Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
The gods
Autor Wiadomość
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
  Wysłany: Sob 26 Lut, 2011 23:51
The gods

Fabuła
Cytat:
W końcu nastał długo oczekiwany przez Aurona dzień.
Bowiem tego dnia miał zostać pełnoprawnym członkiem mrocznego klanu.
Jednak czekało na niego jeszcze jedno zadanie. Mroczna trójca: Eve, Mike i Ador chcą
wykorzystać bardzo dobrze rozwinięte umiejętności Aurona do kultu, który ma na celu
przyzwanie boga ciemności Tonga, który został wygnany ze świata miliardy lat temu.
Oburzony Auron nie chciał im pomóc, bo wiedział, że cały kult może źle się skończyć
dla całej cywilizacji. Jednak pod wpływem zaklęcia zostaje zmuszony do uczestnictwa.
Po zakończeniu ceremonii następuje trzęsienie ziemi, a Auron zostaje jako jedyny uwięziony pod gruzmi jaskini.

Minęły tysiące lat. Mroczna armia Tonga jest gotowa do zawładnięcia całym kontynentem arcans.
Ludności z całego świata pozostaje modlić się do Kylvio, czyli dobrej bogini, która jako jedyna
mogła by się przeciwstawić mocom ciemności. Cała populacja składała modły o zesłanie wojownika,
który poprowadził by ich do zwycięstwa w ostatecznej walce.


Screeny

Spoiler:



Spoiler:



Spoiler:



Spoiler:



Spoiler:



Skrypty

Le Particuleur by Fabien
AntiLag by f0tz!baerchen
Item PopUp by Tibuda
Destruction Engine by Rataime
Slipknot Advance Message System by Slipknot
Modified Advanced Weather System by Ccoa, Agckuu Coceg, ForeverZer0
Screenshot Saving Script by Andreas21, cybersam, Dan
Intro przed titlem by Rave (tylko w demie).
ABS - walka w trybie rzeczywistym.

Mechanizacja
- Gra będzie się opierała na walce w trybie rzeczywistym - ABS
- system zmęczenia ( machanie mieczem, bieganie, blokowanie ataków za pomocą tarczy)
- możliwość skradania
- HUD(życie, mana, zmęczenie) i Hotkeys(przedmioty i skille)

Mam jeszcze kilka ciekawych pomysłów, które mam nadzieję wejdą w życie gry.

Muzyka:
the elder scrolls
heroes of might and magic 3 - prawdopodobnie 1 utwór, który leci w intrze
Disciples II - tylko BGSy
Risen

Ogółem to muzyki jeszcze do końca nie mam wybranej.

Demo
Zamieszczam krótkie intro (3,5 minutowe), które prezentuje po prostu wstęp.
http://www.mediafire.com/?iys2fhghw4ujfj4

Podziękowania
kovalk4 - testy
Thieffer - jedna graficzka
---------------------------------------------
Z góry dziękuję za nie spamowanie w temacie.
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 19:03
I co? Nikt nie skomentuje? :3
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Mikołaj 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 84
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 20:23
Po screenach gra może być fajna.
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 22:04
Mikołaj,
Cytat:
Po screenach gra może być fajna.

pff... po screenach się gry nie ocenia... może i ładne mapy, ale grywalność np. może być beznadziejna! w co wątpię :D
fabuła taka trochę słaba no... miejmy nadzieje że w grze się to rozwinie x)
co do skryptów większości nie znam ^^, ale spodobał mi się ten skrypt z ostatniego "skrinu" na "1,2,3,4,5,6,7,8" jeśli on działa tak jak myślę to można zrobić nawet grywalną grę 2D coś a'la diablo :D
no HUD też ładny i ten klimat ciepły x)
całość jest extra, chętnie zagram w gierkę o ile grywalność będzie fajna :D
muzyka myślę że rozbuduje jeszcze bardziej klimat bo z zdjęć nie wywnioskuje całości.
Cóż co ja będę oceniać, mapy przy mnie to cuda 6/6
fabuła tak jakoś mi nie przypadła do gustu 3/6
muzyka - zagram to ocenie.
skrypty 6/6
intro jak narazie ściągam. Zapowiada się świetnie, klimatycznie i takie tam :P.
Ogólnie no za całość jak narazie dam 6.1/10 - dopiero jak zagram w demo(nie intro tylko trochę pogrania ^^) to ocenie albo lepiej albo gorzej.
pozdrawiam ^^
edit:
zobaczyłem intro, to będzie epicka gra tak myślę, robisz niepowtarzalną grę(chyba że ktoś skorzysta z tych samych/podobnych skryptów) tak czy inaczej mam pytanie, napisałbyś mi na pw jak zrobiłeś to światło wookół postaci że to ciągle w jaskini no wiesz o co chodzi:D
byłbym ci wdzięczny.
________________________

 
 
Mikołaj 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 84
Wysłany: Sro 02 Mar, 2011 14:19
Cytat:
pff... po screenach się gry nie ocenia... może i ładne mapy, ale grywalność np. może być beznadziejna! w co wątpię :D


Masz rację...
 
 
chRobal 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 150
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Sro 02 Mar, 2011 19:29
Gra jest porostu ... (good) :lol: :mrgreen: :-D :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Mógłbyś podać link do tych tilesetów ??

10/10
________________________

 
 
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 09:59
A mi fabuła twojej gry się podoba...Grafika też bardzo mi się podoba mam nadzieję że coś z tego wyjdzie...8/10
________________________
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Sro 06 Kwi, 2011 15:55
2 kwietnia 2011, postępy

Minął miesiąc od zapowiedzi mojego projektu. Cały Marzec uznaję za udany, jeżeli chodzi o pracę z rm.
Wraz z ostatnim dniem lutego postanowiłem , że będę robić jedną mapę na 3 dni. Każda mapa powinna mieć
wymiar 60 x 30, bądź 30 x 60. Do 1 kwietnia powinienem mieć wykonane 12 map.
Zrobiłem 8 map lasów oraz 4 mapy jaskiń - co daje mi w sumie 12 map, więc jestem z siebie w pełni
usytyswakcjionowany. Czy to dużo, te 12 map na miesiąc? Nie wiem. Wiem tyle, że jeżeli w takim tempie będę robić grę,
to ukończę ją w pierwszym kwartale 2012 roku (jednak są to suche informacje ;)).
Grunt to być zadowolonym z samego siebie i mieć motywację do dalszego tworzenia ;P

W tym miesiącu planuję dokończyć pewien las i wziąść się wreszcie za robienie miasta (mniejsze wymiary).
To na tyle. Zamieszczam skrina.




Z ciekawości spytam: kto grał w moje demko?
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 13:30
Trzeba najwyraźniej nieco rozruszać temat :-P

Gra wizualnie prezentuje się wyśmienicie. Mapy są jednymi z lepszych jakie dotąd widziałam. Na pierwszy rzut oka cała kraina wydaje się być tajemnicza, również mroczna, taka smutna, a odczucia te pojawiły się już zanim przeczytałam fabułę ;-)

Cóż, obejrzałam całą scenę z przyzwaniem Tonga. Ciekawie to sobie wymyśliłeś, choć martwi mnie to, że tak potężną istotę można przyzwać za pomocą jednego zdania... aczkolwiek rozumiem, że tak ma być :aww:

Z miłą chęcią poznałabym dalsze losu Aurona. Gra jak na razie zapowiada się obiecująco. Widzę również, że planujesz poświęcić jej wiele swojego czasu. Zdecydowanie na plus. Czekam na dalsze screeny, ewentualnie dłuższe demko. Pozdrawiam. :->

PS Biedny misio... nikomu nie wadził, nawet nie stał na ich drodze ;-(
________________________


 
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 14:02
Cytat:
Cóż, obejrzałam całą scenę z przyzwaniem Tonga. Ciekawie to sobie wymyśliłeś, choć martwi mnie to, że tak potężną istotę można przyzwać za pomocą jednego zdania... aczkolwiek rozumiem, że tak ma być

Zwrócono mi już na to uwagę i mam zamiar to poprawić używając m.in ciekawych partykuł. Dodatkowo kilka dni temu napisałem na nowo te dialogi z intra i jest tam wspomniane, że mają jeszcze artefakt, więc będzie to trochę urozmaicone :->
Cytat:
PS Biedny misio... nikomu nie wadził, nawet nie stał na ich drodze ;-(

Cytat:
Panie, z tej jaskini od paru dobrych dni dobiega
straszliwy hałas !

Cytat:
Nie mam pojęcia, ale masz mi załatwić to cholerstwo!
Żyć w spokoju się nie da!

Rozkaz to rozkaz :-P
Cytat:
Czekam na dalsze screeny, ewentualnie dłuższe demko.

Newsa daję na początku każdego miesiąca. Dłuższego demka nie chcę robić. (nie chce mi się i nie wiem czy warto ;P)
Dzięki za komentarz (nareszcie) :->
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Solidius 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 0
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 14:32
Fabuła dobrze opisana. Mi się bardzo podoba. Jestem ciekaw w jaki sposób odeślą tego Tonga.
Mapping bardzo ładny. Widać, że się przykładasz.
Muzyka w demie według mnie klimatyczna, tak trzymaj ;-)
Ogólnie zapowiada się ciekawa gra. Tylko nas nie zawiedź.
Pozdrawiam :)
________________________
http://stronasolidiusa.blogspot.com/
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 11:56
Wszystko mi się podoba! Wszystko!!! Wszystko! Wiesz co? Mi się zdaje, że ta gra to może być najlepsza gra wykonana w RM w Polsce! Twórz dalej! Czekam na pełną wersję!
 
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 12:10
Dzięki, ale wątpię, żeby była najlepsza (niestety). Wg. innych kuleje od strony fabularnej, ale pracuję nad tym ;)
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 15:58
16 maja 2011, mały zastój

Właściwie to tak się zastanawiałem, czy nie puścić tego newsa jak skończę miasto w 100%, ale od 15 dni nic nie robiłem, nie chce mi się nic robić i mam nadzieję, że może jakiś komentarz podniesie mnie na skrzydłach :) Z zewnątrz całe miasto zrobiłem już pół miesiąca temu. Na wnętrza jakoś nie mam ochoty. W sumie to nie wiem, czy wyszło mi coś nadzwyczajnego, raczej miałem dużo problemów, bo pierwszy raz robiłem miasto na tym ts (w ogóle pierwszy raz miasto robiłem). Właściwie to nie wiem jakie uzasadnienie fabularne ma mieć to miasto, ale coś się wymyśli :P
Na koniec daję skrina do oceny (bez NPC).

________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 16:42
Niechęć, a raczej brak pomysłów(nie koniecznie) i lenistwo boli!!!
Miasto, ta mgła... Zastanawiam się czy to będzie wszędzie? Praktycznie wszędzie widzę mroczny klimat:( trochę dnia chłopie!
Wnętrza to nie problem jeśli użyjesz choć trochę wyobraźni.
Co do fabuły... Nie każde miasto musi być fabularne, tutaj np. możesz zrobić po prostu misje na kasę, itemy a ewentualnie na "przedmiot" który może mieć znaczenie w dalszej fabule, uwierz, że to bardzo ciekawi graczy(przynajmniej mnie). Nie każde miasto, miejsce może/musi mieć znaczenie. Niektóre mogą być na pokaz inne na fabułę a jeszcze inne na zdobywanie przyjaciół, którzy nie koniecznie muszą mieć znaczenie w dalszej fabule... Zwierzanie się itd. wiesz o co chodzi ;)
Nie ulęgaj lenistwu, znam ten bół ^
Powodzenia w projekcie i pamiętaj... Wątki poboczne.
________________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene