Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 14:06
przygoda życia
jest to gra o nudnym tytule lecz o według mnie nie najgorszej fabule.
bohaterowie:
główny bohater: (na początku gry wybieramy jego imię) jest to przyjacielski, miły, spokojny i surowy mag.
Mike: (przyjaciel naszego bohatera) przyjacielski, miły, spokojny i łatwo wybacza.
i jeszcze jeden bohater który pozostanie tajemnicą do wydania pełnej wersji gry.
fabuła: nasz bohater doczekał się wyczekiwanego przez całe życie dnia. wreszcie miał ruszyć ze swoim przyjacielem w przygodę. lecz po drodze napotkali zbójów którzy będą im towarzyszyć przez cała grę. więcej nie powiem
Wiosny lub w środku lata... Człowieku po co dodałeś ten temat?
Mapping: Nie za bardzo fascynujący 4/10
Fabuła nic nie powiedziałeś. Co to jest? : 2/10
Ocena gry: 3/10 ...
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 14:37
1.nie będę przecież opowiadał całej fabuły (wg. mnie to że bohater ma przeżyć przygodę jest wystarczające a nie powiem jaką bo jak powiem początek to wszyscy sobie będą zmyślać resztę i nikt nawet nie odpali tej gry.
2.Co to jest? to zwykła tajemniczość (nic nadzwyczajnego)
3.pokaż swój mapping żebym wiedział jak mam się naprowadzać na zrobienie mapy
1.nie będę przecież opowiadał całej fabuły (wg. mnie to że bohater ma przeżyć przygodę jest wystarczające a nie powiem jaką bo jak powiem początek to wszyscy sobie będą zmyślać resztę i nikt nawet nie odpali tej gry.
Człowieku z twojej fabuły wiem tylko tyle że jakiś gości z przyjaciółmi wybiera się na jakąś wycieczkę i po drodze dołączają do nich zbóje i ma tym się kończy,a powinieneś jeszcze napisać cel tej wycieczki co bohater i jego przyjaciele mają zrobić, jaki mając cel w twojej grze.
a grę oceniam na 2/10
gdyby fabuła była lepsza lub lepiej byś ją opisał było by lepiej a tak to jest słabo.
I jeszcze jedno
oeksy30 napisał/a:
jest to gra o nudnym tytule lecz o według mnie nie najgorszej fabule.
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 15:32
przepraszam za problemy. jeżeli potrzebne jest dokładne wyjaśnienie fabuły to napiszę w tym poście
nasz bohater doczekał się dnia na który dość długo czekał. ma wyruszyć do zamku Arcadum gdzie ma dostać swoje pierwsze zlecenie. jednak po drodze napotyka 3 zbujów starego, dorosłego i młodego. zbuje ichnapadają.w walce nasi bohaterowie wygrywają i zabijają tego starego. reszta uciekła. po następnym krótkim kawałku drogi zaczynają się robić śpiący więc idą do wsi obok której właśnie są. po dotarciu do zamku dostają instrukcje co mają zrobić.
poza tym powiem tyle że zbuje będą nas dość często spotykać.a dokładnie to my ich.
Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 44 Skąd: we mnie ta moc?
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011 17:11
Ja mam zdanie takie jak przedmówcy, fabuła dosyć słaba. Napisałeś sam początek gry, a jak dla mnie to powinien być ogół gry, tj żeby nie opowiadać co po kolei będzie się działo z wszystkimi bohaterami etc. Zainstaluj sobie przeglądarkę która wychwytuje błędy ortograficzne, jak robisz błędy takie w grze to proponuję najpierw wszystkie dialogi w wordzie napisać żeby mieć pewność. Mapy - bez rewelacji, jak patrzę na góry to przychodzi mi na myśl ,,Go to spam" (jak to mój brat powiada patrząc na moje mapy :D). Jak wydasz demo/pełną wersję to napiszę więcej. Pamiętaj - nikt cię nie pogania więc możesz na spokojnie robić wszystko ;).
Nie ma za bardzo co oceniać, aaale...
Plusy:
- Err... Niestandardowe tilesety?
- Może jeszcze inne niż standardowe chary...
- I fabuła bez wybrańca/potężnego artefaktu/bękarta króla elfów. Tak mi się zdaje.
Minusy:
- Dom straszy pustką i piecem hutniczym w pokoju
- Bezsensownie umieszczony fortepian i niepotrzebnie długie i wąskie korytarze
- W górach różne miejsca są na różnej wysokości, ale poziom niby zostaje ten sam!
- Klony. Klony! Klony!!! KLONY!!!
- Wszystko jak od linijki.
- Most w charakterze... Podjazdu?
- W labiryncie dziwnie wygląda dolna krawędź...
- Nieczytelny opis, mało co z niego wiem.
- Bohater idzie gdzieś z kumplem i napadają ich zbóje, a potem idą do wioski. Super.
- Po co idą? Dlaczego na nich napadają?
- Jakiś wioskowy mag, który ni z tego ni z owego idzie do zamku po jakieś zlecenie?
- Idą spać do wsi. Fascynujące.
Moje rady?
Jak dajesz klif o wysokości 8 kratek, to niech taką wysokość ma na całej długości. Może być wysunięty, ale wysokość musi się zgadzać! Jeśli gdzieś ma być wyższy, zaznacz to dodając drugi"poziom". Nie rób map samym zaznaczeniem prostokątnym! Te "kolumny" połączone mostami lepiej wyglądałyby jako nieregularne. Co do samych mostów - lepiej zrób je na zdarzeniach, żeby można było pod nimi przejść, a na przełącznik przejść po nich. Dwa identyczne kamienie obok siebie to za dużo. A od 23 dostaję odruchu wymiotnego. Jak robisz duży dom, to musisz go jakoś zapełnić! Obrazy na ścianach, stołki, spękana podłoga, mysia dziura, półki, książki... I staraj się realnie to umiejscawiać - co robi fortepian w jakiejś kanciapie? Lepiej usuń ściankę działową i powiększ salon! Byleś go tylko umiał wypełnić. Dlatego nie radzę domów większych niźli 20x20. Labirynt to nawet niezły pomysł, przyznam. Ale wygląda jakby codziennie chodził doń ogrodnik, plewił go, przycinał krzaczki, etc. Dodaj jakieś kwiaty na ziemi, trochę kolorków na ściany (kafelki z mchem) i zrób coś z tą dolną krawędzią, bo pani Perspektywa się w grobie przewraca. Znaczy, przyśpiesza - po przewracać się zaczęła po zobaczeniu klifu. Co do fabuły, to rozpisz ją jakoś porządnie! Możesz rzucać ogólnikami, ale niech tyczą się całej gry. Jak nazywa się król? Gdzie mieszka nasz bohater? Dlaczego te zbóje im towarzyszą? I pisz ważne fakty, bo naprawdę nie trzeba mi wiedzieć, że idą nocować w wiosce. Chyba, ze tam rozwija się fabuła!
Plusy: 3
Minusy: 12
3/12 => 1/4 => 25% = 2,5/10
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 11:54
mam kilka screnów a dokładnie poprawione poprzednie i kilka nowych
Spoiler:
Spoiler:
http://zapodaj.net/08e9c6e1fe51.bmp.html
przerobiony dom
Spoiler:
http://zapodaj.net/8f0c66600dbf.bmp.html
labirynt
Spoiler:
http://zapodaj.net/a7ad5f798a07.bmp.html
góry
a teraz nowe:
Spoiler:
http://zapodaj.net/080583b71580.bmp.html
kopalnia osaczona przez wilki
Spoiler:
http://zapodaj.net/abc644e33779.bmp.html
scenka farmy
fabuła uległa zmianie więc teraz mogę przedstawić jej trochę dłuższy fragment
Spoiler:
Nasz bohater doczekał się dnia na który dość długo czekał. Ma wyruszyć do zamku Arcadum gdzie ma dostać swoje pierwsze zlecenie. Jednak po drodze napotyka 3 zbójów starego, dorosłego i młodego. Zbóje napadają ich .W walce nasi bohaterowie wygrywają i zabijają tego starego. Reszta uciekła. Po następnym krótkim kawałku drogi bohaterowie idą na wieś pod którą są kanały które zaprowadzą ich prosto do zamku. Po dotarciu do zamku dostają instrukcje co mają zrobić. A dokładnie mają zmierzyć się z grupą rycerzy napadającą pobliskie wioski. Okazuje się że to nie są zwykli rycerze...
Charakter bohaterów także uległ niewielkiej zmianie więc przedstawię ich od nowa:
imię: (sami wybieramy)
klasa:mag
cel w życiu: zawsze marzył o staniu się arcy magiem
charakter:zawzięty, trochę naiwny, spokojny ale czasem wpada w szał
imię:Mike
klasa:mag
cel w życiu: kiedyś jego matka wypłynęła w daleki rejs i odtąd nigdy jej nie widział (chce ją spotkać
charakter:pracowity, spokojny, mądry, samodzielny lecz niestety często brakuje mu wiary w siebie
no to chyba na razie na tyle a termin wyjścia dema i pełnej wersji może się przedłużyć wraz z przedłużeniem fabuły...(przykro mi)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum