Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 10:07
Andaria Engine 0.1 Open Source
Autor Wiadomość
Thartos 



Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 0
Wysłany: Pon 18 Lip, 2011 15:22
Andaria Engine 0.1 Open Source
Witajcie, udostępniam silnik Andarii na prośbę kilku kolegów gdyż miałem go w ogóle nie udostepniać.
Silnik pisany był dla zabawy i napisanie go nie zajęło mi długo.
Silnik jest w stanie surowym obecnie posiada:
- Logowanie, rejestracja
- Poruszanie się po mapie ( z poradnika, przerobione)
- NPC i Moby wyświetlane obok mapy
- Rozbudowany system dialogów
- Walkę
- Chat, możliwość czyszczenia chatu przez adminów i MG (z poradnika, przrobione)
- ekwipunek, sklep
- Banowanie w bazie danych
- Panel administracyjny, MG
- Ranking
Niedokończone:
- Ustawienia
- Dziennik zadań
- System gildii

--------------------------------

Grafika w silniku jest testowa i ma za zadanie pokazać jaką należy tworzyć do niego grafikę.

--------------------------------

Demo silnika można zobaczyć pod adresem:
http://andaria.ugu.pl

---------------------------------

Screen:
http://i56.tinypic.com/311p7ol.png
(cała grafika prócz mapy dostępna w silniku)

----------------------------------

Instalacja:
Instalacja jest dziecinnie prosta i przebiega jak w wiekszości silników:

1.Na poczatku wprowadzamy dane bazy danych w plikach var/ustawienia.php i dialogi/ustawienia.php
2.Następnie do bazy importujemy plik var/baza.sql
3.Wrzucamy przez FTP grę

----------------------------------

Jeśli chcemy ustawić sobie admina wchodzimy w bazę danych,
tabele 'gracze' edytujemy tabelę swojej postaci i w polu "ranga" wpisujemy "Administrator" a jeśli chcemy komuś dać rangę MG w tym polu wpisujemy mu "Mistrz Gry".

-----------------------------------

Silnik raczej nie będzie już rozwijamy w razie problemów proszę się ze mną kontaktować:
E-mail: thartos97@gmail.com

------------------------------------

Silnik by Thartos

Download silnika:
http://andaria.ugu.pl/andariaengine.rar
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Nie 24 Lip, 2011 15:00
Thartos, fajny silnik, może kiedyś użyję.
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
Thartos 



Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 0
Wysłany: Czw 28 Lip, 2011 14:04
FilipsO napisał/a:
Thartos, fajny silnik, może kiedyś użyję.


Dzięki, nie liczyłem na zainteresowanie tym silnikiem gdyż udostępniłem go tylko na prośbę kolegów a tu proszę już kilka osób zainteresowało się tym silnikiem.
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Czw 28 Lip, 2011 14:46
Myślę że to dobra motywacja do kontynuacji prac ;).
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Czw 28 Lip, 2011 20:36
Duże zainteresowanie będzie pewno, szczególnie tych co pragną coś zrobić w trybie online. Pracuj dalej, zobaczymy jak to będzie. Powodzenia ;)
________________________

 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 02:24
Hmm... Silnik niezły, ale jednak wymaga sporej ilości poprawek...
1. Nasza postać może wyjść za mapę
2. Nasza postać zbyt szybko biega
3. Kolizja nie istnieje, można łazić po drzewach.
Powiedz, w jakim języku toto jest? PHP + JS? Bo jakby zaprząc do całości biblioteki jQuery i AJAX, to mógłby z tego powstać na prawdę niezły silnik...
Zastanawiam się, czy nie zaprząc tego do gry, którą aktualnie współtworzę...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Pią 29 Lip, 2011 07:56
Kolizje chyba istnieją tylko nie sa ustawione.
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Thartos 



Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 0
Wysłany: Sob 30 Lip, 2011 20:32
Tak, kolizje istnieją jednak się są ustawione są one w pliku idz.php.

Silnika już raczej nie będę rozwijał ponieważ zacząłem pisać nowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene