Witam, mam wam do zaoferowania Vampyr ABS coś jak Walka w czasie rzeczywistym tylko z HUD na skille, i inne.;]
Screeny
Spoiler:
Demo
Długo się naszukałem więc jak komuś pomogłem daj "Pomógł"
-------------------
Mała prośba, gdyby ktoś mógł by mi usunąć tylko tego Huda z Hp/Mp/Exp ;]]
Bo tylko huda na skille potrzebuje;]
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 07:10
Też go znalazłem dziś rano nie było to trudne na stronie http://rmrk.net/index.php
Zajęło mi to dokładnie ok. 5 min ale masz pomógł ponieważ duża ilość osób będzie z niego korzystać (tak myślę).
Na tej stronie znalazłem też 2
Crissaegrim ABS 2.0.5
link; http://rmrk.net/index.php/topic,31076.0.html - bardziej jak dla mnie skomplikowany.
pozdrawiam.
Dołączam się do prośby filipek32
________________________ Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 07:19
Ja poszperałem w skrypcie i udało się
Oto skrypt myślę że masz potrzebne grafiki.
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# Vampyr HUD
#==============================================================================
# Switch ID that show or hide the HUD
OnOff_Switch = 0
# Text displayed on skills window
Show_Skills = true
Skills_Text = "Skills"
# Text displayed on items window
Show_Items = true
Items_Text = "Items"
# Text displayed on ammunitions window
Show_Ammos = true
Ammo_Text = "Ammo"
# The name of the font
Font_Name = Font.default_name
# The size of the font
Font_Size = 16
#------------------------------------------------------------------------------
if Vampyr_Kernel.enabled?("Vampyr SBABS")
#------------------------------------------------------------------------------
Vampyr_Kernel.register("Vampyr HUD", 1.1, "12/06/2009")
#------------------------------------------------------------------------------
#------------------------------------------------------------------------------
class Vampyr_HUD2 < Sprite
def update
super
self.visible = (OnOff_Switch <= 0 or $game_switches[OnOff_Switch])
update_opacity
refresh if something_changed?
end
def refresh
@actor = $game_party.members[0]
return if @actor == nil
@hotkeys = {}
@actor.item_hotkeys.each { |k, v| @hotkeys[k] = v }
self.bitmap.clear
self.bitmap.blt(0, 10, @bg, @bg.rect)
draw_items
end
def draw_items
count = 0
@actor.item_hotkeys.sort.each { |key, value|
next if value.nil?
item = $data_items[value]
next if item.nil?
draw_icon(item.icon_index, 32*count+4, 14)
self.bitmap.draw_outlined_text(32*count, self.bitmap.height-Font_Size, 32, Font_Size, Keys.name(key), 1)
count += 1
}
self.bitmap.draw_outlined_text(0, 0, self.bitmap.width, Font_Size, Items_Text, 1)
end
def something_changed?
return false if $game_party.members.size <= 0
return true if @actor != $game_party.members[0]
return true if @hotkeys.to_s != @actor.item_hotkeys.to_s
return false
end
def update_opacity
if $game_player.screen_x >= (Graphics.width-self.bitmap.width-16) and $game_player.screen_y <= (self.bitmap.height+16)
self.opacity -= 10
elsif self.opacity < 255
self.opacity += 10
end
end
def dispose
self.bitmap.dispose
super
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
class Spriteset_Map
alias vampyr_hud_initialize initialize
alias vampyr_hud_update update
alias vampyr_hud_dispose dispose
def initialize
$vampyr_hud2 = Vampyr_HUD2.new(@viewport3) if Show_Ammos
$vampyr_hud3 = Vampyr_HUD3.new(@viewport3) if Show_Skills
$vampyr_hud4 = Vampyr_HUD4.new(@viewport3) if Show_Items
vampyr_hud_initialize
end
def update
vampyr_hud_update
$vampyr_hud2.update if Show_Ammos
$vampyr_hud3.update if Show_Skills
$vampyr_hud4.update if Show_Items
end
def dispose
vampyr_hud_dispose
$vampyr_hud2.dispose if Show_Ammos
$vampyr_hud3.dispose if Show_Skills
$vampyr_hud4.dispose if Show_Items
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
end
Sam nie znam się na skryptach lecz trochę pogrzebać w skrypcie i masz udało się
Usunąłem linijki chyba hud1 i działa.
Liczę na Pomógł
Mam prośbę czy ktoś przerobi mi to by działało bez SBABS i tych innych.
________________________ Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
Wysłany: Sro 22 Cze, 2011 20:24
Chyba za Vampyr HP Bar ale nie jesten pewień.
Czy ktoś może zamieniń ten HUD by działał bez SBS Vampyre i tych innych, bo jak normalnie wrzucam to bład.
Że wklejam do nowego projektu i działa oto skrypt:
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# Vampyr HUD
#==============================================================================
# Switch ID that show or hide the HUD
OnOff_Switch = 0
# Text displayed on skills window
Show_Skills = true
Skills_Text = "Skills"
# Text displayed on items window
Show_Items = true
Items_Text = "Items"
# Text displayed on ammunitions window
Show_Ammos = true
Ammo_Text = "Ammo"
# The name of the font
Font_Name = Font.default_name
# The size of the font
Font_Size = 16
#------------------------------------------------------------------------------
if Vampyr_Kernel.enabled?("Vampyr SBABS")
#------------------------------------------------------------------------------
Vampyr_Kernel.register("Vampyr HUD", 1.1, "12/06/2009")
#------------------------------------------------------------------------------
class Vampyr_HUD1 < Sprite
def draw_hpbar(actor, x, y)
self.bitmap.draw_outlined_text(x, y, 24, Font_Size, Vocab::hp_a)
rect = Rect.new(0, 0, @hpbar.width*actor.hp/actor.maxhp, @hpbar.height)
self.bitmap.blt(x+24, y, @base, @base.rect)
self.bitmap.blt(x+24, y, @hpbar, rect)
end
def draw_mpbar(actor, x, y)
self.bitmap.draw_outlined_text(x, y, 24, Font_Size, Vocab::mp_a)
rect = Rect.new(0, 0, @mpbar.width*actor.mp/actor.maxmp, @mpbar.height)
self.bitmap.blt(x+24, y, @base, @base.rect)
self.bitmap.blt(x+24, y, @mpbar, rect)
end
def draw_expbar(actor, x, y)
self.bitmap.draw_outlined_text(x, y, 24, Font_Size, "Exp")
rect = Rect.new(0, 0, @expbar.width*actor.current_exp/actor.next_exp, @expbar.height)
self.bitmap.blt(x+24, y, @base, @base.rect)
self.bitmap.blt(x+24, y, @expbar, rect)
end
def something_changed?
return false if $game_party.members.size <= 0
return true if @old_hp != @actor.hp
return true if @old_mp != @actor.mp
return true if @old_exp != @actor.exp
return true if @actor != $game_party.members[0]
return false
end
def update_opacity
if $game_player.screen_x <= (self.bitmap.width+16) and $game_player.screen_y <= (self.bitmap.height+16)
self.opacity -= 10
elsif self.opacity < 255
self.opacity += 10
end
end
def dispose
self.bitmap.dispose
super
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
class Vampyr_HUD2 < Sprite
def update
super
self.visible = (OnOff_Switch <= 0 or $game_switches[OnOff_Switch])
update_opacity
refresh if something_changed?
end
def refresh
@actor = $game_party.members[0]
return if @actor == nil
@hotkeys = {}
@actor.item_hotkeys.each { |k, v| @hotkeys[k] = v }
self.bitmap.clear
self.bitmap.blt(0, 10, @bg, @bg.rect)
draw_items
end
def draw_items
count = 0
@actor.item_hotkeys.sort.each { |key, value|
next if value.nil?
item = $data_items[value]
next if item.nil?
draw_icon(item.icon_index, 32*count+4, 14)
self.bitmap.draw_outlined_text(32*count, self.bitmap.height-Font_Size, 32, Font_Size, Keys.name(key), 1)
count += 1
}
self.bitmap.draw_outlined_text(0, 0, self.bitmap.width, Font_Size, Items_Text, 1)
end
def something_changed?
return false if $game_party.members.size <= 0
return true if @actor != $game_party.members[0]
return true if @hotkeys.to_s != @actor.item_hotkeys.to_s
return false
end
def update_opacity
if $game_player.screen_x >= (Graphics.width-self.bitmap.width-16) and $game_player.screen_y <= (self.bitmap.height+16)
self.opacity -= 10
elsif self.opacity < 255
self.opacity += 10
end
end
def dispose
self.bitmap.dispose
super
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
class Spriteset_Map
alias vampyr_hud_initialize initialize
alias vampyr_hud_update update
alias vampyr_hud_dispose dispose
def initialize
$vampyr_hud1 = Vampyr_HUD1.new(@viewport3)
$vampyr_hud2 = Vampyr_HUD2.new(@viewport3) if Show_Ammos
$vampyr_hud3 = Vampyr_HUD3.new(@viewport3) if Show_Skills
$vampyr_hud4 = Vampyr_HUD4.new(@viewport3) if Show_Items
vampyr_hud_initialize
end
def update
vampyr_hud_update
$vampyr_hud1.update
$vampyr_hud2.update if Show_Ammos
$vampyr_hud3.update if Show_Skills
$vampyr_hud4.update if Show_Items
end
def dispose
vampyr_hud_dispose
$vampyr_hud1.dispose
$vampyr_hud2.dispose if Show_Ammos
$vampyr_hud3.dispose if Show_Skills
$vampyr_hud4.dispose if Show_Items
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
end
#==============================================================================
# Vampyr HUD
#==============================================================================
# Switch ID that show or hide the HUD
OnOff_Switch = 0
# Text displayed on skills window
Show_Skills = true
Skills_Text = "Skills"
# Text displayed on items window
Show_Items = true
Items_Text = "Items"
# Text displayed on ammunitions window
Show_Ammos = true
Ammo_Text = "Ammo"
# The name of the font
Font_Name = Font.default_name
# The size of the font
Font_Size = 16
#------------------------------------------------------------------------------
if Vampyr_Kernel.enabled?("Vampyr SBABS")
#------------------------------------------------------------------------------
Vampyr_Kernel.register("Vampyr HUD", 1.1, "12/06/2009")
#------------------------------------------------------------------------------
#------------------------------------------------------------------------------
class Vampyr_HUD2 < Sprite
def update
super
self.visible = (OnOff_Switch <= 0 or $game_switches[OnOff_Switch])
update_opacity
refresh if something_changed?
end
def refresh
@actor = $game_party.members[0]
return if @actor == nil
@hotkeys = {}
@actor.item_hotkeys.each { |k, v| @hotkeys[k] = v }
self.bitmap.clear
self.bitmap.blt(0, 10, @bg, @bg.rect)
draw_items
end
def draw_items
count = 0
@actor.item_hotkeys.sort.each { |key, value|
next if value.nil?
item = $data_items[value]
next if item.nil?
draw_icon(item.icon_index, 32*count+4, 14)
self.bitmap.draw_outlined_text(32*count, self.bitmap.height-Font_Size, 32, Font_Size, Keys.name(key), 1)
count += 1
}
self.bitmap.draw_outlined_text(0, 0, self.bitmap.width, Font_Size, Items_Text, 1)
end
def something_changed?
return false if $game_party.members.size <= 0
return true if @actor != $game_party.members[0]
return true if @hotkeys.to_s != @actor.item_hotkeys.to_s
return false
end
def update_opacity
if $game_player.screen_x >= (Graphics.width-self.bitmap.width-16) and $game_player.screen_y <= (self.bitmap.height+16)
self.opacity -= 10
elsif self.opacity < 255
self.opacity += 10
end
end
def dispose
self.bitmap.dispose
super
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
class Spriteset_Map
alias vampyr_hud_initialize initialize
alias vampyr_hud_update update
alias vampyr_hud_dispose dispose
def initialize
$vampyr_hud2 = Vampyr_HUD2.new(@viewport3) if Show_Ammos
$vampyr_hud3 = Vampyr_HUD3.new(@viewport3) if Show_Skills
$vampyr_hud4 = Vampyr_HUD4.new(@viewport3) if Show_Items
vampyr_hud_initialize
end
def update
vampyr_hud_update
$vampyr_hud2.update if Show_Ammos
$vampyr_hud3.update if Show_Skills
$vampyr_hud4.update if Show_Items
end
def dispose
vampyr_hud_dispose
$vampyr_hud2.dispose if Show_Ammos
$vampyr_hud3.dispose if Show_Skills
$vampyr_hud4.dispose if Show_Items
end
end
#------------------------------------------------------------------------------
end
________________________ Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
Najprawdopodobniej wie to nagłówek skryptu.
Wiesz, skrypty są takie mądre, że często same wyjaśniają jak je obsługiwać! No ale jak się zrobi tylko kopiuj-wklej, skonfiguruje i zostawi nie czytając nagłówka, to potem się rodzą oczywiste pytania...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 154 Skąd: Kurowa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011 17:14
Cytat:
Wie ktoś jak zrobić aby po zabiciu np. slima włączyć przełącznik i czy można zrobić tak aby potwór po zabiciu się nie odrodził
dajesz tak:
Komentarz Enemy(wpisz od 1 do ilu masz potworów)
Komentarz Follow(wpisz od 1 do iluś nie wiem do ilu to jest od kiedy ma cie widzieć)
Komentarz Die Self Switch (i tu dajesz od a do d )(to uruchamia główny przełącznik.
i dajesz nową kartę i główny przełącznik jak dasz d to D
A jak chcesz by aktywował przełącznik to weś gdzieś w 1 karcie aktywuj go i potem daj równoległe zdarzenie myślę że pomogłem
________________________ Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 150 Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011 21:17
Yyy... jak stworzyć w tym przeciwnika? Bo tutaj nie ma ani w żadnym ze skryptów - to jest raz
A dwa to jak zrobić taką postać jak w demie która chodzi i bije z nami?
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 150 Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011 21:44
Hm... nie widziałem tego u mnie w skryptach... ale może to ja jestem ciołem...
A jak zrobić tych ludzików z drużyny którzy biją z tobą ale są ze tak powiem niezależni?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum