Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 11:07
[Stencyl]Adventure Cavern
Autor Wiadomość
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 01:19
[Stencyl]Adventure Cavern
Nie wiedziałem czy dać to tutaj czy do reklam, najwyżej przenieście.

Adventure Cavern



Gra jest inspirowana grą Adventure Island (konkretnie część 2-3) na NES-a. Obecnie jest tylko 5 poziomów, dość krótkich, jednak będzie więcej.

Link do gry: http://www.stencyl.com/game/play/3679

Gra jest w trakcie tworzenia. Wszystkie grafiki własne, choć w późniejszym czasie dodaną zostane ripy, których będzie śladowa ilość. Muzyka, z braku laku, w większości stanowi ripy z AI, jedynie muzyka z menu oraz poziomów 3/5 jest własna.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 13:57
Jak w dalszych etapach padniesz to przerąbane, bo broń tracisz ^^
Ogólnie wygląda całkiem dobrze, wbrew pozorom dość trudne O.o
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 15:15
Łuuuu. Przez to, ze pożera brón, jest okropnie trudno.
Ale smok jest wspaniały :3 Tylko te kamienie mnie bez przerwy zabijają....
Racja, gra jest trudniejsza niż mogłoby się wydawać. Ale mogę bez obaw i przeszkód polecic ją każdemu. Brawo za to, że autor sam zrobił grafiki :)
________________________


 
 
 
Użytkownik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: biorą sie idioci `?
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 16:10
Trudne Hehe Ale fajne też podoba mi się Jak bym miał oceniać to 6/6 bo lubie "Islandera" ;D
________________________
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011 21:17
Przygotowuję poprawioną wersję, w której zostanie poprawione kilka rzeczy, m.in. jak zdobędziesz najmocniejszą (złotą) broń to będziesz mógł rozwalać kamienie. Zostaną też dodane animacje śmierci dla bohatera i przeciwników.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011 21:49
nie mogę się wprost doczekać!
Toż to wspaniałe jest, to to!
________________________


 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Wto 02 Sie, 2011 00:26
Nowa wersja. Link ten sam co w pierwszym poście.

Dodano:
- Animacje śmierci dla wrogów i bohatera (choć nie dla głazu)
- Dźwięki śmierci dla wrogów (nie zawsze działają, ale nie od razu Kraków zbudowano ;) )

Poprawiono:
- Ekran Choose A Box (wcześniej nie było pewności czy wybraliśmy to pudło, które chcieliśmy)
- Jeśli dostaniemy najsilniejszy ogień (złoty) możemy rozwalić głaz jednym strzałem, z zielonym ogniem zajmuje to 2 strzały.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Wto 02 Sie, 2011 10:48
Fajna gierka :-)
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 02 Sie, 2011 11:30
Nieco trudna :-P Kilka plansz przeszłam, miałam jednak problemy ze... skrzynkami. Musiałam wciskać kilka razy rożne przyciski, bo nie chciał zaskoczyć wybór. Nie wiem dlaczego :ehe:
________________________


 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Wto 02 Sie, 2011 12:45
Skrzynie się otwiera strzałką w górę, jak by ktoś miał z tym jeszcze problem.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pią 05 Sie, 2011 19:46
Sorry za doubla, ale ważne ogłoszenie:
Uwaga, uwaga!!!

Szykuję nową wersję AC z intrem i pierwszym bossem (aktualnie można popykać w poprawioną wersję ostatniej bez kilku bugów) i szukam pomysłów na "szefów" - wygląd i zachowanie (wygląd może być w formie opisu).

Prosiłbym o dodawanie swoich pomysłów w tym temacie. Najlepsze pomysły zostaną zamieszczone w grze, a autorzy dodani do creditsów.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Pią 05 Sie, 2011 20:09
Rave, całkiem przyjemna ta Twoja gra! Liczę, że bardziej się rozkręcisz :lartarin: . Co do pomysłów, to może akcja rozwalania czegoś na czas (np. kamiennej ściany ^^), bo w przeciwnym razie, jakiś zły jegomość dopadnie się "plajerowi" do upy-upy ^^. Oznaczać to będzie ofkors utratę życia... Takie tam głóbzdefko ^^
________________________

 
 
 
Eleanor 




Ranga RM:
1 gra

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 73
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 05 Sie, 2011 23:31
Hmm... może wieeeelki złoty ślimak, który strzela śluzem? Tak mi jakoś wpadło do głowy, a gdybyś chciał zobaczyć go w pomniejszonej wersji to zamieściłam go... w ...hm... w twojej prośbie o grafiki...?
Anyway byłby bardzo wolny i na przykład rozwalałby podłoże pod sobą, przez co gracz jeśli spadnie gdzieś do dziury to traci życie... co myślisz?

W ogóle to podoba mi się twoja gra strasznie ale bez przerwy kamienie mnie zabijają więc nawet nie doszłam do pierwszego bossa :<
________________________


 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 16:57
Wysłałem nową wersję gry która, mam nadzieje zliwiduje problem z okazjonalnymi zwiechami przy śmierci wrogów. Prosiłbym o dokładne przetestowanie. Link w 1 poście.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 18:51
Jak tu się steruje ;p Bo ja nic nie kamam w tej grze :-P
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene