itp.)... też pisać
________________________ Potrzebuję mappera do gry !
darjus
Dołączył: 22 Gru 2010 Posty: 4
Wysłany: Wto 28 Gru, 2010 18:16
Skrypt mi się podoba ale jak go wklejam i odpalam gre to nie widać go
Pomóż, może żle coś zrobiłem!
Bulooo
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: Wto 28 Gru, 2010 18:26
polska czy angielska wersja
________________________
Wiem że chcesz zagrać, a nie chce ci się przepisywać ip, Skopiuj: 80.72.37.12:27025
http://grawbank.tk/276/bulo < Zbieram na xBoxa
David
Preferowany:
Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 26
Wysłany: Wto 28 Gru, 2010 19:18
Najprawdopodobniej polska (nie zadziała )
Zapomniałem dopisać, że użyłem skryptu Caterpillar fukuyama'y.
Ewentualnie możesz spróbować zmienić to: Kod: self.contents.font.name = "Comic Sans MS"
na to: Kod: self.contents.font.name = "Arial"
ale to raczej wina polskiego makera (jeżeli masz pl)
________________________ Potrzebuję mappera do gry !
darjus
Dołączył: 22 Gru 2010 Posty: 4
Wysłany: Wto 04 Sty, 2011 15:12
Pech
No ja mam polską wersje i próbowałem zrobić to co napisałeś ale nadal nie działa
pech obejdę się bez tego . Thx za pomoc
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
Wysłany: Wto 04 Sty, 2011 15:46
Hah, a może dlatego, że graficzki "ramki" nie dałeś :P Bo u mnie jest ten HUD, ale bez ramki :|
Kumpel
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 05 Sty, 2011 19:27
Lipa bo zajmuje 1/4 gry ;p
________________________ Już wkrótce Legend of Korra
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku