Opis:
Ten skrypt pozwala na wysysanie życia lub many przeciwnikowi na zasadzie iluś procent z zadanych obrażeń. Można stosować również u przeciwników - będą mogli wysysać nam życie.
Info:
Autor: Shanghai
Tłumaczenie: Angius
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
#===============================================================================
#
# Shanghai Simple Script - Vampiric Weapons
# Last Date Updated: 2010.06.21
# Level: Normal
#
# Ten skrypt może dać broniom zdolności wampiryczne. Bronie wampiryczne
# będą absorbowały życie miast je zmniejszać. Bronie Syphioniczne są również
# dostępne i wysysają manę miast życia. Wampiryczne i Syphioniczne bronie
# nie mogą wysysać więcej HP lub MP niż ma przeciwnik. This attribute will also affect
# physical attack skills or items unless they already have absorbing.
# (ostatnie zdanie to coś o absorbowaniu w skillach bodaj)
#===============================================================================
# Instrukcje
# -----------------------------------------------------------------------------
# Wklej skrypt nad MAIN do sekcji MATERIALS
#
# <vampiric: x%>
# Umieść ten tag w notatkach broni a stanie się ona wampiryczną.
# Ten tak wyssie x% zadanych obrażeń. Umieść w notatkach wroga
# by również dać mu zdolności wampiryczne.
#
# <siphonic: x>
# Działa jak powyższe, tylko na manę.
#===============================================================================
$imported = {} if $imported == nil
$imported["VampiricWeapons"] = true
class RPG::Weapon < RPG::BaseItem
#--------------------------------------------------------------------------
# * Vampiric
#--------------------------------------------------------------------------
def vampiric
return @vampiric if @vampiric != nil
@vampiric = 0
self.note.split(/[\r\n]+/).each { |line|
case line
when /<(?:VAMPIRIC|vampire):[ ]*(\d+)([%%])>/i
@vampiric = $1.to_i
end
}
return @vampiric
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Siphonic
#--------------------------------------------------------------------------
def siphonic
return @siphonic if @siphonic != nil
@siphonic = 0
self.note.split(/[\r\n]+/).each { |line|
case line
when /<(?:SIPHONIC|siphon):[ ]*(\d+)>/i
@siphonic = $1.to_i
end
}
return @siphonic
end
end
class RPG::Enemy
#--------------------------------------------------------------------------
# * Vampiric
#--------------------------------------------------------------------------
def vampiric
return @vampiric if @vampiric != nil
@vampiric = 0
self.note.split(/[\r\n]+/).each { |line|
case line
when /<(?:VAMPIRIC|vampire):[ ]*(\d+)([%%])>/i
@vampiric = $1.to_i
end
}
return @vampiric
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Siphonic
#--------------------------------------------------------------------------
def siphonic
return @siphonic if @siphonic != nil
@siphonic = 0
self.note.split(/[\r\n]+/).each { |line|
case line
when /<(?:SIPHONIC|siphon):[ ]*(\d+)>/i
@siphonic = $1.to_i
end
}
return @siphonic
end
end
class Game_Actor < Game_Battler
#--------------------------------------------------------------------------
# * Vampiric Rate
#--------------------------------------------------------------------------
def vampiric_rate
result = 0
for weapon in weapons.compact
result += weapon.vampiric
end
return [result, 0].max
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Siphonic Rate
#--------------------------------------------------------------------------
def siphonic_rate
result = 0
for weapon in weapons.compact
result += weapon.siphonic
end
return [result, 0].max
end
end
class Game_Enemy < Game_Battler
#--------------------------------------------------------------------------
# * Vampiric Rate
#--------------------------------------------------------------------------
def vampiric_rate
return [enemy.vampiric, 0].max
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Siphonic Rate
#--------------------------------------------------------------------------
def siphonic_rate
return [enemy.siphonic, 0].max
end
end
#===============================================================================
#
# END OF FILE
#
#===============================================================================
Screeny:
Screeny czego, notatek broni?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
# <vampiric: x%>
# Umieść ten tag w notatkach broni a stanie się ona wampiryczną.
# Ten tag wyssie x% zadanych obrażeń. Umieść w notatkach wroga
# by również dać mu zdolności wampiryczne.
#
# <siphonic: x>
# Działa jak powyższe, tylko na manę.
A to nie wystarczy kod skryptu?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum