Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 08:19
przygoda życia
Autor Wiadomość
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 08:55
i tak większości tego domu nie zobaczymy w grze
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 12:58
Co nie zmienia faktu, że góry są tak regularne, jakby to była szachownica, a nie dzikie ostępy nieskażone stopą ludzką... A fortepian i tak mi przeszkadza...
Nie wiem, może kto inny ma inne odczucia, ale takie jest moje zdanie. Howgh!
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 16:07
teraz chyba lepiej zrobić nie umiem

http://img683.imageshack.us/i/screeniy.png/

http://img84.imageshack.us/i/screenaz.png/
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 16:33
Nie jest idealnie (i to zdecydowanie) jednak pierwszy screen jest naprawdę niezły.... jeśli chcesz nieco urozmaicić mapy staraj się nie ustawiać np półek wzdłuż tylko jednej ściany czy od czasu do czasu wstaw jakieś pęknięcie w podłodze dla różnorodności (jeśli masz ten sam tile co myślę to powinna tam gdzieś być pęknięta podłoga). Drugi screen natomiast nie komentuję - powiem krótko - stać cię na więcej! (może jestem zbyt wymagający :mrgreen: )
Podsumowując: Nie jest super, ale zdecydowanie nie jest też źle... 5,5-6/10 ode mnie ;-)
 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011 16:47
Nie jestem maperem więc taka ocena mnie w zupełności zadowala. Ale i tak góry zmieniłem na takie:
http://img821.imageshack.us/i/scrt.png/
jak coś to mówcie które lepsze.
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 28 Lut, 2011 18:07
O! Ułożenie domu ma teraz większy sens!
Ale te poucinane drzewa w górach...
Uzupełnij je na zdarzeniach, bo tak to... Nie no... Ja... Brak mi słów...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Pon 28 Lut, 2011 18:48
tyle że już mówiłem że jednak użyję tych gór


http://img821.imageshack.us/i/scrt.png/

a tutaj nie zauważyłem żadnych braków (przynajmniej w drzewach)
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 17:20
Ta druga mapka jest ok, ale tamta... Woła o pomstę do nieba...
Skoro jednak użyjesz tej - ok, nie mam się już czego czepić, oprócz tego, że schody powinny "wcinać się" w zbocze, bo tutaj wyglądają jak pionowy odcinek skały... Chyba, ze bohater ma zdolność wspinaczki po pionowych skałach...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 19:55
Właśnie to poprawiłem no i chyba lepiej teraz wygląda. Jedyne co zmieniłem to, to że wszystkie chody zostały przedłużone o 1 kratkę no i efekt można sobie chyba wyobrazić. A dla osób które jednak nie mają wyobraźni to proszę:

________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 02 Mar, 2011 15:19
Teraz lepiej, ale dodaj obok wysuniętych kratek lewy cień.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
oeksy30 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Sro 02 Mar, 2011 16:18
Ok, już dodaję.
________________________
http://www.grzegomonia.co...hotesty,12.html :wyśmiewacz:

A ty jak wypadniesz w tym teście?

jak pomogłem to daj "pomógł" a jak nie pomogłem to nie dawaj.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene