Zamknięty przez: Nhadala Czw 19 Lip, 2012 11:17 |
[RMXP]Mroczna Kraina |
Autor |
Wiadomość |
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Pią 04 Lut, 2011 20:21
|
|
[RMXP]Mroczna Kraina
|
Narazie tylko jeden ss'ik. Z czasem będe wrzucał więcej:
|
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 04 Lut, 2011 20:27
|
|
|
Pusto!! -5 że tak ocenię. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Sob 05 Lut, 2011 00:52
|
|
|
Ślicznie.. 3 drzewka, 2 kwiatki. Ni las, ni dolina, ni pole, ni lochy..
przemyśl jeszcze raz tę lokację. |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
HerosNiebios20
Preferowany:
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 37 Skąd: PrG
|
Wysłany: Nie 06 Lut, 2011 16:28
|
|
|
Zgadzam się z przedmówcami.Pusto klika roślin i tyle 1/10 |
________________________ Siemka
|
|
|
|
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Wto 08 Lut, 2011 18:09
|
|
|
OK dzięki za uwagi wezmę je do serca
Następne SS'y:
Ekran Tytułowy:
Miasto (jeszcze niedokończone) :
Domek w środku:
I piwnica:
CMS Jakiego używam:
|
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Wto 08 Lut, 2011 18:19
|
|
|
Mapy są BRZYDKIE, zupełnie nielogiczne i wręcz odpychają. Gdybym odpalił gierkę i na dzień dobry przywitałyby mnie takie widoki, niezwłocznie bym tą grę wyłączył. Weź to pod uwagę, że pierwsze po czym się grę ocenia i co rzuca się w oczy to mapping. Lokacje powinny być przyzwoite, niestety u Ciebie jest to totalna porażka. |
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Sro 09 Lut, 2011 01:11
|
|
|
Po co Ci tak duże lokacje domu? Albo to jest willa, w której wieje pustkami, albo najzwyczajniej są za wielkie. Staraj się też nie robić pomieszczeń na kształt prostokąta w prostokącie, bo to jest nienaturalne. Ty też mieszkasz w domu, który tak wygląda - masz kwadratowy plan domu, w którym są same prostokątne pomieszczenia? |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Ratti
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 31
|
Wysłany: Sro 09 Lut, 2011 16:37
|
|
|
A więc tak:
Title : 5/10 ale żadnego skrypciku w nim nie widzę ....... Więc to i tak za dużo ale podoba mi się tło i napis lecz to mało istotne w grze...
Mapki: ????!!!@^&*()$% 1/10
Grafika: Chciałbym wiedzieć skąd masz tileset miasta... 6/10
CMS: Podoba mi się... Skąd go masz? 9/10
Ogólnie: 4/10
Dokończ najpierw choć wątpie czy to coś zmieni... |
________________________
|
|
|
|
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011 16:34
|
|
|
Zrobiłem dwie przykładowe mapki. Oceńcie czy jest jakiś postęp.
|
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011 19:49
|
|
|
W pierwszym mam wrażenie trochę monotonii, ale generalnie, w porównaniu z poprzednimi jest na +...
drugi screen to porażka wygląda jakby gracz i dom stali na jeziorze z glutów.. |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011 20:28
|
|
|
I w dodatku na 2 mapce został użyty tileset z Margonem, który jest objęty prawami autorskimi. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
525Jojo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 64
|
Wysłany: Sob 12 Lut, 2011 14:36
|
|
|
Ale się cieszę że mój mapping poszedł w przód |
________________________ Pozdro dla Billa G.
|
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Sob 12 Lut, 2011 14:41
|
|
|
Niema się z czego cieszyć. Nadal bowiem jest to poziom zerowy Nie załamuj się tylko ćwicz i trenuj, z czasem na pewno będzie o niebo lepiej. Sam, kiedy oglądam swoje prace
sprzed bodajże 4 lat łapię się za głowę i krzyczę, co za g#%#$# i się z nich śmieję.
Ćwicz. Łatwiej jest mapować pomieszczenia, może od tego zacznij. |
|
|
|
matitus09
Preferowany:
Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 53
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011 11:51
|
|
|
W pierwszym ss na tym temacie jest dach bez domu!!! |
|
|
|
|